DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb alle kleding uit mijn kast gehaald. Zo niet handig als er nog heel veel andere, belangrijke dingen moeten gebeuren
Gast- Gast
Klaar!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Ik heb alle kleding uit mijn kast gehaald. Zo niet handig als er nog heel veel andere, belangrijke dingen moeten gebeuren
Zo herkenbaar! Mijn kast moet trouwens toch geverfd worden . Mijn lieve vader houdt zich er erg mee bezig . Lieve Smikkie, mag ik dan morgen bij jou slapen? Scheelt me een stuk reistijd woensdag. Mss kan ik je nog ergens mee helpen?
Gast- Gast
Ja, dat mag! Ik heb tot 18.00 uur een afspraak. Is dat een probleem?Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik heb alle kleding uit mijn kast gehaald. Zo niet handig als er nog heel veel andere, belangrijke dingen moeten gebeuren
Zo herkenbaar! Mijn kast moet trouwens toch geverfd worden . Mijn lieve vader houdt zich er erg mee bezig . Lieve Smikkie, mag ik dan morgen bij jou slapen? Scheelt me een stuk reistijd woensdag. Mss kan ik je nog ergens mee helpen?
Gast- Gast
Nee hoor, dat is geen probleem. Volgens mij duurt het tot 4 uur maar het is in een hotel dus mss drink ik daar nog wel wat en leer ik alvast wat verder voor ik ga rijden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan ga ik nog maar even door met opruimen.
Das altijd een mooi bijkomend voordeel van visite krijgen (vind ik dan) . Je hebt wel gelijk een net huisje .
Gast- Gast
Eens...Zusje schreef:Smikkell schreef:Dan ga ik nog maar even door met opruimen.
Das altijd een mooi bijkomend voordeel van visite krijgen (vind ik dan) . Je hebt wel gelijk een net huisje .
Alleen steeds als ik drie minuten wat heb gedaan zit ik al weer
Gast- Gast
Die 3 minuten heb je in elk geval dan wel wat gedaan! Is in elk geval wat. Hoe lang ga je dan zitten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eens...Zusje schreef:Smikkell schreef:Dan ga ik nog maar even door met opruimen.
Alleen steeds als ik drie minuten wat heb gedaan zit ik al weer
Whahaha erg he! Even een kopje thee, even eerst een muziekje opzetten. Uur later...
Erin- Ratel
Dat ja. Heb ook echt geen energie. Heb ik paar dingen afgedroogd dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten. Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Gast- Gast
Haha oh ik niet, ik ga dan ineens als een speer. En nu ga ik ook als een speer aan de leer. Toedels!
Gast- Gast
Ja, normaal heb ik dat ook als ik eenmaal begin. De laatste tijd is mijn gezondheid en energie echt om te huilen.Zusje schreef:Haha oh ik niet, ik ga dan ineens als een speer. En nu ga ik ook als een speer aan de leer. Toedels!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat ja. Heb ook echt geen energie. Heb ik paar dingen afgedroogd dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten. Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Als je stofzuigt stop je dan ondertussen ook omdat je even moet zitten? Of je gaat op je bureaustoel zitte en rol je zittend door je huis.
Gast- Gast
Vanmiddag na het fietsen dacht ik dat ik dood ging. Na het douchen ben ik gesloopt en meteen daarna aankleden en opmaken is een ramp.Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Dat ja. Heb ook echt geen energie. Heb ik paar dingen afgedroogd dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten. Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Als je stofzuigt stop je dan ondertussen ook omdat je even moet zitten? Of je gaat op je bureaustoel zitte en rol je zittend door je huis.
Ik heb geen stoel op wieltjes
Gast- Gast
Smikkell schreef:Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Liet ze dat zomaar toe?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Vanmiddag na het fietsen dacht ik dat ik dood ging. Na het douchen ben ik gesloopt en meteen daarna aankleden en opmaken is een ramp.Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Dat ja. Heb ook echt geen energie. Heb ik paar dingen afgedroogd dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten. Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Ik heb geen stoel op wieltjes
Even naar de kringloop
Gast- Gast
Dat kind is zo krols als wat.Alex schreef:Smikkell schreef:Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Liet ze dat zomaar toe?
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Stofzuiger gepakt en klaargezet en dan denk ik: ik moet echt even gaan zitten.
Liet ze dat zomaar toe?
hahaha!
Fietsen is ook niet leuk.
Gast- Gast
Reva schreef:Lex, waarom wil Yang niet opereren? Of kijk je nu geen Grey's?
Ow, ik weet het alweer!
Gast- Gast
Reva schreef:Reva schreef:Lex, waarom wil Yang niet opereren? Of kijk je nu geen Grey's?
Ow, ik weet het alweer!
Ik vind Private Practice leuker... Maar heb te lang geen Grey's meer gekeken!
Erin- Ratel
Reva schreef:Lex, waarom wil Yang niet opereren? Of kijk je nu geen Grey's?
Oh, je weet het alweer! Nee, ik kijk nu niet. Ik neem het op en kijk het nieuwe seizoen van Bones.
Alex- Ratel
Dolcis_ schreef:Fietsen is ook niet leuk.
Correctie: JIJ vindt fietsen niet leuk. Ik vind het wel leuk!
Alex- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: