OMG Eng!
+12
Alias
Sjaantje
SoezieQ
mzcharlotte
Zininzon
Cherique
meisjesmama
Qiara
ButterflyEffect
Toet
Zwerver
Cheesegirl
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: OMG Eng!
O ok, dat zou ook kunnen inderdaad. Wel raar idee dat je nooit zult weten wat er is gebeurd._Donnaa schreef:Je mag daar parkeren, het is niet dat hij in de weg stond. Maar misschien had hij het wel gedaan om aandacht te trekken, zou kunnen .ButterflyEffect schreef:Als hij zich echt ter plekke heel beroerd voelde heeft ie die lichten ws aangezet zodat ander verkeer weet dat hij daar zomaar stilstaat_Donnaa schreef:Nou met de stadslichten aan heb je ook disco in de auto qua verlichting (het was binnen helemaal oranje van de dashboard verlichting), maar misschien vond hij een beetje licht bij z`n pakje drinken wel fijn.. Ik zou het ook niet weten..Qiara schreef:Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is, maar het is inderdaad wel vaag dat de stadslichten aan waren. Misschien heeft hij daar wel niet bij stilgestaan.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Donnaa, je hebt er goed aan gedaan de politie te bellen. Ok, je weet nu nóg niet wat er precies aan de hand was, maar je kunt nu wel met een gerust hart gaan slapen. Er was gelukkig (kennelijk) niets ernstigs aan de hand en jij hebt gedaan wat je kon!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kwam hij uit de kroeg en had hij wat gedronken, maar wilde hij niet dat z'n vrouw dat zou merken en heeft hij daarom chocomel gedronken en is hij in slaap gevallen terwijl hij dat op aan het drinken was.
Gast- Gast
Jaa ik denk dat hij ook in slaap gevallen is, met wat voor achtergrond dan ook..Dijn82 schreef:Misschien kwam hij uit de kroeg en had hij wat gedronken, maar wilde hij niet dat z'n vrouw dat zou merken en heeft hij daarom chocomel gedronken en is hij in slaap gevallen terwijl hij dat op aan het drinken was.
Maargoed, hij was in ieder geval in staat om het pakje uit z`n auto te gooien, dus dan zal het wel goed gekomen zijn.. Ik ben normaal niet heel snel zo dat ik bel, maar ik vond het zo opvallend en ik had mezelf echt voor m`n kop geslagen als ik morgen in de krant zou lezen dat ze een lijk in een auto hadden gevonden in ons winkelcentrum
Gast- Gast
Daarom, beter een keer teveel bellen om niks dan een keer niet bellen als het wel iets ernstigs is.
Gast- Gast
Jee wel even schrikken hoor, maar gelukkig toch loos alarm. Goed van je dat je gebeld hebt!
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Nu ik de afloop heb gelezen en er gelukkig niks aan de hand is met die man, mag ik even heel hard lachem om jouw briljante opmerking? Ik vind hem echt hi-la-rich! Ik ga helemaal stuk achter mijn pc, hahahahahahahaa
Gast- Gast
Mmm, gelukkig dat de man al weg was..(en dus niets aan de hand, hoop ik) maar ik zou meteen denken, die man werd onwel, zette de auto aan de kant en pakte snel wat te drinken.. Want dat doe ik zelf ook als ik me gek voel.. ff wat drinken denk ik dan..
Gast- Gast
Zoiets raars hadden wij laatst ook. In de parkeergarage stapten we uit en stond er een auto met pools kentekenplaat waarin een man lag te slapen. Die lag alleen wel in een heel rare houding, dus mijn vriend zei al van vreemd. Nog even staan kijken maar goed, uiteindelijk toch de stad in gegaan. Toen we een uur later wat in de auto legde lag die man er nog steeds zo in de auto bij, maar nu stond er een man buiten (wel in de parkeergarage nog) naast de auto te roken. Neem aan dat die erbij hoorde dus. En toen we een uur later weg reden was de auto ook weg. Maar zag er wel even heel raar uit toen we die man zo zagen liggen.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Sommige reacties in dit topic zijn ook niet echt gepast maar goed... Mijn opa heeft ook weleens een beroerte gehad in de auto. Hij voelde zich niet goed worden en is langs de weg gaan staan. Mensen vonden hem toen ook zo in elkaar gezakt. Diabetis had ook een goede oorzaak kunnen zijn inderdaad. Ik vind het goed dat je de politie hebt gebeld, ik zou het ook niet vertrouwd hebben.
Gast- Gast
Mijn oom heeft jaren geleden toen hij met zijn busje reed een hartaanval gehad. Hij is toen op de vluchtstrook gaan staan met zijn gevaren licht aan en toen geprobeerd 112 te bellen. Gelukkig stopte er ook een andere wagen die hem te hulp schoot.
Maar goed dat je de politie heb opgebeld.
Maar goed dat je de politie heb opgebeld.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moest meteen denken aan een catatone reactie; tijdens een psychose kunnen mensen uren blijven zitten in dezelfde positie zonder enige beweging.
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Wat een eng verhaal! Goed dat je de politie had gebeld. Gelukkig dat ze hem toch niet dood hebben gevonden in zijn auto.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het goed van je dat je gebeld hebt. Je weet immers nooit wat er aan de hand is. Misschien was het niks, misschien wel. Jij hebt in elk geval je best gedaan. Iets wat meer mensen soms wel eens zouden moeten doen.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Wat een eng verhaal! Goed dat je de politie had gebeld. Gelukkig dat ze hem toch niet dood hebben gevonden in zijn auto.
+1
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: