DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
VeryCherry schreef:Als ik er eentje in mijn bezit heb ga ik de lampenkap wel opnieuw bekleden hoor. Het blijft geen trofee uit grootmoedersch tijd
Gast- Gast
Ik vind dat stukje waarin 'Ron' tegen die poppen praat en dan daarna ineens dat trillend lipje, zo ontzettend zielig.Reva schreef:Mijn oma heeft ze idd ook, maar dat wist je al
Ik Zag in de clip een hangstoel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sfeervol.Jade schreef:* weg *
ja, he!
speciaal voor de mensen die aan het douchen waren:
Laatst aangepast door Jade op di 13 maa 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Volgens mij is die van mijn oma vorig jaar weggegooid bij de verhuizing... Zeg dat dan ook eerder, VC
Gast- Gast
Ja, zo'n lamp als VC zoekt, zoek ik ook. Eenmaal opgeknapt en met een andere stof over de kap zijn ze zoooooo gaaf! Alleen helaas zie je ze bijna nergens.
Ik ga zo naar een hele grote kringloop, gewoon omdat ik er eenmaal in de buurt moet zijn en dan niet voor niets dat hele eind moet fietsen
Ik ga zo naar een hele grote kringloop, gewoon omdat ik er eenmaal in de buurt moet zijn en dan niet voor niets dat hele eind moet fietsen
Gast- Gast
Ah eeuwig zonde June
Ik kijk voor Smikk altijd naar scrabbleletters en emaillen broodtrommels
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Weet je wat ik doe, ik zal het eens vragen als ik de volgende keer bij mijn oma ben. Misschien is hij wel ergens bewaard gebleven, maar ik heb nogal een weggooifamilie, dus ik kan het me niet voorstellen.
Gast- Gast
Das lief van je
Lief dat je ze nog eens post, maar ik zag de foto al omdat de pagina nog open stond.
June, die laptop verplaatst steeds de spatie naar ergens midden in de zit en dan ga je daar verder met typen, of de hele tekst is weg. Heel irritant.
Ik ben weer onder de douche vandaan. Heb weer eens werk gemaakt van het aankleden. Laatste tijd te vaak mijn joggingbroek aangehouden of snel wat aangetrokken. Nu een leuk (nieuw) blauw jurkje aan met een bloemensjaal en mijn vrolijke bloemenschoenen.
June, die laptop verplaatst steeds de spatie naar ergens midden in de zit en dan ga je daar verder met typen, of de hele tekst is weg. Heel irritant.
Ik ben weer onder de douche vandaan. Heb weer eens werk gemaakt van het aankleden. Laatste tijd te vaak mijn joggingbroek aangehouden of snel wat aangetrokken. Nu een leuk (nieuw) blauw jurkje aan met een bloemensjaal en mijn vrolijke bloemenschoenen.
Gast- Gast
Ja, die staan inderdaad ook nog op mijn lijstje. Reva stuurde me laatst een foto van een puzzle. Helaas niet de puzzle die ik zocht.VeryCherry schreef:Ah eeuwig zonde June
Gast- Gast
Oh VC van de week lag hier een grotere letterkast (of hoe heet zoiets ook al weer) ik moest aan je denken toen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik ga zo ook maar eens ontbijten en aankleden..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben er vandoor.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smik, dat komt doordat je dan met je hand op je mousepad zit. Je kunt 'm uitzetten. Door op Fn + (plaatje met een vierkantje) te drukken. Dan kun je gewoon gebruik maken van de muis.
Gast- Gast
PostNL is idd m`n Bol.com pakket kwijtgeraakt, maar gelukkig handelt Bol.com het verder af.
Ben ik daar weer blij om!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Smikkell schreef:Ja, die staan inderdaad ook nog op mijn lijstje. Reva stuurde me laatst een foto van een puzzle. Helaas niet de puzzle die ik zocht.VeryCherry schreef:Ah eeuwig zonde June
Ik had ook naar scrabble gekeken voor je maar was er ook niet.
Gast- Gast
Lekkerbakken altijd meenemen. Je kan ze zo goed voor veel meer verkopen. Er zijn een aantal dingen die je altijd mee moet nemen..
Gast- Gast
Kijken of het nu beter gaat. Kan geen zin normaal typen.June schreef:Smik, dat komt doordat je dan met je hand op je mousepad zit. Je kunt 'm uitzetten. Door op Fn + (plaatje met een vierkantje) te drukken. Dan kun je gewoon gebruik maken van de muis.
Gast- Gast
Ik heb daar bij die laptop ook aan moeten wennen, maar het scheelt ook al een hoop als je weet hoe het komt. Mousepad uitzetten werkt in ieder geval . Anders klikt dat ding iedere keer op de plek waar de cursor staat.
Gast- Gast
Rush schreef:PostNL is idd m`n Bol.com pakket kwijtgeraakt, maar gelukkig handelt Bol.com het verder af.
netjes opgelost, aar wat slecht van PostNL zeg
Gast- Gast
Maar ik heb niet het idee dat ik de mousepas aanraak als ik typ eigenlijk. En hoe doe je het dan als je de mousepad wel gebruikt.June schreef:Ik heb daar bij die laptop ook aan moeten wennen, maar het scheelt ook al een hoop als je weet hoe het komt. Mousepad uitzetten werkt in ieder geval . Anders klikt dat ding iedere keer op de plek waar de cursor staat.
Bij mijn eigen laptop had ik daar geen last van.
Gast- Gast
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat mijn oh-zo-geweldige-nieuwe-vogeltjesrookmelder nu geluid maakt terwijl er geen batterij inzit?
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: