Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 di 10 apr 2012 - 8:52

@Mickey: Wij betalen 6,35 per uur voor flexibele opvang. Er is geen verschil in uur tarief of ze nou een hele of halve dag komt.

@Ayla: Brood echt als maaltijd 'mag' vanaf 7 maanden geloof ik. Maargoed ik ga daar waarschijnlijk al eerder mee beginnen, want brood vind ze super lekker ( ze krijgt al wel een stukje van mijn boterham ). en ze zit straks als het goed is op 3 flessen, dus dan kan er goed een broodmaaltijd bij.

@Nicci: Erg vervelend van je bekken klachten Neutral

@Poison: Ik ga je pm-en voor fb Very Happy

@Parel: Ja parel ze is al weer 4,5 maand. Het gaat zoooo snel Rolling Eyes Geniet inderdaad nog maar lekker van de knusse momentjes Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 561177

Laatst aangepast door Star007 op di 10 apr 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 8:59

Ja dat zei mijn zus ook, en aangezien E. ook al op 3,5 fles zit zal er met brood ook nog wel een halve fles af gaan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:06

Wij betalen 6,35 geen verschil in ochtend of middag, wij als werknemers hoeven geen verlengde opvang te betalen en inbegrepen is brood, luiers, fruit, melk, warme maaltijd, slaapzak, fles ... Eigenlijk alles op speciale voeding en speentjes na.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 10 apr 2012 - 9:59

@ Star: Die foto mag je van mij blijven plaatsen, ik schiet er elke keer weer van in de lach Very Happy , hij is echt geweldig.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Star007 di 10 apr 2012 - 10:08

Tuinstoel schreef:@ Star: Die foto mag je van mij blijven plaatsen, ik schiet er elke keer weer van in de lach Very Happy , hij is echt geweldig.

Hahaha Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl di 10 apr 2012 - 10:33

Ayla, ik heb je nog niet op fb.

Tweede kindjehebben we t wel over gehad. Willen et voor gaan als J een jaar is.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poisongirl di 10 apr 2012 - 18:30

Goedemorgen smile

Hier een goede nacht gehad, alleen wel veel buikpijn gehad Sad lig nu nog lekker in bed, maar moet echt zo opstaan want de metselaars zijn zo hier voor het metselen van de pilaren bij ons in de tuin voor de schutting. Dadelijk met J naar babymassage en daarna pasfoto's van hem laten maken voor zijn idkaart. Zal moeten ivm weekendje Antwerpen. Vanmiddag niks doen, lekker samen knuffelen, of in bad samen.

Wat zijn jullie plannen?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 10 apr 2012 - 18:59

Ohja ben ik ff een avondje aan het werk gaan jullie heel fanatiek schrijven...Very Happy

Nou ja ik reageer vanavond op iedereen want ik ga aan het werk nu.. heb gisteravond nog met mijn vader gebeld de dames hadden het goed gedaan daar... dus ik ben heerlijk in slaap gevallen..snachts merk ik dan niet zo dat ze er niet waren, maar nu wel ik heb tijd over als ik ze niet hoef aan te kleden enzo..

Fijne dag voor iedereen!

Ohja wij betalen 6,53 volgens mij best veel voor wat ik hier lees.... luiers en melkpoeder zit er niet bij in.. volgens mij straks wel fruithap en brood, avond eten dacht ik dan weer niet...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 di 10 apr 2012 - 20:33

Even heel kort, zag dat er naar gevraagd werd.

Hier gaat het goed, vrijdag begonnen met fruit en ze begint er nu aan te wennen.
Vrijdag ook bij het bureau geweest, ze was in twee weken tijd niet aangekomen en in een maand tijd 0,5 cm gekrompen, dus ik heb niet veel vertrouwen in het meten en wegen van vrijdag moet ik zeggen. (Lotte was ook flink overstuur, denk dat dat wel meeweegt). De arts was heel tevreden, Lotte volgt netjes haar eigen lijntje (-1).

Nu weer verder met lesgeven Wink

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  MissD di 10 apr 2012 - 21:37

Star; Gecondoleerd! Kan me voorstellen dat ondanks dat jullie contact niet zo goed was het toch moeilijk is. Zeker voor je opa en ouders.
Wat was dat toch een leuke foto van D.!!

Poison; Heb ik jou al op fb of niet? Wij hebben vorige week ook pasfoto's laten maken voor T. haar id-kaart, ga er morgen eentje aanvragen.
Oh leuk babymassage, veel plezier!
Jij dus ook zo veel last van het ongesteld zijn! Ik ben het ook weer voor de eerste keer en de eerste dag voelde het net zo aan alsof ik net bevallen was, nu niet meer. Gelukkig ook geen buikpijn ofzo.
Wat goed trouwens dat J. al zo rolt. T. doet dat nog niet, volgens de osteopaat omdat ze gewoon pijn heeft, dus ik hoop dat ze na die behandelingen wat actiever gaat worden. Ze krijgt het nu wel goed door dat ze van haar zij weer terug op haar rug kan rollen.

Blondje; Fijn dat alles goed gaat met L.

Mickey; Hoe was je gesprek?

Nicci; Hier al wel nagedacht over een tweede! Zoals het er nu uit ziet willen we daarvoor gaan als T. 1 jaar is. Maar goed dat kan ook altijd nog een half jaartje later worden. Want ik wil eigenlijk dat zo goed als het hele huis af is. Met 1 kindje is het veel gedoe met klussen maar met 2 natuurlijk helemaal.

Hier alles goed.... zometeen komt de fysio, die gaat T. haar hoofdje even opmeten. En ik denk nog wat oefeningen met haar doen. Verder niet veel plannen. Het is mooi weer dus ik denk dat we vanmiddag even lekker gaan wandelen, moet toch de deur nog uit voor een boodschap en wil nog een lief kaartje halen voor mijn mannetje omdat we morgen 2 jaar getrouwd zijn.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:21

Goedemorgen!

ben weer druk in mijn werkweekje! Heb nu lekker in huis gerommeld, bedjes verschoond en de laatste was kan zo in de droger.
J.ace ligt heerlijk te slapen en M.erle is met de buggy aan het spelen... Van het weekend lekker pasen gevierd, maar ben blij dat het voorbij is... Ik kan chocola niet zo goed weerstaan, en laat dat nou net niet in mijn dieet passen :P

I.ndy heeft zaterdag oorbelletjes laten schieten, enorm stoer van der :-)

Verder gaat het hier erg lekker, J.ace maakt prima nachten en de meiden eigenlijk ook dus niets te klagen.

ga even 2e schermpje openen moet weer een tijdje terug haha....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:30

@ micky, hoe was het bij de dokter?
Succes met je sollicitatie!!

@ star, gecondoleerd!!

@ nicci, lekker toch om helemaal los te gaan met shoppen!!

@ ayla, jullie meid is wel groot het haha... vergeleken met de andere kids dan.. (gelukkig groeit ze haar eigen lijntje netjes :-) )
Zou ze niet gewoon over mogen naar brood als de andere dingen ook zo goed gaan? Je moet er melk naast blijven geven geloof ik tot een jaar (500 ml?)

@ blondje, ze groeit mooi haar eigen lijntje dus! helemaal goed toch!!

@ MissD, kun je wat mooi weer hier heen sturen?? het is hier het ene moment grauw, dan weer een zonnetje en dan weer regen...

@ studie, ojee helemaal alleen slapen.. das dan ineens gek.

@ parel, en was je vriend blij met zijn cakejes :-)

@ poison, sofie de giraf schijnt enorm leuk te zijn.. is ooit al een topic over geweest... ik ben van plan om haar :-) te halen voor J.ace

@ star, oehhh foto gemist... :-(

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl di 10 apr 2012 - 22:37

@Miss D Ik heb je niet op fb, heb ook pas facebook sinds donderdad en ben niet echt meer hier geweest tot gisteren, dus heb nog niemand, alleen de mensen die me gepmt hebben smile. Hier miezert het, dus ok wil ook wel wat mooi weer deze kant op.

@BeeGee fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie thuis. Ook met alle kids. Ik wil Sophie ook gaan halen voor J. zijn eerste vriendinnetje Wink

@Mickey hoe ging je gesprek?

@nicci shoppen, lekker zeg!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 23:12

Ja denk je dat dat zou mogen BeeGee, nu al brood? Als ze ook 1 boterham eet dan zit ze op de 600 cc melk, 3 flessen. 's Morgens een papfles, 's middags brood en 100 cc, 4 uur groente en 100 cc en dan 's avonds nog een papfles... En dan straks als ze een toetje krijgt 's avonds later nog een papfles of een klein flesje, net was ze op kan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Star007 di 10 apr 2012 - 23:53

@Poison & BeeGee: Sophie is echt een aanrader hoor Very Happy ze is alleen wel duur ( 15 euro).

@Poison:Balen dat je weer zo'n last van je menstruatie hebt. Ik ben afgelopen week ook weer ongesteld geweest en deze keer bijna geen last gehad gelukkig. Dat was de vorige keren wel anders! Mijn cyclus is de laatste 3 keer maar 26 dagen, normaal had ik altijd 28 dagen. Agja zo erg is dat niet denk ik.

@BeeGee: De foto die je gemist hebt, was een foto van D. met Sophie :P maar hij staat ook op mijn fb hoor. Leuk dat I.ndy oorbelletjes heeft laten schieten. Heeft ze er pijn van gehad?

@MissD: Morgen al 2 jaar getrouwd, leuk Very Happy . Gaan jullie ook nog wat met zijn tweetjes doen?
@Nicci: Hier ook al plannen voor een tweede Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 166342 .. ik denk dat we na de zomer er weer voor gaan.

@Ayla: Ik vraag me dat dus ook af of dat al 'mag' , aangezien ze volgende week dus pas 6 maanden is. Maar ze heeft wel de lengte en het gewicht van een kind van 7 maanden, net zoals E. Vandaag heb ik eens gekeken wat D. met brood zou doen, nou ze heeft vanmiddag om 12.00 een hele boterham ( zonder korst) met wat boter op. Kauwen dat ze deed hahah. En ze heeft zich gelukkig geen enkele keer verslikt. Dacht trouwens dat ze dat nog helemaal niet weg zou krijgen, maargoed blijkbaar wel. Het schema wat jij net op hebt geschreven zou ik dus ook aan willen houden. Tegen de tijd dat ze een toetje mag, zou ik de 100 cc na de avondmaaltijd waarschijnlijk wel weg laten. Geef jij E. tussendoor vaak sap of thee? D. vindt dat dus echt niet lekker en ze drinkt dan maar 2 slokjes.

@All: Bedankt voor jullie condoleances. Waarschijnlijk is de begrafenis maandag, maar D. heeft dan maar een halve dag kdv, omdat ik eigenlijk de middag moest beginnen aan mijn slaapdienst.Hopelijk is het dan in de middag, want smorgens kunnen we echt geen oppas regelen ( oma werkt in de ochtend). We moeten toch zo'n 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, dus denk dat we sowieso een oppas moeten zien te regelen.
Hier een rustig dagje vandaag, mag ook wel nadat ik za/zo/ma/di heb gewerkt :P Straks gaat D. even naar opa en oma en gaan wij naar de makelaar verkoopakte tekenen voor de verkoop van onze flat.
Hopelijk gaat alles nu een beetje sneller, zodat de notaris onderhand eens contact met ons opneemt om de sleuteloverdracht te plannen.
Vannacht heeft D. weer heerlijk van 19.30-6.15 geslapen. Nouja liever dat ze weer gewoon tot 7.00 slaapt, maar ik mag niet klagen nu ze snachts niet is geweest :P
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD wo 11 apr 2012 - 0:00

Beegee; had nou niet om dat zonnetje gevraagd!! Nu is hij hier weg aan het gaanMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 394967.
Wat fijn dat alles met alledrie de kindjes goed gaat. Hier trouwens ook maar goed dat de paasdagen voorbij zijn, want ook hier was veel te veel chocolade in huis (die is nu op, op 1 paashaas na waar ik nu aan bezig ben, ipv een lunch).

Poison; Stuur je even een pm.

Star; Ik denk dat we lekker uit eten gaan, maar misschien doen we dat ook wel een andere keer. Moet morgen al met T. naar de osteopaat en dat is pas om 3 uur, tegen de tijd dat we daar klaar zijn is het alweer 4 uur geweest. R. moet morgen om kwart voor 5 nog naar de dokter, dus rondom half 6 of later thuis. Dan moeten we T. nog naar mijn ouders brengen omdat ik moet werken vrijdag, dus ik weet het nog niet. Als we niet uit eten gaan doen we wel lekker wat hapjes thuis en een filmpje erbij.

Fysio is net geweest, zag al veel verbetering bij t. ze was wel echt helemaal moe na de oefeningen dus heeft net wat gegeten en nu ligt ze lekker te slapen. Komt me goed uit Wink kan ik straks ook wat nuttigs in huis gaan doen. Dus het wandelen gaat nu denk ik niks worden, maar goed morgen weer een dag.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 0:54

Middag,

de meiden zijn lekker buiten aan het spelen.. het is gelukkig niet echt koud maar mooi weer is het ook niet. J.ace is op zijn speelgoed aan het bijten, maakt er een heel spel van haha...
Wil straks nog even naar de winkel lopen, maar goed ff wachten komt zo nog collega langs :-)

@ missD, oehh das een lekkere lunch.. helaas zou ik dan 1 uur later weer willen eten haha
have fun met nuttige dingen doen :-)

@ star, het deed geen pijn zei ze... maar haar snoetje liet wat anders zien haha...
Ja sofie is duur he!!

Oeps, er heeft er 1 zich pijn gedaan met zijn eigen speelgoed :-) haha

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:09

Goedesmiddags, hier is het ook weer weekend! Ik hou er toch van om dat te zeggen haha Al was deze week wel een hele korte werkweek met pasen en ziek zijn gisteren, maar toch .. Heb net ook al alle wekelijkse boodschappen gedaan dus we zijn weer klaar!

Vervelend dat jullie menstruatie zo´n pijn doet! Ik ben 1x ongesteld geweest na mijn bevalling, had ik geen last van, en tijdens die menstruatie heb ik een spiraal laten zetten, sindsdien ben ik niet meer ongesteld geweest ... mis er niks van!

Mickey idd, hoe was je gesprek?

Een 2de zit hier allesbehalve in de planning, het wordt financieel nogal pittig waarschijnlijk, en als het je overkomt is het een ander verhaal, maar als we het kunnen plannen de eerstkomende 3 jaar iig nog niet .. Ik hoop wel heel erg op een broertje of zusje voor L, maar eerst maar eens zelf in shape komen, genieten van L en mijn vriend omlullen! Ik leer L als ze 3 is wel ´ik wil een broer of zus, papa´ haha

Ohja, Mickey en ik kunnen heel goed wordfeuden en drawsomethingen, maar ik wil nog best wel meer mensen op de wordfeud of drawsomething! Wordfeud is iig tamm86 mijn naam!

Gast
Gast

Bericht  MissD wo 11 apr 2012 - 1:33

Parel; Ga maar lekker van je weekend genieten! Ik mag het hele weekend helaas werken (eerste weekend sinds oktober). R. moet dan van 's ochtends 7uur tot half 4 voor T. zorgen, hij vind het echt spannend. Langste wat hij alleen met haar is geweest is een avondje en geen hele dagen.

Hier net de keuken gedaan, gister de hele benedenverdieping. Ga zo denk ik lekkere cakejes bakken en dan de was maar weer vouwen/strijken. Kan de laptop denk ik ook beter uit zetten want blijf nu steeds lezen/reageren... zo kom ik nog nergens aan toe.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:24

Ik heb de poederbrief binnen Ayla! Thanks!

MissD, ik zat nog eens te denken, alle kindjes zijn hier gewoon heel snel. Mijn L komt namelijk prima op dr zij, maar verder gaat ze niet, niet van dr buik en niet van dr rug ..

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 11 apr 2012 - 7:27

Poison, ik heb je toegevoegd op facebook (denk ik tenminste...), of ja, uitgenodigd heb ik je.

Parel, Lotte is ook niet zo'n vlugge hoor, draait alleen maar op haar buik (en ook alleen over haar rechterschouder).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mickey wo 11 apr 2012 - 7:37

@Ayla: nee, das geen goed idee, brood in de wipper! Hoe ging het vandaag in de stoel?

@Poison: wat balen van je buikpijn. Komt dat door je menstruatie?
Is het gelukt met de foto's voor J? Kaart ook aangevraagd? Wanneer gaan jullie het weekendje weg?

@Studie: wat fijn dat de meiden het goed gedaan hadden bij je ouders. Kan me wel voorstellen dat het dan 's ochtends ff wennen is, zonder de meiden.

@Blondje: wat fijn dat het goed gaat met L. Wel raar dat het meten niet klopte.

@MissD: Wat een gedoe zeg, fysio en osteopaat op dezelfde dag. Wel fijn dat het goed gaat met de kleine meid. En gefeliciteerd met jullie jubileum Very Happy

@Beegee: Ah! Stoere mupje met haar oorbellen.
Ik ben ook blij dat Pasen weer voorbij is, kan chocola ook totaaaaaaaal niet weerstaan, helaas.

@Star: als ze de boterham weg krijgt, en er geen last van krijgt, zal het wel prima zijn, toch? Wat drinken betreft: daar moet ze gewoon echt aan wennen denk ik. Er zijn ook kindjes die alleen maar melk uit de fles willen drinken. Iets anders accepteren ze dan niet. Misschien eens een tuitbeker/rietjesbeker/open beker proberen?
Zou D niet extra naar het KDV kunnen, als jullie naar de begrafenis gaan?

@Parel: geniet van je weekend, hahaha!
Ennee.... mijn drawsomething-tekeningen zien er niet altijd even beeldig uit hoor! PBG heeft ook drawsomething! En die kan ook heel duidelijk tekenen Wink

@All: Nou... bij de huisarts heeft het niet veel opgeleverd. Zolang hij goed aankomt, vrolijk is en geen pijn lijkt te hebben, is er niks aan te doen. Dus de wasmachine blijft hier dan maar flink draaien Wink
Het sollicitatiegesprek: ik heb een baan!!!! Wel maar op invalbasis, maar het is meer dan niks. En het is bij dezelfde stichting als waar ik al voor gewerkt heb, dus vertrouwd terrein. Per 30-4 gaat mijn contract in. Zoals de locatiemanager het kon zien, zou ik sowieso wel 2 hele dagen per week kunnen werken, maar ze kon niks toezeggen of op papier zetten daarover. Oh ja: F mag mee!!! wel tegen betaling...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 wo 11 apr 2012 - 7:39

@MissD: Dat zal zeker wel spannend zijn voor je man, het eerste weekend alleen voor T. zorgen. Mijn vriend doet het nu al geregeld, aangezien ik (te) vaak weekenden moet werken. Mijn vriend is een kei in het vergeten hoe laat ze moet eten volgens schema haha . Er hangt hier nu een lijstje in de keuken met wat ze hoe laat ongeveer moet eten en wanneer ze welk medicijn krijgt haha. De eerste keren deed hij op die dagen ook niets in het huishouden. Ik heb hem toen wat tips gegeven hoe dat ik dat deed als ze jengelig was enzo, zodat hij toch iets kon doen. Mannen :P

@Parel: Lekker weekend! Ik moet alleen vrijdag nog een schrijfdienstje en dan ook weekend :-)

Drawsomething: *. Wordfeud vind ik niets aan, dus heb ik niet meer :P
D. is wat betreft rollen enzo niet zo snel hoor.. ze heeft zichzelf nog geen enkele keer zelfstandig omgerolt. Nouja zal vanzelf wel een keer gebeuren !

@all: Ik ga even lekker voor de buis hangen.. The lovely bones kijken. Die heb ik al wel gezien, maargoed:roll:

Laatst aangepast door Star007 op wo 11 apr 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 11 apr 2012 - 7:41

@Mickey: Gefeliciteerd! super fijn zeg Very Happy
Ja ik heb gelukkig een extra ochtend kunnen regelen op het kdv voor de begrafenis . We hadden volgende week toch niet alle 6 dagdelen ingepland.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey wo 11 apr 2012 - 7:48

@Star: ik heb je uitgenodigd op Draw, zelfde naam als FB.
Fijn dat je het hebt kunnen regelen met het KDV.
En bedankt voor je felicitatie Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: