OMG Eng!
+12
Alias
Sjaantje
SoezieQ
mzcharlotte
Zininzon
Cherique
meisjesmama
Qiara
ButterflyEffect
Toet
Zwerver
Cheesegirl
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
OMG Eng!
Ik heb zonet de politie gebeld!
Toen ik om 20 over 9 met vriendinnen naar de kroeg fietste stond er halverwege het centrum een auto met stadlichten aan waarin een man zat van middelbare leeftijd met een pakje Chocomel. Zojuist toen ik terug fietste, stond die auto er nog met de stadslichten aan en die man had nog steeds dat pakje Chocomel zo vast als toen wij er anderhalf uur geleden langs kwamen..
Ik vond het vreemd en eng, besprak het met m`n vriendinnen en zei dat we de politie moesten bellen.. Toen ik thuiskwam en het verhaal aan m`n ouders deed zeiden die ook direct de politie bellen, dus dat heb ik zonet gedaan..
Ze gaan nu een kijkje nemen en bellen mij straks terug.. Ik ben zo bang dat die man dood in z`n auto zit..
Toen ik om 20 over 9 met vriendinnen naar de kroeg fietste stond er halverwege het centrum een auto met stadlichten aan waarin een man zat van middelbare leeftijd met een pakje Chocomel. Zojuist toen ik terug fietste, stond die auto er nog met de stadslichten aan en die man had nog steeds dat pakje Chocomel zo vast als toen wij er anderhalf uur geleden langs kwamen..
Ik vond het vreemd en eng, besprak het met m`n vriendinnen en zei dat we de politie moesten bellen.. Toen ik thuiskwam en het verhaal aan m`n ouders deed zeiden die ook direct de politie bellen, dus dat heb ik zonet gedaan..
Ze gaan nu een kijkje nemen en bellen mij straks terug.. Ik ben zo bang dat die man dood in z`n auto zit..
Gast- Gast
Re: OMG Eng!
Wat een vaag verhaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Oh bah wat naar en eng!
Ik ben nu toch ook wel benieuwd wat er aan de hand is.
Hou je ons op de hoogte?
Goed dat je hebt gebeld overigens!
Ik ben nu toch ook wel benieuwd wat er aan de hand is.
Hou je ons op de hoogte?
Goed dat je hebt gebeld overigens!
Gast- Gast
Sushi schreef:Huh?Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Chocomel!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wow ik zou ook heel eng vinden inderdaad. Ben zeer benieuwd!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Misschien was z'n rietje kapot?
Nee serieus, ik zou daar ook enge dingen van denken. Goed dat je hebt gebeld!
Gast- Gast
Haha.Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Ik zou zoiets ook eng vinden! Goed dat je hebt gebeld. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Wat eng, goed dat je de politie hebt gebeld idd!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
omg ik ben vet benieuwd of ie echt dood is..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Nee 1 met een rietje..
Het is vast grappig bedoeld, maar dat vind ik even niet, sorry.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Misschien was z'n rietje kapot?
Nee serieus, ik zou daar ook enge dingen van denken. Goed dat je hebt gebeld!
Haha, ja dat drinkt ook klote idd.
Maar idd, wel verstandig dat iemand belt. Het is wel raar.
Gast- Gast
Oh man, dat is inderdaad eng! Inderdaad goed dat je de politie hebt gebeld! Het kan haast niet anders dan dat er iets aan de hand is...
Laatst aangepast door Qiara op di 11 jan 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zat hij er raar bij?
In theorie (en dat lijkt redelijk waarschijnlijk) kan die man daar ook hebben geparkeerd, pakje chocomel hebben gedronken, 1,5 uur gewandeld hebben, of andere dingen gedaan, en toen aan zijn tweede pakje begonnen zijn. Lijkt me ook bizar, maar goed, ik hoop dat het zoiets is, en dat er verder niets aan de hand is.
In theorie (en dat lijkt redelijk waarschijnlijk) kan die man daar ook hebben geparkeerd, pakje chocomel hebben gedronken, 1,5 uur gewandeld hebben, of andere dingen gedaan, en toen aan zijn tweede pakje begonnen zijn. Lijkt me ook bizar, maar goed, ik hoop dat het zoiets is, en dat er verder niets aan de hand is.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Nee 1 met een rietje..
Ik moest er zelf wel om lachen. Maar ik was er niet bij uiteraard. Ik zit ook weleens voor dood urenlang op mijn bank met een glas wijn. Mocht hij echt overleden zijn, hulp nodig hebben of gestoord zijn dan is het zeer oplettend van jullie.
Gast- Gast
Vind het ook een beetje een misplaatst grapje..._Donnaa schreef:Reva_ schreef:Was het een groot pakje?
Nee 1 met een rietje..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wat Lilith zegt lijk me ook het meest waarschijnlijk. Volgens mij gebeurt het maar zelden dat iemand precies zo blijft zitten met waar hij mee bezig is als hij dood gaat.
Gast- Gast
Dit vind ik een vrij bizarre zin. Het gaat hier om een mens hoor, iemand met ouders, broers, zussen, misschien een gezin, kinderen, een baan, een leven. En jij komt niet verder dan 'ik ben vét benieuwd of hij echt dood is'? Niet dat je nou hoeft over te lopen van medeleven, maar vet benieuwd zijn of iemand echt dood is vind ik ietwat ongepast.ButterflyEffect schreef:omg ik ben vet benieuwd of ie echt dood is..
Gast- Gast
Lilith schreef:Zat hij er raar bij?
Dan is het wel een bizar toeval dat _Donnaa daar twee keer langs fietst, precies op de momenten dat hij uit het pakje aan het drinken is.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik krijg er enge gedachten bij. Mijn oom is ook dood in zijn auto door iemand anders gevonden. bbrrr..
Ik vind dat je het juiste hebt gedaan!!
Ik vind dat je het juiste hebt gedaan!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou ik ook wel eng vinden inderdaad!! Hopelijk is t n grap en heeft ie 1,5uur lang chocomel zitten drinken en niet dat ie dood is.. Ben benieuwd hoelaat de politie je gaat bellen.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Nou ja, bizar toeval komt wel vaker voor Maar goed, er kan net zo goed iets aan de hand zijn, dus goed dat ze gebeld hebben.Qiara schreef:Lilith schreef:Zat hij er raar bij?
Dan is het wel een bizar toeval dat _Donnaa daar twee keer langs fietst, precies op de momenten dat hij uit het pakje aan het drinken is.
Gast- Gast
Als een zoutzak..Lilith schreef:Zat hij er raar bij?
Ik hoop inderdaad dat het zoiets is als jij schetst, want daar heb ik ook even aan gedacht, maar alles was precies hetzelfde.. En ons centrum is ook niet gezellig echt om te wandelen, terwijl het regent in je trui.. Ik kan me dat niet zo goed voorstellen..
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: