DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ja, dat is wel een groot voordeel van de vaatwasser. Naast dat je niet meer zelf hoeft af te wassen heb je ook nog eens een leeg aanrecht.VeryCherry schreef:Uhu, mijn huisarts zit ook totáál niet in buurt. Komt omdat ik verhuist ben. Is meestal niet zo'n probleem omdat ik er bijna nooit kom, maar met dit soort dingen is het wel enorm lastig natuurlijk.
Oh, ik ben zooo blij, ik heb gewoon een heel leeg aanrecht nu Heb zin om de keuken helemaal schoon te maken. Kijk vanmiddag wel hoe ver ik kom
Yup Wil alleen wel een keer een nieuw aanrechtblad. Die ik nu heb is echt schuwlelijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer dat die zo deur zijn. Ik heb daar ook al naar gekeken. Ziet er goed uit, dat lege aanrechtVeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, dat is wel een groot voordeel van de vaatwasser. Naast dat je niet meer zelf hoeft af te wassen heb je ook nog eens een leeg aanrecht.VeryCherry schreef:Uhu, mijn huisarts zit ook totáál niet in buurt. Komt omdat ik verhuist ben. Is meestal niet zo'n probleem omdat ik er bijna nooit kom, maar met dit soort dingen is het wel enorm lastig natuurlijk.
Oh, ik ben zooo blij, ik heb gewoon een heel leeg aanrecht nu Heb zin om de keuken helemaal schoon te maken. Kijk vanmiddag wel hoe ver ik kom
Yup Wil alleen wel een keer een nieuw aanrechtblad. Die ik nu heb is echt schuwlelijk
Gast- Gast
Ja goed hè ^^ In het blad wat we nu hebben zit zo'n soort honingraadstructuur. Heel handig voor schoonmaakdoekjes als ze dat hebben. Bij een aanrecht werkt het niet
Zelfde als wat ik heb, toch?VeryCherry schreef:Ja goed hè ^^ In het blad wat we nu hebben zit zo'n soort honingraadstructuur. Heel handig voor schoonmaakdoekjes als ze dat hebben. Bij een aanrecht werkt het niet
Gast- Gast
Ja, volgens mij wel
Is in ieder geval amper goed schoon te houden.
Ik ook! Maar in mijn geval komt dat omdat ik gisteren vrij had, daar kan mijn ritme niet zo goed tegenSmikkell schreef:Denk steeds dat het maandag is! Al meteen toen ik wakker werd!
Gast- Gast
Ik hoef niet zo veel te doen eigenlijk, mijn paps heeft gister zo'n beetje alles gedaan. Ik wil alleen zoveel en een grote voorjaarsschoonmaak houden lijkt me op dit moment geweldig
Ja, dat wil ik ook. Vandaag en morgen alleen geen tijd voor. Zondag misschien, maar dan wil ik ook verder met verven.VeryCherry schreef:Ik hoef niet zo veel te doen eigenlijk, mijn paps heeft gister zo'n beetje alles gedaan. Ik wil alleen zoveel en een grote voorjaarsschoonmaak houden lijkt me op dit moment geweldig
Gast- Gast
ben nu de opmerkingen aan het lezen op een site van het ongeluk in zwitserland, maar jeetje wat sommige mensen daar posten. Verschrikkelijk.
Gast- Gast
Ik heb zo'n leuke dag vandaag, ik wordt er (ondanks de mist van vanmorgen en nu steeds meer zon) zo blij van!
Lekker gewandeld met een goede vriendin, zo meteen onverwacht met ouders naar een kringloop die ik nog niet ken om eens te kijken of ze daar een leuk aanbod hebben en vanavond met wat meiden van de Eindhovenclan naar Kaboutertje.
Lekker gewandeld met een goede vriendin, zo meteen onverwacht met ouders naar een kringloop die ik nog niet ken om eens te kijken of ze daar een leuk aanbod hebben en vanavond met wat meiden van de Eindhovenclan naar Kaboutertje.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
welke kringloop ga je ibbeltje? Leuk zeg, ik ga morgen heb er echt zin in En ook ik heb zin in vanavond
Gast- Gast
In Geldrop Het Goed heet ie.
oke, ja daarvan hangt het heel erg van de locatie af. M`n paps zegt dat in EHV dat het daar helemaal niks is en hier in V moet je maar net geluk hebben (dat er iets leuks tussenstaat)
Gast- Gast
ooh oke ja denk dat dat bij elke kringloop sowieso wel is.
Paspoort verlengen is het enige dat nog op mijn lijst staat voor vandaag. Meer mag uiteraard, maar alles wat ik wilde doen is gedaan
Mijn afspraak van 15.00 uur is naar 18.30 gegaan, dus ik heb nog genoeg tijd. Pauze
Mijn afspraak van 15.00 uur is naar 18.30 gegaan, dus ik heb nog genoeg tijd. Pauze
Gast- Gast
Zusje, June, Bliss, Weet haar forum naam niet en ik.Reva schreef:Wie gaan er uiteindelijk nou allemaal mee met het reisje, Smikk?
Edit: Carra
Gast- Gast
Ja! Ik was echt zo hyper gisteren! Hebben eerst nieuwe kasten gehaald bij Ikea (eindelijk ons ei gelegd) en daarna naar die woondesignoutlet. Had gedacht dat het superduur zou zijn allemaal, maar de prijzen vielen enorm mee. We hebben een grote staande lamp gekocht, 2 kleinere lampjes en een groot schilderij, ben er zo blij mee!! Nog geen foto's gemaakt omdat onze woonkamer op dit moment één grote puinzooi is omdat we bezig zijn met het opzetten van die kasten, maar als alles klaar is en op z'n plek staat, zal ik wel foto's postenReva schreef:Heb je nog iets leuks gekocht gisteren, Bruce?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: