Brisbane
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brisbane
Heeft iemand hier familie/vrienden in Brisbane en kunnen jullie contact met ze krijgen? Wij kunnen met 2 vrienden geen contact krijgen, maar we hoorden ook dat ze de electriciteit hebben afgesloten uit voorzorgsmaatregel. Volgens mij is er nu nog niks aan de hand, maar zou t toch fijn vinden om te weten dat ze (gaan) evacueren ipv thuis blijven.
We hebben wel contact gehad met de moeder van de jongen, maar ook zij kan geen contact krijgen.
We hebben wel contact gehad met de moeder van de jongen, maar ook zij kan geen contact krijgen.
Gast- Gast
Re: Brisbane
Nee sorry. Een oud collega van ons woont er maar daar weet ik het eigenlijk niet van. Huidge collega trekt nu rond en de broer van een vriend van ons woonde er maar is net twee maanden geleden verhuisd.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik ken geen mensen daar, alleen in Melbourne en Sydney. Maar wat ik nu op het nieuws zie, ziet er niet te best uit. Ik hoop voor ze dat ze geevacueerd zijn, dat lijkt me toch veiliger. Hopelijk horen jullie dan snel wat.
Gast- Gast
Wat vervelend. Denk dat je alleen nu nog af kan wachten totdat ze zelf contact opnemen! Wij hebben alleen familie wonen in Adelaide.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: