Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met verjaardagskaarten?

+19
Mamsie
Alex
Parisienne
Burn
CarpeDiem
Joli86
CCC
Ibbeltje
Mizz_S
Prosecco
Tsjip
Flippin' Bitch
Monte
Marin
RYW
Cheesegirl
Rouxxxe
Sarah1985
SleepingBeauty
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Parisienne ma 12 maa 2012 - 10:36

Ik gooi de meeste kaarten weg, tenzij ze een bijzondere betekenis hebben. Geboortekaartjes, trouwkaarten , rouwkaarten e.d. die bewaar ik wel allemaal.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Alex ma 12 maa 2012 - 10:44

Ik gooi verjaardagskaarten na een tijdje weg, behalve die van A. Rouwkaarten en geboortekaartjes bewaar ik wel.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 10:48

Er is slechts één kaart die ik bewaar. Dat komt omdat ik en mijn broer daar opstaan te zingen. Het is een printscreen van een video van de Huishoudbeurs, waarbij mijn ouders ons voor een camera hebben gezet en waar we GTST song moesten zingen. Ik vond het zo'n mooi idee van mijn schoonzusje dat ik hem blijf bewaren. Dan mogen zij de video houden. Very Happy (Want dat was de video die mijn moeder bij elk vriendje van mij of vriendinnetje van mijn broer moest laten zien. Een beetje zoals we vaak zien in Amerikaanse comedy's met blotenbillenbabyfoto's)

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 12 maa 2012 - 11:10

Ze staan meestal eerst een tijdje op de vensterbank en daarna gooi ik ze weg.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette di 13 maa 2012 - 1:07

Weggooien.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  -Belle- di 13 maa 2012 - 2:33

hier blijven ze een tijdje staan, daarna verdwijnen ze richting kast en als ik tijd en zin heb plak ik ze in, alleen de leukste dan, degene met weinig waarde gooi ik alsnog weg
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Bericht  Linnie1985 di 13 maa 2012 - 2:39

Sommige mensen zetten er meer text op dan alleen hun namen, Die bewaar ik. De rest gooi ik in de open haard.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 2:42

ze hangen hier altijd een tijdje op de deur en daarna belanden ze bij het oud papier.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 3:40

Ik bewaar ze in 1e instantie wel, bij de volgende keer dat ik mijn kastje opruim kom ik ze tegen en gooi ik ze weg.
Ik denk dat er gemiddeld 2 maanden liggen.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 13 maa 2012 - 5:45

Voorheen bewaarde ik ze altijd maar nu gooi ik ze weg, weet echt niet waar ik ze moet laten en kijk er toch nooit meer naar.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: