Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Studie je gebruikt ook pampers he? Anders zou je dat nog kunnen proberen, maar dat zal het dan ook niet zijn. Of 2 luiers over mekaar, maar dan wordt het zo'n duur geintje. Nee ik heb geen goeie oplossing voor je, weet ook niet of het kan zijn dat de luier juist te groot is dat het er daardoor langs gaat.
Nicci ik vraag me ook af hoe het met BeeGee is... Handig he, slaapzakje E.lena heeft die ook al een tijd aan, nu ook weer met een dekentje extra omdat ze het koud had.
MissD en Poison ook van mij veel succes! Hoe ging het wegbrengen?
Parel veel plezier vandaag!
Nou vanmorgen was het weer gewoon 7 uur dat ze wakker werd, nu hoop ik echt dat ze niet hoe vroeger het licht wordt hoe vroeger zij wakker wordt... Anders moeten we iets gaan verzinnen om het goed donker te maken op de slaapkamer. Ik zit er namelijk echt niet op te wachten om de hele zomer om 5 uur al naast mijn bed te staan Heerlijk dat ze zo doorsliep, dat wel, alleen jammer dat ik de hele nacht kotsmisselijk was, maarja, eigen schuld, had om 9 uur nog een milkshake op, dat gaat niet goed, dat wist ik wel. Voor de rest gaat het hier allemaal zijn gangetje.
Nicci ik vraag me ook af hoe het met BeeGee is... Handig he, slaapzakje E.lena heeft die ook al een tijd aan, nu ook weer met een dekentje extra omdat ze het koud had.
MissD en Poison ook van mij veel succes! Hoe ging het wegbrengen?
Parel veel plezier vandaag!
Nou vanmorgen was het weer gewoon 7 uur dat ze wakker werd, nu hoop ik echt dat ze niet hoe vroeger het licht wordt hoe vroeger zij wakker wordt... Anders moeten we iets gaan verzinnen om het goed donker te maken op de slaapkamer. Ik zit er namelijk echt niet op te wachten om de hele zomer om 5 uur al naast mijn bed te staan Heerlijk dat ze zo doorsliep, dat wel, alleen jammer dat ik de hele nacht kotsmisselijk was, maarja, eigen schuld, had om 9 uur nog een milkshake op, dat gaat niet goed, dat wist ik wel. Voor de rest gaat het hier allemaal zijn gangetje.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Goedemorgen!
Studie, wat irritant zeg!
Hier hebben we ook een flinke kwijlebal en een meisje met vaak rode wangetjes, maar geen spuitluiers ... Dat kan soms wel eens weken duren, maar houd het even in de gaten en bel anders eens met de huisarts? Ik weet het niet, misschien heeft ze ergens last van?
Ik ben idd ook benieuwd hoe het met BeeGee is, het is ook zo stil op fb!
MissD & Poison succes vandaag! (Zal hier wel een stuks stiller worden...)
Hier ligt prinses nog even te slapen, over 10 minuten maak ik dr wakker en gaan we de auto in, erg spannend! Ze is al gewassen, gevoederd en aangekleed dus hoop dat ze te genieten is! Ik zal het vanavond even laten weten hoe het is gegaan! Daarna moet ik werken en zij moet naar de opvang, dus het is een drukke, drukke dag!
Studie, wat irritant zeg!
Hier hebben we ook een flinke kwijlebal en een meisje met vaak rode wangetjes, maar geen spuitluiers ... Dat kan soms wel eens weken duren, maar houd het even in de gaten en bel anders eens met de huisarts? Ik weet het niet, misschien heeft ze ergens last van?
Ik ben idd ook benieuwd hoe het met BeeGee is, het is ook zo stil op fb!
MissD & Poison succes vandaag! (Zal hier wel een stuks stiller worden...)
Hier ligt prinses nog even te slapen, over 10 minuten maak ik dr wakker en gaan we de auto in, erg spannend! Ze is al gewassen, gevoederd en aangekleed dus hoop dat ze te genieten is! Ik zal het vanavond even laten weten hoe het is gegaan! Daarna moet ik werken en zij moet naar de opvang, dus het is een drukke, drukke dag!
Gast- Gast
Zal inderdaad wel een stuk stiller worden.. Studie jij gaat volgende week weer aan het werk? Nog meer verloffers hier dan?
Ik begin de 10e wel weer aan de studie, geldt ook wel hé
Ik begin de 10e wel weer aan de studie, geldt ook wel hé
Gast- Gast
Ik werk maar 1,5 dag bij elkaar Nicci, dus ik entertain je wel
En supertalentje heeft ook nog verlof!
Ik moet zo gaan werken, de fotoshoot duurde zo'n 3 kwartier dus heb haar hier nog even op bed gelegd. Ze is in de tummy (ging ze met dr tenen spelen haha), de bumbo (ging ze boekje lezen, heel raar haha) en op het speelkleed geweest, in mei komen ze op de site en wij krijgen wat foto's per mail. Erg leuk!
Hier alvast een voorproefje!
En supertalentje heeft ook nog verlof!
Ik moet zo gaan werken, de fotoshoot duurde zo'n 3 kwartier dus heb haar hier nog even op bed gelegd. Ze is in de tummy (ging ze met dr tenen spelen haha), de bumbo (ging ze boekje lezen, heel raar haha) en op het speelkleed geweest, in mei komen ze op de site en wij krijgen wat foto's per mail. Erg leuk!
Hier alvast een voorproefje!
Gast- Gast
middag!!
even teken van leven haha! Mijn dagen gaan zo snel voorbij WOW....
zeker nu met het lekkere weer, veel buiten wandelen en lekker naar de speeltuin.
Het gaat hier echt super.... J.ace doet het heerlijk zijn onderste tandjes komen door.. streepjes zijn al zichtbaar dus ben benieuwd wanneer ze er dan daadwerkelijk zijn. Hij moppert hierdoor wat meer, maar goed dat valt nog in het niet.
Hij rolt nu ook met gemak van buik naar rug, dus ondanks dat ie zo lui is wil ie dat dan doen haha...
Ik heb nu weer wat meer rust op het werk na deze week dus ook wel lekker!
zal vanavond of straks even gaan reageren op iedereen! Ga zo Mer.le naar school de psz brengen, I.ndy naar school en dan loop ik even lekker door naar de stad.
liefs
even teken van leven haha! Mijn dagen gaan zo snel voorbij WOW....
zeker nu met het lekkere weer, veel buiten wandelen en lekker naar de speeltuin.
Het gaat hier echt super.... J.ace doet het heerlijk zijn onderste tandjes komen door.. streepjes zijn al zichtbaar dus ben benieuwd wanneer ze er dan daadwerkelijk zijn. Hij moppert hierdoor wat meer, maar goed dat valt nog in het niet.
Hij rolt nu ook met gemak van buik naar rug, dus ondanks dat ie zo lui is wil ie dat dan doen haha...
Ik heb nu weer wat meer rust op het werk na deze week dus ook wel lekker!
zal vanavond of straks even gaan reageren op iedereen! Ga zo Mer.le naar school de psz brengen, I.ndy naar school en dan loop ik even lekker door naar de stad.
liefs
Gast- Gast
Kijk, goed nieuws!
Fijn dat het zo goed gaat zeg!
Dat is toch al heel erg snel dat J tandjes krijgt en kan rollen?
Hij is toch `officieel` 2 weken jonger dan L?
Goed zeg!
En groot gelijk heb je, lekker buiten vertoeven met je 3 (4 ..) kanjers!
Fijn dat het zo goed gaat zeg!
Dat is toch al heel erg snel dat J tandjes krijgt en kan rollen?
Hij is toch `officieel` 2 weken jonger dan L?
Goed zeg!
En groot gelijk heb je, lekker buiten vertoeven met je 3 (4 ..) kanjers!
Gast- Gast
studiebol schreef:Ze heeft maatje 3 al aan... nog groter dat kan niet toch? Deze is tot 9 kilo.. nou dat weegt ze over 3 maanden nog niet denk ik
D. heeft maat 4 ( 7 tot 12 kilo ofzo?) al een aantal weken aan. Maargoed D. is ook wel echt een flinkerd;) . Kruidvatluiers zijn wat betreft het doorlekken wel fijner dan pampers vind ik. Maar ik heb hier ook nog een paar pakken pampers liggen, die ook maar eerst even opmaken.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
@Parel: Cute in die tummy
@BeeGee: Fijn dat alles lekker loopt. J. is wel lekker snel zeg met rollen en tandjes ! D. doet nog geen enkele poging tot rollen. Volgens de Fysio moet ze dan binnen 2 maanden echt wel kunnen, anders moet ik even met haar langs komen
@Nicci: Ja als je vanaf de 10e aan de studie gaat dan zal jij ook niet meer zoveel tijd hebben haha Welke studie doe je/ga je doen?
@MissD: Succes vandaag, hopelijk valt het mee!
@All:
Gisteren de slaapdienst in gegaan om 15.00 en was net om 11.30 weer thuis. Ben poepgaar pff. D. staat voor vandaag een hele dag ingepland bij het kdv, dus ik ga straks maar eens flink aan de poets hier.
Ze staat vandaag trouwens een hele dag ingepland omdat ze anders deze week weer maar 1,5 dag gebruik zou maken van het kdv,terwijl we voor 6 flexibele dagdelen per week betalen. Zo nu en dan plan ik haar dan extra bij het kdv in. Ik denk dat we het contract sowieso aan laten passen naar 4 dagdelen ofzo. Mocht ik een keer meer moeten werken, dan zijn de oma's er ook nog. Ik vind het aan de ene kant maar niks om thuis te zijn, terwijl zij daar is, want heb haar al niet meer gezien vanaf gistermiddag 14.00. Maargoed, dan kan ik iets nuttigs gaan doen zometeen
@BeeGee: Fijn dat alles lekker loopt. J. is wel lekker snel zeg met rollen en tandjes ! D. doet nog geen enkele poging tot rollen. Volgens de Fysio moet ze dan binnen 2 maanden echt wel kunnen, anders moet ik even met haar langs komen
@Nicci: Ja als je vanaf de 10e aan de studie gaat dan zal jij ook niet meer zoveel tijd hebben haha Welke studie doe je/ga je doen?
@MissD: Succes vandaag, hopelijk valt het mee!
@All:
Gisteren de slaapdienst in gegaan om 15.00 en was net om 11.30 weer thuis. Ben poepgaar pff. D. staat voor vandaag een hele dag ingepland bij het kdv, dus ik ga straks maar eens flink aan de poets hier.
Ze staat vandaag trouwens een hele dag ingepland omdat ze anders deze week weer maar 1,5 dag gebruik zou maken van het kdv,terwijl we voor 6 flexibele dagdelen per week betalen. Zo nu en dan plan ik haar dan extra bij het kdv in. Ik denk dat we het contract sowieso aan laten passen naar 4 dagdelen ofzo. Mocht ik een keer meer moeten werken, dan zijn de oma's er ook nog. Ik vind het aan de ene kant maar niks om thuis te zijn, terwijl zij daar is, want heb haar al niet meer gezien vanaf gistermiddag 14.00. Maargoed, dan kan ik iets nuttigs gaan doen zometeen
Star007- Kletskop
Wat een verschil is D toch met Lotte denk ik. Vandaag ook weer een kindje van mijn zwangerschapsgymgroepje gezien, ook al zo'n flink mannetje. Wel heel schattig om die mollige armpjes en beentjes te zien. Wij hebben een echt spillebeentje bij wie alle luiers gapen (ze heeft ook ruim 2 maanden met de newbornluiers kunnen doen).
Lotte is afgelopen week 200 gram aangekomen, dat hadden we echt niet verwacht. Ze spuugt na bijna elke voeding terwijl ze dat eerst niet deed en heeft eigenlijk bijna de hele week maar 4 voedingen gehad (en de weken ervoor meestal 6). Hopelijk heeft ze nu door hoe ze moet groeien!
Ze heeft ook sinds vrijdag echt door hoe ze moet rollen en kan nu uit zichzelf van haar rug naar haar buik, terugrollen nog niet, als ze op haar buik ligt wil ze graag vooruit, maar dat lukt ook nog niet.
Vanavond gaan mijn man en ik uit eten omdat we 2 jaar getrouwd zijn, Lotte mag dan een avondje naar mij broer en zijn vriendin, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Parel, leuke foto! Nu is ze dus echt al fotomodel!
Beegee, fijn dat alles goed gaat. Is J.ace straks de eerste met tandjes hier!
Meer kan ik niet teruglezen hier, en heb het eigenlijk ook druk, dus ben er weer vandoor.
Lotte is afgelopen week 200 gram aangekomen, dat hadden we echt niet verwacht. Ze spuugt na bijna elke voeding terwijl ze dat eerst niet deed en heeft eigenlijk bijna de hele week maar 4 voedingen gehad (en de weken ervoor meestal 6). Hopelijk heeft ze nu door hoe ze moet groeien!
Ze heeft ook sinds vrijdag echt door hoe ze moet rollen en kan nu uit zichzelf van haar rug naar haar buik, terugrollen nog niet, als ze op haar buik ligt wil ze graag vooruit, maar dat lukt ook nog niet.
Vanavond gaan mijn man en ik uit eten omdat we 2 jaar getrouwd zijn, Lotte mag dan een avondje naar mij broer en zijn vriendin, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Parel, leuke foto! Nu is ze dus echt al fotomodel!
Beegee, fijn dat alles goed gaat. Is J.ace straks de eerste met tandjes hier!
Meer kan ik niet teruglezen hier, en heb het eigenlijk ook druk, dus ben er weer vandoor.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wat betreft de luiers, maatje 2 lekte ook door, ze heeft zulke dunne luiers en ze poept scheef er zit altijd heel veel aan een kant. Ik heb idd pampers, let al goed op of die randjes en zo goed zitten, maar ja als alles aan een kant zit, en je haar dan op pakt dan drukt het volgens mij zo door een opening heen.. heel irritant!
L heef hier verder geen last van want zij heeft niet van die dunne luiers. Maar V heeft ook wat vlekjes in haar nek dus ik heb voor morgenochtend een afspraak bij de huisarts om die te laten zien dan vraag ik het wel meteen ff na.
Parel, waar was die fotoshoot eigenlijk voor? Voor een winkel of een tijdschrift? en krijg je er dan ook wat voor of is het gewoon voor de eer?
Blondje wat fijn dat L zo gegroeid is zeg! En eet smakelijk alvast!
Star snap dat je het niet leuk vind dat je haar al zolang niet hebt gezien, maar ja voordeel is wel dat je ff je handen vrij hebt en een boel kan doen.
Beegee fijn dat alles goed gaat zeg! En wat doet J het goed, dat je al tandjes ziet zeg...
Nou hier lekker dagje, gezellig met een vriendin bijgekletst, wat luiers ingeslagen bij de kruidvat, daar krijg je nu zo'n shirtje bij voor konginnedag. Mocht er van dat meisje wel 2 meenemen maar ik vraag me af of ze tegen die tijd nog passen, had maatje 62-68 gepakt maar eenmaal uit de verpakking zag het er erg klein uit.
En ik ga de meiden zo weer halen, en dan is de dag al voorbij, gaat snel hoor, weet zeker dat mijn laatste week vrij voorbij vliegt!
L heef hier verder geen last van want zij heeft niet van die dunne luiers. Maar V heeft ook wat vlekjes in haar nek dus ik heb voor morgenochtend een afspraak bij de huisarts om die te laten zien dan vraag ik het wel meteen ff na.
Parel, waar was die fotoshoot eigenlijk voor? Voor een winkel of een tijdschrift? en krijg je er dan ook wat voor of is het gewoon voor de eer?
Blondje wat fijn dat L zo gegroeid is zeg! En eet smakelijk alvast!
Star snap dat je het niet leuk vind dat je haar al zolang niet hebt gezien, maar ja voordeel is wel dat je ff je handen vrij hebt en een boel kan doen.
Beegee fijn dat alles goed gaat zeg! En wat doet J het goed, dat je al tandjes ziet zeg...
Nou hier lekker dagje, gezellig met een vriendin bijgekletst, wat luiers ingeslagen bij de kruidvat, daar krijg je nu zo'n shirtje bij voor konginnedag. Mocht er van dat meisje wel 2 meenemen maar ik vraag me af of ze tegen die tijd nog passen, had maatje 62-68 gepakt maar eenmaal uit de verpakking zag het er erg klein uit.
En ik ga de meiden zo weer halen, en dan is de dag al voorbij, gaat snel hoor, weet zeker dat mijn laatste week vrij voorbij vliegt!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Middag!!
ik vind J.ace niet snel met draaien hoor... de meiden waren beide nog een slagje sneller haha.. En ik denk niet dat we hem moeten corrigeren in zijn leeftijd hierop alleen meer dat hij extra tijd zou mogen hebben mocht hij dat nodig hebben.. Kijk hij is toch 5,5 maand ondanks dat ie te vroeg was.
Tandjes kunnen nog echt wel even duren, bij Merle hebben we lang tegen de streepjes aan zitten kijken. I.ndy had net na 6 maanden haar 1e tandje en M.erle er net voor..
kruitvat heeft boxkleed in de aanbieding.. zag dat er dames opzoek gingen naar een kleed.
Ik heb overigens weinig tijd voor fb en yes de laatste tijd.. ben vaak moe dus lig ik op tijd weer in bed... :-)
@ missD hoe is het logeren gegaan?
Hoe is je eerste dag werken gegaan?
@ studie, ik zag de reclame van de luiers ook al voorbij komen! zal van de week ook weer eens in gaan slaan... gaat hard genoeg :-)
@ poison, hoe is jou eerste werkdag gegaan?
@ slakje, knapt je meisje al een beetje op?
@ nicci, fijn dat er doorgeslapen is! doet jezelf als moeder ook meteen goed he!!
@ ayla, heb je niet toevallig een zonsverduisterd gordijn of rolgordijntje? dat scheelt wel echt een heleboel.. (naja bij ons dan)
@ parel, L nog zo speenverslaafd dus... wel lastig om er dan 8 keer voor uit te moeten...
en al je strijk was weg intussen :-)
leuke foto! ben heel benieuwd naar de rest van je foto's!
@ STAR, laat je niet gek maken door een tijdspad omtrent het rollen hoor.. het ene kind is daar sneller mee dan het andere... En moeten? vind dat zo belachelijk... er zijn genoeg kids niet niet kruipen maar meteen lopen etc... Snap ook wel dat het goed is als ze die fase ook doormaken maar goed dingen kun je niet afdwingen. Al kun je wel spelletjes doen om te oefenen, maar goed dan moet het toch nog uit de kleine zelf komen uit eindelijk.
nog wat nuttigs gedaan haha
@ blondje, wat goed 200 gram aangekomen!!
ik vind J.ace niet snel met draaien hoor... de meiden waren beide nog een slagje sneller haha.. En ik denk niet dat we hem moeten corrigeren in zijn leeftijd hierop alleen meer dat hij extra tijd zou mogen hebben mocht hij dat nodig hebben.. Kijk hij is toch 5,5 maand ondanks dat ie te vroeg was.
Tandjes kunnen nog echt wel even duren, bij Merle hebben we lang tegen de streepjes aan zitten kijken. I.ndy had net na 6 maanden haar 1e tandje en M.erle er net voor..
kruitvat heeft boxkleed in de aanbieding.. zag dat er dames opzoek gingen naar een kleed.
Ik heb overigens weinig tijd voor fb en yes de laatste tijd.. ben vaak moe dus lig ik op tijd weer in bed... :-)
@ missD hoe is het logeren gegaan?
Hoe is je eerste dag werken gegaan?
@ studie, ik zag de reclame van de luiers ook al voorbij komen! zal van de week ook weer eens in gaan slaan... gaat hard genoeg :-)
@ poison, hoe is jou eerste werkdag gegaan?
@ slakje, knapt je meisje al een beetje op?
@ nicci, fijn dat er doorgeslapen is! doet jezelf als moeder ook meteen goed he!!
@ ayla, heb je niet toevallig een zonsverduisterd gordijn of rolgordijntje? dat scheelt wel echt een heleboel.. (naja bij ons dan)
@ parel, L nog zo speenverslaafd dus... wel lastig om er dan 8 keer voor uit te moeten...
en al je strijk was weg intussen :-)
leuke foto! ben heel benieuwd naar de rest van je foto's!
@ STAR, laat je niet gek maken door een tijdspad omtrent het rollen hoor.. het ene kind is daar sneller mee dan het andere... En moeten? vind dat zo belachelijk... er zijn genoeg kids niet niet kruipen maar meteen lopen etc... Snap ook wel dat het goed is als ze die fase ook doormaken maar goed dingen kun je niet afdwingen. Al kun je wel spelletjes doen om te oefenen, maar goed dan moet het toch nog uit de kleine zelf komen uit eindelijk.
nog wat nuttigs gedaan haha
@ blondje, wat goed 200 gram aangekomen!!
Gast- Gast
Studie het is voor een site van een winkel hier die allerlei spullen verkoopt en verhuurt, ik krijg 2 foto's in de mail en kregen een soort 'goodiebag' met wat leuks van Nuby en een kortingsbon voor de winkel.
Gast- Gast
Hoi meiden!
Heb niet alles bijgelezen hoor, was veel te veel.
Zijn een aantal dagen weg geweest, en heerlijk genoten van het mooie weer en onze kids.
zal vanaf nu weer bijlezen en meeschrijven!
Heb niet alles bijgelezen hoor, was veel te veel.
Zijn een aantal dagen weg geweest, en heerlijk genoten van het mooie weer en onze kids.
zal vanaf nu weer bijlezen en meeschrijven!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
BeeGee Nee geen rolgordijntjes of verduisterende gordijnen... Wel zwarte gordijnen, maar das dus niet genoeg. Zit wel al te denken om er handdoeken overheen te hangen ofzo, maak ik ze met wasknijpers vast. Vind het zonde om voor de korte tijd dat we hier nog wonen rolgordijen te kopen, maar als ze zomers straks echt zo vroeg wakker is gaat dat me ook opbreken. Ik ga nu even stoeien met handdoeken bedenk ik me, kijken wat ik ermee kan en of ze langer slaapt...
Rest reageer ik later wel weer ff op, het gaat indd zo snel!
Handdoeken hangen voor de ramen... En wekker uit. Ik ben benieuwd morgenvroeg.
Ayla- Kletskop
Ayla schreef:BeeGee Nee geen rolgordijntjes of verduisterende gordijnen... Wel zwarte gordijnen, maar das dus niet genoeg. Zit wel al te denken om er handdoeken overheen te hangen ofzo, maak ik ze met wasknijpers vast. Vind het zonde om voor de korte tijd dat we hier nog wonen rolgordijen te kopen, maar als ze zomers straks echt zo vroeg wakker is gaat dat me ook opbreken. Ik ga nu even stoeien met handdoeken bedenk ik me, kijken wat ik ermee kan en of ze langer slaapt...
en van die komo zwarte vuilniszakken op de ramen olakken? (dat hebben wij een tijd gehad)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Ayla schreef:BeeGee Nee geen rolgordijntjes of verduisterende gordijnen... Wel zwarte gordijnen, maar das dus niet genoeg. Zit wel al te denken om er handdoeken overheen te hangen ofzo, maak ik ze met wasknijpers vast. Vind het zonde om voor de korte tijd dat we hier nog wonen rolgordijen te kopen, maar als ze zomers straks echt zo vroeg wakker is gaat dat me ook opbreken. Ik ga nu even stoeien met handdoeken bedenk ik me, kijken wat ik ermee kan en of ze langer slaapt...
en van die komo zwarte vuilniszakken op de ramen olakken? (dat hebben wij een tijd gehad)
Dat vind ik nou echt een goed idee, had ik zelf niet bedacht denk ik
studiebol- Ratel
Dat is ook een goeie Floor, kan ik ook nog doen! Weet niet precies hoelang we hier nog zitten, huis staat nog niet te koop, maar ik hoop eigenlijk wel binnen een jaar weg te zijn... Dan vind ik het zonde om dure luxaflex of rolgordijnen te gaan kopen. En het werkt dus wel he, het was ruim over half 8 toen ze echt wakker werd, heerlijk!
Ayla- Kletskop
Ayla ik hoop voor je dat het de oplossing is! Lekker donker maken die kamer
studiebol- Ratel
Hier ff een update. 1,5 werkdag gehad. Viel me 100 procent mee. Leuk om weer terug te zijn, jammer dat ik j.ason moet missen die tijd. Maar bevalt eigenlijk beter dan verwacht. J. doet het heerlijk. Ik reageer morgen of donderdag even op iedereen want moet weer weg en straks komt er nog fysio voor J.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poison fijn dat het je mee viel!!
Vanmorgen naar de huisarts geweest, het lijkt op eczeem wat V heeft, ze heeft vette creme voor geschreven, maar is kijken wat het helpt. Over de dunnen luiers had ze zo niet echt iets. Het was niet heel erg als ze gewoon goed dronk, nou ja dat doet ze dus tja.. Maar vandaag heeft ze er nog maar een gehad ipv al een stuk of 3.
Vanmiddag naar de v&d fotostudio geweest, elke keer als ik in de v&d kom en dat is echt niet dagelijks of wekelijks wordt ik aangesproken door die meiden van de fotostudie, allemaal leuke aanbiedingen enzo. Nou ja vorige week tijdens de prijzencircus heb ik me laten omlullen, het is ze toch gelukt, dus ik ben vanmiddag geweest. Waren wel twee leuke meiden die de foto's maakten. Denk ook wel dat er leuke foto's bij zitten, maar ze vragen nog al een bedrag voor alle foto's zeg niet normaal. Eentje krijg ik gratis die kan ik over 2 weken ophalen.. en dan zie ik wel hoe de rest er uit ziet en wat ik doe hoor en anders was het gewoon leuk. Vooral V vond het leuk, en maar lachen en gek doen, ik denk dat ze later iets met camera's gaat doen
Gaan jullie nog gebruik maken van de mamamazzel dagen?
Vanmorgen naar de huisarts geweest, het lijkt op eczeem wat V heeft, ze heeft vette creme voor geschreven, maar is kijken wat het helpt. Over de dunnen luiers had ze zo niet echt iets. Het was niet heel erg als ze gewoon goed dronk, nou ja dat doet ze dus tja.. Maar vandaag heeft ze er nog maar een gehad ipv al een stuk of 3.
Vanmiddag naar de v&d fotostudio geweest, elke keer als ik in de v&d kom en dat is echt niet dagelijks of wekelijks wordt ik aangesproken door die meiden van de fotostudie, allemaal leuke aanbiedingen enzo. Nou ja vorige week tijdens de prijzencircus heb ik me laten omlullen, het is ze toch gelukt, dus ik ben vanmiddag geweest. Waren wel twee leuke meiden die de foto's maakten. Denk ook wel dat er leuke foto's bij zitten, maar ze vragen nog al een bedrag voor alle foto's zeg niet normaal. Eentje krijg ik gratis die kan ik over 2 weken ophalen.. en dan zie ik wel hoe de rest er uit ziet en wat ik doe hoor en anders was het gewoon leuk. Vooral V vond het leuk, en maar lachen en gek doen, ik denk dat ze later iets met camera's gaat doen
Gaan jullie nog gebruik maken van de mamamazzel dagen?
studiebol- Ratel
@ studiebol wij willen ook een fotoshoot laten doen zat ook een bon in de blije doos. maar wil even wachten tot ze iets meer kan is leuker voor de foto's
vandaag heeft ze huilbuien en wil niet slapen snel honger. maar wat t is weet ik niet gewoon der dag niet ofzo.
ben wel erg moe nu dus na der volgende voeding maar met haar naar bed.
vandaag heeft ze huilbuien en wil niet slapen snel honger. maar wat t is weet ik niet gewoon der dag niet ofzo.
ben wel erg moe nu dus na der volgende voeding maar met haar naar bed.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Avond!
dagje werken zit er weer op.. intussen ook weer wezen hardlopen. Moet eigenlijk nodig wat in huis doen, maar goed ff geen zin in.. komt vast wel. De was is bij en dat is het belangrijkste zo ongeveer haha...
@ hellokitty, wat vervelend dat ze een huildag heeft... misschien gewoon mama-honger :-)...
@ studie, das de kunst van die foto's 1 voor nix en waarschijnlijk bestel je er toch meer want ze zijn vaak erg leuk :-)
@ pindaatje, heerlijk toch als je genoten hebt!!
" ayla, kan me voorstellen dat je dan geen dure dingen meer gaat kopen... tip van de vuilniszak is ook wel een goede.
en super dat het bij E ook geholpen heeft!!!
@ poison, gelukkig is je eerste werkdag mee gevallen!
dagje werken zit er weer op.. intussen ook weer wezen hardlopen. Moet eigenlijk nodig wat in huis doen, maar goed ff geen zin in.. komt vast wel. De was is bij en dat is het belangrijkste zo ongeveer haha...
@ hellokitty, wat vervelend dat ze een huildag heeft... misschien gewoon mama-honger :-)...
@ studie, das de kunst van die foto's 1 voor nix en waarschijnlijk bestel je er toch meer want ze zijn vaak erg leuk :-)
@ pindaatje, heerlijk toch als je genoten hebt!!
" ayla, kan me voorstellen dat je dan geen dure dingen meer gaat kopen... tip van de vuilniszak is ook wel een goede.
en super dat het bij E ook geholpen heeft!!!
@ poison, gelukkig is je eerste werkdag mee gevallen!
Gast- Gast
@Ayla: Fijn dat de vuilniszakken werken!
@Poison: Gelukkig viel het niet tegen
@Studiebol: Leuk zo'n fotoshoot, maar de foto's zijn ontzettend duur. De gratis foto is (naar mijn idee) 1 van de minst mooie foto's. Zodat je er nog andere mooiere bij gaat kopen. Wij hebben toen een collaga van 4 foto's er bij gekocht voor 46 euro
Ik ga niets doen met de mazzeldagen. Moet even op de centjes letten, met een maand dubbele hypotheeklast in het verschiet, en natuurlijk de andere verhuis/klus kosten haha.
@Hellowkitty: Vermoeiend he zulke dagen..Welterusten!
@All: Normaal ging D. altijd meteen slapen na de fles van 19.00. Nu gaat ze al 2 dagen niet slapen en is het huilen geblazen. Ik denk dat het door het langer licht komt, maar ook nu het donker is, wil ze nog niet slapen. Mevrouw zit naast me in haar schommelstoel. Vuilniszakken is hier geen optie, omdat het zelfs nu nog 24 graden op haar kamertje is ( kamer op het zuiden) . Met vuilniszakken gaat het nog meer broeien denk ik.
Hopelijk gaat ze zo slapen
Ik heb al lekker weekend t/m maandag heerlijk zeg!
@Poison: Gelukkig viel het niet tegen
@Studiebol: Leuk zo'n fotoshoot, maar de foto's zijn ontzettend duur. De gratis foto is (naar mijn idee) 1 van de minst mooie foto's. Zodat je er nog andere mooiere bij gaat kopen. Wij hebben toen een collaga van 4 foto's er bij gekocht voor 46 euro
Ik ga niets doen met de mazzeldagen. Moet even op de centjes letten, met een maand dubbele hypotheeklast in het verschiet, en natuurlijk de andere verhuis/klus kosten haha.
@Hellowkitty: Vermoeiend he zulke dagen..Welterusten!
@All: Normaal ging D. altijd meteen slapen na de fles van 19.00. Nu gaat ze al 2 dagen niet slapen en is het huilen geblazen. Ik denk dat het door het langer licht komt, maar ook nu het donker is, wil ze nog niet slapen. Mevrouw zit naast me in haar schommelstoel. Vuilniszakken is hier geen optie, omdat het zelfs nu nog 24 graden op haar kamertje is ( kamer op het zuiden) . Met vuilniszakken gaat het nog meer broeien denk ik.
Hopelijk gaat ze zo slapen
Ik heb al lekker weekend t/m maandag heerlijk zeg!
Star007- Kletskop
Over de fotoshoot.. jaa ik geloof meteen dat ze dan de minste leuke doen zodat je andere bestelt... maar zaterdag komen er vrienden en dat meisje maakt ook hele mooie foto's, zij heeft toen de meiden net in het ziekenhuis lagen hele mooie foto's van de meiden gemaakt. Heb gevraagd of zij haar fototoestel mee wil nemen Die van haar zie ik vast eerder dus kan ik vast heel goed nee zeggen tegen de V&D en ach ik vond het wel leuk om te doen en de meiden vonden het ook wel leuk.
Star vervelend dat ze niet wil slapen zeg! En wat heerlijk dat je zo lang vrij bent, lekker van genieten. Ik snap dat je wat rustiger aan doet met het geld, heel verstandig.
Hellowkitty, ja ik heb ook gewacht hoor, ze vroegen het met 5 weken al nou toen sliepen ze alleen nog maar dus toen vond ik het niet zo leuk en zeker niet voor het geld. Balen van het huildagje hoop voor je dat ze goed slaapt.
Beegee ook al weer hard gelopen sportief hoor!
Nou ik ben vanavond naar de prenatal geweest, het viel mee met de drukte. Maar weet je wat ik gewoon niet snap je weet dat deze dagen er aan komen en dan zo weinig op voorraad hebben. Het begon vandag om 5 uur ik was er rond kwart voor 7.. dan kan het gewoon niet op zijn.... nou ja heb het maar bestelt en betaalt had ik toch de korting. Heb de kinderstoelen mee genomen, nog een kinderstoel voor mijn ouders dan bestelt, en twee zilverkleurige voetenzakken voor straks in de wagen bestelt, hadden ze ook niet meer liggen. Verder nog twee zilverkleurige parasollen meegenomen.. Scheelt al met al dan toch weer geld.
Star vervelend dat ze niet wil slapen zeg! En wat heerlijk dat je zo lang vrij bent, lekker van genieten. Ik snap dat je wat rustiger aan doet met het geld, heel verstandig.
Hellowkitty, ja ik heb ook gewacht hoor, ze vroegen het met 5 weken al nou toen sliepen ze alleen nog maar dus toen vond ik het niet zo leuk en zeker niet voor het geld. Balen van het huildagje hoop voor je dat ze goed slaapt.
Beegee ook al weer hard gelopen sportief hoor!
Nou ik ben vanavond naar de prenatal geweest, het viel mee met de drukte. Maar weet je wat ik gewoon niet snap je weet dat deze dagen er aan komen en dan zo weinig op voorraad hebben. Het begon vandag om 5 uur ik was er rond kwart voor 7.. dan kan het gewoon niet op zijn.... nou ja heb het maar bestelt en betaalt had ik toch de korting. Heb de kinderstoelen mee genomen, nog een kinderstoel voor mijn ouders dan bestelt, en twee zilverkleurige voetenzakken voor straks in de wagen bestelt, hadden ze ook niet meer liggen. Verder nog twee zilverkleurige parasollen meegenomen.. Scheelt al met al dan toch weer geld.
studiebol- Ratel
Ff vlug. Ben gisteravond laay met mijn moeder naar overijssel gereden. Mijn oma is weer opgenomen in t ziekenhuis en zal niey meer thuis komen. Misschien nof een hospice als ze dat al redt. Voel me've xht k.ut nu...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011