DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Morgen mag éindelijk het tape van mijn voet af
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Morgen mag éindelijk het tape van mijn voet af
Jeej! Staat je vaatwasser al?
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Morgen mag éindelijk het tape van mijn voet af
Jeej! Staat je vaatwasser al?
Yup En de eerste vaat is al gewassen
Reva schreef:Erin! Nog iets gekocht?
Ja een broek whahhaha! Ik heb ook een hele mooie kast gezien. Maar ja ik was aan de andere kant van de stad! Hij is groter dan mij op alle mogelijke manieren dus ik heb het met pijn en moeite moeten laten.
Heb jij nog wat kunnen vinden?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Hello ladies!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
VeryCherry schreef:Morgen mag éindelijk het tape van mijn voet af
Wat fijn!
Alex- Ratel
Alex schreef:Erin schreef:Hello ladies!
Lexxxie!
Erin- Ratel
VC: ideaal!
Erin: haha, euh, even advies aan Smikk vragen? Ik heb een klein soort suikerpotje en schaaltje meegenomen, wilde eigenlijk een derde kopje ophalen waarvan ik er gisteren al twee had gekocht, maar die was er niet meer.
Erin: haha, euh, even advies aan Smikk vragen? Ik heb een klein soort suikerpotje en schaaltje meegenomen, wilde eigenlijk een derde kopje ophalen waarvan ik er gisteren al twee had gekocht, maar die was er niet meer.
Gast- Gast
We gaan morgen een weekend weg en A is ziek
Alex- Ratel
Er was er nog een en doe liet je staan? :affraid:Reva schreef:VC: ideaal!
Erin:haha, euh, even advies aan Smikk vragen?Ik heb een klein soort suikerpotje en schaaltje meegenomen, wilde eigenlijk een derde kopje ophalen waarvan ik er gisteren al twee had gekocht, maar die was er niet meer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er was er nog een en doe liet je staan? :affraid:Reva schreef:VC: ideaal!
Erin:haha, euh, even advies aan Smikk vragen?Ik heb een klein soort suikerpotje en schaaltje meegenomen, wilde eigenlijk een derde kopje ophalen waarvan ik er gisteren al twee had gekocht, maar die was er niet meer.
Ik bedoel die helemaal witte ik vond twee logischer
Gast- Gast
Ik snap dat je die witte bedoelt, maar ik snap niet dat je een derde laat staan.Reva schreef:Smikkell schreef:Er was er nog een en doe liet je staan? :affraid:Reva schreef:VC: ideaal!
Gast- Gast
Wat heeft A dan Lexie? En gaan jullie nu nog wel weg?
Alex schreef:We gaan morgen een weekend weg en A is ziek
Hoe is het met haar van de week afgelopen eigenlijk? Ze had zich toch gestoten?
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik snap dat je die witte bedoelt, maar ik snap niet dat je een derde laat staan.Reva schreef:Smikkell schreef:Er was er nog een en doe liet je staan? :affraid:Reva schreef:VC: ideaal!
Ik vanmorgen ook niet meer
Gast- Gast
Reva, zo'n fout maak je maar een keer. Ik was ook blij dat hij er nog stond en ben ook niet gaan twijfelen over die spiegel. Morgen wéér terug leek me geen optie en weg is huilen.
Gast- Gast
Ik wil ook weer naar de kringloop er zit een nieuwe in de buurt, misschien krijg ik mijn vriend zaterdag zo ver dat we er heen gaan...
Smikkell schreef:Reva, zo'n fout maak je maar een keer. Ik was ook blij dat hij er nog stond en ben ook niet gaan twijfelen over die spiegel. Morgen wéér terug leek me geen optie en weg is huilen.
Oh god had ik maar een rijbewijs en ruimte zat....
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Reva, zo'n fout maak je maar een keer. Ik was ook blij dat hij er nog stond en ben ook niet gaan twijfelen over die spiegel. Morgen wéér terug leek me geen optie en weg is huilen.
Niet, want ik had ook al een theepotfout
Gast- Gast
Maar Erin, de meeste kringloopwinkels bezorgen toch ook?
De een leert sneller dan de ander.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva, zo'n fout maak je maar een keer. Ik was ook blij dat hij er nog stond en ben ook niet gaan twijfelen over die spiegel. Morgen wéér terug leek me geen optie en weg is huilen.
Niet, want ik had ook al een theepotfoutmaar je hebt toch mat één theepot nodig
Het vitrinekastje waar ik gister naar stond te kijken was vandaag ook weg. Gelukkig was er nog eentje, precies het zelfde.
Gast- Gast
Smikkell schreef:De een leert sneller dan de ander.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva, zo'n fout maak je maar een keer. Ik was ook blij dat hij er nog stond en ben ook niet gaan twijfelen over die spiegel. Morgen wéér terug leek me geen optie en weg is huilen.
Het vitrinekastje waar ik gister naar stond te kijken was vandaag ook weg. Gelukkig was er nog eentje, precies het zelfde.
Hoe wist je dan dat het een ander was
Gast- Gast
Omdat deze er gister ook al hing en die hing er nu nog steeds, op de zelfde plek. Die andere plek was nu leeg! Alleen van die ander had ik een foto gemaakt en van deze niet.Reva schreef:Smikkell schreef:De een leert sneller dan de ander.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva, zo'n fout maak je maar een keer. Ik was ook blij dat hij er nog stond en ben ook niet gaan twijfelen over die spiegel. Morgen wéér terug leek me geen optie en weg is huilen.
Hoe wist je dan dat het een ander was
Laatst aangepast door Smikkell op do 15 maa 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: