DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
+1Alex schreef:Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
Correctie: JIJ vindt fietsen niet leuk. Ik vind het wel leuk!
En hoi!
Gast- Gast
Alex schreef:Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
Ook met wind tegen, haren voor je ogen, in de stromende regen, de berg op met een versnelling en een krijsende A?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ook! Mits het niet te koud is en niet regent/sneeuwt..Alex schreef:Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ook! Mits het niet te koud is en niet regent/sneeuwt..Alex schreef:Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
En er geen heuvels/bergen zijn en het niet waait
Gast- Gast
Erin schreef:Alex schreef:Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
Ook met wind tegen, haren voor je ogen, in de stromende regen, de berg op met een versnelling en een krijsende A?
Wind tegen vind ik niet erg, haren voor m'n ogen ook niet, de berg op ook niet en een krijsende A ook niet. Als het regent blijf ik binnen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Erin schreef:Alex schreef:Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
Wind tegen vind ik niet erg, haren voor m'n ogen ook niet, de berg op ook niet en een krijsende A ook niet. Als het regent blijf ik binnen
Nee dat zei ik niet! Ik schetste even een mooie situatie voor, ga je ze lopen lospeuteren! Dat kan niet hé? whahahaha!
Erin- Ratel
Als het regent ga ik niet op de fiets. Dus dan heb je ook antwoord op je vraag
Alex- Ratel
Alex schreef:Als het regent ga ik niet op de fiets. Dus dan heb je ook antwoord op je vraag
Dank u!
Erin- Ratel
Aanrecht is leeg. Keuken is schoon. Helft van het huis is gestofzuigd. Wasmachine staat aan en mijn kledingkast is leeg. Om te huilen. Mijn plan is vandaag behoorlijk gefaald.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Aanrecht is leeg. Keuken is schoon. Helft van het huis is gestofzuigd. Wasmachine staat aan en mijn kledingkast is leeg. Om te huilen. Mijn plan is vandaag behoorlijk gefaald.
Nou je hebt behoorlijk wat gedaan!
Wat was je plan dan?
Erin- Ratel
Behoorlijk veel gedaan? Ben je nou serieus?Erin schreef:Smikkell schreef:Aanrecht is leeg. Keuken is schoon. Helft van het huis is gestofzuigd. Wasmachine staat aan en mijn kledingkast is leeg. Om te huilen. Mijn plan is vandaag behoorlijk gefaald.
Wat was je plan dan?
Ik wilde mijn huis schoonmaken.
Gast- Gast
Wat was je plan dan, Smikkie? Ik zou willen dat mijn huis voor de helft gestofzuigd was.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Behoorlijk veel gedaan? Ben je nou serieus?Erin schreef:Smikkell schreef:Aanrecht is leeg. Keuken is schoon. Helft van het huis is gestofzuigd. Wasmachine staat aan en mijn kledingkast is leeg. Om te huilen. Mijn plan is vandaag behoorlijk gefaald.
Wat was je plan dan?
Het klinkt best actief.
Gast- Gast
Je bent toch goed op weg, Smikkie?
Alex- Ratel
Reva schreef:Smikkell schreef:Behoorlijk veel gedaan? Ben je nou serieus?Erin schreef:Smikkell schreef:Aanrecht is leeg. Keuken is schoon. Helft van het huis is gestofzuigd. Wasmachine staat aan en mijn kledingkast is leeg. Om te huilen. Mijn plan is vandaag behoorlijk gefaald.
Wat was je plan dan?
Het klinkt best actief.
ja toch!
Ik heb de afwas gedaan en gekookt, dus vergeleken met jou ben ik uberlui hahahaha!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Niet mee eens.
Niet zo streng voor jezelf zijn
Alex- Ratel
Nu je het zegt Smik... Ik moet de was nog ophangen. Gadver... Zo komt er toch niks van leren. Ik moet gaan slapen ook. Belachelijk, helemaal naar de andere kant van NL pffff, bah bah bah.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar moet je morgen heen, Zus?
W
Laatst aangepast door Zusje op ma 12 maa 2012 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En dat noem je de andere kant van N.ederland?Zusje schreef:Smikkell schreef:Waar moet je morgen heen, Zus?
W
Gast- Gast
Voor mijn gevoel wel ja. Ben er nu 2 keer geweest en 2 keer een ramp. Heb er zo'n 3 uur over gedaan beide keren. Sprak net S. nog en volgens hem zou het morgen wel een normale reistijd kunnen zijn. Ik vind het zo lastig in te schatten... Moet er om 8 uur zijn, ga denk ik maar om half 6 weg, dan ligt het iig niet aan mij als ik te laat kom. (was laatst om 6 uur weggegaan en kwam om kwart voor 9 aan, is toch niet normaal?)
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: