Wie kan mij helpen? (Word'07 vraagje)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan mij helpen? (Word'07 vraagje)
Ik heb een misschien wat domme vraag. Ik ben bezig met het schrijven van een verslag en ben er niet chronlogisch doorheen gegaan (eerst opdracht 5 gemaakt daarna voorliggende, zeg maar). Nu heeft het me altijd al geirriteerd dat ik kan iedere keer m'n hele layout moet controleren omdat het verspringt. En nu met dit verslag ben ik er zo klaar mee, dat ik maar eens wil weten hoe dit anders kan.
Wie weet hoe ik kan invoegen dat de titel telkens opnieuw bovenaan een nieuwe pagina springt als de voorgaande pagina vol is, ipv dat hij met iedere enter een regel naar beneden gaat? (snappen jullie het nog?). ik heb het ooit bij iemand gezien dat dit kon, maar ik weet dus niet hoe.
Wie weet hoe ik kan invoegen dat de titel telkens opnieuw bovenaan een nieuwe pagina springt als de voorgaande pagina vol is, ipv dat hij met iedere enter een regel naar beneden gaat? (snappen jullie het nog?). ik heb het ooit bij iemand gezien dat dit kon, maar ik weet dus niet hoe.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Wie kan mij helpen? (Word'07 vraagje)
Luthien schreef:Ik heb een misschien wat domme vraag. Ik ben bezig met het schrijven van een verslag en ben er niet chronlogisch doorheen gegaan (eerst opdracht 5 gemaakt daarna voorliggende, zeg maar). Nu heeft het me altijd al geirriteerd dat ik kan iedere keer m'n hele layout moet controleren omdat het verspringt. En nu met dit verslag ben ik er zo klaar mee, dat ik maar eens wil weten hoe dit anders kan.
CTRL - Enter?
Of bedoel je dat niet?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Luthien schreef:Ik heb een misschien wat domme vraag. Ik ben bezig met het schrijven van een verslag en ben er niet chronlogisch doorheen gegaan (eerst opdracht 5 gemaakt daarna voorliggende, zeg maar). Nu heeft het me altijd al geirriteerd dat ik kan iedere keer m'n hele layout moet controleren omdat het verspringt. En nu met dit verslag ben ik er zo klaar mee, dat ik maar eens wil weten hoe dit anders kan.
CTRL - Enter?
Of bedoel je dat niet?
Is dat alles?? voel me even heel erg dom... Dit is dus iets waar ik me al jaren aan erger en ik heb nooit geweten dat ik dat moest doen... (heb het meteen even gecheckt en dat is idd wat ik bedoel)
Luthien- Prater
Zo heb je nog meer handigheidjes! Is niet dom hoor.Luthien schreef:Sogood schreef:Luthien schreef:Ik heb een misschien wat domme vraag. Ik ben bezig met het schrijven van een verslag en ben er niet chronlogisch doorheen gegaan (eerst opdracht 5 gemaakt daarna voorliggende, zeg maar). Nu heeft het me altijd al geirriteerd dat ik kan iedere keer m'n hele layout moet controleren omdat het verspringt. En nu met dit verslag ben ik er zo klaar mee, dat ik maar eens wil weten hoe dit anders kan.
CTRL - Enter?
Of bedoel je dat niet?
Is dat alles?? voel me even heel erg dom... Dit is dus iets waar ik me al jaren aan erger en ik heb nooit geweten dat ik dat moest doen... (heb het meteen even gecheckt en dat is idd wat ik bedoel)
SoGood- Ratel
Het heeft ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik ctrl-A enzo doorhad... Dankjewel, scheelt weer een beetje frustraties vanavond.
Luthien- Prater
Luthien schreef:Het heeft ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik ctrl-A enzo doorhad... Dankjewel, scheelt weer een beetje frustraties vanavond.
Graag gedaan. Ik gebruik bijvoorbeeld ook vaak CTRL - Backspace. Als je iets gewist hebt, kan je zo een deel terug halen, heel handig. Er zijn veel combinaties met CTRL, gewoon even proberen in een nieuw document.
SoGood- Ratel
En CTR + Z is de beste uitvinding van de eeuw
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Sogood schreef:Luthien schreef:Het heeft ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik ctrl-A enzo doorhad... Dankjewel, scheelt weer een beetje frustraties vanavond.
Graag gedaan. Ik gebruik bijvoorbeeld ook vaak CTRL - Backspace. Als je iets gewist hebt, kan je zo een deel terug halen, heel handig. Er zijn veel combinaties met CTRL, gewoon even proberen in een nieuw document.
Die kende ik niet. Ik probeer 'm nu even maar haalt dit niet gewoon een hele zin ipv teken voor teken weg?
Zora- Ratel
Zora schreef:Sogood schreef:Luthien schreef:Het heeft ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik ctrl-A enzo doorhad... Dankjewel, scheelt weer een beetje frustraties vanavond.
Die kende ik niet. Ik probeer 'm nu even maar haalt dit niet gewoon een hele zin ipv teken voor teken weg?
Is dat niet gewoon hetzelfde als CTRL Z?
SoGood- Ratel
Ik gebruik heel weinig zulke handigheidjes, ik vergeet dat steeds.
Mijn man zit ook altidj van dat moet je zus en zo doen...
Maar krijg het er niet in. Wel ontzettend handig als je het zo ziet
Mijn man zit ook altidj van dat moet je zus en zo doen...
Maar krijg het er niet in. Wel ontzettend handig als je het zo ziet
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Nou, wat jij noemde doet wat ik hierboven beschrijf de hele zin backspacen ipv teken voor teken. CTR + Z is ongedaan maken (wat dan ook).Sogood schreef:Zora schreef:Sogood schreef:Luthien schreef:Het heeft ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik ctrl-A enzo doorhad... Dankjewel, scheelt weer een beetje frustraties vanavond.
Is dat niet gewoon hetzelfde als CTRL Z?
Zora- Ratel
Je vind onder invoegen verschillende opties.
Zo kan je ook een pagina einde invoegen, wat dus hetzelfde is als crtl + enter.
Maar je kan ook het document in verschillende secties indelen.
Ik weet niet hoe het met de nieuwe word is, maar met de oude kon je ook de shortcuts zien in het menu. Dus als je in het menu plakken opzocht dan zag je daarachter ctrl v staan. Zo kom je er een beetje achter hoe je bepaalde dingen sneller kan doen!
Zo kan je ook een pagina einde invoegen, wat dus hetzelfde is als crtl + enter.
Maar je kan ook het document in verschillende secties indelen.
Ik weet niet hoe het met de nieuwe word is, maar met de oude kon je ook de shortcuts zien in het menu. Dus als je in het menu plakken opzocht dan zag je daarachter ctrl v staan. Zo kom je er een beetje achter hoe je bepaalde dingen sneller kan doen!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil even helpen?
» Wie kan mij helpen??
» Wie wil me helpen?
» Wie kan mij helpen
» Wie kan mij helpen?
» Wie kan mij helpen??
» Wie wil me helpen?