DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ja, eerste keer dat ik zoiets met PostNL meemaakt. Had er wel vaker klachten over gehoord.Lily schreef:Rush schreef:PostNL is idd m`n Bol.com pakket kwijtgeraakt, maar gelukkig handelt Bol.com het verder af.
Ben ik daar weer blij om!
netjes opgelost, aar wat slecht van PostNL zeg
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is wel raar ja!VeryCherry schreef:Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat mijn oh-zo-geweldige-nieuwe-vogeltjesrookmelder nu geluid maakt terwijl er geen batterij inzit?
Gast- Gast
Misschien wil hij graag opgehangen worden
Maarrr, eindelijk heb ik dus de rookmelder die ik al maanden wil hebben
Die van mij is pastelroze
Maarrr, eindelijk heb ik dus de rookmelder die ik al maanden wil hebben
Die van mij is pastelroze
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Yup, heb het klepje al opengedaan en de batterij zit los in de doos. Ze piept maar af en toe hoor
Hij is gewoon heel gevoelig Smik, dus als je er zacht met je hand overheen gaat, doet hij dat ook al. Irritant inderdaad, ook niet bepaald de fijnste laptop ooit. Ik werd me er op een geven moment van bewust en dan gebeurt het echt bijna nooit meer. Ik heb het bij andere laptops ook bijna nooit meegemaakt. Bij mijn kleine helemaal nooit.
Gast- Gast
Douchen heeft niet echt geholpen. Ik ben nog steeds zo duf. Ik stap zo maar op de fiets.
edit: hij gaat pas om 13.00 uur open. Ik blijf nog even zitten dus.
edit: hij gaat pas om 13.00 uur open. Ik blijf nog even zitten dus.
Gast- Gast
Weet alleen nog niet waar ik het wil hebben, denk gewoon in de gang. In de woonkamer is geen doen, aangezien we geen afzuigkap hebben en het hier regelmatig blauw staat van de rook tijdens het koken.
De brandweer heeft daar vast richtlijnen voor.VeryCherry schreef:Weet alleen nog niet waar ik het wil hebben, denk gewoon in de gang. In de woonkamer is geen doen, aangezien we geen afzuigkap hebben en het hier regelmatig blauw staat van de rook tijdens het koken.
http://www.rookmelders.nu/hoe.php
Laatst aangepast door Smikkell op di 13 maa 2012 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als je er niet wakker van wordt heeft zo'n rookmelder geen zin heLily schreef:slaapkamer? Of wordt je niet wakker van dat gefluit?
Gast- Gast
't is 85 decibel, is hard zat en ik word overal wakker van gelukkig.
Dan nog. Al je hem in de slaapkamer niet hoort, hoor je hem al helemaal niet als hij verder hang.Lily schreef:nee klopt maar ik weet niet hoe hard dat vogeltje fluit
Gast- Gast
Er hangt trouwens al een rookmelder van de woningbouw in de gang, die gaat ook een paar keer per jaar voor niks af, die hoor ik ook
Ik ken trouwens iemand die een stuk of 6 van die ouderwetse broodtrommels, van die oranje of met bloemenmotief (bruin met oranje) heeft. Die heeft ze aan de muur hangen onder elkaar en die gebruikt ze als schoenenrek (er in en er op).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Waaaaat die oude Brabantia broodtrommels? Die zijn geweldig
Ja die!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Waaaaat die oude Brabantia broodtrommels? Die zijn geweldig
Gast- Gast
June schreef:VeryCherry schreef:Waaaaat die oude Brabantia broodtrommels? Die zijn geweldigVolgens mij liggen er daar ook twee van bij het oud vuil.
тыквашка schreef:Ik ken trouwens iemand die een stuk of 6 van die ouderwetse broodtrommels, van die oranje of met bloemenmotief (bruin met oranje) heeft. Die heeft ze aan de muur hangen onder elkaar en die gebruikt ze als schoenenrek (er in en er op).
Gast- Gast
June schreef:Omg, VC, jij moet mijn familie echt haten
Whahaha, dat nog net niet
Doet me heel erg denken aan mijn familie. Toen mijn oma net overleden was en mijn opa ging verhuizen zijn er een heleboel spullen weggegooid. Er is zelfs een foto waarop mijn paps lachend een schilderij van een huilend zigeunerkindje doormidden breekt en in de container gooide. Mijn hart brak *pruillip*
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: