nabloeden of toch menstruatie?
Pagina 1 van 1
nabloeden of toch menstruatie?
Ik ben nu iets meer dan 8 weken geleden bevallen na ongeveer 6 weken was het vloeien ook echt helemaal weg. Nu heb ik sinds gisteren weer een heel klein beetje bloed. Het is nog geen maandverband per dag. Wat kan dit zijn?
Na vorige bevalling was mijn eerste ongesteldheid na 16 weken na de bevalling en was het zo dat ik elk uur wel naar het toilet kon rennen. Toen was ik gestopt met ongeveer 12 weken met borstvoeding.
Nu geef ik nog borstvoeding. Ook heb ik geen enkele klachten van een evt ongesteldheid of andere klachten.
Wie heeft enig idee wat dit kan zijn?
Na vorige bevalling was mijn eerste ongesteldheid na 16 weken na de bevalling en was het zo dat ik elk uur wel naar het toilet kon rennen. Toen was ik gestopt met ongeveer 12 weken met borstvoeding.
Nu geef ik nog borstvoeding. Ook heb ik geen enkele klachten van een evt ongesteldheid of andere klachten.
Wie heeft enig idee wat dit kan zijn?
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Re: nabloeden of toch menstruatie?
Bij mij was het toen een 'nabloeding'. Ik heb hierover de VK gebeld, omdat ik het raar vond. Maar het schijnt te komen door de hormoonhuishouding! Je lichaam is nog herstellende en probeert alles weer in balans te krijgen. Ik heb er uiteindelijk een hele mooie cyclus voor terug gekregen. Dus het komt helemaal goed! En als je het niet vertrouwd kan je nog steeds even de VK of huisarts bellen.
Gast- Gast
had inderdaad de verloskundige ook gebeld en die dacht ook aan een nabloeding. Gelukkig niets raars
shadow- Fluisteraar
Heb je misschien iets gedaan? Zoals de badkamer flink gepoetst ofzo?
Dat zorgde bij mij voor wat kleine nabloedingen.
Dat zorgde bij mij voor wat kleine nabloedingen.
Gast- Gast
dat zou het inderdaad wel kunnen zijn.voelde me die weekeindelijk echt goed.
shadow- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Menstruatie in de war..
» Bloedverlies of menstruatie?
» Menstruatie & pil na bevalling
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Menstruatie in de war..
» Bloedverlies of menstruatie?
» Menstruatie & pil na bevalling
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: