DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Goede tip. Schrijf hem meteen op in mijn boekje.Erin schreef:Whahahahaha! Oh erg!
We weten nu wel hoe we je naar buiten moeten lokken.
Gast- Gast
BijzonderReva schreef:Hoe vind je de wereld om kwart voor 8 'smorgens, Smikk?
Zusje stond om kwart voor zes op!!
Gast- Gast
Mijn June post was er gisteren nog niet Ikheb nog geen thee op, wel een theepot in gedachten.
Gast- Gast
Nog niet geweest? Straks stopt iemand anders zijn liefde in jouw potReva schreef:Mijn June post was er gisteren nog niet Ikheb nog geen thee op, wel een theepot in gedachten.
Gast- Gast
Morgen!
Ik heb een kopje thee, doe nog steeds niet aan potten
Heb vanochtend al veel schoongemaakt Droog en nat afgestoft overal, hele huis gestofzuigd, wastafel in de badkamer schoongemaakt Nu alleen nog straks de wc doen en misschien dweilen als ik daar zin in heb.
Ik ga vanavond rijstepap eten als avondeten Zo slecht, maar zo lekker! En jeugdsentiment
Ik heb een kopje thee, doe nog steeds niet aan potten
Heb vanochtend al veel schoongemaakt Droog en nat afgestoft overal, hele huis gestofzuigd, wastafel in de badkamer schoongemaakt Nu alleen nog straks de wc doen en misschien dweilen als ik daar zin in heb.
Ik ga vanavond rijstepap eten als avondeten Zo slecht, maar zo lekker! En jeugdsentiment
Gast- Gast
Ik heb ook een mok thee, geen pot
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zo, Bruce, lekker actief! En hoe entousiast kan je zijn om zo in de ochtend, in je eerste post, al uit te kijken naar het avond eten. Laat het je smaken!
Gast- Gast
Ik ga ook groene thee maken, geen pot. Het is hier een teringzooi en het moet nodig gepoetst en opgeruimd worden, maar ik kan me er niet toe zetten.
Gast- Gast
Ik ben wakker om nog te kunnen slapen, maar te moe om ook maar iets te ondernemen
Ik heb mijn pot thee al bijna leeg. Misschien moet ik gewoon actief worden en hopen dat de energie nog wel komt. Na een douche bijvoorbeeld.
Zelda, jij ben ook niet zo actief vandaag dus. Wel goed geslapen?
Ik heb mijn pot thee al bijna leeg. Misschien moet ik gewoon actief worden en hopen dat de energie nog wel komt. Na een douche bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Nee niet al te best geslapen maar dat is ook logisch nu maar komt wel weer goed, positief blijven.Smikkell schreef:Ik ben wakker om nog te kunnen slapen, maar te moe om ook maar iets te ondernemen
Ik ga maar eens aan de slag, aan duf op de bank hangen heb ik ook niet veel aan. En moet over 2 uurtjes mijn zoontje ophalen van de peuterspeelzaal.
Gast- Gast
Ja sorry ik ben een beetje hyper. Don't know why... Maar ach, kan geen kwaad!Smikkell schreef:Zo, Bruce, lekker actief! En hoe entousiast kan je zijn om zo in de ochtend, in je eerste post, al uit te kijken naar het avond eten. Laat het je smaken!
Vervelend dat je je nog zo moe voelt. Ga anders even een stukje lopen in de frisse lucht, 't is heerlijk weer!
Zelda, is er iets aan de hand waardoor je zo slecht slaapt?
Gast- Gast
Heej allemaal
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, ik heb ook twee dingen op de planning staan waarvoor ik een stuk moet fietsen. Ik moet maar gewoon in actie komen.Bruce schreef:Ja sorry ik ben een beetje hyper. Don't know why... Maar ach, kan geen kwaad!Smikkell schreef:Zo, Bruce, lekker actief! En hoe entousiast kan je zijn om zo in de ochtend, in je eerste post, al uit te kijken naar het avond eten. Laat het je smaken!
Vervelend dat je je nog zo moe voelt. Ga anders even een stukje lopen in de frisse lucht, 't is heerlijk weer!
Zelda, is er iets aan de hand waardoor je zo slecht slaapt?
Normaal ga ik heel laat slapen (uur of 04.00, verkeerd ritme) en gister ben ik om 22.00 uur al gaan slapen omdat Zusje bij mij logeerde. Verrassend, ik viel redelijk snel in slaap, maar vanaf 1.10 was ik klaar wakker Om 04.15 uur ben ik eindelijk gaan slapen en om 5.45 ging de wekker (voor Zusje).
Gast- Gast
Whow, Zelda, dat heb ik even gemist. Wat KUT.
Ik snap wel dat dat een heleboel stress en slapeloze nachten geeft.
Ik snap wel dat dat een heleboel stress en slapeloze nachten geeft.
Gast- Gast
Jeetje Zelda dat is inderdaad even mooi KUT. Kan me voorstellen dat dat veel stress oplevert. Hoe zijn zijn kansen om snel iets nieuws te vinden?
Gast- Gast
Hey meiden, goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: