DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Hier is het ook al niet gezellig *stampvoet*
Lieverd toch!!!! Gooi het eruit! NU!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat? Wie? Waar?
Hier in het dagcafe is het stil dus niet gezellig. En mijn man is weg en kids slapen, dus het is hier ook stil. Meer niet
Hier in het dagcafe is het stil dus niet gezellig. En mijn man is weg en kids slapen, dus het is hier ook stil. Meer niet
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wat? Wie? Waar?
Ja ik ging net even douchen, reev had iets met duiven vasthouden, smikk is aan het schilderen. Van de rest weet ik het niet!
Erin- Ratel
Zo, toch maar wat te eten gepast. Kersenvlaai met slagroom, iemand een stuk? (zijn voor de helft van de prijs bij de Plus, kon ik niet laten liggen )
Gast- Gast
Nee, dan je! Ik zie net een leuk truitje in een ander topic, een maat kleiner dan mijn eigen maatStofzuiger schreef:Zo, toch maar wat te eten gepast. Kersenvlaai met slagroom, iemand een stuk? (zijn voor de helft van de prijs bij de Plus, kon ik niet laten liggen )
Gast- Gast
Bleh, na 3 happen had ik er weer genoeg van, de rest is voor de prullebak. Word moe van mezelf
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Bleh, na 3 happen had ik er weer genoeg van, de rest is voor de prullebak. Word moe van mezelf
Ik heb ook echt weer geen zin in avond eten. Heb maar een bakje cereal gepakt.
Wat voor truitje?
Erin- Ratel
Niet erg. Slaap je zo lekkerStofzuiger schreef:Bleh, na 3 happen had ik er weer genoeg van, de rest is voor de prullebak. Word moe van mezelf
Gast- Gast
Ik ga morgen mijn kast met zomerkleren eens openen. Heb best veel gedragen over mijn buik, zit nu geen model meer in. En heb veel van die fladdertuniekjes in A lijn modelletje, die droeg ik ook tot ik hoogzwanger was. Dus dat voelt nu als positiekleding...
Gast- Gast
Hoi, ik laat ook weer eens wat van me horen :-).
Hoe gaat het hier?
Hier even niet zo goed, zit in een diep, diep gat.. Heb zojuist wel op een studio gereageerd via Kamernet, hopelijk word ik uitgenodigd. Het ziet er goed uit.
niet quoten graag
Hoe gaat het hier?
Hier even niet zo goed, zit in een diep, diep gat.. Heb zojuist wel op een studio gereageerd via Kamernet, hopelijk word ik uitgenodigd. Het ziet er goed uit.
niet quoten graag
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Daar heb ik pilletjes voor, om lekker te slapenSmikkell schreef:Niet erg. Slaap je zo lekkerStofzuiger schreef:Bleh, na 3 happen had ik er weer genoeg van, de rest is voor de prullebak. Word moe van mezelf
Gast- Gast
Dankje Stofzuiger . Is inderdaad lang geleden, sluit mezelf een beetje af voor sociaal contact de laatste tijd.. Misschien dat ik zo mijn hart lucht, als dat al lukt. Nu ga ik eerst tortilla chips in de oven gooien met een laagje kaas , heb ik wel verdiend.
Tiana- Ratel
Hey SG !
Welcome back! Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.
Welcome back! Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.
Erin- Ratel
Ik heb al 3 dagen taco's in de planning staan, het is er nog steeds niet van gekomen!
Erin- Ratel
Hee Erin! Morgen taco's maken dan. Mijn tortilla chips zitten in de oven, heb er niet teveel kaas over gedaan, er zitten al genoeg calorieën in.
Morgen heb ik gelukkig een leukere dag! Lekker in een andere stad winkelen met een vriendin en daarna samen wat eten.
Ik heb ook pilletjes om te slapen, helaas heb ik die nog maar voor 1 keer. Binnenkort maar eens naar de dokter voor een nieuw voorraadje!
Morgen heb ik gelukkig een leukere dag! Lekker in een andere stad winkelen met een vriendin en daarna samen wat eten.
Ik heb ook pilletjes om te slapen, helaas heb ik die nog maar voor 1 keer. Binnenkort maar eens naar de dokter voor een nieuw voorraadje!
Tiana- Ratel
Bruce schreef:Hoi! Ik ken de Impromptu van Chopin helemaal uit m'n hoofd
Horen en zien
Gast- Gast
Gaat niet! Ik speel 'm nog lang niet foutloos en mooi genoeg en ik heb geen filmpje gemaakt. Als je 't leuk vindt, wil ik dat binnenkort best doen als je door alle fouten noten heen luistertSmikkell schreef:Bruce schreef:Hoi! Ik ken de Impromptu van Chopin helemaal uit m'n hoofd
Horen en zien
Gast- Gast
Ja, dat vind ik zeker leuk.Bruce schreef:Gaat niet! Ik speel 'm nog lang niet foutloos en mooi genoeg en ik heb geen filmpje gemaakt. Als je 't leuk vindt, wil ik dat binnenkort best doen als je door alle fouten noten heen luistertSmikkell schreef:Bruce schreef:Hoi! Ik ken de Impromptu van Chopin helemaal uit m'n hoofd
Horen en zien
Gast- Gast
Jeej ik stiekem ook!Smikkell schreef:Ja, dat vind ik zeker leuk.Bruce schreef:Gaat niet! Ik speel 'm nog lang niet foutloos en mooi genoeg en ik heb geen filmpje gemaakt. Als je 't leuk vindt, wil ik dat binnenkort best doen als je door alle fouten noten heen luistertSmikkell schreef:Bruce schreef:Hoi! Ik ken de Impromptu van Chopin helemaal uit m'n hoofd
Horen en zien
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: