DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Plakplastic lijkt me heel erg moeilijk en een klote werk. Succes!Zusje schreef:Ben benieuwd naar je lijstje . Ik denk gewoon plakplastic, ga wel een keer op de markt kijken.
Ik denk dat ze dan redelijk verkruimeld aankomen ja.
Balen, ik dacht de oplossing te hebben
Mwah, de binnenkant lijkt me wel te doen.
Gast- Gast
Krijg net twee extra afspraken voor dit weekend binnen. Ik koop wel gewoon wat drop en kaas op de markt en verstuurd het wel gewoon voor die 17 euro. Jammer dan! Ga ik zondag ergens anders op de bank zitten en dan heb ik die kaas en verzendkosten al weer ingelopen
Gast- Gast
Nee, geen idee eigenlijk... Soms ligt het ook nog bij de douane.
Kast is af voor nu. Tosti bijna klaar . Zal ik zo nog naar het Tuincentrum gaan?
Kast is af voor nu. Tosti bijna klaar . Zal ik zo nog naar het Tuincentrum gaan?
Gast- Gast
Het is heerlijk weer om even naar een tuincentrum te fietsen. Alleen op jouw fiets raad ik dat niet aanZusje schreef:Nee, geen idee eigenlijk... Soms ligt het ook nog bij de douane.
Kaas en drop in huis
Op internet kom ik verschillende verhalen tegen. Het moet er echt volgende week zijn
Gast- Gast
Doe het dan vandaag nog op de bus. Mijn fiets staat nog steeds in de stad. Sowieso ga ik dan met de auto want ik wil een graskleed halen. Ik zit alleen zo lekker...
Gast- Gast
Ja, ik ga hem nu verzenden. Moest van de hagelslag steeds meer eruit gooien omdat hij daardoor boven de twee kilo kwam. Op het laatst zat er nog maar zo weinig in het pak, dat ik het pak maar gewoon weggelaten hebZusje schreef:Doe het dan vandaag nog op de bus. Mijn fiets staat nog steeds in de stad. Sowieso ga ik dan met de auto want ik wil een graskleed halen. Ik zit alleen zo lekker...
Gast- Gast
Hahahaha dat hagelsagverhaal . Muts .
Ja zo'n mat, dan op maat laten snijden of maken. Ff kijken. Ik twijfel nu alleen tussen daarheen gaan of ff slapen. Was vanmorgen zo achterlijk vroeg wakker...
Ja zo'n mat, dan op maat laten snijden of maken. Ff kijken. Ik twijfel nu alleen tussen daarheen gaan of ff slapen. Was vanmorgen zo achterlijk vroeg wakker...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik ga hem nu verzenden. Moest van de hagelslag steeds meer eruit gooien omdat hij daardoor boven de twee kilo kwam. Op het laatst zat er nog maar zo weinig in het pak, dat ik het pak maar gewoon weggelaten hebZusje schreef:Doe het dan vandaag nog op de bus. Mijn fiets staat nog steeds in de stad. Sowieso ga ik dan met de auto want ik wil een graskleed halen. Ik zit alleen zo lekker...
Gast- Gast
Ik zat er maar 50 gram boven. Toen gooide ik er wat uit. Zat er er meer dan 100 gram boven. Eenmaal weer onder de 2 kilo zat er amper nog wat in.June schreef:Smikkell schreef:Ja, ik ga hem nu verzenden. Moest van de hagelslag steeds meer eruit gooien omdat hij daardoor boven de twee kilo kwam. Op het laatst zat er nog maar zo weinig in het pak, dat ik het pak maar gewoon weggelaten hebZusje schreef:Doe het dan vandaag nog op de bus. Mijn fiets staat nog steeds in de stad. Sowieso ga ik dan met de auto want ik wil een graskleed halen. Ik zit alleen zo lekker...
Gast- Gast
Hello!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Revaverdomme
Maar wel heel kut. Ik bedenk nu dat ik op zaterdag wel ooit te horen heb gekregen dat ze maar tot half één werken.
Maar wel heel kut. Ik bedenk nu dat ik op zaterdag wel ooit te horen heb gekregen dat ze maar tot half één werken.
Gast- Gast
Ik ben de deur weer uit. Mijn ogen branden van vermoeidheid. Heerlijk leven zonder energie en na twee keer heen en weer fietsen al om vallen van de slaap
Gast- Gast
Als ik afbel weet ik dat ik helemaal een probleem hebJune schreef:Des te meer respect dat je de deur nog eens uitgaat
Gast- Gast
Staat er eigenlijk niet op site van TNT wat de verzendtijd of hoe je dat noemt ongeveer is?
Ik heb honger, maar de koelkast is leeg
Ik heb honger, maar de koelkast is leeg
Gast- Gast
Ik heb echt geen zin om naar buiten te gaan vandaag. Uren aan het uitstellen...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Ik heb echt geen zin om naar buiten te gaan vandaag. Uren aan het uitstellen...
Bij jou ook weer zeven uur vandaag?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:je bent zelf ziek!Reva schreef:Stofzuiger schreef:Ik ben ziek
Idem.
Klopt.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: