Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.

Ga naar beneden

Taakbaalk veranderd, even hulp nodig. Empty Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 6:37

Mijn laptop heeft blijkbaar een windows update gedaan, en nu is mijn taakbalk ineens ook anders. Eerder kon ik het beeld vergroten boven de 100% enz. met een muisklik, onderin de taakbalk. Alleen staat dat pictogrammetje er niet meer.

Kan iemand me helpen hoe ik dat nu kan veranderen naar 100%? Mijn letters worden steeds kleiner volgens mij.Taakbaalk veranderd, even hulp nodig. 394967 En ik als leek kom er niet uit.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakbaalk veranderd, even hulp nodig. Empty Re: Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.

Bericht  ellibre do 15 maa 2012 - 6:52

Rechts bovenin zie je een soort tandwieltje staan. als je daar op klikt kan je via In- en uitzoomen de grootte bepalen.

Verder kan je met ctrl + inzoomen, ctrl - uitzoomen, en met ctrl 0 gaat hij weer terug naar 100%.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Taakbaalk veranderd, even hulp nodig. Empty Re: Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:01

ellibre schreef:Rechts bovenin zie je een soort tandwieltje staan. als je daar op klikt kan je via In- en uitzoomen de grootte bepalen.

Verder kan je met ctrl + inzoomen, ctrl - uitzoomen, en met ctrl 0 gaat hij weer terug naar 100%.

Dank je! Voel me heel blond nu! Met dat tandwieltje is het gelukt. Zo leer je nog eens wat.Taakbaalk veranderd, even hulp nodig. 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: