Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  mickey ma 9 apr 2012 - 20:37

@MissD: flink geshopt dus! Das altijd de vraag he, of het thuis net zo leuk is als in de winkel.
Geniet van je rustige dagje. Hier ook lekker rustig aan doen, al heb ik de afgelopen dagen ook niet veel gedaan, hahaha.

@Slakje: geen idee hoeveel sprongetjes er zijn. Ik heb het nog niet heel overduidelijk meegemaakt, met F. Wel af en toe een dagje dat hij wat onrustiger is, maar meer ook niet.

@Parel: ik herken het enigzins bij F, hij is niet meer zo gul met lachen naar anderen. Naar mij en mijn vriend lacht hij altijd en ook veel en snel, maar anderen moeten er meer moeite voor doen. En hij is ook flink aan't kluiven ja! Op zijn handjes, knuffels, mijn vingers. Heb hem vorige week alvast een bijtring gekocht Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 166342

@Studie: wat goed van je beide meiden zeg! F doet dat ook ja. Hij kan terugrollen van buik naar rug, maar "vergeet" nog wel eens hoe dat moet.

@All: hier dus ook een mannetje dat alles in zijn mond stopt dat hij in zijn handen krijgt. Ook als dat zijn eigen handjes zijn, hahaha.
Afgelopen weekend lekker rustig aan gedaan. Zaterdag de nieuwe auto gaan showen bij mijn ouders en daarna lekker een avondje op de bank gehangen. Nou ja... mijn vriend dan. Ik heb staan strijken :shock:
Zondag naar mijn ouders geweest voor Pasen. F heeft een heel leuk setje gekregen: een oranje broekje met een wit shirtje met Teigetje erop. Neefje en nichtje ook kleren gekregen en neefje mocht eieren zoeken. Ook lekker gegeten met zijn allen en de halve dag Cluedo gespeeld met mijn zus en schoonzusje. (en ik heb 3x gewonnen bounce )
Ik ga morgen met F naar de dokter. Hij blijft spugen, ook als ik hem minder lang laat drinken. Dat vindt hij trouwens helemaaaaaaaaal niet leuk, als ik hem van de borst af haal, terwijl hij nog wilt drinken. Bovendien wilt hij dan 2/2,5 uur later alweer drinken. Ik denk dus ook niet dat dat het probleem is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  MissD ma 9 apr 2012 - 21:12

Mickey; Wat vervelend dat hij zo aan het spugen blijft. En dat ontevreden worden wanneer je hem van de borst haalt was hier met T. ook (nu nog steeds hoor als we de fles even uit haar mond halen om het geknoeide weg te poetsen dan kan ze soms te keer gaan alsof we haar helemaal niks meer geven).
Wat leuk dat F. een setje heeft gekregen Wink cadeautjes zijn altijd leuk he!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Happydobby ma 9 apr 2012 - 22:16

Ayla schreef:E.lena wint cheers ze weegt al ruim over de 8 kg (op onze weegschaal 8,2) en ze gaat al richting maat 74...

cheers Dan weegt ze meer dan M.yles, maar die gaat nu wel richting maat 80.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  studiebol ma 9 apr 2012 - 22:48

Mickey wat leuk dat jullie kleine man een kado'tje heeft gehad met pasen. Balen dat hij nog steeds spuugt, succes morgen bij de dokter.

Parel niet om je te ontmoedigen, maar dit sprongetje duurt idd wel even. Vooral V heeft er toen veel last van gehad.

Normaal gesproken werk ik op dinsdag en passen mijn ouders op. Maar mijn moeder had een verplichte training dus werk ik morgen en passen ze morgen op. Maar nu is er iets belangrijks en moet ik vanavond ook ineens werken. Dus breng ik aan het einde van de dag de meiden al naar mijn ouders en blijven ze daar vannacht ook slapen. Dus slaap ik vanavond voor het eerst na een half jaar weer eens helemaal alleen.

De dames liggen hier al weer een hele poos te maffen, dus ik heb lekker ff mijn handen vrij en heb het huis al ff flink onder handen genomen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MissD ma 9 apr 2012 - 23:03

Wat zal dat wennen zijn Studie, na zo'n lange tijd weer een nacht alleen. Wel fijn dat de meiden al eerder naar je ouders kunnen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 23:38

Ik had al zoiets vernomen idd dat dit sprongetje wel even kan duren! Maar in principe zie ik haar wel met de dag (eigen)wijzer worden en groeien, dus dat is wel leuk! We snappen elkaar ook steeds beter, ook fijn! Ik vind het eigenlijk wel lekker dat ze wat groter en zelfstandiger wordt, ze kan zichzelf zo een halfuur vermaken in de box met een slab in haar handen haha, doe ik ook nog eens wat op een dag!

Vandaag ben ik ziek gemeld, naar de dokter geweest, heb pijnstillende druppels en die kan ik gewoon blijven gebruiken, het voelt ook al wat minder beurs, dus morgenochtend ga ik gewoon weer werken. Vind het maar rare dagen zo, ben helemaal van de leg. Heb wel lekker het hele huis even schoon kunnen maken, gisteravond hadden we gegourmet dus het huis stonk helemaal! Nu is het alweer een stuk minder Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 561177

Gisteren sliep ze pas rond 8 uur, en om half 11 kreeg mijn vriend haar bijna niet wakker. Ze heeft met moeite haar medicijnen en 40cc van dr papfles op. Toen heb ik haar dus maar weer in bed gelegd en ze sliep gelijk weer. Zonder wakker te worden was het kwart over 8 vanochtend! Nu zijn jullie dat allemaal gewend natuurlijk, maar hier echt niet! Normaal moesten we nog wel een paar keer voor een speen lopen .. Ik kijk de rest van de week even aan, anders gaat ze voortaan om 8 uur naar bed en dan krijgt ze dan een papfles als ze niet meer wakker te krijgen is.

En nu ga ik even cakejes bakken, gewoon, omdat ik daar zin in heb! En mijn vriend vind dat heerlijk dan heeft hij wat te snoepen op zijn werk haha

Gast
Gast

Bericht  mickey di 10 apr 2012 - 4:57

@MissD/Studie: oma koopt zich suf aan cadeautjes voor de kleinkinderen, hahaha. Ze vroeg vorige week al welke maat hij nu had, dus ik had al een vermoeden dat hij kleertjes zou krijgen.
Wat het spugen betreft: ik heb niet het idee dat hij er last van heeft, maar hij doet dit sinds 1,5 maand, daarvoor nooit gedaan. Op het CB weten ze het niet, dus dan maar naar de huisarts.

@Parel: wie weet slaapt ze nu inderdaad van 20.00 door tot de volgende ochtend. Gewoon proberen, dan merk je het vanzelf. Hoe zijn de cakejes geworden?

@All: ik heb morgen een sollicitatiegesprek!!! Bij dezelfde stichting waar ik tot aan mijn verlof heb gewerkt, maar dan een andere locatie. Wel op invalbasis, dus ben benieuwd hoeveel uren dat dan zullen zijn per week. F mag ook mee dan, dus das wel fijn. Uiteraard moet ik wel gewoon de volle mep betalen voor hem...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 di 10 apr 2012 - 5:53

@Ayla: Volgens mij wint mijn buddha :P ik denk dat ze rond de 8.5 kilo zit en ze zit in maat 74 ( sommige kleding nog in 68) . Ze moet volgende week donderdag weer naar de cb arts, dus ben benieuwd. Laatst hadden we het over de hoeveelheid groente en fruit. Nou D. kan dus echt geen 200 gram op haha. Ze heeft voldoende aan 125 mg.
Morgen begin ik dan echt met het nieuwe schema . S' morgens krijgt ze melkpap appel , ben benieuwd of ze dat lekker vindt. Ik doe de pap dan vanuit een bordje geven en op de dagen dat we minder tijd hebben vanuit de fles.

@MissD: Leuk dat jullie nieuwe meubels hebben gekocht Very Happy Onze meubels zijn ook 3 jaar oud en ik wil ook nieuwe :P Maargoed we hebben er toen nog best wat voor betaald ( achteraf was het echt niet zoveel geld waard ), dus zal het er nog even mee moeten doen denk ik Rolling Eyes

@Studiebol: Dat zal zeker wennen zijn zo'n nacht alleen. Maar om eerlijk te zijn lijkt het me ook wel erg lekker !

@Parel: Beterschap! en smaakte de cakejes?

@Mickey: Dat is dan wel weer spannend cheers

@All: Vanmiddag is mijn oma overleden. Ik had er niet echt een band mee, maar vind het natuurlijk wel heel erg voor mijn moeder en mijn opa. Mijn opa heeft longkanker en heeft ook niet meer zo lang, dus iedereen dacht dat hij eerst zou gaan Rolling Eyes . Eerst moest hij 2 maanden geleden het nieuws van zijn longkanker verwerken en nu het verlies van zijn vrouw pff..
D. komt nog steeds iedere nacht... vind het zo gek dat ze al vanaf 2.5 maand van 19.00-7.00 sliep en nu ineens niet meer. Komt vast wel weer goed Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 561177 Nou ik ga even een huilend meisje in bad doen en dan papfles en naar bed.

Laatst aangepast door Star007 op di 10 apr 2012 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 6:09

Even vanuit mijn hoofd en vanaf telefoon...:
Mickey succes morgen, ik ben benieuwd! Achja werk je voor de kinderopvang van F. Wink ook leuk haha.

Parel dan zou ik al beginnen met de papfles om 8 uur geven en dan om half 11 nog een gewone fles, hopelijk heeft ze het nu door!

Mickey en Parel (en de rest die op een kdv werkt) wij betalen 's middags meer als 's morgens, heel onlogisch. Nu gaat ze vanaf volgende week alleen nog maar 's middags dus gaan we meer betalen. Mijn zus zei dat is helemaal niet logisch, 'smiddags krijgen ze niks extra... Warm eten moet ik ook zelf meegeven, terwijl ze 's morgens wel fruit en brood van daar krijgt... Hoe zit dat bij jullie?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 6:42

Zitten er misschien meer uren in het middag dagdeel?

Bij ons kost het 6,32 per uur geloof ik, alleen ons ochtenddagdeel heeft (zonder verlengde opvang van 7 tot Cool 5 uur, en ons middagdagdeel heeft 5,5 uur (zonder verlengde opvang van 18.30 tot 19). Dus als L alleen s`middags komt betalen we idd meer.

Snap je hem nog?

Star, gecondoleerd! Kan me voorstellen dat je het heel zielig vind voor je ouders en opa.

Ayla, ik ga haar nog niet om 20 uur de papfles geven hoor, kijk het eerst even aan, ze is sowieso heel erg aan het veranderen qua gedrag. Ik vind haar ook nog zo jong om al zo lang te slapen! En ik vind het ongezellig haha, wel maak ik, als ik die fles eraf haal, van de ochtendfles ook een papfles denk ik.

Mickey, succes met je sollicitatie!

De cakejes waren erg lekker, gigantisch van zitten snoepen! En mijn vriend heeft er morgen ook wat mee, die vind dat ook altijd lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 6:53

Parel: Aaah wat lekker zeg! Ben benieuwd of ze het zonder 23.00 uur fles gaat redden, ga je dat vanavond proberen? Ik ben ook helemaal in de war qua dagen hoor, en ik heb nog verlof! Werkse nog even morgen.

Studie: ooo wat gek zeg, dat je vanavond helemaal alleen bent! Kan je dan juist wel lekker slapen of denk je van niet? Je bent het natuurlijk wel gewend van voordat de meiden er waren ivm je vriend zijn werk. En super zeg dat je beide meiden nu rollen!!

MissD: haha naar de meubelboulevard op 2e paasdag Very Happy? Wat een hoop nieuwe meubels zeg, leuk! Een complete set of van alles wat? Ik heb hier ook de veranderkriebels, heb zin in een ander kleurtje op de muren, nieuwe kussentjes, ander stoeltje. Ik krijg altijd zin om te veranderen als er iets in mijn leven verandert haha.

Ayla: Wat gek zeg dat je 's middags meer betaalt dan 's ochtends? Misschien dat ze een tijdje veel aanvragen hadden voor de middagen en weinig voor de ochtend?

Star: Gecondoleerd! Ook al had je er verder geen band mee, toch triest hé. En naar een begrafenis dus.. is Zwolle ver weg voor jullie?

Mickey: Succes morgen met je sollicitatie!!

All: Hier gaat het zijn gangetje. Nog steeds druk aan de fysio en mijn vriend (ook fysio) masseert en oefent ook een hoop met mij. Ik wil zo graag herstellen. Mijn lijf voelt nog steeds hoogzwanger door mijn bekken. Ik zucht en steun en alles doet me zeer, ik kan niet tillen/ver wandelen/bukken. Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk. Nouja, veel online shoppen dan maar en dan hopelijk over een flink aantal weken weer eens ouderwets lekker shoppen! God wat heb ik daar zin in zeg. Gewoon de stad in en me helemaal in de rondte shoppen en met twee handen vol tasjes weer naar huis. Haha, waar kan een mens behoefte aan hebben he.

Met L. gaat het ook nog steeds helemaal super. Borstvoeding gaat goed, ze slaapt heerlijk. Mickey, jij gaf toch ook nog BV? Gaat dat nu nog goed? Komt ze weer lekker aan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:00

Psssssst Nicci, Mickey heeft een `hij` Wink

Ik ga het proberen als ze hem een hele week niet meer hoeft Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 561177
Ik vind die avondfles altijd zo`n leuk, rustig gezinsmomentje, met zijn 3en in het grote bed..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:03

Parel schreef:Psssssst Nicci, Mickey heeft een `hij` Wink

Ik ga het proberen als ze hem een hele week niet meer hoeft Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 561177
Ik vind die avondfles altijd zo`n leuk, rustig gezinsmomentje, met zijn 3en in het grote bed..

Ooooh.. HUH met wie ben ik dan in de war. Met de dochter, die toen niet aankwam.... Of was dat Mickey maar dan klopt de dochter niet.. Hé ik snap er niets meer van. Ga even teruglezen, eerst L. naar bed!

Ja precies, 1 avond de fles even niet willen zegt nog niets natuurlijk. L. sliep hier laatst ook compleet door maar komt nu nog gewoon om 5 uur even voor een voeding. Ze geven het vanzelf wel aan. En ik vind het 's nachts zo'n leuk momentje.. net als jij s avonds dus smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:05

Blondje1313 bedoel ik!!!Laughing

Hoe ik nu bij Mickey kom!?!:shock:

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 7:10

Nee niet meer uren, allebei gewoon 5 uur ('s morgens van 8 tot 13, 's middags van 13 tot 18 uur). Je moet ook doen waar je je zelf goed bij voelt hoor Parel, maar dat doe je wel smile Vind je 4,5 maand vroeg ja? Maar je kan moeilijk de fles erin proppen Wink maak je er 's morgens een gezin momentje van, of kan dat niet?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 10 apr 2012 - 8:12

@Star: toch gecondoleerd, ook al had je er niet zo veel mee.
Raar zeg, dat D nu niet meer doorslaapt. Ach... zal vast weer een fase zijn Wink

@Ayla: geen idee hoe dat zit met de opvang. Ik heb me nooit zo bezig gehouden met de financiële kant. Bij vragen daarover moesten we mensen ook doorverwijzen naar het kantoor.

@Nicci: ik geef inderdaad nog BV, F was vorige week bij het wegen maar 50 gram bijgekomen op een maand tijd, maar dat schijnt normaal te zijn rond 4 maanden. Maar ik zie dat je het over Blondje had Wink Ben ik ook wel benieuwd naar, hoe het met haar en L gaat. Heb haar al een tijdje niet "gezien" hier, of ligt dat aan mij?
Wat balen zeg, dat je zo'n last van je bekken hebt. Had je daar voor de zwangerschap ook al last van? Of is het echt door de zwangerschap gekomen?

@Parel: het valt te proberen he, met die fles. Wat dat betreft vind ik het wel fijn dat ik niet hoef na te denken wat ik hem moet geven en wanneer. Hij regelt het zelf allemaal wel.

@All: bedankt voor de succes-wensen allemaal! Ik ben heel benieuwd wat ze me te bieden hebben. Het moet natuurlijk wel rendabel zijn om te werken. Werken om de opvang te betalen zie ik niet echt zitten. Maar ik hoorde laatst van iemand die deels WW-uitkering kreeg, naast haar werk. Als dat mogelijk is, dan scheelt het enorm. Ik ben in ieder geval nog niet helemaal enthousiast en ervan overtuigd dat ik werk heb na morgen. Nou ja... enthousiast ben ik wel, maar ik staar me er niet blind op.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:18

Ayla schreef:Nee niet meer uren, allebei gewoon 5 uur ('s morgens van 8 tot 13, 's middags van 13 tot 18 uur). Je moet ook doen waar je je zelf goed bij voelt hoor Parel, maar dat doe je wel Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 561177 Vind je 4,5 maand vroeg ja? Maar je kan moeilijk de fles erin proppen Wink maak je er 's morgens een gezin momentje van, of kan dat niet?

Ik vind 4,5 maand (als je het zo zegt) niet jong hoor, maar ze is nog zo klein in mijn ogen. Daarin is ze dan wel mijn kleine meisje haha s´morgens een gezinsmomentje kan hier niet, op de dagen dat ze naar het kdv moet moeten we haar wakker maken, en dan zijn we zelf al aangekleed en op de dagen dat ze niet naar het kdv moet wordt ze na 8en wakker en dan is mijn vriend al de hort op. Heb overigens nog geen poederbrief binnen!

Nicci, je bedoelde idd Blondje! Ik dacht al Laughing

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl di 10 apr 2012 - 8:18

Ff uit hoofd en via gsm.

Parel beterschap, ik wil ook cakejes!

Mickeysucces morgen, duim voor je.

Studie helemaal alleen.. Ik moet er niet asn denken. En leuk dat ze de smaak van t rollen te pakken hebben.

Star, gecondoleerd. Toch altijd naar zoiets, zelfs als je niet echt een band met haar had

Ayla vreemd dat ene dagdeel duurder is dan t andere.

Verder ben ik t ff helemaal kwijt.

Hier alles goef, ben ongesteld, getver, doet nog merr pijn dan net na de bevalling. Met J. Gaat tsuper. Hij rolt van rug naar buik Very Happy allern krijgt zijn arm niet onder zichzelf vandaan en dan wordt hij toch driftig!

Wie van jullie heeft sophie de giraffe en is dit een succes?

Ik heb trouwens facebook. Dus pm me maar smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:19

Mickey: oo zie je toch wel. Ja ik had het dan wel over jou denk ik. Maar ik twijfelde ineens of jij dan dus flesvoeding gaf omdat je geen dochter had. Gut, zwangerschapsdementie he:lol: . Hij had dus even een dipje? Hier groeit ze super goed! Ga je het al combineren met bijvoeding of wacht je tot 6 maand?

Voor mijn zwangerschap was ik een fanatiek hardloopster en waren mijn bekken/heupen altijd al mijn meest zwakke plek. In mijn zwangerschap eerst wel blijven lopen, maar dat was echt met 16 weken al niet meer mogelijk. Mijn bekkenpijn is toen steeds erger geworden, maar waarschijnlijk is het door mijn bevalling (en doordat ik na mijn bevalling als een gek weer ben gaan wandelen en trappen lopen een weekje) verergerd. Dus het is altijd al mijn zwakke plek geweest en zwanger zijn en bevallen heeft het er niet beter op gemaakt.

Werken om de opvang te betalen lijkt mij ook erg frustrerend. Deels WW zou je dan misschien wel recht op hebben idd? Ene kant is het dan natuurlijk wel heerlijk om te werken, maar als het enkel is om de opvang te betalen.. kan me voorstellen dat je dan twijfelt. Succses iig!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:20

Poisongirl: wat balen van je ongesteldheid. Die mag van mij nog wel wegblijven voorlopig. Goed van J. hoor!! Ik zal je wel ff PM-en voor FB.

Trouwens meiden, laatst zag ik dat topic over 'wanneer voor een 2e', hebben jullie daar alwere over gepraat/nagedacht?

Gast
Gast

Bericht  mickey di 10 apr 2012 - 8:25

@Nicci: ik twijfel of je het echt over mij had, want voorheen groeide F als kool. L van Blondje kwam altijd maar minimaal aan en is ook wel een paar keer afgevallen. Maar het maakt ook niet uit.
Wat vervelend zeg, dat je bekken/heupen altijd al een zwakke plek zijn geweest. Dan zal het dat ook altijd wel blijven he.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen morgen met het gesprek en eventuele aanvulling van WW. Dat zou erg fijn zijn.
Mijn vriend wilt voorlopig nog niet over een 2e denken, maar doordat ik een keizersnede heb gehad, wordt het sowieso het eerste jaar niet aangeraden door de gyn.

@Poison: oh balen zeg! Ongesteld. Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling, nu dus al iets meer dan een jaar niet meer ongesteld geweest. En ik mis het totaaaaaaaaaal niet!
Wat goed dat J al van rug naar buik rolt! F rolt soms van buik naar rug, andersom heb ik hem nog niet zien doen. Al oefent hij wel al heel goed, hahahaha. Beentjes in de lucht, handjes vast en dan kiept hij naar de zijkant I love you
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 di 10 apr 2012 - 8:44

@Poison: D. heeft Sophie de giraf en dat ding is zeker een succes. Ze lacht om de piepende geluidjes, sabbelt aan haar poten en kop en slaat zichzelf er mee , zonder dat het pijn doet haha. Oja en ze kan er lekker op 'bijten'' en mee kletsen :

* foto weg Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 37 561177

Laatst aangepast door Star007 op di 10 apr 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  mickey di 10 apr 2012 - 8:46

@Ayla: wat de opvang betreft: ik was net ff op de site van mijn misschienweltoekomstigewerkgever aan't kijken. Halve-dag opvang is daar duurder als hele-dag opvang. Dat is volgens mij overal wel. Maar er is geen verschil in ochtend of middag.

En nu we het toch over opvang hebben: hoeveel betalen jullie per uur? Is dat voor hele dag of halve dag?
Wij moeten bij het KDV waar ik morgen gesprek heb voor een hele dag €6,50 betalen en voor halve dag €6,80 per uur. Weet uiteraard niet hoe het zit met teruggave enzo.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 8:46

Ja Parel, sorry, kleine meisjes worden groot Wink Oh ik dacht dat je mn poederbrief al wel had gehad vandaag... Nouja misschien morgen dan! Hij is goed ingepakt hoor, ook in een zakkie.

Mickey leuk he, dat kiepen Very Happy wacht maar, straks ineens snapt ie het!

Star ook gecondoleerd van mijn kant!

Nicci hoop dat je snel weer opknapt hoor...

Poison ik twijfel of ik jou niet al op fb heb...

Gisteren heeft ze wat brood op... Vond ze wel lekker geloof ik maar pff kben ook wel geschrokken. Ze zat in de wipper (geen goed idee) en het ging niet helemaal goed, kokhalzen enzo, ze werd helemaal wit. Daarna had ik haar op schoot genomen zodat ze recht zat, toen ging het beter. Morgen krijgt ze weer maar dan in melk gesopt en dan gaat ze in de kinderstoel. Maandag weer naar het cb dan ga ik even vragen wanneer ze echt volledig brood mag (en dus weer minder melk)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 8:47

Wahahah star, die oogjes! Je maakt mn avond goed, lig helemaal in een scheur.

Mickey wij betalen vanaf mei 6,85 per uur, zitten melk luiers en sap en koek bij, geen avondeten.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: