Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 zo 1 apr 2012 - 20:16

Slakje, wat vervelend voor L.ouise! Hopelijk heeft de huisarts goede raad voor je.

Floor, veel succes, lijkt me erg vervelend als je kindje zo'n last heeft van de reflux, hopelijk slaat de nexium wel goed aan.

Wij hebben zaterdag een buggy gekocht bij de Prenatal in de hoop dat die makkelijker in de auto mee gaat dan de wandelwagen, maar wat een enorm ding is dat nog steeds!

Gisteren hebben wel Lotte een heel klein korstje brood gegeven om te kijken wat ze er mee deed. Nou het merendeel ging op, maar na een half uur kwam het er toch weer uit.

Toen ik vorige week op het cb was zeiden ze al dat ze dachten dat er veel zieke kindjes zouden zijn met het betere weer. En dan zeker als het weer weer omslaat. Hier nog een beetje een snotneusje af en toen, verder valt het gelukkig mee, ben zo bang dat er van onze mini helemaal niks overblijft als ze ziek wordt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 zo 1 apr 2012 - 20:27

Goedemorgen,

@Slakje: Ach wat sneu voor L.!

@Blondje: Zit L. al lang in de wandelwagen? Lijkt me ook wel praktischer ja , een buggy. Maargoed jij hebt er dus niet zo'n positieve ervaring mee!?

@Joyce: De kinderarts van D. adviseerde juist om met 4 maanden met bijvoeding te beginnen i.v.m. de reflux. Ik moet ook zeggen dat de vastere voeding in combinatie met de medicatie zijn vruchten af heeft geworpen! Ze spuugt sinds dat ze 4 maanden is gewoon bijna niets meer ( af en toe een mondje). Maargoed toch raar he dat die artsen allemaal zo'n ander advies geven. Even wat anders; wat kun jij toch beeldig tekenen bij Drawsomething, ik ben er niet zo goed in hahaha lol!

@Parel: En al gestart met fruit en groente Very Happy ?

@All: D. gaat sinds vrijdag mee in de wandelwagen ( wel de meest platte stand). Nou ze vindt het geweldig volgens mij. Ze ligt allemaal om zich heen te kijken en naar iedereen te lachen haha.
Ze heeft trouwens geen verhoging meer gehad het weekend. Ze heeft alleen nu weer wat anders... een onstoken oogje Neutral Nouja het is niet heel ernstig , maar er komt wel veel groene smurrie uit. Maargoed ik probeer het zo goed mogelijk schoon te maken met een watje en gekookt water, hopelijk is het dan weer snel weg.

Vanmiddag gaan wij het koopcontract voor ons huisje tekenen en horen we of de financiering rond is ( was al voor 80 % zeker hoor) cheers , en ik moet nog naar de tandarts, een gaatje laten vullen pale .

edit: Nog een vraagje over slaapzakken. Ik deed D. altijd een winterslaapzak aan en deed dan ook nog een laken met deken over haar heen. Toen het laatst weer wat warmer was legde ik haar in pyama onder de laken en deken. Nu heb ik haar vannacht voor het eerst alleen in de slaapzak in bed gelegd. Dat kan toch gewoon neem in aan? Nouja daar is een slaapzak natuurlijk ook voor bedoelt, maar ik vroeg me af hoe dat jullie dat doen?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 20:48

goedemorgen!!

prima nachtje gehad, gister wilde J.ace alleen niet slapen..(naja mee naar beneden genomen en 15 min later sliep ie al) dus mag eigenlijk niet klagen.
Heb het idee dat zijn li tandje er bijna door is dus spannend!!

Heb weer een domme actie uit gehaald, vanmorgen men werktelefoon in het wasmachine gehad.. :S Echt zo klote.. Hoop dat ik een nieuwe krijgt....

@ SLAKJE, jou dochter blijft ook lang kwakkelen zo he!!

@ joyce, das altijd klote als je voor een grote kostenpost komt te staan is het nog rendabel... maar goed je riool kan anders nog duur worden als jullie verkopen en de nieuwe eigenaars krijgen binnen een korte tijd daar last van want dan zijn het verborgen gebreken toch?

@ floor, heel veel plezier met het ophalen van je man!

@ PAREL. fijn dat L het zo goed doet, heerlijk he!!

@ hellowkitty, spannend morgen weer prikjes!

@ blondje, krijgt je dame ook al wat anders te eten? of was dit meer als probeersel?

@ star, alvast een hele leuke dag gewenst!!!!
Ze kan best in een slaapzak alleen, ligt wel aan of het kamertje bijv veel afkoelt...
de meiden zijn hier echte kacheltjes die zijn altijd warm en Jace is juist een koukleum :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 1 apr 2012 - 20:58

Star, succes bij de tandarts en het huis en ook met het ontstoken oogje van D!

Beegee, de broodkorst was een probeersel (of eigenlijk een zoethoudertje totdat ik klaar was met eten en haar kon voeden).

Lotte zit nog niet in de wandelwagen, eigenlijk zit ze ook niet zoveel in de bak. We gaan meestal een rondje lopen rond de tijd dat ze moet slapen, dus dan is het wel handig als ze in slaap kan vallen in de bak. En verder slaapt ze er in als mijn moeder oppast. (Nu hebben ze daar ook gewoon een ledikantje, dus eigenlijk is het onzin). Ze is ook zo klein, daarom durfden we het eigenlijk niet eerder aan, maar als het weer wat beter weer wordt gaan we het wel doen (We hebben namelijk nog geen voetenzak). We hebben het vooral gekocht voor op vakantie, dan ligt de achterbak al vol met de wagen alleen, zo'n Stilo heeft niet zo veel laadruimte! (De buggy past precies in de lengte erin, en dan is er nog wel ruimte over voor andere spullen, dus dat gaat goed!)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD zo 1 apr 2012 - 22:06

Goedemorgen;

Gister nog even lekker naar de stad geweest met zijn drietjes; jasje voor T. terug gebracht en een nieuwe gehaald. Voor mezelf nog wat kleding gevonden en voor T. nog 3 pyjama's en wat rompers. Dus weer even genoeg geld uitgegeven deze maand!
Vanochtend lekker met T. wezen wandelen en boodschapjes gedaan. Kreeg nog een lief cadeautje van een buurvrouw voor T. Zometeen nog even wat opruimen en dan vanmiddag komt de kinderfysio hier langs, dus ben benieuwd.

Beegee; Gezellig feestje gehad? Wel lekker zeker een weekend met alleen J. en de rest uit logeren!
Balen zeg van je werktelefoon!

Studie; Ben je al langs de huisarts geweest?

Slakje; Vervelend dat L. nog steeds ziek is.

Floor; Lijkt me lastig hoor, zou er denk ik ook niet aan kunnen wennen ben ik bang. Vandaag je man weer lekker op halen Wink veel plezier!

Hellowkitty; Beterschap voor J.

Blondje; Handig een buggy, wat voor 1 heb je gehaald? Ik denk dat wij het gewoon bij de wandelwagen houden. Die is toch erg klein in te klappen.

Star; Wat fijn dat D. geen verhoging meer heeft! Ja vind ze het zo leuk om om zich heen te kijken? Ik haal T. daarom wel eens uit de kinderwagenbak zodat ze lekker rond kan kijken.
En wat las ik op FB Wink vandaag voorlopig koopcontract tekenen, succes!!!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Poisongirl zo 1 apr 2012 - 22:22

Hey meiden,

Ik reageer vanafmn gsm dus ff uit mn hoofd en alvast sorry voor evt typfouten.

Joyce, welcome back. Hoe is t met K?

Slakje, balen dat L nogsteeds zo kwakkelt.

Succes bij de tandarts en veel plezier met tekenen voor t huis.

Beegee, balen van je werktelefoon!

Studie al naar ha geweest?

Floor, vreemd he al die verschillende adviezen?

Iedereen die ik nu vergeet, sorry!

Hier met J. Alles goed. Lekker zijn vrolijke zelf. Ik zou candaag eigenlijk werken en dan vanavond vast naar het noorden rijden voor de begrafenis morgen. Dan zouden we niet meer op tijd zijn om oma nog te kunnen zien voor de laatste keer. Maar heb vannacht amper geslapen en kon vanmorgen alleen maar huilen, dus werk afgebeld. J. Wel naar mijn schoonmoeder gebracht en nu doe ik een poging tot relaxen in bad. Voel me echt rot.,mis oma zo erg!

J. Krijgt vanmiddag zijn tweede prikjes. Wel lullig dat we daarna meteen weer weg moeten en dus vannaxht en morgen niet in de buurt zijn. Maar hopen dat hij er niet teveel last can heeft.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:26

Star, succes met alles! Ik begin het weekend voor 1 mei met fruit en groente, dan gaat ze mee naar mijn werk en is het niet zo´n gehannes met fruithapjes daar zeg maar..

MissD, het geld is hier voor vd maand ook op geloof ik .. even rustig aan doen! En L heeft écht voorlopig genoeg! Mijn moeder kwam zaterdag nog met een rokje van lief! aanwaaien. Ik mag nog wel gaan shoppen met truestar binnenkort, dan krijg ik geld mee van mijn vriend, dat is mijn ´bevalcadeau´ haha

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 L520725-315_kleur230_1

BeeGee, hahaha heel mijn naam in hoofdletters, ik schrok ervan! Lekkere slimme actie weer van je telefoon! Ik krijg als het goed is van de week een iphone, erg leuk! Heb nog nooit volledig touchscreen gehad maar kan dan wel lekker drawsomething en wordfeud doen enzo! Het is idd heerlijk dat het nu op rolletjes loopt, ben dan ook erg blij dat die eerste maanden voorbij zijn eigenlijk.. Ben benieuwd naar J zn tandje! Pictureeeeee!

Floor, veel plezier vandaag!

Studie, succes nog, al lees je het niet meer haha

Slakje, zou idd even de dokter bellen, kan me voorstellen dat je het erg zielig vindt! Moet wel zeggen dat ik de verhoging steeds niet schrikbarend vind, bij ons op het kdv wordt je gebeld bij 38,5 en moet je je kindje komen halen, de rest daarvoor is verhoging. Maar L haar standaard temperatuur is ook 37 a 37.5 dus dat scheelt.

En voor de rest weet ik het niet meer! Moet zo gaan werken, maar ben even moed aan het verzamelen haha heb 8 jongens van 0 tot 3 .. das best pittig!

Gast
Gast

Bericht  MissD ma 2 apr 2012 - 1:32

Poison; sterkte meis! Kan me voorstellen dat je hoofd niet echt naar werken stond vandaag. Hoop dat je een beetje kunt uitrusten.

Parel; Wat een leuk rokje! En leuk cadeau van je vriend Wink. Ja ik blijf kopen voor T. is echt niet goed hoor... R. word er echt niet vrolijk meer van, hij vind het niet leuk meer. Al zag hij van het weekend gelukkig ook dat er veel leuks te koop is, en heeft hij ook aardig wat uitzocht.

Fysio is net geweest, achterkant van T. haar hoofdje is erg plat (al valt het wat minder op door haar bos haar. Afplatting is net iets meer naar links. Dus vanaf nu ligt ze in een hoefijzerkussen in de box en alle speeltjes aan de rechterkant zodat ze uitgedaagd word naar die kant te kijken (kijk ik net in de box, ligt mw. dus gewoon naar links te kijken, want als je schuin omhoog kijkt zie je de mooie lamp dus waarom naar rechts kijken naar je speelgoed). We hoeven haar niet meer te pesten met op haar buik liggen, zo nu en dan rollen tot ze op de buik komt en dan zo optillen, verder in de kinderwagen ook vooral op de zij leggen. Morgenochtend moet ik even de osteopaat bellen voor een afspraak (nek lijkt aan de rechterkant vast te zitten, waarschijnlijk nog door de vacuum met de bevalling) dus hopelijk kunnen we gauw terecht. Woensdag komt de fysio weer voor ons meisje langs.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Ayla ma 2 apr 2012 - 2:59

MissD hier scheelde het al een heleboel toen we bij de chiropractor geweest waren. Ze had ook een lichte afplatting aan 1 kant, toen heeft hij haar werveltje recht gezet en toen kon ze volledig plat links en rechtsom. Tegenwoordig wisselt ze zelf goed af waardoor haar achterhoofd nu mooi "uitsteekt".
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  studiebol ma 2 apr 2012 - 6:26

Hooooi

MissD vervelend van de afplatting, hopen dat het helpt als jullie haar op haar zij leggen en dat ze dan ook die kant op blijft kijken! Fijn dat je toch nog in de stad geslaagd bent.

Beegee, ben ook benieuwd naar het tandje!

Parel leuk rokje zeg!

Floor, jep ervaring met man in het buitenland maar hij doet dit al sinds wij wat kregen dus ik weet niet beter. Denk dat ik dat wel prettiger vind dan dat als hij het was gaan doen net nadat we de meiden hadden gekregen. En dan nog is er nu weinig werk dus hij is veel thuis. Fijn dat je mannetje toch nog is gaan slapen, hoe is het vandaag gegaan?

Poison nogmaals veel sterkte.

Slakje hoe is het met je meisje?

Sorry de rest weet ik niet meer!

Zo ik heb heeerlijk gewerkt, was leuk om er weer te zijn. En er is weinig veranderd in het half jaar tijd zeg.. nog steeds het zelfde geneuzel en gedoe Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 561177 Meteen twee afspraken vanmiddag en voor morgen en donderdag staan ook al wat dingen dus ik vind het heerlijk zit ik er meteen lekker in!

Nu moet ik ff een boodschappenlijstje maken, want er komen woensdag nog mensen voor mijn verjaardag dus moet wel ff wat dingen in huis hebben.. ga ik morgen na het werk maar ff doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Slakje ma 2 apr 2012 - 6:45

De kinderarts zat vandaag in het ziekenhuis ipv in de praktijk en had die nummer niet op zak, dus ik zal morgen moeten bellen. Ik heb ze net nog maar een kwartiertje gezien en ze ligt al te slapen, dus ik weet niet hoe het nu gaat. Ze hoest nog wel en de neus zit ook nog vol, maar haar temperatuur blijft wel ongeveer hetzelfde. 't Is vooral 's nachts dat ze er veel last van heeft, van het hoesten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 6:53

Slakje schreef:De kinderarts zat vandaag in het ziekenhuis ipv in de praktijk en had die nummer niet op zak, dus ik zal morgen moeten bellen. Ik heb ze net nog maar een kwartiertje gezien en ze ligt al te slapen, dus ik weet niet hoe het nu gaat. Ze hoest nog wel en de neus zit ook nog vol, maar haar temperatuur blijft wel ongeveer hetzelfde. 't Is vooral 's nachts dat ze er veel last van heeft, van het hoesten.

Dat heb ik zelf ook, voornamelijk last van hoesten als ik in bed lig. Dan lig je stil, en ga je in principe alles van de dag verwerken.

Weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar een halve ui onder het bed? Helpt L hier wel heel erg als ze verkouden is, gaat haar neus iig van open.

Studie, fijn dat het werken weer beviel!

Gast
Gast

Bericht  Slakje ma 2 apr 2012 - 6:57

Ui hadden me al geprobeerd. Doet niets. Als ze wakker is, ga ik met haar in bad en gebruik ik die Eucalyptusdingen van Zwitsal. Eens zien of dat wat doet. En hopelijk slaapt ze deze nacht wat langer want het begint nu toch wel een beetje op me te werken dat ik 's nachts niet meer slaap. Was echt niet te genieten op het werk.

Studie; Ging het werken op zich vlot? Niet te moe?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla ma 2 apr 2012 - 7:26

Star, ik heb net via nutricia met een voedingsdeskundige gepraat, die zei dat ze minimaal 500 ml melk op een dag moeten hebben. Heb net met E.lena ook op de weegschaal gestaan, weegt al ruim 8 kg :shock: Ze eet nu 200 gram fruit en 200 gram groente met gemak op (ineens, van de ene op de andere dag) maar ze laat dus 1 fles vervallen, vandaag heeft ze 3,5 fles op. Morgen ga ik een ander schema proberen, 7:00 fles, 10:00 fruit, 13:00 fles, 17:00 groente, 19:00 papfles. Flessen dan 200 cc. Dan zit ik dus op 3 flessen, ben benieuwd hoe het gaat. Vandaag met 1 fles minder spuugde ze ook niet! Dus misschien is dat wel gewoon het probleem geweest.

Als ik weer meer tijd heb ga ik weer op iedereen reageren hoor!

Slakje beterschap met je meisje!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 ma 2 apr 2012 - 7:42

@Studiebol: Fijn dat het werken goed bevallen is !

@Ayla: Oke, slim om even met een voedingsdeskundige te bellen hierover. Had ik ook kunnen doen :P niet eens over nagedacht. Ik denk alleen als ik bijvoorbeeld jou schema ga aanhouden, ik rond 12.00 een probleem heb. Ik denk niet dat ze van 7.00-13.00 zonder fles kan, ookal krijgt ze er fruit tussendoor. Ik ga denk ik vanaf morgen het volgende proberen:

7.00: Papfles 200 ml
10.00: Fruithap
12.00: Fles 200 ml
15.00: Broodkorst + thee of diksap ( broodkorst heeft ze vandaag voor het eerst geproeft, nou werkelijk ze slurpte m zo naar binnen hahaha :P ) Maar nog niet elke dag, even kijken of ze het 'nodig' heeft.
16.30: Groentehap met aardappel
19.30 Papfles 200 ml

Maarre E. is dus ook een lekkere flinkerd Very Happy hahah.

@All: echt zo zielig die ontstoken ogen ( ja nu zijn ze allebei ontstoken Rolling Eyes ) Het pus loopt er gewoon uit bah pale en ze heeft 1 heel klein dik oogje. Hopelijk is het overmorgen stukken minder, anders maar weer naar de huisarts.

Nu ga ik even was vouwen op de slaapkamer en dan ondertussen naar TLC - born every minute kijken. Krijg ik weer lekker babykriebels van hahaha Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 166342
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 2 apr 2012 - 7:51

Hoeveel gram fruit eet ze dan Star? Volgens mij is 10:00 fruit en 12:00 fles ook normaal hoor, alleen vanmiddag op de opvang hoefde ze om 12 uur dus nog geen fles. Vandaar dat ik denk dat ik die beter naar 13:00 kan verplaatsen. En dan straks als ze brood krijgt een klein flesje en 1 boterham om 13:00 uur. Ben benieuwd of ze dit schema volhoud (maar dat denk ik wel) en of ze dan niet meer spuugt (en dat hoop ik haha). Ja wij hebben ook een dikke speknek. Ik schrok ervan haha, dacht dat ze niet meer zo snel groeide, wel dus. Over 2 weken moeten we weer naar het cb, dan zal ze wel op 8-9 kg zitten. Dikkertje haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 ma 2 apr 2012 - 8:04

@Ayla: Ze eet de hoeveelheid van een potje voor 4 maanden ( maar ik maak het bijna altijd vers ) , dat is 200 gram toch?
Ben benieuwd of de dames het inderdaad goed blijven doen op 3 flessen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 2 apr 2012 - 8:32

4 maanden potjes zijn 125 gram geloof ik.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 9:03

L lijkt zo klein bij jullie meisjes haha
Ik kan me niet voorstellen dat ze binnen nu en 1,5 maand op 3 flessen zit en een potje groente en fruit leeg eet! 4 flessen misschien, maar die nachtpapfles kan echt nog niet weg Wink

Gast
Gast

Bericht  Ayla ma 2 apr 2012 - 9:06

Ja maar die dames van ons zijn wel echt groot en zwaar hoor Parel... Echt niet normaal.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl ma 2 apr 2012 - 17:47

Gister met J naar het cb geweest. Hij woog 5750 gr en was 62cm. Smal kindje, maar prima vilgens zijn eigen lijntje. De vorige keer zei de inval vpk dat hij te licht was, dus vroeg dat giste aan de arts maar die was het daar absoluutniet mee eens, was mijn gevoel toch goed! Hij moest erg huilen bij de prikjes, maar.was ook zo weer stil.

Nou, vandaag oma haar begrafenis... Ik hoop dat ik het redt om helemaal te zeggen wat ik wil zegen in de kerk...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  studiebol ma 2 apr 2012 - 18:14

Poison fijn dat J mooi zijn eigen lijntje volgt, en sterkte vandaag! Vind het echt knap dat je wat gaat vertellen.

Ayla en Star jullie zijn echt al helemaal op de hoogte van hapjes en drankjes en schema's pfff vraag me af of ik dat ooit onder de knie ga krijgen.

En parel ik kan me er ook niks bij voorstellen dat ze hier zoveel gaan eten, de flessen gaan wel redelijk momenteel.. we zullen wel zien.

Was gisteravond wel een beetje moe van het werken, dus om 10 uur lekker naar bed gegaan. Helaas haalde ik V een beetje ziek bij de opvang op, had wat verhoging, dus voor het slapen gaan maar een zetpil gegeven maar toch was ze nog wel vaak wakker vannacht. Nu slaapt ze nog en L ook dus met mijn vriend afgesproken dat hij ze aankleed en eten geeft als ze wakker zijn.. blijkbaar willen ze nog ff lekker pitten, en hij is thuis dus dan kan het ook.

Oh en over de vlekken op de billen van V nee ben niet bij de huisarts geweest, hoe knalrood ze eerst waren en ik vond het een beetje op schaafplekken lijken.. zo is er nu bijna niks meer te zien. Apart he? Nou ja ik laat het maar even zo.

Fijne dag allemaal dames!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 ma 2 apr 2012 - 18:17

Poison, veel sterkte vandaag!
J. is zeker niet te licht voor zijn leeftijd, maar wel aan de smalle kant. Maar hij zit nu op hetzelfde gewicht en dezelfde lengte als Lotte, dus echt te weinig kan dat volgens mij nooit zijn.

Lotte was vanmorgen om kwart voor 6 al wakker, bah! Hopelijk redt ze het wel goed op de opvang, ik kan haar vandaag pas best laat ophalen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje ma 2 apr 2012 - 18:48

Poison; Misschien heb je gewoon een kindje met een smal lijntje?! Niet druk in maken. Ons meisje is kort en dik, haha. Wordt zoals de mama.

Deze nacht is ons meisje rond 4u wakker geworden en ferm beginnen hoesten, zich ook steeds aan het verstikken. Dus toen hebben we haar op haar buikje op de arm gelegd en geklopt op de rug, ging veel beter, maar we zijn toch weer een anderhalfuurtje bezig geweest. En rond 6u kreeg ze terug een kleine hoestbui, maar die was snel over! Verder heeft ze wel lekker geslapen en wij ook! Maar het begint toch wel door te wegen!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 2 apr 2012 - 18:54

Ik probeer straks uitgebreid te reageren.
@poison: heel veel sterkte vandaag!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: