DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Spuit 11Smikkell schreef:In dat geval moet je het misschien bij jezelf zoeken.Lily schreef:ow ja dat weet ik maar het is de laatste tijd regelmatig dat er zo flauw wordt gereageerd op mijn opmerkingen en daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Gast- Gast
Bruce schreef:Niet lekker?Reva schreef:Bruce schreef:Ik ga zo naar de natuurvoedingswinkel! Eens kijken of ik amandelpasta kan vinden en gebroken lijnzaadjes.
Brrrr.
Nee, brr. Al zit ik me nu af te vragen of het de amandelpasta was die ik niet lekker vond. Ik had een pot met bruin spul en met beige spul. De bruine was wel oké, misschien was dat de amandelpasta. Maar wat was dan het andere
Gast- Gast
Even in de keuken gekeken, de amandelpasta is wel lekker. Al heb ik liever biologische pindakaas.
Gast- Gast
Whaha op deze manier klinkt het allebei ranzigReva schreef:Bruce schreef:Niet lekker?Reva schreef:Bruce schreef:Ik ga zo naar de natuurvoedingswinkel! Eens kijken of ik amandelpasta kan vinden en gebroken lijnzaadjes.
Brrrr.
Nee, brr. Al zit ik me nu af te vragen of het de amandelpasta was die ik niet lekker vond. Ik had een pot met bruin spul en met beige spul. De bruine was wel oké, misschien was dat de amandelpasta. Maar wat was dan het andere
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik ga vanmiddag ff naar het centrum en apotheek wandelen. Met de kids in de wandelwagen, die zien opeens vanalles, helemaal geweldig die koppies
Vind het alleen zo moeilijk wat ik ze aan moet doen met dit weer, de zakken uit de maxi cosi passen niet en zijn veel te warm. Heb geen winterjasjes.
Dus dat worden fleece vestjes en heb de fleece voetenzakken in de wagen gedaan, die zijn niet zo dik en kunnen helemaal open.
Wandelen met de kinderwagen is zo heerlijk, ik ben altijd uren onderweg Fleece lijkt mij prima nu.
Gast- Gast
Bruce schreef:Ben ook wel benieuwd wat er in het niet-lekkere potje zat dan
Dit!
http://www.detuinen.nl/gezonde-voeding/broodbeleg/sunita-light-sesam-creme.html
Gast- Gast
Shit!
M'n planning loopt in de soep!
Ik wilde lekker een grote pot thee gaan zetten, lekker in m'n slobberkleren blijven zitten.
Moet ik straks even een uurtje werken. Collega is ziek, en anders komen ze er niet uit.
Shit! Dat is dan toch weer het nadeel van wonen op je werkplek..
M'n planning loopt in de soep!
Ik wilde lekker een grote pot thee gaan zetten, lekker in m'n slobberkleren blijven zitten.
Moet ik straks even een uurtje werken. Collega is ziek, en anders komen ze er niet uit.
Shit! Dat is dan toch weer het nadeel van wonen op je werkplek..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zo druk hier ineens!!
Heerlijk lang weekend idd. Leuke plannen dus Bruce
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh dat ken ik wel. Vind ik op zich best oke te eten!Reva schreef:Bruce schreef:Ben ook wel benieuwd wat er in het niet-lekkere potje zat dan
Dit!
http://www.detuinen.nl/gezonde-voeding/broodbeleg/sunita-light-sesam-creme.html
Gast- Gast
Ja zeker! Jij ook leuke plannen voor je lange weekend?Rush schreef:Zo druk hier ineens!!
Gast- Gast
Zo, ik heb een lading hydrofiele luiers, capes en spuugdoeken met vlekken in de bleek gezet. Ik hou van de geur van bleek. Hopen dat nu de poepvlekken en fruitvlekken er eindelijk uit gaan...
Gast- Gast
kloptReva schreef:Poepvlekken zijn echt hel om uit kleding en dergelijke te krijgen.
Gast- Gast
M`n neefje wordt 3, dus even een cadeautje kopen (bedenken, tips?) en op visite natuurlijk. En verder lekker relaxen, Bones kijken, poetsen, boodschappen doen etc.Bruce schreef:Ja zeker! Jij ook leuke plannen voor je lange weekend?Rush schreef:Zo druk hier ineens!!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, nee die hebben ze al samen gehad op Sinterklaas.
Hij is nu wel het meest gek op tractors, dus zoiets ga ik wel zoeken/uitkiezen.
Hij is nu wel het meest gek op tractors, dus zoiets ga ik wel zoeken/uitkiezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:M`n neefje wordt 3, dus even een cadeautje kopen (bedenken, tips?) en op visite natuurlijk. En verder lekker relaxen, Bones kijken, poetsen, boodschappen doen etc.Bruce schreef:Ja zeker! Jij ook leuke plannen voor je lange weekend?Rush schreef:Zo druk hier ineens!!
Ik sta ook open voor tips! Derde verjaardag van een meisje. Derde kindje van het gezin, dus hebben alles al in voorraad. En hoe.. Allemaal ook een eigen DS en Wii
Gast- Gast
Rond de €20 ongeveer.Lily schreef:rond hoeveel euro wil je uitgeven?
Hmm, moeilijk Reva, kinderen die alles al hebben. Ik ben ook niet zo origineel dit jaar, ben ik bang!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: