Vinden jullie dit ook zo irritant?
+12
Roze Roos
smooch
Toet
Caresses
Lotus
Mint
Makamba
Flinder
MADDIE
Cherique
Laquisia
Carra
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vinden jullie dit ook zo irritant?
toetje_ schreef:Ik vind het het juist irritant én asociaal als ik een bekende kom en diegene zegt niets of kijkt weg!
Haha ja dat is ook wel het andere uiterste. Ik groet altijd wel netjes. Als ik denk dat ik ermee weg kom zoals in de bus, duik ik wel weg ofzo.
Gast- Gast
Jen_ schreef:toetje_ schreef:Ik vind het het juist irritant én asociaal als ik een bekende kom en diegene zegt niets of kijkt weg!
Haha ja dat is ook wel het andere uiterste. Ik groet altijd wel netjes. Als ik denk dat ik ermee weg kom zoals in de bus, duik ik wel weg ofzo.
Alleen een groet vind ik ook voldoende.
Ik merk het nu heel erg bij mijn ex collegatjes. Ik heb in het afgelopen jaar ruim 10 meisjes van rond de 15 ingewerkt en ik heb daar meerde malen per week mee gewerkt.
Als ik ze nu tegenkom met uitgaan staan ze me eerst aan te gapen, vervolgs groet ik ze en dan zeggen de verwaande snolletjes niks en kijken ze weg. Daar kan ik écht niet tegen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Ik vind het het juist irritant én asociaal als ik een bekende kom en diegene zegt niets of kijkt weg!
Ik heb dat een keer gehad. Ik was aan het fietsen en kwam een oud klasgenootje van me tegen (we fietste elkaar tegemoet) en ik zei: "heeeeej hallo!" en diegene fietste me echt keihard voorbij
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
smooch schreef:
Dat vindt ik ook irritant. Ik lees altijd een boek als ik in de bus zit en wil dan echt niet gestoord worden. Soms in de metro als het heel druk is duik ik gewoon weg
Gelukkig komt het niet heel vaak voor.
Vindt het wel knap dat je zegt dat je achterin gaat zitten. Vaak voel je meteen zo verplicht om naast die persoon te zitten en te kletsen, terwijl dat helemaal niet hoeft.
Oh Smooch, ik moet even iets zeggen, ookal is het totaal niet relevant in dit topic en als je er niet van gediend bent moet je het eerlijk zeggen hoor!
Jij schrijft altijd "ik vindt" en "ik wordt" en zo. Maar het moet zijn "ik vind" en "ik word".
Ik weet niet zo goed wat ik er mee wil bereiken en ik vind het stom dat ik het zo zeg, maar ik wil het zo graag een keertje zeggen Hopelijk vat je dit niet te erg op, want 't is niet lullig of stom bedoeld hoor!
Gast- Gast
Hahaha, dit heb ik ook. Maak misschien nog een grapje, maar verder niet.Sannanas schreef:Oh jeetje daar maak ik me helemaal niet druk om en ik irriteer me er helemaal niet aan. Eerste keer maak ik een praatje en daarna ga ik gewoon mijn eigen boodschappen doen. Als ik diegene dan nog weer tegenkom, lach ik een keer of maak ik een opmerking, maar dat voelt totaal niet ongemakkelijk...
Gast- Gast
Sushi schreef:smooch schreef:
Dat vindt ik ook irritant. Ik lees altijd een boek als ik in de bus zit en wil dan echt niet gestoord worden. Soms in de metro als het heel druk is duik ik gewoon weg
Gelukkig komt het niet heel vaak voor.
Vindt het wel knap dat je zegt dat je achterin gaat zitten. Vaak voel je meteen zo verplicht om naast die persoon te zitten en te kletsen, terwijl dat helemaal niet hoeft.
Oh Smooch, ik moet even iets zeggen, ookal is het totaal niet relevant in dit topic en als je er niet van gediend bent moet je het eerlijk zeggen hoor!
Jij schrijft altijd "ik vindt" en "ik wordt" en zo. Maar het moet zijn "ik vind" en "ik word".
Ik weet niet zo goed wat ik er mee wil bereiken en ik vind het stom dat ik het zo zeg, maar ik wil het zo graag een keertje zeggen Hopelijk vat je dit niet te erg op, want 't is niet lullig of stom bedoeld hoor!
Ohh echt, dat heb ik niet eens door
Ik vind het niet erg hor dat je het zegt, maar juist fijn. Dan zal ik er op letten.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb daar ook geen probleem mee. Ik zeg ook gewoon weer hoi of ik lach even en daarna dan ook van 3x is trakteren. Of zo...tja eigenlijk net hoe het loopt.
Gast- Gast
Haha gelukkig vind je 't niet ergsmooch schreef:
Ohh echt, dat heb ik niet eens door
Ik vind het niet erg hor dat je het zegt, maar juist fijn. Dan zal ik er op letten.
Soms moet je gewoon ergens op gewezen worden door iemand dat je iets fout schrijft, en dan zie je het pas. Heb ik ook wel eens meegemaakt!
Gast- Gast
Dromertje schreef:Als je een bekende tegenkomt in de supermarkt?
Geheid dat je die nog 6x tegenkomt en dat weet ik nooit hoe ik me moet gedragen, de eerste keer dat ik die bekende zag heb ik 'm al gegroet en een praatje gemaakt, ik weet nooit of ik 'm nu weer moet groeten, even moet lachen of een grapje moet maken dat ik 'm alwéér tegenkom
Zo herkenbaar! En ook altijd op dagen dat ik of zonder make-up/haar gedaan de deur uit ben gegaan of als ik een pesthumeur heb!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben hier lekker anoniem, dus geen moeilijkheden mee, in me oude woonplaats is het 1x praatje maken, en daarna gewoon lachen, of knikken. En soms heb k ook geen tijd en zeg ik ook eerlijk, van sorry ik moet door...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Dat heb ik precies hetzelfde!BurnedFlower schreef:Ik ben hier lekker anoniem, dus geen moeilijkheden mee, in me oude woonplaats is het 1x praatje maken, en daarna gewoon lachen, of knikken. En soms heb k ook geen tijd en zeg ik ook eerlijk, van sorry ik moet door...
Jude- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Birgit schreef:Bij de 2e keer zeg ik altijd dat het bij 3x trakteren wordt. Daarna zou ik gewoon even lachen en doorlopen.
Dat zeg ik ook hahaha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik stoor mij er niet aan.
Bij de 2de keer zeg ik ook, nog 1 keer dan word het trakteren..
Bij de 2de keer zeg ik ook, nog 1 keer dan word het trakteren..
Gast- Gast
Bij mijn ouders in het dorp kom ik ook altijd bekenden tegen, soms heel leuk, soms zwaar irritant en even snel boodschappen doen zit er eigenlijk gewoon niet in. Ook ging ik altijd keurig in de make-up en fatsoenlijke kleren aan naar de supermarkt.
Hier kom ik eigenlijk nooit bekenden tegen in de supermarkt, dus het interesseert me geen biet en nu ga ik dus wel in mijn joggingbroek naar de supermarkt haha. Ik vind het wel heerlijk eigenlijk!
Vroeger moest ik altijd een half uur in de trein naar school en met klasgenoten samen vond ik dat nog wel gezellig, maar met van die vage kennissen uit het dorp niet hoor! Dan ging ik altijd gewoon de krant lezen of zei ik dat ik nog wat huiswerk af moest maken! haha
Zondag gingen mijn vriend en ik naar huis en op het station kwamen we een vriendinnetje van zijn zusje tegen, die volop begon te ratelen. Wij kunnen 2 kanten de trein opnemen, ze zijn beide even snel in Utrecht, maar mijn vriend wist waar zij studeerde. Zij vroeg welke kant we op reisden en mijn vriend zei heel resoluut, via .. haha. Was ook een duidelijk gevalletje van daar heb ik even geen zin in!
Hier kom ik eigenlijk nooit bekenden tegen in de supermarkt, dus het interesseert me geen biet en nu ga ik dus wel in mijn joggingbroek naar de supermarkt haha. Ik vind het wel heerlijk eigenlijk!
Vroeger moest ik altijd een half uur in de trein naar school en met klasgenoten samen vond ik dat nog wel gezellig, maar met van die vage kennissen uit het dorp niet hoor! Dan ging ik altijd gewoon de krant lezen of zei ik dat ik nog wat huiswerk af moest maken! haha
Zondag gingen mijn vriend en ik naar huis en op het station kwamen we een vriendinnetje van zijn zusje tegen, die volop begon te ratelen. Wij kunnen 2 kanten de trein opnemen, ze zijn beide even snel in Utrecht, maar mijn vriend wist waar zij studeerde. Zij vroeg welke kant we op reisden en mijn vriend zei heel resoluut, via .. haha. Was ook een duidelijk gevalletje van daar heb ik even geen zin in!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie van..
» Vinden jullie...
» Wat vinden jullie?
» wat vinden jullie van...
» Wat vinden jullie van..