DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
VeryCherry schreef:Wat heeft A dan Lexie? En gaan jullie nu nog wel weg?
Ja, we gaan wel. Het is al geboekt (uiteraard ) en betaald. A heeft nu 39 graden koorts en ze slaapt al vanaf kwart over zes. Dat is niets voor haar. Morgenochtend maar kijken hoe het dan gaat.
Erin, ze had een schop tegen haar hoofd gehad doordat ze voor de schommel langs liep. Daar heeft ze niks aan overgehouden.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:VeryCherry schreef:Wat heeft A dan Lexie? En gaan jullie nu nog wel weg?
Ja, we gaan wel. Het is al geboekt (uiteraard ) en betaald. A heeft nu 39 graden koorts en ze slaapt al vanaf kwart over zes. Dat is niets voor haar. Morgenochtend maar kijken hoe het dan gaat.
Erin, ze had een schop tegen haar hoofd gehad doordat ze voor de schommel langs liep. Daar heeft ze niks aan overgehouden.
Gelukkig maar van van de week. Hopen dat de koorts snel zakt!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Mona toetjes zijn niet grappig!
Hoezo niet?
Alex- Ratel
Erin, een massage is wel fijn ja! Als hij dan toch het vrouwtje is moet hij de lingerie maar aan. haha!
Alex, balen dat je kleine meid zo ziek is!
Alex, balen dat je kleine meid zo ziek is!
Gast- Gast
Alex schreef:Erin schreef:Mona toetjes zijn niet grappig!
Hoezo niet?
Ik heb net die met stroopwafel gegeten. Eerst geduld hebben tot dat ding los laat.
Erin- Ratel
Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Mona toetjes zijn niet grappig!
Hoezo niet?
Ik heb net die met stroopwafel gegeten. Eerst geduld hebben tot dat ding los laat.Daar ga ik al!Dan wachten tot het naar beneden druipt.Oh bah!En daarna lekker smullen!
euhhh
Gast- Gast
Reva schreef:Elvis is niet meer
Erin- Ratel
Dolcis_ schreef:Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Mona toetjes zijn niet grappig!
Hoezo niet?
Ik heb net die met stroopwafel gegeten. Eerst geduld hebben tot dat ding los laat.Daar ga ik al!Dan wachten tot het naar beneden druipt.Oh bah!En daarna lekker smullen!
euhhh
Er zijn zelfs foto's van!
Erin- Ratel
Reva schreef:Gelukkig knappen die kleintjes vaak weer snel op!
Klopt, maar ik vind het zo sneu. Rode wangetjes, gloeiend heet. Arme schat.
Alex- Ratel
Ik heb de hele afwas gedaan zonder pauze
Prima tijdstip ook om aan mijn to do lijst van vandaag te beginnen! Al had ik vanmiddag al wel wat gedaan. Morgen gaat Stanley op de post
Prima tijdstip ook om aan mijn to do lijst van vandaag te beginnen! Al had ik vanmiddag al wel wat gedaan. Morgen gaat Stanley op de post
Gast- Gast
Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Mona toetjes zijn niet grappig!
Hoezo niet?
Die krengen zijn ook zo lekker. Ik had vanavond de laatste pannacotta (toetje vd maand februari), heb m maar gelijk helemaal opgegeten
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Ik heb de hele afwas gedaan zonder pauze
Vind het echt leuk geworden!
Erin- Ratel
Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb de hele afwas gedaan zonder pauze
Ja eng creatief die klederdracht.
Gast- Gast
Ik ben er ook wel blij mee. Had nog meer willen doen, maar kwam er niet van. Alles zit in de doos, inclusief een grote lading stroopwafeltjes.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb de hele afwas gedaan zonder pauze
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben er ook wel blij mee. Had nog meer willen doen, maar kwam er niet van. Alles zit in de doos, inclusief een grote lading stroopwafeltjes.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb de hele afwas gedaan zonder pauze
Wat ben je toch ook een schat!
Erin- Ratel
Ik heb een grote pot verf gekocht toen ik begon met het verven van de deuren in de hal. Handig zo'n grote pot, kan ik alle deuren en kozijnen wel mee doen en uiteindelijk ook goedkoper. Nou heb ik alleen gister een klein kastje er mee gedaan en nu krijg ik hem niet meer dicht. Grrr... Er zit echt nog heel veel verf in waar ik de deuren en kozijnen verder mee moet doen. Ben al een kwartier met een hamer aan het slaan en nu is de deksel al helemaal niet meer dicht te krijgen. Ik moet dit weekend het verfwerk maar afmaken denk..
Gast- Gast
Ik vind haar tekenstijl echt geweldig!
Erin- Ratel
Ik was al even aan het kijken. Heb er nu folie over.Reva schreef:Heb je geen andere bak waarin je dat blik kan zetten? Of overgieten?
Gast- Gast
Reva schreef:Dikke vis
Ik ook van jou!
Erin- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: