DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
zal vast wel iets leuks voor te vinden zijn rush
Krijg nu ook een uitnodiging per mail, Een vriend van ons is gaan samenwonen met zijn vriendin en dat vieren ze + de verjaardagen van de 3 kinderen van haar. Pfff wat moet ik in hemelsnaam kopen.
Krijg nu ook een uitnodiging per mail, Een vriend van ons is gaan samenwonen met zijn vriendin en dat vieren ze + de verjaardagen van de 3 kinderen van haar. Pfff wat moet ik in hemelsnaam kopen.
Gast- Gast
Pppfft, heb last van nesteldrang. Word er helemaal ibbelig van.
(Is dat een woord?) (Edit: Ja)
Laatst aangepast door Stofzuiger op di 13 maa 2012 - 3:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ibbelig?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stofzuiger schreef:Pppfft, heb last van nesteldrang. Word er helemaal ibbelig van.
Ik zeg Iebelig of kriegel! Arme Ibbel...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, bestaat. Prikkelbaar, weerbarstig, misselijk en dingen van gelijke strekking.Rush schreef:Ibbelig?
Gast- Gast
Kriegelig noem ik dat haha.Stofzuiger schreef:Ja, bestaat. Prikkelbaar, weerbarstig, misselijk en dingen van gelijke strekking.Rush schreef:Ibbelig?
Rush- Lady Post-a-lot
wassen, strijken, poetsen, opruimen... Hele berg was in de bleek, ik zie overal vlekjes en dat haat ik.Lily schreef:nesteldrang? Poetsen e.d.? Want dan wil ik je wel bij mij thuis uitnodigen hoor
Gast- Gast
komt vanzelf als je richting je uitgerekende datum gaat...Lily schreef:ow wil je bij ons langskomen kreeg ik maar eens last van nesteldrang haha.
Gast- Gast
Ik had net weer zo'n mooie echo....baby A had de hik ...over 2 weken 20 weken echo!
Gast- Gast
Wat schattig! De tijd vliegt echt zeg, alweer richting 20 weken!Charlie schreef:Ik had net weer zo'n mooie echo....baby A had de hik ...over 2 weken 20 weken echo!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Wat schattig! De tijd vliegt echt zeg, alweer richting 20 weken!Charlie schreef:Ik had net weer zo'n mooie echo....baby A had de hik ...over 2 weken 20 weken echo!
Ja echt he! De helft al! Ze groeien ook echt zoooo enorm snel!
Gast- Gast
Jaaa, dat geloof ik graag! Als je hier ergens zei dat je niet meer ergens inpaste, dan dacht ik altijd huh, nu al? Maar in gedachten ben ik ergens bij 8 weken blijven steken geloof ik!Charlie schreef:Rush schreef:Wat schattig! De tijd vliegt echt zeg, alweer richting 20 weken!Charlie schreef:Ik had net weer zo'n mooie echo....baby A had de hik ...over 2 weken 20 weken echo!
Ja echt he! De helft al! Ze groeien ook echt zoooo enorm snel!
Rush- Lady Post-a-lot
Wanneer ben je uitgerekend Charlie? Ergens in augustus?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Wanneer ben je uitgerekend Charlie? Ergens in augustus?
Ik ben uitgerekend 22 augustus maar in het ziekenhuis zeggen ze elke keer, reken gerust met een maandje eerder.
Ik paste al vanaf week 8 niet meer in mijn broeken, en inmiddels alleen nog maar in positiekleding. Alleen mijn onderbroeken en sokken passen nog!
Gast- Gast
wat super Charlie, en dan hebben we tegelijkertijd ongeveer onze 20 weken echo ik morgen over 2 weken. En weet je nu van beide baby`s het geslacht? Omdat je het de vorige keer nog maar van 1 wist.
Gast- Gast
Lily schreef:wat super Charlie, en dan hebben we tegelijkertijd ongeveer onze 20 weken echo ik morgen over 2 weken. En weet je nu van beide baby`s het geslacht? Omdat je het de vorige keer nog maar van 1 wist.
Ohh 1 dag verschil, wat een toeval!
Ik weet nog steeds van maar 1 het geslacht. De vorige keer had ik een echo in de echokamer, vandaag was ik alleen bij de gyneacoloog en die heeft tussendoor even gekeken om me gerust te stellen (ik maakte me nog steeds een beetje zorgen vanwege die buikpijn laatst) en heb er verder ook niet naar gevraagd. Zien we over 2 weken wel!
Gast- Gast
16+6?
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: