DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik dacht mee aan: "Ik kijk er morgen wel even naar. Heb vandaag al alcohol genuttigd'Reva schreef:Deze zin is ook een beetje ongelukkig geformuleerd:
'Het gebruiken van alcohol voor het verwijderen van de teek is ongewenst!'
Kind: 'IK HEB EEN TEEK, IK HEB EEN TEEK'
Ik: 'Momentje.....' *plop*
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Doet me er aan denken dat er nog een open fles wijn in de koelkast staat
Gast- Gast
Wat?June schreef:Smikkell schreef:Doet me er aan denken dat er nog een open fles wijn in de koelkast staat
Gast- Gast
Flessen wijn moeten altijd leeg, niet in de koelkast . Was het leuk met Zusje gisteren?
Gast- Gast
Ja, heel leuk! Maar de fles niet leeg gekregenJune schreef:Flessen wijn moeten altijd leeg, niet in de koelkast . Was het leuk met Zusje gisteren?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, heel leuk! Maar de fles niet leeg gekregenJune schreef:Flessen wijn moeten altijd leeg, niet in de koelkast . Was het leuk met Zusje gisteren?
Fijn dat het leuk was in ieder geval, gezellig!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dus?Reva schreef:Elke minuut sterven er hersencellen af
Dat is waar, had er toch teveel.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Dus?Reva schreef:Elke minuut sterven er hersencellen af
Erin- Ratel
Dat kan niet iedereen zeggen. Maar als je er nooit echt heel veel hebt gehad, dan mis je ze waarschijnlijk ook niet. Zolang je nog zelfstandig kunt poepen.Reva schreef:Smikkell schreef:Dus?Reva schreef:Elke minuut sterven er hersencellen af
Je kiest er voor om werk te doen waarvan je denkt dat het afsterven sneller gaat dan gemiddeld. Dat is een keus, net als roken.
Gast- Gast
Omg... Je rijbewijs is geen geldig ID zeker? Die foto op mn paspoort die moet ik maar even ewn keertje kwijtraken.
Gast- Gast
Reva> voor veel dingen kun je wel gewoon je rijbewijs als identificatie gebruiken. Alleen niet als je gaat reizen en ik merkte bij een sollicitatie dat ik echt mijn ID nodig had.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat zijn de plannen van vananvond?
Erin- Ratel
Nou, de laatste hap eten zit er net in. Zalm en gestoomde groente (broccoli, courgette en bosui) met sesamzaadjes. Ik denk dat ik zo het een en ander in huis ga doen. Ben wat wassen aan het draaien en wil eigenlijk mijn kledingkast uitzoeken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, de laatste hap eten zit er net in. Zalm en gestoomde groente (broccoli, courgette en bosui) met sesamzaadjes. Ik denk dat ik zo het een en ander in huis ga doen. Ben wat wassen aan het draaien en wil eigenlijk mijn kledingkast uitzoeken.
Heel goed bezig!
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Ik moet nog eten, maar heb zo geen trek
hoe komt het? niet lekker of iets...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, voel me niet top. Gevoel alsof ik ongesteld moet worden, mijn buik is ook vervelend. Mijn humeur ook, dus kom ff lekker zeuren hier
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 14 maa 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Inmiddels zijn de plannen al veranderd en ben ik nu aan het vervenErin schreef:Smikkell schreef:Nou, de laatste hap eten zit er net in. Zalm en gestoomde groente (broccoli, courgette en bosui) met sesamzaadjes. Ik denk dat ik zo het een en ander in huis ga doen. Ben wat wassen aan het draaien en wil eigenlijk mijn kledingkast uitzoeken.
Heel goed bezig!
Stoffie, eet even wat dan.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: