Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
studiebol schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is haar gelukt
Haha ze lag er zelf ook helemaal blij bij te kijken... gekke meid!
Aaaaaaah wat leuk!!!
Hoe bevalt t werkleven, moederschap combineren nu studie?
Gast- Gast
Studie en Floor; Was inderdaad fijn dat de osteopaat (en de fysio) ook merkte dat er wat met T. aan de hand is, dan zijn het niet alleen mijn vermoedens of bezorgdheid. T. is echt total loss na de behandeling bij de osteopaat, normaal is ze overdag wakker maar gister heeft ze volop geslapen en vandaag is ze ook veel aan het slapen.
Pinda; Heb je inmiddels al wat van je sollicitatie gehoord? Ben eigenlijk wel benieuwd. En anders bel/mail je ze toch even?
Studie; Wat leuk dat V. omrolt.
Ayla; Ben benieuwd wat ze van het pyjama papje vind. Hoelang slaapt ze? Omdat je zegt dat je hoopt dat ze er wat langer op gaat slapen.
Nicci; Hoe is het met jou? En je bekkenklachten? Gaat het een beetje...
Ik ga zometeen lekker frietjes schillen, en dan vanavond T. nog even in bad doen en dan gaan we gezellig een avondje naar vrienden. Nemen haar kinderwagenbak maar mee kan ze daar lekker in slapen als ze moe is. Wel gezellig, vriendin is net een maand of 4 zwanger en ze gingen vandaag op zoek naar babyspullen dus zullen genoeg te vertellen hebben.
Pinda; Heb je inmiddels al wat van je sollicitatie gehoord? Ben eigenlijk wel benieuwd. En anders bel/mail je ze toch even?
Studie; Wat leuk dat V. omrolt.
Ayla; Ben benieuwd wat ze van het pyjama papje vind. Hoelang slaapt ze? Omdat je zegt dat je hoopt dat ze er wat langer op gaat slapen.
Nicci; Hoe is het met jou? En je bekkenklachten? Gaat het een beetje...
Ik ga zometeen lekker frietjes schillen, en dan vanavond T. nog even in bad doen en dan gaan we gezellig een avondje naar vrienden. Nemen haar kinderwagenbak maar mee kan ze daar lekker in slapen als ze moe is. Wel gezellig, vriendin is net een maand of 4 zwanger en ze gingen vandaag op zoek naar babyspullen dus zullen genoeg te vertellen hebben.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ze sliep van 7 tot 7, maar wordt de laatste we(e)k(en) weer om half 6/6 uur wakker, ze is onrustig, moet een paar keer heen en weer voor de speen. Ze slaapt dan opzich nog wel even, tot half 7 meestal, dus ik mag niet klagen, maar ik vermoed dat het komt omdat ze gewend is aan de rijstebloem nu. Pyama papje is van fijne granen, dat valt nog iets zwaarder.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Nicci schreef:studiebol schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is haar gelukt
Haha ze lag er zelf ook helemaal blij bij te kijken... gekke meid!
Aaaaaaah wat leuk!!!
Hoe bevalt t werkleven, moederschap combineren nu studie?
Lief dat je het vraagt! Nouja de eerste week is goed bevallen! Heerlijk om er weer te zijn en lekker te werken. Maar ik was voor dat ik kids had heel flexibel, joh ik werkte ook wel op mijn vrije dag of avonden en dat gaat nu gewoon minder makkelijk. Nu is er al meteen een hele belangrijke zaak waar mijn teamleider ook bij betrokken is dus moet ik savonds werken. Maar ja voorheen keek ik in mijn agenda of ik iets had, en moet ik oppas eerst regelen. Dat is gewoon een omschakeling. Plus dat ik de meiden ook eigenlijk niet heel veel wegbrengen op mijn werkdagen omdat ik ze dan al de hele dag niet heb gezien.. en nu komt het al meteen in mijn tweede werkweek voor dus ik moet gewoon ff wennen.
Maar ik merk wel dat ik niet meer overal naar toe kan(bijvoorbeeld afscheid oudcollega) ik dacht dat ik daar veel last van zou hebben(ben graag overal bij ) Maar ik heb afgezegd en ik heb er niet eens last van...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ayla; Vervelend dat ze wat onrustiger gaat slapen. Ik ben helemaal nog niet thuis in de papjes... Wanneer begin je daar eigenlijk mee toch vanaf een maand of 4? En wat voor iets dan...
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik ben met bijna 4 maanden begonnen met rijstebloem, omdat ze 's nachts erg onrustig was. Ze slaapt bij ons op de kamer en ik wordt al wakker als ze met haar hoofdje draait, en dat deed ze dus heel veel. Je begint normaal gesproken met 4 maanden ja, als het nodig is. Als je met bijvoeding wilt wachten tot 6 maanden dan begin je dan pas, rijstebloem valt ook onder bijvoeding (aldus BeeGee).
Ayla- Kletskop
Floor ik las ergens in een reactie dat je kleine man wat rustiger is! Wat fijn zeg.. dus de medicatie lijkt zijn ding te doen? Hoest met jou dan? Lukt het een beetje als je man niet thuis is. Als je wilt pm-en daarvoor mag he!
MissD wat leuk dat jij nog frietjes schilt..grappig!
Ayla ik hoop dat het gaat helpen zou wel fijner zijn als ze iets dieper slaapt en dan misschien ook wat langer!
Meiden die al bijvoeding geven, hoe deden jullie dat in het begin dat het nog een paar hapjes waren? Hier is het namelijk zo dat ze ongeveer anderhalf uur tot 2 uur wakker zijn. Wat ik nu net heb gedaan is ze eerst banaan geven en dan de fles, maar ja toen ging de fles niet op.. opzich logisch want ze hadden ook al banaan op. Maar is dat dan wel helemaal de bedoeling? Als ze eenmaal de fles op hebben dan doen ze nergens meer hun mond voor open, dan zitten ze echt vol dus dan de banaan geven is geen optie. En omdat ze gewoon niet heel lang wakker zijn tussendoor, weet ik niet hoe ik het nog anders zou kunnen doen. Of zou ik het gewoon zo laten?
MissD wat leuk dat jij nog frietjes schilt..grappig!
Ayla ik hoop dat het gaat helpen zou wel fijner zijn als ze iets dieper slaapt en dan misschien ook wat langer!
Meiden die al bijvoeding geven, hoe deden jullie dat in het begin dat het nog een paar hapjes waren? Hier is het namelijk zo dat ze ongeveer anderhalf uur tot 2 uur wakker zijn. Wat ik nu net heb gedaan is ze eerst banaan geven en dan de fles, maar ja toen ging de fles niet op.. opzich logisch want ze hadden ook al banaan op. Maar is dat dan wel helemaal de bedoeling? Als ze eenmaal de fles op hebben dan doen ze nergens meer hun mond voor open, dan zitten ze echt vol dus dan de banaan geven is geen optie. En omdat ze gewoon niet heel lang wakker zijn tussendoor, weet ik niet hoe ik het nog anders zou kunnen doen. Of zou ik het gewoon zo laten?
studiebol- Ratel
Studie probeer dat tussen de voedingen door te plannen, dus ong 1,5 a 2 uur later dan de laatste fles en eerder dan de komende fles, snap je? En wat goed dat rollen, L doet een poging maar komt niet ver ..
Ik ben kapot hier, sorry. Ze komt steeds vroeger sochtends (mogen nog niet klagen, soms 7 uur, kwart over 6 en vanochtend 8 uur) en zit overduidelijk in een sprongetje! Vanochtend de hele ochtend gejankt echt, met dikke tranen, en slecht gedronken, en vanmiddag hadden we een familiefeestje en jankte ze de hele boel bij elkaar, dus ik ben na een halfuur al weggegaan en mijn vriend zit daar nog. Mijn god zeg, het breekt me op! Als dit 3 weken aanhoudt, kan je me opvegen!
Ik ben kapot hier, sorry. Ze komt steeds vroeger sochtends (mogen nog niet klagen, soms 7 uur, kwart over 6 en vanochtend 8 uur) en zit overduidelijk in een sprongetje! Vanochtend de hele ochtend gejankt echt, met dikke tranen, en slecht gedronken, en vanmiddag hadden we een familiefeestje en jankte ze de hele boel bij elkaar, dus ik ben na een halfuur al weggegaan en mijn vriend zit daar nog. Mijn god zeg, het breekt me op! Als dit 3 weken aanhoudt, kan je me opvegen!
Gast- Gast
Parel ik snap je.. maar dat gaat dus eigenlijk niet want dan liggen ze al te pitten.. ze zijn nog best snel moe vind ik...
Balen dat L in een sprongetje zit zeg, snap dat je weg bent gegaan dat zou ik ook doen!
Balen dat L in een sprongetje zit zeg, snap dat je weg bent gegaan dat zou ik ook doen!
studiebol- Ratel
Zoveel eten ze niet toch? Kan je ze niet een fruithapje geven en dan wachten tot ze weer komen voor een fles? Ze krijgen toch ook nog om 11 uur savonds of niet meer? Zou het gewoon even aankijken! Heb ook geen idee hoe ik dat met die van mij moet gaan doen haha, daarom ben ik er nog niet aan begonnen slechte mama!
Gast- Gast
Tegen mij zeiden ze op het cb dat ik ook vlak voor de fles wat fruit mocht geven, dat het niet erg was als ze wat minder melk dronk. En die voedingsdeskundige zei dat ze minimaal 500 cc melk moeten drinken op een dag. Dus ik denk dat het niet heel erg is als ze wat minder drinken, en anders kun je toch bijv. max. 5 hapjes geven?
Ayla- Kletskop
Nou ja weet je ze krijgen 4/5 flessen van 180 als we op 4 flessen zitten krijgen ze 720 binnen en als ze dan een keer 40 of 50 cc laten staan zitten we nog ruim boven de 500 ml dus wat dat betreft is het wel goed.
Als ze wakker worden krijgen ze meestal binnen een half uur de fles want ze worden vaak wakker van de honger en na de fles zijn ze nog een uurtje wakker.. soms anderhalf uur maar dan zijn ze echt wel maximaal moe en om dan na een uurtje nog weer fruit er in te stoppen dat gaat denk ik echt niet lukken. Dus ik blijf het idd nog maar zo doen.. vooral V vind de banaan erg lekker
Ik heb over anderhalve week weer een afspraak met het CB mocht ik er dan nog niet helemaal zeker over zijn dan kan ik het als nog vragen.
Oh en parel nee ze krijgen niet meer om 11 uur.. laatste fles is rond 9 uur dan redden ze het tot de volgende ochtend!
Als ze wakker worden krijgen ze meestal binnen een half uur de fles want ze worden vaak wakker van de honger en na de fles zijn ze nog een uurtje wakker.. soms anderhalf uur maar dan zijn ze echt wel maximaal moe en om dan na een uurtje nog weer fruit er in te stoppen dat gaat denk ik echt niet lukken. Dus ik blijf het idd nog maar zo doen.. vooral V vind de banaan erg lekker
Ik heb over anderhalve week weer een afspraak met het CB mocht ik er dan nog niet helemaal zeker over zijn dan kan ik het als nog vragen.
Oh en parel nee ze krijgen niet meer om 11 uur.. laatste fles is rond 9 uur dan redden ze het tot de volgende ochtend!
studiebol- Ratel
Heerlijk zeg! Die om 23 uur gaat hier nog steeds leeg, beste fles vd dag!
Gast- Gast
@ studie wat leuk het rollen lukte het meerdere keren? hoeveel te vroeg waren jou kids geboren?
merk bij mij wel met sommige dingen dat ze langzamer is als ik het vergelijk met andere babys in onze omgeving of misschien zijn die gewoon snel met alles..
@parel hier ook een huildag veel wakker, flesjes niet opdrinken en tijdens de fles huilen. Zelfs op schoot is ze niet tevree.
we geven vandaag maar gewoon wanneer ze komt dus een keer een flesje extra aangezien ze der hele hand anders opeet en de fles aanvalt (maar dus iedere keer zo'n 30-50cc laat staan)
merk bij mij wel met sommige dingen dat ze langzamer is als ik het vergelijk met andere babys in onze omgeving of misschien zijn die gewoon snel met alles..
@parel hier ook een huildag veel wakker, flesjes niet opdrinken en tijdens de fles huilen. Zelfs op schoot is ze niet tevree.
we geven vandaag maar gewoon wanneer ze komt dus een keer een flesje extra aangezien ze der hele hand anders opeet en de fles aanvalt (maar dus iedere keer zo'n 30-50cc laat staan)
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Nou precies, hellow!
Ze stopt dr hele vuist in dr mond continu haha ik vind dat zò schattig!
Ze stopt dr hele vuist in dr mond continu haha ik vind dat zò schattig!
Gast- Gast
haha jaaa is wel schattig maar dat niet te troosten is best lastig je wil t der naar der zin maken maar behalve flesje (dat even helpt) kan je niks doen...
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Zij doet het nu echt als ´lekker´ zeg maar, ze wil vaak duimen maar het lukt haar niet altijd. Ze is wel (sinds dat ze een week of 2 was ofzo) als `groot` meisje bij mama in haar armen in slaap gevallen! Dat was wel heel erg lief!
Gast- Gast
@studie, de medicatie lijkt inderdaad te werken. Het is af en toe net of we een andere zoon hebben gekregen. Van de week had hij ’s avonds nog het zelfde pakje aan als wat ik hem ’s morgens had aangegeven en ik had ook nog steeds dezelfde trui aan (na 4.5 maand van 6x per dag omkleden was het echt zo ongeveer een wonder)
Met mij gaat het weer beter nu, nu hij rustig/vrolijk is en ik weet waar ik op moet letten gaat het een stuk beter. Ook nu mijn man weer thuis is gaat het wat makkelijker, gisteravond was het zelfs zo dat we 2 uur samen op de bank hebben gezeten terwijl onze zoon in bed lag te slapen (dat was echt nog nooit voorgekomen hahaha, we zaten elkaar ook een beetje raar aan te kijken toen we er op een gegeven moment achter kwamen dat we de tv speciaal zacht hadden gezet en zaten te fluisteren terwijl onze zoon helemaal niet op mijn arm lag maar in bed!)
Wel lekker dat het bij jou altijd zo rustig is, om 9 uur de laatste fles. Hier dus gewoon om 23 uur nog en normaal was hij dan altijd wakker tot die tijd, maar nu al 2 avonden dat hij een uurtje of 1.5/2 slaapt en dan wakker wordt tot hij weer om 23 uur de fles krijgt.
@parel, die handjes gaan hier ook de hele dag in de mond, grappig om te zien he (soms duwt hij ze wel te ver en gaat hij kokhalzen). Had je mijn mail met foto’s gehad of niet? Anders stuur ik zo nog even wat foto’s naar je, kan ik weer ff showen hahaha
@all fijn paasweekend!
Met mij gaat het weer beter nu, nu hij rustig/vrolijk is en ik weet waar ik op moet letten gaat het een stuk beter. Ook nu mijn man weer thuis is gaat het wat makkelijker, gisteravond was het zelfs zo dat we 2 uur samen op de bank hebben gezeten terwijl onze zoon in bed lag te slapen (dat was echt nog nooit voorgekomen hahaha, we zaten elkaar ook een beetje raar aan te kijken toen we er op een gegeven moment achter kwamen dat we de tv speciaal zacht hadden gezet en zaten te fluisteren terwijl onze zoon helemaal niet op mijn arm lag maar in bed!)
Wel lekker dat het bij jou altijd zo rustig is, om 9 uur de laatste fles. Hier dus gewoon om 23 uur nog en normaal was hij dan altijd wakker tot die tijd, maar nu al 2 avonden dat hij een uurtje of 1.5/2 slaapt en dan wakker wordt tot hij weer om 23 uur de fles krijgt.
@parel, die handjes gaan hier ook de hele dag in de mond, grappig om te zien he (soms duwt hij ze wel te ver en gaat hij kokhalzen). Had je mijn mail met foto’s gehad of niet? Anders stuur ik zo nog even wat foto’s naar je, kan ik weer ff showen hahaha
@all fijn paasweekend!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:@studie, de medicatie lijkt inderdaad te werken. Het is af en toe net of we een andere zoon hebben gekregen. Van de week had hij ’s avonds nog het zelfde pakje aan als wat ik hem ’s morgens had aangegeven en ik had ook nog steeds dezelfde trui aan (na 4.5 maand van 6x per dag omkleden was het echt zo ongeveer een wonder)
@all fijn paasweekend!
Oh ja sorry! Heel slecht! Ga ze gelijk kijken! En reageer ik ff! Foto`s van L hoef ik niet te sturen he denk ik, die zie je hier genoeg haha
Gast- Gast
ach sturen mag altijd hoor maar omdat ik hier geen foto's plaatst dacht ik, ik stuur er een paar naar jou zelf toe, zie je die grote jongen van ons ook weer eens.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook wel benieuwd Floor...
Ayla- Kletskop
Pff, Parel, ook gezellig! Houdt dit sprongetje normaal 3 weken aan? Hoeveel sprongetjes zijn er zo?
Hier is Louise echt overduidelijk bijna helemaal genezen. Vandaag heeft ze geslapen tot 8u! Met een laatste voeding om 22u! Heerlijk.
Ik heb een eigen lichamelijk probleem. Sinds ik seks heb gehad (3 dagen geleden) bloedt ik. Niet van een wondje ofzo (heb ik vaker), want het is echt vrij veel. Ik heb lichte menstruatiekrampen soms, maar ik heb mijn menstruatie al gehad deze maand (vorige week). Iemand een idee? Dinsdag ga ik naar de dokter.
Hier is Louise echt overduidelijk bijna helemaal genezen. Vandaag heeft ze geslapen tot 8u! Met een laatste voeding om 22u! Heerlijk.
Ik heb een eigen lichamelijk probleem. Sinds ik seks heb gehad (3 dagen geleden) bloedt ik. Niet van een wondje ofzo (heb ik vaker), want het is echt vrij veel. Ik heb lichte menstruatiekrampen soms, maar ik heb mijn menstruatie al gehad deze maand (vorige week). Iemand een idee? Dinsdag ga ik naar de dokter.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hallo Dames,
Ik heb het weer slecht bij gehouden afgelopen week.. dus weer even een nieuwe start
Hier gaat alles wel prima. D. drinkt laat nu al langer als een week in totaal 200 ml p dag staan. Ik wilde eigenlijk over op 3 flessen, fruit en groentehap. Maar heb best veel moeten werken, dus heb nog geen tijd gehad dit op ons gemakje uit te proberen. Ze heeft nu ook 2 x een broodkorst gehad, en deze heeft ze binnen 2 minuten helemaal opgesabbelt haha:P Ik denk dat ik met een boterham ga beginnen als ze straks 6/7 maanden is.
Qua gezondheid is het allemaal de goede kant op aan het gaan ; ze hoest bijna niet meer en de ontstoken oogjes zijn ook weer beter gelukkig. Slapen liep ook niet zo lekker de laatste tijd( kwam bijna iedere nacht weer rond 4.00 ) , maar ze ligt nu al vanaf 19.30 te slapen, dus ben benieuwd of het vannacht ook weer als vanouds zal gaan. Ik merk wel dat ik erg verwend ben met het feit dat ze vanaf 3 maanden doorsliep van 19.00-7.00. Nu breken deze nachten me erg op.
Nouja dat was weer genoeg ego
Ik heb het weer slecht bij gehouden afgelopen week.. dus weer even een nieuwe start
Hier gaat alles wel prima. D. drinkt laat nu al langer als een week in totaal 200 ml p dag staan. Ik wilde eigenlijk over op 3 flessen, fruit en groentehap. Maar heb best veel moeten werken, dus heb nog geen tijd gehad dit op ons gemakje uit te proberen. Ze heeft nu ook 2 x een broodkorst gehad, en deze heeft ze binnen 2 minuten helemaal opgesabbelt haha:P Ik denk dat ik met een boterham ga beginnen als ze straks 6/7 maanden is.
Qua gezondheid is het allemaal de goede kant op aan het gaan ; ze hoest bijna niet meer en de ontstoken oogjes zijn ook weer beter gelukkig. Slapen liep ook niet zo lekker de laatste tijd( kwam bijna iedere nacht weer rond 4.00 ) , maar ze ligt nu al vanaf 19.30 te slapen, dus ben benieuwd of het vannacht ook weer als vanouds zal gaan. Ik merk wel dat ik erg verwend ben met het feit dat ze vanaf 3 maanden doorsliep van 19.00-7.00. Nu breken deze nachten me erg op.
Nouja dat was weer genoeg ego
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hellowkitty, onze meisjes zijn 8 weken te vroeg geboren. Maar je moet echt niet gaan vergelijken met andere kindjes, vergelijken heeft sowieso geen zin(vind ik) en helemaal niet als ze te vroeg geboren zijn! Hier twee kindjes die hele andere dingen doen. V draait dan toevallig nu.. maar L is veel meer geinteresseerd in het speelgoed en "kletst" de oren van je hoofd.. Dus ook zij ontwikkelen zich al anders.
Floor wat fijn zeg dat het zoveel beter gaat! Dat vind ik echt super fijn voor je en ik wordt er zelf blij van! Tja het is hier vaak na 9 uur rustig, dat is wel prettig dat geef ik toe.
Meiden hoe was jullie eerste paasdag? Hier gezellig waren vrienden langs geweest, en die zijn net pas weer weg. Gisteravond was ik ook nog gezellig op stap geweest... maar de volgende keer regel ik toch weer een logeer adresje denk ik, ik kan niet door babygeluidjes heen slapen.. dus half 5 in bed en dan om half 8 die gezellige geluidjes horen is iets te veel van het goede
Floor wat fijn zeg dat het zoveel beter gaat! Dat vind ik echt super fijn voor je en ik wordt er zelf blij van! Tja het is hier vaak na 9 uur rustig, dat is wel prettig dat geef ik toe.
Meiden hoe was jullie eerste paasdag? Hier gezellig waren vrienden langs geweest, en die zijn net pas weer weg. Gisteravond was ik ook nog gezellig op stap geweest... maar de volgende keer regel ik toch weer een logeer adresje denk ik, ik kan niet door babygeluidjes heen slapen.. dus half 5 in bed en dan om half 8 die gezellige geluidjes horen is iets te veel van het goede
studiebol- Ratel
@Studiebol: Leuk dat je gisteren nog opstap geweest bent. Moest jij er ook uit dan om 7.30, of deed je vriend het vanmorgen? Ik heb dat zelf ook altijd dat ik dan alsnog wakker wordt van haar geluiden haha.
Ik heb niet zo'n geweldige paasweekend. Gisteren en vandaag een dagdienst gewerkt.. en morgen mag ik weer om 15.00 met mijn slaapdienst beginnen , nouja misschien begin ik morgen wat later, want er zijn toch bijna geen clienten op de groep ( er zijn er veel naar huis voor het paasweekend) Morgenvroeg nog even samen met mijn vriend en D. wat bouwmarkten af. We gaan alvast wat behangetjes en laminaatvloer enzo uitzoeken
Ik heb niet zo'n geweldige paasweekend. Gisteren en vandaag een dagdienst gewerkt.. en morgen mag ik weer om 15.00 met mijn slaapdienst beginnen , nouja misschien begin ik morgen wat later, want er zijn toch bijna geen clienten op de groep ( er zijn er veel naar huis voor het paasweekend) Morgenvroeg nog even samen met mijn vriend en D. wat bouwmarkten af. We gaan alvast wat behangetjes en laminaatvloer enzo uitzoeken
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011