DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
En ik moet door mijn grote muil altijd ook zelf regelmatig op de grond liggen als slachtoffer of dat de trainers even heimlich gaan demonstreren op je, lekker gebied altijd Ik vind het altijd zo storend als mensen spontaan willen verdwijnen als er dan iemand slachtoffer of helper moet spelen, allemaal tegelijk spontaan doof
Gast- Gast
VeryCherry schreef:En dan wordt er ook beoordeeld hoe je daar op reageert? Of je rustig blijft en de handelingen nog goed uitvoert?
Ja. Ik zei vorige keer tegen een 'vader' dat hij kon kiezen tussen mij wat ruimte geven (hij bleef zijn 'kind' aanraken) of een begrafenis regelen voor zijn kind. Vonden ze iets te. Tja, je moest duidelijk zijn hadden ze gezegd
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:En dan wordt er ook beoordeeld hoe je daar op reageert? Of je rustig blijft en de handelingen nog goed uitvoert?
Ja. Ik zei vorige keer tegen een 'vader' dat hij kon kiezen tussen mij wat ruimte geven (hij bleef zijn 'kind' aanraken) of een begrafenis regelen voor zijn kind. Vonden ze iets te. Tja, je moest duidelijk zijn hadden ze gezegd
Whahaha, en toen droop 'vader' af?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:VeryCherry schreef:En dan wordt er ook beoordeeld hoe je daar op reageert? Of je rustig blijft en de handelingen nog goed uitvoert?
Omg ik zou keihard in de lach schieten denk ik als je dat tegen me zei!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oohh kriebels krijg ik ervan! Bedanken ze je dan ook een keer of 100 als je hun kind daadwerkelijk gered hebt of valt het mee?
Erin- Ratel
Reva schreef:Nee, ondankbare honden
Gewoon:
Erin- Ratel
Reva schreef:Reva + Erin DINOOOOOOOOOO
Erin- Ratel
Oh god Yu!
Judeska heeft een baard, lekker hé!
Even voor de duidelijkheid, ik praat NIET zo als haar!
Judeska heeft een baard, lekker hé!
Even voor de duidelijkheid, ik praat NIET zo als haar!
Erin- Ratel
Eigenlijk wil ik naar bed, maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen om er te komen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Kruipen? Gedragen / getild worden??
Erin- Ratel
Reva schreef:Tijgeren!
Erin- Ratel
Reva schreef:Er gaat zaterdag een leuke man voor me koken!
Oeh vertel!!!!!!!!
Erin- Ratel
Euh, nou dat was het eigenlijk, hahaha. Waren aan het mailen en stond in dat hij morgen lasagna ging maken en dat zei ik iets over en toen mailde hij dat hij het ook kon uitstellen tot het weekend en dan voor mij kon gaan koken
Gast- Gast
Reva schreef:Euh, nou dat was het eigenlijk, hahaha. Waren aan het mailen en stond in dat hij morgen lasagna ging maken en dat zei ik iets over en toen mailde hij dat hij het ook kon uitstellen tot het weekend en dan voor mij kon gaan koken
Prima geregeld lijkt me!
Is ie leuk of leuk leuk? Of Lekker yu?
Erin- Ratel
Ik vind eigenlijk vooral zijn hond heel erg leuk Hij is erg charmant, maar ook erg (te?) 'volwassen'.
Uitleg: ik ben echt ziekelijk gek op honden.. Mijn moeder was altijd bang dat ik met iemand met een hond zou meelopen en toen ik 1 onderdeel van de Cito had verknald had mijn juf daarbij geschreven als mogelijke verklaring dat er misschien iemand met een hond voorbij het lokaal was gelopen Als ik met een willekeurig iemand of zelfs oppaskinderen op straat loop roepen 'REVA, DAAR!!! EEN HOND' alsof ik drie ben
Uitleg: ik ben echt ziekelijk gek op honden.. Mijn moeder was altijd bang dat ik met iemand met een hond zou meelopen en toen ik 1 onderdeel van de Cito had verknald had mijn juf daarbij geschreven als mogelijke verklaring dat er misschien iemand met een hond voorbij het lokaal was gelopen Als ik met een willekeurig iemand of zelfs oppaskinderen op straat loop roepen 'REVA, DAAR!!! EEN HOND' alsof ik drie ben
Gast- Gast
Whahahahaha! Oh erg!
We weten nu wel hoe we je naar buiten moeten lokken.
We weten nu wel hoe we je naar buiten moeten lokken.
Erin- Ratel
Iemand nog wakker?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wat lief. Nu heb ik echt een *** hekel aan honden, maar het verhaal blijft lief.Reva schreef:Ik vind eigenlijk vooral zijn hond heel erg leuk Hij is erg charmant, maar ook erg (te?) 'volwassen'.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: