DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Wat fijn! Wanneer heb je je paspoort nodig? Als in, wanneer is dat reisje?Smikkell schreef:Paspoort verlengen is het enige dat nog op mijn lijst staat voor vandaag. Meer mag uiteraard, maar alles wat ik wilde doen is gedaan
Mijn afspraak van 15.00 uur is naar 18.30 gegaan, dus ik heb nog genoeg tijd. Pauze
Gast- Gast
Jeej voor foto's! Je klinkt enthousiast in ieder geval Ik móet ook echt even naar Ikea, komt er steeds niet van. Even afwasborstels inslaan sowieso.
Gast- Gast
Bruce, klinkt alsof je goed bent geslaagd. Ik wacht uiteraard op de foto's.
Reisje is 5 april!
Ik ben pannenkoeken aan het pakken met appeltjes. Dat heb ik wel verdiend.
Reisje is 5 april!
Ik ben pannenkoeken aan het pakken met appeltjes. Dat heb ik wel verdiend.
Gast- Gast
Ben ook wel heel benieuwd naar het geheel bij ons straks. Er is dadelijk ineens zoveel veranderd in de woonkamer
Gast- Gast
Bananen zijn helden. mijn fruitschaal staat bij de afwas en nu houdt één banaal de hele stapel boeken tegen
Gast- Gast
Dat is toch leuk! Kom je uit je bed in een opeens heel andere woonkamer. Alles zo lekker nieuwBruce schreef:Ben ook wel heel benieuwd naar het geheel bij ons straks. Er is dadelijk ineens zoveel veranderd in de woonkamer
Gast- Gast
Mijn bed staat nog in de slaapkamer hoorSmikkell schreef:Dat is toch leuk! Kom je uit je bed in een opeens heel andere woonkamer. Alles zo lekker nieuwBruce schreef:Ben ook wel heel benieuwd naar het geheel bij ons straks. Er is dadelijk ineens zoveel veranderd in de woonkamer
Gast- Gast
Bah, ik voel me nog steeds niet lekker, van die koude rillingen steeds en zo'n koortsogen-gevoel.
En ik vind het echt zo niet leuk dat mij ring te groot is en nu de steen steeds omvalt kleiner maken kan niet door de steen
En ik heb buikpijn.
En mijn haar zit zelfs voor mijn doen niet, door het haasten
Misschien moet ik naar het klaagtopic.
En ik vind het echt zo niet leuk dat mij ring te groot is en nu de steen steeds omvalt kleiner maken kan niet door de steen
En ik heb buikpijn.
Gast- Gast
Doe zilverfolie tussen je ring en je vinger, of zeg ik nu iets heel domsReva schreef:Bah, ik voel me nog steeds niet lekker, van die koude rillingen steeds en zo'n koortsogen-gevoel.
En ik heb buikpijn.
Vervelend dat je je niet lekker voelt.
Gast- Gast
Ik heb een mail terug over Stanley. Ze zijn zó enthousiast
En dan hebben ze alleen nog maar de foto's en de brief.
Gast- Gast
Niet ziek worden he! Kunnen die klachten niet komen van het snel opstaan vanochtend?
Gast- Gast
Wie of wat is Stanley? Las er eerder ook al iets over, maar kan het niet echt plaatsenSmikkell schreef:Ik heb een mail terug over Stanley. Ze zijn zó enthousiast
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doe zilverfolie tussen je ring en je vinger, of zeg ik nu iets heel domsReva schreef:Bah, ik voel me nog steeds niet lekker, van die koude rillingen steeds en zo'n koortsogen-gevoel.
En ik heb buikpijn.
Vervelend dat je je niet lekker voelt.
Thanks, Smibbell.
Bruce, ik had het gisteren overdag al
Gast- Gast
Maar dan zal 't daar inderdaad niet van komen. Dan maar hopen dat het iig snel wegtrekt!
Ik voel me vandaag lamlendig. Gisteravond tot kwart over 12 bezig geweest met de nieuwe kasten (en ze staan nog niet eens voor de helft) en vanochtend om kwart over 6 ging de wekker alweer. Kan ik blijkbaar niet zo goed tegen.
Ik voel me vandaag lamlendig. Gisteravond tot kwart over 12 bezig geweest met de nieuwe kasten (en ze staan nog niet eens voor de helft) en vanochtend om kwart over 6 ging de wekker alweer. Kan ik blijkbaar niet zo goed tegen.
Gast- Gast
Bruce, ik ben echt kampioen kasten in elkaar zetten. Daar heb je nu alleen weinig aan.
Reva, het was maar een idee. Ieder zijn ding. Ik vind het zo fijn. Mag toch...
Reva, het was maar een idee. Ieder zijn ding. Ik vind het zo fijn. Mag toch...
Gast- Gast
Haha nou als je zin hebt, mag je zondag nog een kast in elkaar komen zetten We gaan vanavond de laatste hand leggen aan de eerste kast en die inrichten en dan hopelijk zondag de tweede kast doen. Die is gelukkig wel makkelijker, omdat daar alleen maar servies enzo in komt. In de kast waar we nu mee bezig zijn, komt allerlei apparatuur en daarom moeten er gaten worden geboord voor kabels en verluchting enzo.
Gast- Gast
Nou, de keuken is een stuk toonbaarder. En ik weet nu zeker dat ik de kast geverfd wil hebben.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Nou, de keuken is een stuk toonbaarder. En ik weet nu zeker dat ik de kast geverfd wil hebben.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: