Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.
Pagina 1 van 1
Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.
Mijn laptop heeft blijkbaar een windows update gedaan, en nu is mijn taakbalk ineens ook anders. Eerder kon ik het beeld vergroten boven de 100% enz. met een muisklik, onderin de taakbalk. Alleen staat dat pictogrammetje er niet meer.
Kan iemand me helpen hoe ik dat nu kan veranderen naar 100%? Mijn letters worden steeds kleiner volgens mij. En ik als leek kom er niet uit.
Kan iemand me helpen hoe ik dat nu kan veranderen naar 100%? Mijn letters worden steeds kleiner volgens mij. En ik als leek kom er niet uit.
Gast- Gast
Re: Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.
Rechts bovenin zie je een soort tandwieltje staan. als je daar op klikt kan je via In- en uitzoomen de grootte bepalen.
Verder kan je met ctrl + inzoomen, ctrl - uitzoomen, en met ctrl 0 gaat hij weer terug naar 100%.
Verder kan je met ctrl + inzoomen, ctrl - uitzoomen, en met ctrl 0 gaat hij weer terug naar 100%.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Re: Taakbaalk veranderd, even hulp nodig.
ellibre schreef:Rechts bovenin zie je een soort tandwieltje staan. als je daar op klikt kan je via In- en uitzoomen de grootte bepalen.
Dank je! Voel me heel blond nu! Met dat tandwieltje is het gelukt. Zo leer je nog eens wat.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp nodig...
» Hulp / advies nodig
» even hulp nodig
» Speelgoedwinkel, hulp nodig!
» buggy hulp nodig!
» Hulp / advies nodig
» even hulp nodig
» Speelgoedwinkel, hulp nodig!
» buggy hulp nodig!
Pagina 1 van 1