DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Toet, als het een fijn zeefje is kan het denk ik wel. Ik koop bij de theewinkel papieren theezakjes die je zelf moet vullen. Heb je geen koffiefilters, haha?
Ik wist niet eens dat het bestond!
Lily: Als je thee zou zetten, had het toch ook niet zo lang geduurd? Ik vind het niet de meest bizarre opmerking ooit.
Gast- Gast
ow ja dat weet ik maar het is de laatste tijd regelmatig dat er zo flauw wordt gereageerd op mijn opmerkingen en daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Gast- Gast
dat is me nooit opgevallen, maar ik ben er ook niet meer zoveel.Lily schreef:ow ja dat weet ik maar het is de laatste tijd regelmatig dat er zo flauw wordt gereageerd op mijn opmerkingen en daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Gast- Gast
Ik snap dat ik zo'n ding voor een euro kan kopen ja, maar ik wil nú die thee. Heb het inmiddels met een zeefje gedaan met het is niet echt een succes, er zijn een paar stukjes doorheen gegaan. Straks maar met een koffiefilter proberen en dan ga ik morgen zo'n ding kopen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:Reva schreef:Toet, als het een fijn zeefje is kan het denk ik wel. Ik koop bij de theewinkel papieren theezakjes die je zelf moet vullen. Heb je geen koffiefilters, haha?
Lily: Als je thee zou zetten, had het toch ook niet zo lang geduurd? Ik vind het niet de meest bizarre opmerking ooit.
Ik werd krankzinnig van elke keer de losse thee uit het buisje in de glazen theepot halen. Vies, alles zat onder, irritant werk. Nu hang ik gewoon zo'n zakje in het buisje.
http://www.simonlevelt.nl/thee/losse-thee/theefilters
Gast- Gast
Lily schreef:ow ja dat weet ik maar het is de laatste tijd regelmatig dat er zo flauw wordt gereageerd op mijn opmerkingen en daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Dat is mij ook nog nooit opgevallen. Maar heb je misschien enig idee waar het vandaan komt? Mensen reageren niet voor niets flauw.
Bovendien reageerde Reva in eerste instantie niet eens flauw, maar ze legt iets tot 3 keer toe uit en als je het dan nog niet goed leest, zou iedereen zo reageren.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Ik snap dat ik zo'n ding voor een euro kan kopen ja, maar ik wil nú die thee. Heb het inmiddels met een zeefje gedaan met het is niet echt een succes, er zijn een paar stukjes doorheen gegaan. Straks maar met een koffiefilter proberen en dan ga ik morgen zo'n ding kopen.
Ik heb dat met zo'n ding ook nog steeds wel dat er af en toe een dingetje rondvliegt (helder omschreven hè).
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:Toet, als het een fijn zeefje is kan het denk ik wel. Ik koop bij de theewinkel papieren theezakjes die je zelf moet vullen. Heb je geen koffiefilters, haha?
Ik werd krankzinnig van elke keer de losse thee uit het buisje in de glazen theepot halen. Vies, alles zat onder, irritant werk. Nu hang ik gewoon zo'n zakje in het buisje.
http://www.simonlevelt.nl/thee/losse-thee/theefilters
Handig! Die moet ik hebben
Toet- Lady Post-a-lot
Simon Levelt .
Ik heb W. die winkel ingesleurd en daarna was hij van mening dat hij er altijd voor zou zorgen dat zijn winkel ook lekker rook als hij ooit een winkel opende, haha. Die geur ook daar . En alles en en en
Die filters zijn een goede reden om weer eens te gaan!
Ik heb W. die winkel ingesleurd en daarna was hij van mening dat hij er altijd voor zou zorgen dat zijn winkel ook lekker rook als hij ooit een winkel opende, haha. Die geur ook daar . En alles en en en
Die filters zijn een goede reden om weer eens te gaan!
Gast- Gast
June schreef:Toet schreef:Ik snap dat ik zo'n ding voor een euro kan kopen ja, maar ik wil nú die thee. Heb het inmiddels met een zeefje gedaan met het is niet echt een succes, er zijn een paar stukjes doorheen gegaan. Straks maar met een koffiefilter proberen en dan ga ik morgen zo'n ding kopen.
Ik heb dat met zo'n ding ook nog steeds wel dat er af en toe een dingetje rondvliegt (helder omschreven hè).
Haha ja ik snap hem. Ik ga voor de theefilters.
Toet- Lady Post-a-lot
heel helderJune schreef:Toet schreef:Ik snap dat ik zo'n ding voor een euro kan kopen ja, maar ik wil nú die thee. Heb het inmiddels met een zeefje gedaan met het is niet echt een succes, er zijn een paar stukjes doorheen gegaan. Straks maar met een koffiefilter proberen en dan ga ik morgen zo'n ding kopen.
Ik heb dat met zo'n man ook nog steeds wel dat er af en toe een dingetje rondvliegt (helder omschreven hè).
Gast- Gast
Ik ook! Vooral als ik groene rooibosthee heb van S&L. Daar zitten hele fijne deeltjes in. Maar goed, dan drink ik gewoon de laatste slok niet opJune schreef:Toet schreef:Ik snap dat ik zo'n ding voor een euro kan kopen ja, maar ik wil nú die thee. Heb het inmiddels met een zeefje gedaan met het is niet echt een succes, er zijn een paar stukjes doorheen gegaan. Straks maar met een koffiefilter proberen en dan ga ik morgen zo'n ding kopen.
Gast- Gast
Ik ben lekker vrijdag vrij, heerlijk! Ben wel toe aan een vrije dag!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stofzuiger schreef:heel helderJune schreef:Toet schreef:Ik snap dat ik zo'n ding voor een euro kan kopen ja, maar ik wil nú die thee. Heb het inmiddels met een zeefje gedaan met het is niet echt een succes, er zijn een paar stukjes doorheen gegaan. Straks maar met een koffiefilter proberen en dan ga ik morgen zo'n ding kopen.
Ik heb dat met zo'n man ook nog steeds wel dat er af en toe een dingetje rondvliegt (helder omschreven hè).
Gast- Gast
Ik ga zo naar de natuurvoedingswinkel! Eens kijken of ik amandelpasta kan vinden en gebroken lijnzaadjes.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik ben lekker vrijdag vrij, heerlijk! Ben wel toe aan een vrije dag!
Heerlijk, lang weekend!
Gast- Gast
Bruce schreef:Ik ga zo naar de natuurvoedingswinkel! Eens kijken of ik amandelpasta kan vinden en gebroken lijnzaadjes.
Brrrr.
Gast- Gast
Altijd fijn! Ik ben donderdag vrij en dan gaan we naar een exclusieve verkoop van woondesignartikelen in Eijsden (de spullen worden geïmporteerd uit Zuid-Amerika). Heb er zo'n zin in!Rush schreef:Ik ben lekker vrijdag vrij, heerlijk! Ben wel toe aan een vrije dag!
Gast- Gast
ja ik lees soms niet goed dat zal er wel mee te maken hebben maar voor de rest geen idee
Gast- Gast
Niet lekker?Reva schreef:Bruce schreef:Ik ga zo naar de natuurvoedingswinkel! Eens kijken of ik amandelpasta kan vinden en gebroken lijnzaadjes.
Brrrr.
Gast- Gast
In dat geval moet je het misschien bij jezelf zoeken.Lily schreef:ow ja dat weet ik maar het is de laatste tijd regelmatig dat er zo flauw wordt gereageerd op mijn opmerkingen en daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Gast- Gast
mag ik even trots zijn, m`n man smst zojuist dat hij donderdagmiddag een afspraak heeft bij de tandarts Hij is daar superbang voor en het is jaren geleden dat hij nog is geweest.
Gast- Gast
Nou dit is in ieder geval niet te pruimen, er zweeft vanalles door mijn thee.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ga vanmiddag ff naar het centrum en apotheek wandelen. Met de kids in de wandelwagen, die zien opeens vanalles, helemaal geweldig die koppies
Vind het alleen zo moeilijk wat ik ze aan moet doen met dit weer, de zakken uit de maxi cosi passen niet en zijn veel te warm. Heb geen winterjasjes.
Dus dat worden fleece vestjes en heb de fleece voetenzakken in de wagen gedaan, die zijn niet zo dik en kunnen helemaal open.
Vind het alleen zo moeilijk wat ik ze aan moet doen met dit weer, de zakken uit de maxi cosi passen niet en zijn veel te warm. Heb geen winterjasjes.
Dus dat worden fleece vestjes en heb de fleece voetenzakken in de wagen gedaan, die zijn niet zo dik en kunnen helemaal open.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: