OMG Eng!
+12
Alias
Sjaantje
SoezieQ
mzcharlotte
Zininzon
Cherique
meisjesmama
Qiara
ButterflyEffect
Toet
Zwerver
Cheesegirl
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: OMG Eng!
Inderdaad goed dat je de politie gebeld hebt. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is, hopelijk is het vals alarm ...
Gast- Gast
[quote="Lilith] Maar goed, er kan net zo goed iets aan de hand zijn, dus goed dat ze gebeld hebben. [/quote]
Absoluut!
Ik ben nu ook wel heel benieuwd wat er aan de hand is...
Absoluut!
Ik ben nu ook wel heel benieuwd wat er aan de hand is...
Laatst aangepast door Qiara op di 11 jan 2011 - 11:15; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Cherique schreef:Dat zou ik ook wel eng vinden inderdaad!! Hopelijk is t n grap en heeft ie 1,5uur lang chocomel zitten drinken en niet dat ie dood is.. Ben benieuwd hoelaat de politie je gaat bellen.
Misschien had hij ergens een afspraak van een uur, fysiotherapie of zo, was hij te vroeg en heeft hij een pakje drinken gepakt, dat half opgedronken en het na afloop helemaal opgedronken voor hij naar huis ging.
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:omg ik ben vet benieuwd of ie echt dood is..
Had je dit niet iets anders kunnen formuleren? Het gaat hier om een méns hoor.
Verder vind ik de grapjes die worden gemaakt ook vrij misplaatst.
Ik hoop dat het niks ernstigs is donnaa, denk dat je daar een heel naar gevoel aan over houd.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hoop ook dat het niets ernstigs is, hopelijk een situatie zoals Dijn deze omschrijft.
Qiara- Ratel
Gatver... Je hebt nog niks gehoord?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, ze hebben terug gebeld.. De auto was weg, maar het pakje chocomel lag op precies de plaats die ik omschreef. Ze denken dat hij in slaap gevallen is ofzoiets..
Die agent vond het wel erg vaag. Ze hadden de shoarmaboer man gevraagd die er scheef tegenover zit en die had de Audi inderdaad ook wel erg lang zien staan, maar er verder geen aandacht aan geschonken..
Die agent vond het wel erg vaag. Ze hadden de shoarmaboer man gevraagd die er scheef tegenover zit en die had de Audi inderdaad ook wel erg lang zien staan, maar er verder geen aandacht aan geschonken..
Gast- Gast
Dat klinkt niet best._Donnaa schreef:Als een zoutzak..Lilith schreef:Zat hij er raar bij?
In theorie (en dat lijkt redelijk waarschijnlijk) kan die man daar ook hebben geparkeerd, pakje chocomel hebben gedronken, 1,5 uur gewandeld hebben, of andere dingen gedaan, en toen aan zijn tweede pakje begonnen zijn. Lijkt me ook bizar, maar goed, ik hoop dat het zoiets is, en dat er verder niets aan de hand is.
Ik hoop inderdaad dat het zoiets is als jij schetst, want daar heb ik ook even aan gedacht, maar alles was precies hetzelfde.. En ons centrum is ook niet gezellig echt om te wandelen, terwijl het regent in je trui.. Ik kan me dat niet zo goed voorstellen..
Al zijn er dan ook nog opties, dronken in de auto gaan zitten en in slaap vallen, of gewoon in slaap vallen. Maar goed, echt logisch is het allemaal niet.
Gast- Gast
Ik woon niet in een high tech stadscentrum waar je `s avonds nog zo laat fysio hebt, whaha..Dijn82 schreef:Cherique schreef:Dat zou ik ook wel eng vinden inderdaad!! Hopelijk is t n grap en heeft ie 1,5uur lang chocomel zitten drinken en niet dat ie dood is.. Ben benieuwd hoelaat de politie je gaat bellen.
Misschien had hij ergens een afspraak van een uur, fysiotherapie of zo, was hij te vroeg en heeft hij een pakje drinken gepakt, dat half opgedronken en het na afloop helemaal opgedronken voor hij naar huis ging.
Anyway. Ik zie ook niet in waarom je dan je auto op stadslicht zou zetten. Hij heeft een type Audi waarvan het dimlicht automatisch uitgaat wanneer je de motor uitschakeld, maar dat is bijzaak..
Gast- Gast
Kwam er misschien een beetje ongelukkig uit, maar das wel het eerste waar ik aan dacht..Lilith schreef:Dit vind ik een vrij bizarre zin. Het gaat hier om een mens hoor, iemand met ouders, broers, zussen, misschien een gezin, kinderen, een baan, een leven. En jij komt niet verder dan 'ik ben vét benieuwd of hij echt dood is'? Niet dat je nou hoeft over te lopen van medeleven, maar vet benieuwd zijn of iemand echt dood is vind ik ietwat ongepast.ButterflyEffect schreef:omg ik ben vet benieuwd of ie echt dood is..
Ik hoop het natuurlijk niet! maar zover waren mn hersenen eigenlijk nog niet om er serieus over na te denken
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is, maar het is inderdaad wel vaag dat de stadslichten aan waren. Misschien heeft hij daar wel niet bij stilgestaan.
Qiara- Ratel
Nou, mooi dat ie niet dood is. Heeft hij toch indirect een soort van lang van zijn pakje genoten.
Goede daad, padvinder Donnaa
Nu hij toch niet dood blijkt te zijn. Voelde je je niet geroepen om even op het raampje te kloppen ofzo? Geen idee of ik het zelf wel zou doen (misschien iets gooien vanaf afstandje), maar doorfietsen lijkt me ook beetje dubbel gevoel.
Goede daad, padvinder Donnaa
Nu hij toch niet dood blijkt te zijn. Voelde je je niet geroepen om even op het raampje te kloppen ofzo? Geen idee of ik het zelf wel zou doen (misschien iets gooien vanaf afstandje), maar doorfietsen lijkt me ook beetje dubbel gevoel.
Gast- Gast
Ik zit nu te denken, zou het misschien kunnen dat hij laag bloedsuiker had en daardoor niet meer helemaal helder kon nadenken? Maar nog wel de chocomel heeft gepakt om het te stabiliseren? Ach ja, we zullen het ook niet te weten komen.
Qiara- Ratel
Vandaar ook mijn "Huh?"-reactie. Ik snapte echt wel dat Reva het Chocomelpakje bedoelde maar vind het nogal niet-grappig eigenlijk, stel dat er echt iets ergs aan de hand is?_Donnaa schreef:Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Nee 1 met een rietje..
Het is vast grappig bedoeld, maar dat vind ik even niet, sorry.
Edit: oh ik zie dat ik eerst even de rest had moeten lezen geloof ik... Ga ik nu doen.
Laatst aangepast door Sushi op di 11 jan 2011 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou met de stadslichten aan heb je ook disco in de auto qua verlichting (het was binnen helemaal oranje van de dashboard verlichting), maar misschien vond hij een beetje licht bij z`n pakje drinken wel fijn.. Ik zou het ook niet weten..Qiara schreef:Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is, maar het is inderdaad wel vaag dat de stadslichten aan waren. Misschien heeft hij daar wel niet bij stilgestaan.
Gast- Gast
Dat was dus mijn eerste gedachte aangezien mijn vader diabetes heeft.. Was bang dat hij te laat geweest was..Qiara schreef:Ik zit nu te denken, zou het misschien kunnen dat hij laag bloedsuiker had en daardoor niet meer helemaal helder kon nadenken? Maar nog wel de chocomel heeft gepakt om het te stabiliseren? Ach ja, we zullen het ook niet te weten komen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat was dus mijn eerste gedachte aangezien mijn vader diabetes heeft.. Was bang dat hij te laat geweest was..Qiara schreef:Ik zit nu te denken, zou het misschien kunnen dat hij laag bloedsuiker had en daardoor niet meer helemaal helder kon nadenken? Maar nog wel de chocomel heeft gepakt om het te stabiliseren? Ach ja, we zullen het ook niet te weten komen.
Ik denk eraan, omdat mijn moeder diabetes heeft...
Qiara- Ratel
Noujaa.. We zaten druk pratend op de fiets en het was 'hee die Audi staat er nog steeds met de lichten aan' en toen fietsten we langs en toen zag ik die hand met dat pakje drinken en toen al fietsend begon ik er over na te denken dat er iets niet klopte..Reva_ schreef:
Ik heb ook eerlijk tegen de politie gezegd dat ik bang was om terug te gaan..
Gast- Gast
Als hij zich echt ter plekke heel beroerd voelde heeft ie die lichten ws aangezet zodat ander verkeer weet dat hij daar zomaar stilstaat_Donnaa schreef:Nou met de stadslichten aan heb je ook disco in de auto qua verlichting (het was binnen helemaal oranje van de dashboard verlichting), maar misschien vond hij een beetje licht bij z`n pakje drinken wel fijn.. Ik zou het ook niet weten..Qiara schreef:Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is, maar het is inderdaad wel vaag dat de stadslichten aan waren. Misschien heeft hij daar wel niet bij stilgestaan.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Bij mijn auto gaat de stadslicht pas uit als ik de sleutel uit het contact haal (alsmede mijn dashboard verlichting). Werkt dat bij de Audi niet hetzelfde?
Het zal echt wel een naar gezicht zijn geweest, anders was je niet zo geschrokken. Goed van je dat je het toch hebt gemeld omdat je het niet vertrouwde. Dat is altijd het juiste om te doen.
Het zal echt wel een naar gezicht zijn geweest, anders was je niet zo geschrokken. Goed van je dat je het toch hebt gemeld omdat je het niet vertrouwde. Dat is altijd het juiste om te doen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Je mag daar parkeren, het is niet dat hij in de weg stond. Maar misschien had hij het wel gedaan om aandacht te trekken, zou kunnen .ButterflyEffect schreef:Als hij zich echt ter plekke heel beroerd voelde heeft ie die lichten ws aangezet zodat ander verkeer weet dat hij daar zomaar stilstaat_Donnaa schreef:Nou met de stadslichten aan heb je ook disco in de auto qua verlichting (het was binnen helemaal oranje van de dashboard verlichting), maar misschien vond hij een beetje licht bij z`n pakje drinken wel fijn.. Ik zou het ook niet weten..Qiara schreef:Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is, maar het is inderdaad wel vaag dat de stadslichten aan waren. Misschien heeft hij daar wel niet bij stilgestaan.
Gast- Gast
Wat goed dat je gebeld hebt!
Gelukkig is het waarschijnlijk een bizar toeval geweest
Gelukkig is het waarschijnlijk een bizar toeval geweest
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik denk dat je het dimlicht bedoeld, ofniet?.. Zodra je je sleutel uit het contact haalt en je je lichten laat branden, schakelt het dimlicht uit bij sommige auto`s uit en gaat het over op stadslicht. Bij andere auto`s blijft het dimlicht branden en dat trekt ook meer accu..zegmaar_ schreef:Bij mijn auto gaat de stadslicht pas uit als ik de sleutel uit het contact haal (alsmede mijn dashboard verlichting). Werkt dat bij de Audi niet hetzelfde?
Maar bij zo`n auto die hij heeft, kan je gewoon uit je auto stappen en de lichten aan laten want die gaan automatisch uit na een x aantal secondes. Je moet dus bewust je auto op stadslicht zetten dan.
Laatst aangepast door _Donnaa op di 11 jan 2011 - 11:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: