Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  MissD wo 21 maa 2012 - 23:01

Om 16.00uur poison. Ben ook niet bang dat het een verkeerd gesprek word. Vorig jaar was ik ook al aangenomen nadat ik een half uurtje bij haar op gesprek ben geweest. Denk dat het meer kijken is in hoeverre zij mij in mijn wensen tegemoet kan komen.

Lekker zeg morgen bbq bij vrienden. Goed idee Wink zij het niet dat ik aan de lijn ben dus dat het beter is van niet. Tenminste lijn... ik ben deze week begonnen met sporten met mijn buurvrouw (lekker thuis en in de achtertuin in het zonnetje), maar ik kan het niet niet snoepen nog niet echt volhouden, heb iedere dag al een stukje chocolade op Embarassed.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Poisongirl wo 21 maa 2012 - 23:04

O, dan komt t vast wel goed! Evengoed duim ik voor je om vier uur. Dat niet snoepen heb ik simpel opgelost. Geen snoep in huis halen, haha. Sporten doe ik niet, wel veel wandelen. Qua gewicht zitnik weer helemaal goed, alleen mijn lijf is qua vorm helemaal anders, vooral mijn buik.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MissD wo 21 maa 2012 - 23:36

Poisongirl schreef:O, dan komt t vast wel goed! Evengoed duim ik voor je om vier uur. Dat niet snoepen heb ik simpel opgelost. Geen snoep in huis halen, haha. Sporten doe ik niet, wel veel wandelen. Qua gewicht zitnik weer helemaal goed, alleen mijn lijf is qua vorm helemaal anders, vooral mijn buik.

Dank je wel Wink

Haha ja, wij hadden nog veel in huis (al is een groot deel nu op Embarassed), vanaf nu haal ik ook niks geen slechte dingen meer in huis. Mijn kilo's zijn er ook af maar heel mijn lichaam is veranderd, mijn billen en buik zijn veel dikker dan ze eerst waren. Ik ga ook veel wandelen met T. meestal in de ochtend of middag en dan zodra mijn man thuis komt nog een ronde met hem met de hond, dus denk zeker wel anderhalf uur of meer. Verder nu hier thuis dan dat steppen, springtouwen en buikspieroefeningen en dan vind ik het wel mooi geweest!

MissD
Prater
Prater

Bericht  Poisongirl wo 21 maa 2012 - 23:56

Springtouwen! Dat is een goeie dat ga ik ook doen!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD do 22 maa 2012 - 1:05

Poisongirl schreef:Springtouwen! Dat is een goeie dat ga ik ook doen!

Ja toch, is hartstikke lekker zo buiten in het zonnetje, en volgens mij verbrand je best veel (wij waren in ieder geval flink moe)

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 3:15

Hai hai!

Wat een belachelijk mooi weer! Alle deuren staan hier open, ramen op de slaapkamers, heerlijk! Ben net ook zonder jas (en zonder dekje, dekentje) wezen wandelen met L, even boodschapjes doen, heerlijk! Ze heeft nu helemaal geen last van de prikjes! Ze gingen ook erg goed, ze groeit goed, weegt nu 6165 gr en is zo`n 63 cm. Mijn schoonzusje was mee, dus dat was wel even gezellig.

MissD, succes zo! En wat sport je goed zeg! Ik zit juist qua bouw wel weer redelijk, maar qua kilo`s verre van! Ach lekker lopen, beetje opletten..

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 22 maa 2012 - 4:36

Lief dat je naar ons vraagt Poison!
Tuttie doet het goed, vanmorgen weer naar het ZH geweest. We moesten op controle bij de oogarts en de neo verpleegkundige. Ze weegt nu 3060, en haar oogjes waren ook helemaal goed! Dus dat was weer fijn.
Ze ligt nu lekker te pitten in de box, en mag rond 5en weer een flesje.

Met mij gaat het redelijk, lijk wel of ik in een trein zit, waarbij ik ieder uur bij een ander station met een emotie stop. Vind het leuk/fijn/eng/spannend/verdrietig enz.
En dan het getwijfel.. Kan ik dit wel, doe ik dit wel goed? Wil ik dit wel? Embarassed Embarassed .
Als ik haar zie word ik blij en ik word geloof ik ook wel boos als iemand haar mee zou nemen ofzo, maar het ultieme gelukzalige overweldigende gevoel, dat is er nog niet echt.
Gister heeft mijn vriend bijna alle flesjes gedaan, en ik vond het niet eens erg.. Embarassed
Neutral
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  MissD do 22 maa 2012 - 5:55

Lejow; Wat fijn dat alles zo goed gaat!!! Aan de groei te zien en aan hoe B. het doet doe je het meer dan goed! Je mag trots zijn op jezelf (en op je man). Ik denk dat dat gevoel vanzelf wel komt. Ik had eerst dat ik het prima vond dat alles en iedereen haar vasthield en met haar bezig was, en sinds een maand of anderhalf vind ik het vreselijk als anderen met haar aan de slag gaan (behalve haar papa of mijn ouders of goede vrienden... maar anderen heb ik liever niet in haar buurt).

Parel; Fijn dat L. geen last heeft van de prikjes.
En tja goed bezig... deze week pas begonnen dus ik moet het nog volhouden he. Maar ik doe het met mijn lieve buurvrouw samen en we kunnen elkaar een beetje motiveren (nu scheelt het dat het ook mooi weer is en we alles buiten of bij ons in de tuinkamer doen dus dan is lekker weer wel motiverend).

@ All; zojuist mijn gespek gehad. Ging supergoed. Vanaf 1 mei werk ik in de thuiszorg in ons dorp (bij grote uitzondering moet ik eens voor een handeling naar een omliggend dorp, geen keuze maar dat moet als verpleegkundige), ik ga de avonden werken en om het weekend. Ben helemaal blij... oja het is voor 20 uur, ben in salaris omhoog gegaan dus die 16uur die ik minder in de maand werk daar ga ik niks van merken).

Ga van de week even op zoek naar een mooie (mama)fiets... zodat ik lekker op de fiets mijn beroep uit kan gaan oefenen.

T. is lekker bij de buurvrouw en buurjongen/meiden geweest, heeft daar lekker bij de buurjongen in zijn armen liggen slapen en werd pas wakker toen ik weg wilde gaan. Buurvrouw gaf al aan om vaker op te willen passen dus dat is hartstikke fijn!

MissD
Prater
Prater

Bericht  Aimee do 22 maa 2012 - 6:15

Lejow: Ik voelde me de eerste week/twee weken ook zo, en moet je me nu eens zien! Dit gevoel heeft bij mij echt moeten groeien. Ik geef Luuk echt heel moeilijk uit handen, niet omdat ik bang ben dat anderen niet goed voor hem kunnen zorgen, maar omdat ik hem zooooo leuk vind dat ik het gewoon allemaal zelf wil doen. Als hij 's ochtends wakker word en ik neem hem bij mij in bed, ligt hij zo heerlijk te 'kletsen' en lachen, dat is echt ons momentje I love you En nog is het niet altijd een grote roze wolk hoor, als ik hem niet in bed krijg zit ik regelmatig mee te huilen... Nouja, lang verhaal, maar het komt echt wel goed! hug

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow do 22 maa 2012 - 6:36

Oh en nog een toevoeging... Alle meiden die verder zijn dan 29w5d en alle zwangere vrouwen die ik tegen kom vind ik maar stom.
Ik mis het zwanger zijn ECHT niet, want het was ZO niets voor mij..
Maar mis het ook wel, in de zin, dat ik er nog niet klaar mee was, en nu met een super bolle 37 weken buik rond had moeten lopen
Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Poisongirl do 22 maa 2012 - 7:10

MissD jaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Ben zo blij voor je! Joehoe

Lejow knuffel voor je. Je doet het echt wel goed meis en r. Ook. Dat weet ik zeker. Die gevoelens zijn niet vreemd hoor. Nav ander topic. Voel je niet of je het niet goed doet, de ka en verpleegkundigem weten echt wel wat ze je adviseren meis. Je bent een kanjer!

Ik heb vandaag een instortinkje gehad. Ineens t volle besef dat ik vanaf volgende week weer werk. Ogen uit mijn kop gejankt. Luchtte op. Begrijp me niet verkeerd, heb zin om weer te gaan werken, maar het idee J dan niet bij me te hebben Sad
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 7:32

Lejow, dat heeft bij mij ook moeten groeien hoor! Eerst vond ik alles best, maar nu is het echt MIJN meisje, en als ik thuis ben is ze bij MIJ. Ze is ook zò leuk! En jij had idd gewoon nog lekker zwanger moeten zijn, maar daar doe je nu niks aan. Gewoon lekker proberen te genieten meid! Je hebt er iig een gezond meisje en mooi weer bij! En neem even de tijd voor je gezin, niet elke dag kraamvisite, laat je niet vd wijs brengen!

MissD, fijn zeg! Vonden je ouders het niet jammer dat ze niet meer op hoeven passen? Wanneer ga je beginnen? Ik werk ook 20 uur in de week, vind het meer dan zat! Al verdien ik wel veel te weinig haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 22 maa 2012 - 9:30

MissD wat goed zeg! GEfeliciteerd met je nieuwe baan. Maar als je die 16 uur minder niet gaat merken dan ben je wel ontzettend om hoog gegaan in salaris! Das wel geluk hebben zeg!

Parel, fijn dat de prikken goed gingen, lekker gewicht en lengte. Het vestje wat L aan heeft die hebben we hier ook smile

Oooh ik weet de rest niet meer.. ik ben gesloopt. Vanmorgen ging de wekker natuurlijk weer vroeg om de meiden naar de opvang te brengen en vanaf toen ben ik alleen maar druk geweest heb gewoon moment gezeten, ohja wel in de zon om mijn broodje te eten.
V is vanavond weer onrustig, ze heeft knalrode billen en knalrode wangen.. wel zielig ze heeft ergens last van maar waarvan... ik weet het niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pindaatje do 22 maa 2012 - 10:15

MissD, wat goed!! Gefeliciteerd!! En nog lekker op de fiets ook! Werk jij dan echt elke avond?? En tot hoelang duren die diensten dan?? haha, wat een vragen he?

Ik heb gisteravond ook nog even stiekem op de site van de thuiszorg hier gekeken, en ja hoor, ook in mijn woonplaats zoeken ze nog personeel.. En kon dus ook aangeven op welke dagdelen ik beschikbaar zou zijn, en hoeveel uur per week.
En zag idd dat ik dan een functieschaal hoger zou zitten dan nu...
Vandaag toch maar eens met man over gehad, en je raad het al... ook hier is het formulier de deur al uit Very Happy
Ik heb vooral ochtenden aangeven, omdat man veel 's avonds en 's nachts werkt. Als ik dan vrij ben, hoeven we ook niet elke keer te schuiven, of oppas te regelen als we mekaar overlappen in de avonduren, of beide pas laat thuis zijn...
Dus ik ben heeeeeel benieuwd of ik er ook wat van hoor!
Lijkt me heerlijk om wat vaste dagen te hebben, en niet meer 's avonds/'s nachts te hoeven werken.
Dus toch de keuze voor het gezin hier, gaat voor alles... Collega's heb je overal wel.. Dus die keuze was gauw gemaakt..
Zat alleen wel te denken, dat dan mijn recht op ouderschapsverlof wegvalt als ik mijn huidige werk verlaat, en ik al mijn weken vakantie ook kwijt ben (heb nog 12 weken dit jaar)
Eerst maar even afwachten, en heb nog genoeg vragen voor ze, mocht ik überhaupt op gesprek mogen komen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Slakje do 22 maa 2012 - 13:01

Ik ben deze avond naar een theatervoorstelling geweest met Louise. Jezus, wat was ze stil. Echt, ze heeft geen kik gegeven. Hooguit een beetje friemelen zo. Zaaaaalig!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Ayla do 22 maa 2012 - 19:05

Studie ik denk tandjes, of het begin ervan, het kan heel lang duren hoor. E.lena heeft nu ook al 2-3 keer zo'n rooie wangen gehad, 1x een spuitluier maar alleen nog maar een wit puntje te zien...

MissD wat fijn! Gefeliciteerd!

Lejow ook ik had dat zo hoor, iedereen mocht haar vasthouden en had het niet eens erg gevonden als ze haar mee zouden nemen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 21 394967 dat is nu wel over, nu mag alleen de opvang, mijn zus en mijn moeder op haar passen.

Poison daar kan ik niet over meepraten... Vond het juist lekker om weer te kunnen werken, ik mis(te) haar wel, maar heb het volle vertrouwen dat ze in goeie handen is.

Pindaatje zou wel fijn zijn als je dat werk krijgt!

All hier gisteravond om 20:30 de papfles proberen te geven omdat ze nog steeds zo vroeg wakker wordt maar dat is m ook niet, ze was veel te moe om de fles leeg te drinken, en vanmorgen dus ook gewoon om 5 uur wakker. Vanavond dus gewoon om half 8 ofzo. Het zal wel een fase zijn die (hopelijk) snel voorbijgaat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Poisongirl do 22 maa 2012 - 19:05

@pindaatje jij dus ook al. Spannend, ga ook voor jou duimen

@Studie krijgt V. Misschien tandjes?

@slakje fijn dat L zo rustig was. Was de voorstelling leuk?

@ayla ik ben ook niet bang dat hij niet in goede handen is, ik weet nl. Dat hij dat wel is.

@all hier weer rustig nachtje gehad. Alleen huilt J. Als hij zijn speentje kwijt is. Hij probeert dan zijn duimpje in zijn mondje te stoppen en gaat huilen als het niet lukt.

Vandaag niet veel op de planning. Ik sta zo op, ga J. Lekker wassen en flesje geven. Daarna ff lekker wandelen. Vanmiddag boodschappen doen voor bbq vanavond.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 22 maa 2012 - 20:02

Poison lekker bbq, heerlijk met dit weer! Logisch dat je het vreemd vindt om weer te gaan werken, je zit al een hele tijd thuis en je leven is best wel veranderd.

Studie, inderdaad misschien tandjes. Hier nog steeds niks te zien, alleen een meisje dat de hele tijd met een vinger in haar mond zit.

Slakje, fijn dat het allemaal zo makkelijk gaat met Louise om haar mee te nemen. Dat was hier echt een crime, heb me daardoor best wel opgesloten gevonden in huis.

Pindaatje, succes met de sollicitatie! Misschien de ouderschapsverlof dan maar bewaren tot volgend jaar?

MissD gefeliciteerd met je baan.

Hier nu al een paar nachten van 8 tot 6, hopelijk leert ze weer wat langer slapen, maar we mogen natuurlijk niet klagen! (En de wekker staat toch om 6 uur, dus we worden er niet wakker van).
We twijfelen of we met het verzetten van de klok ook willen gaan beginnen met bijvoeding, of dat we toch nog die twee weken langer gaan wachten. Dan blijven we haar en ons ritme aanpassen.
Lotte spuugt de laatste weken wel regelmatig, zo vreemd, dat heeft ze van tevoren eigenlijk nooit gedaan.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 21:02

Goeieeeemorgen mama's en baby's!

Hoe is het hier? Allemaal lekker mooi weer plannen ?? Het is nu al zalig buiten (nouja ik heb in de deuropening man + kind uitgezwaaid) en dat voelde best lekker. Ik zit nu lekker in badjas aan mijn bakje koffie (en ondertussen even kolfen, handsfree: ídeaal). Vandaag maar eens een flink stuk wandelen, denk even lekker langs de ijssel hier en dan het bos in ofzo. Heerlijk!

Wel een bar slechte nacht gehad. Moest voor mijn studie, inschrijvingen toetsen, tot 00.00 uur opblijven (geen doen zeg, ik lag om 21.00 uur al op apengapen), vervolgens knalde dat systeem tot 01.00 uur eruit, eindelijk gelukt en toen gaan slapen. Kwam mijn babyaapje om 2.30, even drinken en toen samen in slaap gevallen dus toen schrok ik zelf om 04.30 wakker omdat ze nog steeds naast mij lag (ben altijd bang op haar te rollen of haar in mijn slaap uit bed te gooien ofzo, doe ik ook altijd met mijn kussen namelijk). Dus L. gauw in bed gelegd, maar die dacht 'goeiemorgen mams' en heeft dus tot 06.00 uur liggen keten. Ennn om 07.00 uur ging de wekker want L + man moesten naar de huisarts. Twisted Evil dit zijn toch wel echt de nachten waar je het voor doet he Laughing

Ach, maar de zon schijnt! Een vrije dag voor de boeg, mevrouw is niet chaggerijnig maar lag al lief naar zichzelf in de verschoonspiegel te lachen I love you dus mijn dag kan niet meer stuk.

@MissD: wauw gefeliciteerd! Heerlijk dat je minder gaat werken, maar evenveel verdient! Goeie timing ook, zo na je kleine meisje. Wordt je nu dan wijkverpleegkundige oid?

@Poison: Lief dat je naar ons vraagt! Hier gaat het dus allemaal goed. Ik vind het zulk heerlijk weer! In de winter bevallen vind ik echt heerlijke timing, lekker coconnen met dikke buik in de sneeuw en als je weer een beetje bij je positieven bent lekker naar buiten! Heerlijk! Spannend hé weer bijna werken! Je zult zien dat hoe meer je er tegenopziet, hoe meer het meevalt! Ik vind het zelf wel heel fijn om te lezen dat bijna alle mama's hier het spannedn vinden, maar uiteindelijk ook wel weer heel lekker!

@Parel: heerlijk hé, de ramen en deuren open! Hoe doe je dat nu met de tocht dan? Want ik gooi de boel ook altijd bij het eerste zonnestraaltje open, maar weet niet helemaal of het al wel te koud is voor L. Zag dat jouw L. alweer goed gegroeid is en prikjes gehad! Overdag geen last zag ik, 's avonds/'s nachts ook niet?

@Lejow: komt allemaal goed meid. Niet teveel over je gevoel nadenken, je went vanzelf. Ik heb de eerste week ook telkens verwonderd naar het weigje te liggen kijken. Dat wiegje dat wéken lang leeg naast mijn bed stond en zo ineens (nouja ineens, het heeft even moeite gekost :P ) lag daar een baby-meisje. Vertrouw op jezelf, op je eigen gevoel!

@Studiebol: hoe is het nu met V.?? Erachter kunnen komen waar ze last van had? Wat een leuke kleertjes heb je geshopt zeg! Was alleen woensdag met de helft airmiles betalen ofniet? Balen, ben het helemaal vergeten. Ik vind de rompers zo fijn van de V&D

@Pindaatje: Jij dus ook op jacht naar een andere baan. Ben je ook verpleegkundige? Misschien kun je bij je andere werk weggaan en je 12 weken vakantieweken opnemen en dan over 2/3 maand pas bij je nieuwe baan starten? (Weet niet of dat mag hoor.. maar misschien een idee?)

@Ayla: jeetje, jouw meisje is nu ook erg vroeg zeg. Papfles wil dus niet lukken? Hoop dat ze gauw wat uurtjes meer slaapt.

@Blondje: De klok terugzetten komt er weer aan inderdaad. Fijn dat ze zo goed slaapt (nouja 6 uur is wel vroeg, maar als jullie ook zo vroeg op zijn!). L. hier spuugt soms ook een weekje bijna elke keer en soms weer een week niet. Jij geeft ook bv toch? Misschien als ze wat regeldagen hebben dat ze dan teveel drinken oid?

Zo. Stelletje kletsmajoren, ik ben er weer doorheen. Ga maar eens bedenken wat ik nu ga doen. Lekker uitgebreid douchen denk ik. Daarna lekker lente outfitje aan, allstars eronder en aan de wandel! Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  MissD do 22 maa 2012 - 21:17

Goedemorgen,

Wat een mooi weer is het ook vandaag weer zeg. Mijn ouders komen mij en T. zo ophalen en dan gaan we naar mijn oma en tante in Delft. Even gezellig bijkletsen, dan vanmiddag weer naar huis en een lekker stuk wandelen met T.

Parel; Mijn ouders vonden het wel jammer ja, maar ze snappen ook wel dat het niet leuk is om haar steeds een paar dagen weg te MOETEN brengen in plaats van dat we het doen omdat we het WILLEN. Dus heb gezegd dat ze echt wel 1x per maand ofzo daar gewoon kan logeren, hebben R. en ik ook even tijd voor elkaar en om eens lekker uit eten of naar een film te gaan.

All; Bedankt Wink wilde zojuist mijn leidinggevende gaan bellen maar die was er niet. Dus belt als het goed is 1 van de teamcoachen mij zometeen terug. Dan kan ik het even vertellen, ben ik daar maar vast vanaf.

Studie; Ja echt fijn ik ga 16uur per maand minder werken maar niks minder verdienen. Daarnaast werk ik dan in de avonden en weekenden dus krijg daarover ORT. En ik ben niet de kosten kwijt die ik anders zou maken als ik haarnaar mijn ouders zou brengen, T. wegbrengen is zo'n 70km (heen en terug) maar dan moet ik haar ook nog eens ophalen wat ook weer 70km is... en met de benzineprijzen die op 1,80 staan word dat ook niet leuker.

Heb zojuist de kinderfysio gebeld. T. haar hoofdje is aan de achterkant nog steeds wat plat (is al wel aan het bijtrekken), en als ik haar op haar buik wil leggen dan huilt/schreeuwt ze. Volgens de fysio kon het iets zijn wat ze heeft overgehouden aan de bevalling met vacuum... wel vervelend want liggend traint ze haar nekje dus niet. Terwijl als ze bij ons zit of tegen ons aan ligt ze hele sterke nekspieren lijkt te hebben. Dus ben benieuwd wat ze 2 april gaat zeggen.

Pinda; Hier word voor je geduimd, hoop dat ook voor jou zo'n fijne baan is weggelegd. En overal kom je leuke collega's tegen toch, al zullen we ze in de thuiszorg wat minder zien. Maar ik vind mijn gezin uiteindelijk belangrijk dat mijn werk hoor.

Nicci; Wat een nacht zeg... vermoeiend! Gelukkig maakt het mooie weer een hoop goed, dat geeft wel energie toch!

Poison; Geniet van de bbq vanavond!!

Fijne dag allemaal.

MissD
Prater
Prater

Bericht  mickey do 22 maa 2012 - 21:39

Poeh meiden, jullie kletsen me echt te veel hoor! En dan werk ik nog niet eens, hahaha.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben weer gestopt met de nutriton, F spuugt toch, of hij dat spul nou krijgt of niet. Nou dan zie ik er de meerwaarde niet van om het hem te geven.
Ik ben afgelopen week wéér naar Babydump geweest. Dit keer de kinderwagen... De rem van het rechterachterwiel bleef hangen. Ben er vorige week al mee terug geweest, toen is het schoongemaakt met de luchtcompressor en is het daarna ook ingespoten met olie, om het te smeren. Het ging een weekje goed, maar woensdag merkte ik het weer. Ik was in de stad, dus ben meteen naar Babydump gegaan. Heb nu een leenwagen mee gekregen, alleen past de autostoel daar niet op. Als ik dus met de auto weg moet, moet ik het onderstel en de bak ook meenemen... Vind het sowieso geen fijne wagen. Heb nu een Quinny Zapp mee, een driewieler. Ik vind het zo onstabiel, vooral met stoepjes enzo. Op de bon hebben ze week 16 geschreven als leverdatum... Nog 4 weken dus...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:03

Jullie kletsen echt veel!

Mickey ; wat vervelend van je wagen! De Quinny ben ik sowieso niet zo'n fan van, al vind ik die nieuwe met wit frame er wel mooi uit zien.

Slakje ; ik hoef L echt niet mee te nemen naar een theatervoorstelling (of bedoel je de bioscoop?) Dat zou hier ook niet echt gewaardeerd worden en ik zou er zelf niet lekker bij zitten.

Pindaatje ; ga voor je duimen!

Poison j welke dagen ga je werken?

Studie ; ik denk ook tandjes!

Nicci ; vannacht is hier ook fantastisch gegaan! Dank je!

Star ; vertel me alles over je nieuwe huis!

Ik ga straks met L naar de stad, wat doe ik haar aan? Lange mouwen romper, lange mouwen shirt en klaar? Of korte mouwen romper, lange mouwen shirt, vest?

Gast
Gast

Bericht  mickey do 22 maa 2012 - 22:15

@Parel: ik vind het ook niks... Maar het is beter als helemaal geen wagen.
Ik zou L in laagjes kleden, dan kun je haar wat uit doen, als het te warm is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:41

Ik vind het voor mezelf ook altijd moeilijk wat ik aan moet doen..

Gast
Gast

Bericht  mickey do 22 maa 2012 - 22:44

Ik herken het helemaal hoor! Heb F nu een romper met lange mouwen aan en een bloesje erover met een spijkerbroek. Had bedacht om hem dan zijn spijkerjasje aan te doen als we weg gaan. Zelf heb ik ook een spijkerbroek aan, hemdje, longsleeve en korte mouwen vestje erover. Als we weggaan doe ik ook mijn jas aan. Mocht ik het te warm krijgen, dan gooi ik die uit. Mocht F het te warm krijgen, dan doe ik hem zijn jas ook uit.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: