DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga zo lekker slapen. Moet vroeg op morgen. Geen zin om te slapen maar ja ik ga proberen een poging te doen, anders kunnen ze me van de vloer af vegen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ben op dag vijf en ik weet nu al niet meer waar ik over moet schrijven
Misschien over duizend theepotten
Misschien over duizend theepotten
Gast- Gast
Whaha.
Ik heb echt een beschamend megalelijke, tja wat is het, dingus meegenomen van de kringloop. Een soort pan, maar dan van steen. Daar wil ik een boompje met stam in. Maar nu ik die theepotten zie
Ik heb echt een beschamend megalelijke, tja wat is het, dingus meegenomen van de kringloop. Een soort pan, maar dan van steen. Daar wil ik een boompje met stam in. Maar nu ik die theepotten zie
Gast- Gast
Ik weet van nietsJune schreef:Smik, hoe is het met je to do list?
Ik heb twee wassen opgevouwen
Was opgehangen
Blazer gewassen
Jas gewassen
Afwas gedaan
keuken opgeruimd
Moet nu alleen nog even het pakket van Stanley klaarmaken, maar dat zou ook morgen kunnen. Ik heb vandaag al een doos gehaald bij postkantoor. De rest kan alleen maar morgen, maar stond ook voor morgen op de lijst.
Gast- Gast
Daar hebben de beste last van.Reva schreef:Goed bezig toch, Smikk.
June, hij heeft faalangst.
Ja, ik vind ook wel dat ik goed bezig ben. Heb mijn lijst voor morgen ook al klaar
Gast- Gast
Waar zal t witte kopje wonen
Ik hoop dat het vandaag ook roze zonnebrillenweer gaat worden. Blijheid.
Gast- Gast
Nooit meer theepotten en mooie kopjes laten staan jij!Reva schreef:Waar zal t witte kopje wonen
Ik heb eigenlijk geen idee wat betreft het weer voor morgen. Ik weet alleen dat het vandaag té warm was voor mijn nieuwe jas. Maar het was wel heerlijk weer om een stuk te fietsen.
Gast- Gast
Kan iemand of de klok wat uren achteruit zetten of pak hem beet, gooi 'm weg, trek 'm door een uur of zestien vooruit zetten. Danku.
Gast- Gast
Jij bevindt je het meest dicht bij je eigen klok. Zou je het zelf kunnen doen? Doortrekken raad ik af, tenzij je een monteur over de vloer wilt.Reva schreef:Kan iemand of de klok wat uren achteruit zetten of pak hem beet, gooi 'm weg, trek 'm door een uur of zestien vooruit zetten. Danku.
Tanden gepoetst, gezicht schoon, eng frisse adem.. Ik denk dat ik zo mijn bed in ga!
Gast- Gast
Reva schreef:Goed bezig toch, Smikk.
June, hij heeft faalangst.
Goed bezig Smikkie
Gast- Gast
Oeps, ik heb me verslapen :oops : Wekker vergeten te zetten En toen ging om half 8 doodleuk mijn telefoon of er iets was gebeurd ofzo, omdat ze met smart op mij zaten te wachten Gadver, het voelt zo lullig, verslapen!
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Omg, ik belde net een fysio bij mij in de buurt of zij het tape van mijn voet willen halen en even naar mijn voet willen kijken. Krijg ik te horen dat ik het er gewoon zelf af mag halen
Maar moet je er dan niet even langs voor controle ofzo? Dadelijk is er iets nog niet goed geheeld en dan heb jij je tape er al afgehaald.
Ik had trouwens vanacht hetzelfde gedroomd als rush een paar nachten geleden
Ik had trouwens vanacht hetzelfde gedroomd als rush een paar nachten geleden
Gast- Gast
Goedemorgen !!! Haaaatttjjjjjiiiieeee
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ga nu die praktijk bellen waar ik vorige week was, want ik wil gewoon dat ze het ook controleren. En dan weer die andere praktijk bellen en dan doen ze het maar. Want mijn wil is wet
geef je groot gelijk, dadelijk heelt er iets niet goed doordat het niet opnieuw getaped is ofzo en dan zit jij met de gevolgen.
Gezondheid stella en goedemorgen
Gezondheid stella en goedemorgen
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: