Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Nou vanmorgen was het weer 6 uur... Wordt ze wakker, gaat ze liggen spetteren, en als het te lang duurt schreeuwt ze een keertje, huilen doet ze niet haha. Maargoed, hoop dat ze snel weer gewoon tot 7 of later slaapt. Ik zit te denken om is te informeren wat de mogelijkheden zijn bij een gastouder, straks gaat ze 3 middagen al om 1 uur naar de opvang terwijl ik pas om 3 uur weg hoef om te werken, als ik haar dan om 3 uur bij de gastouder kan brengen en vriend haar om 4 uur/half 5 weer ophaalt scheelt het gewoon zoveel uren (en geld) en dan kan ik hopelijk ook als ik een keer extra moet werken haar ook wegbrengen.
Even de laatste 2 pagina's...
Mickey wel fijn dat je nu toch geld krijgt, alhoewel gewoon werken me fijner lijkt... Maar dat ben ik.
Parel fijn dat ze toch gepoept heeft! Valt me nog mee dat ze wel wil drinken, E. wil ook de fles niet als ze verstopt zit, pas als ze alles kwijt is wil ze weer drinken. Ik maak groente sowiezo zelf, kook gewoon een hele berg en dat vries ik in porties in, fruit verschilt, gisteravond had ze een potje gehad maar als ik vers en rijp fruit in huis heb maak ik het zelf. Morgen ga ik op de markt ook weer het een en ander halen. Potjes groente moet ze hier ook niet, en eerlijk is eerlijk, het smaakt ook nergens naar, ik snap het wel.
Nicci je mag haar wel een zoutoplossing geven om de neus vrij te maken he, dat werkte hier redelijk, dan dronk ze ook beter.
Star kun je dat boek gewoon bij de ah kopen? Heb van mijn zus ook een boekje gehad "lekker prakken" maar daar staan echt rare combinaties in, met groente en fruit wat kei duur is of wat wij nooit eten. Beterschap voor je meisje, hoop dat ze snel opknapt!
Studie jep met werk enzo gaat het allemaal goed Nog 3 weekjes en dan stop ik bij de thuiszorg, en nog 2 weekjes en dan begin ik bij het nieuwe project, heb dus 1 week overlap dan moet ik woensdag en vrijdagmiddag ook werken.
Even de laatste 2 pagina's...
Mickey wel fijn dat je nu toch geld krijgt, alhoewel gewoon werken me fijner lijkt... Maar dat ben ik.
Parel fijn dat ze toch gepoept heeft! Valt me nog mee dat ze wel wil drinken, E. wil ook de fles niet als ze verstopt zit, pas als ze alles kwijt is wil ze weer drinken. Ik maak groente sowiezo zelf, kook gewoon een hele berg en dat vries ik in porties in, fruit verschilt, gisteravond had ze een potje gehad maar als ik vers en rijp fruit in huis heb maak ik het zelf. Morgen ga ik op de markt ook weer het een en ander halen. Potjes groente moet ze hier ook niet, en eerlijk is eerlijk, het smaakt ook nergens naar, ik snap het wel.
Nicci je mag haar wel een zoutoplossing geven om de neus vrij te maken he, dat werkte hier redelijk, dan dronk ze ook beter.
Star kun je dat boek gewoon bij de ah kopen? Heb van mijn zus ook een boekje gehad "lekker prakken" maar daar staan echt rare combinaties in, met groente en fruit wat kei duur is of wat wij nooit eten. Beterschap voor je meisje, hoop dat ze snel opknapt!
Studie jep met werk enzo gaat het allemaal goed Nog 3 weekjes en dan stop ik bij de thuiszorg, en nog 2 weekjes en dan begin ik bij het nieuwe project, heb dus 1 week overlap dan moet ik woensdag en vrijdagmiddag ook werken.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
@Ayla: het is inderdaad fijn dat ik wel geld krijg nu, maar ik werk inderdaad liever voor mijn geld.
Wat een gezellige dame hebben jullie: gillen als ze te lang moet wachten.
Ik zou inderdaad eens informeren naar gastouder-opvang. Geen idee of het mogelijk is voor maar 1/1,5 uur per dag.
Wat een gezellige dame hebben jullie: gillen als ze te lang moet wachten.
Ik zou inderdaad eens informeren naar gastouder-opvang. Geen idee of het mogelijk is voor maar 1/1,5 uur per dag.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ayla, ik antwoord ff ja dat boek kun je gewoon kopen hoor! Ik heb hem vanmorgen nog zien staan, heb hem gekregen met de kerst.
Fijn dat het met werken enzo goed gaat, ik kan me goed voorstellen dat je gaat kijken naar gastouder.. je betaalt nu wel veel geld voor die weinig uurtjes.. dat is opzich best zonde.
Mickey haha ja je salaris naar de opvang brengen dan herken ik. Ik ga 24 uur werken.. maar ja ik wil gewoon niet stoppen en wij hebben er ook meteen twee naar de opvang dus het is gewoon een stuk duurder.. over 4 jaar houden we vast veel geld over :P
Fijn dat het met werken enzo goed gaat, ik kan me goed voorstellen dat je gaat kijken naar gastouder.. je betaalt nu wel veel geld voor die weinig uurtjes.. dat is opzich best zonde.
Mickey haha ja je salaris naar de opvang brengen dan herken ik. Ik ga 24 uur werken.. maar ja ik wil gewoon niet stoppen en wij hebben er ook meteen twee naar de opvang dus het is gewoon een stuk duurder.. over 4 jaar houden we vast veel geld over :P
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@Studie: ja bij jullie is het inderdaad nog eens zo duur, met 2 kids op de opvang. Jullie gaan zeker weten geld over houden over 4 jaar Wanneer begin je weer met werken?
mickey- Kletskop
mickey schreef:@Studie: ja bij jullie is het inderdaad nog eens zo duur, met 2 kids op de opvang. Jullie gaan zeker weten geld over houden over 4 jaar Wanneer begin je weer met werken?
2 april..
We moesten per de 1e of de 16e van de maand inschrijven. Maar gekozen voor de 16.. want anders was mijn eerste werkdag ook meteen de eerste dag op het dagverblijf, vond ik zelf niet zo prettig. Nu kan ik een beetje een ochtendritme maken en kijken wat handig is. Moet het toch in mijn eentje doen straks...
Dus ik vind het wel prettig zo.
studiebol- Ratel
Inschrijving is inderdaad per 1e of 16e van de maand. Dan had ik het denk ik ook zo gedaan ja. Als je er nu wat langer over doet 's ochtends, maakt dat niks uit, maar je kunt er nu inderdaad wel al aan wennen zo.
mickey- Kletskop
J drinkt nu flesjes van 150 cc helemaal op
straks naar t ziekenhuis voor controle altijd spannend hoe ze t doet.
straks naar t ziekenhuis voor controle altijd spannend hoe ze t doet.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Parel, dat je toch zo blij kunt zijn met zoveel poep!
Lejow, ergens zijn die tranen misschien ook wel fijn, dat alles er nu uit is. Het is ook echt geen kleinigheid wat jullie meegemaakt hebben, heerlijk dat je nu lekker met zijn drieën thuis bent.
Ayla, ook Lotte heeft een paar slechtere nachten achter de rug, zal misschien toch iets met de leeftijd zijn!
Over het zwemmen, volgens mij zit er tegenwoordig niet altijd meer chloor in het water, maar hebben ze nu wat anders. Ik kon zelf altijd heel slecht tegen chloor, had heel snel rode ogen na het zwemmen, maar dat merk ik nu eigenlijk helemaal niet meer.
Wel hoor ik dat bij te vroeg gaan zwemmen er meer kans is op oorontsteking, maar of dat echt zo is weet ik niet.
Vandaag Lotte weer gaan wegen, deze week 70 gram aangekomen, dat was voldoende, maar hiervoor moet ik haar wel vaker aanleggen. Ik wil nu toch gaan proberen om na het voeden nog wat kunstvoeding aan te bieden, kijken of ze gewoon niet voldaan genoeg is anders, want zo trek ik het eerlijk gezegd niet zo lang meer. Ik ben nu zo'n 6 uur op een dag aan het voeden of kolven, dan ook nog 7 uur slapen en dan moet ik ook nog werken, poetsen, koken en eten in de rest van de tijd en dat begint me wel op te breken. Morgen dus maar langs het kruidvat om een pak te halen.
Lejow, ergens zijn die tranen misschien ook wel fijn, dat alles er nu uit is. Het is ook echt geen kleinigheid wat jullie meegemaakt hebben, heerlijk dat je nu lekker met zijn drieën thuis bent.
Ayla, ook Lotte heeft een paar slechtere nachten achter de rug, zal misschien toch iets met de leeftijd zijn!
Over het zwemmen, volgens mij zit er tegenwoordig niet altijd meer chloor in het water, maar hebben ze nu wat anders. Ik kon zelf altijd heel slecht tegen chloor, had heel snel rode ogen na het zwemmen, maar dat merk ik nu eigenlijk helemaal niet meer.
Wel hoor ik dat bij te vroeg gaan zwemmen er meer kans is op oorontsteking, maar of dat echt zo is weet ik niet.
Vandaag Lotte weer gaan wegen, deze week 70 gram aangekomen, dat was voldoende, maar hiervoor moet ik haar wel vaker aanleggen. Ik wil nu toch gaan proberen om na het voeden nog wat kunstvoeding aan te bieden, kijken of ze gewoon niet voldaan genoeg is anders, want zo trek ik het eerlijk gezegd niet zo lang meer. Ik ben nu zo'n 6 uur op een dag aan het voeden of kolven, dan ook nog 7 uur slapen en dan moet ik ook nog werken, poetsen, koken en eten in de rest van de tijd en dat begint me wel op te breken. Morgen dus maar langs het kruidvat om een pak te halen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje als ik jou was zou ik dan friso kopen, dat schijnt het meest overeen te komen met de smaak van bv.
Ayla- Kletskop
Nou blondje ik vind het zo knap dat je zo vastberaden vol houd aan de borstvoeding en haar nu zo vaak aanlegt! goed hoor! Maar ik kan me zooooo goed voorstellen dat je helemaal op raapt, je bent er nu extra druk mee en extra op gefocust. Ik vind het slim om te kijken wat ze met de kunstvoeding dan doet, als ze dan nog veel drinkt of niet. Je kant het proberen en haar dan volgende week weer wegen kijken of er een verschil is.
studiebol- Ratel
@ lejow; wat fijn dat ze thuis is!
@ parel; hahaha wat kun je dan blij zijn met een poep
@ mickey; gastouder is heel felxibel zal vast wel kunnen voor een paar uurtjes maar
@ blondje; ik vind het knap van je hoor maar zo zelf denk ik combineren met KV
Hier ons dametje al erg eenkennig sinds 1,5 week echt overstuur brullen en overstrekken zodra ze bij een ander op schoot zit Na 3 kwartier ontdooit ze dan een klein beetje maar moet wij wel in het zicht blijven anders is het ook weer brullen.
Woensdag krijgt ze de 3e prikjes en dan willen we van het weekend een eerste hapje gaan proberen (camera in de aanslag )
Verder gaat t hier allemaal wel goed
@ parel; hahaha wat kun je dan blij zijn met een poep
@ mickey; gastouder is heel felxibel zal vast wel kunnen voor een paar uurtjes maar
@ blondje; ik vind het knap van je hoor maar zo zelf denk ik combineren met KV
Hier ons dametje al erg eenkennig sinds 1,5 week echt overstuur brullen en overstrekken zodra ze bij een ander op schoot zit Na 3 kwartier ontdooit ze dan een klein beetje maar moet wij wel in het zicht blijven anders is het ook weer brullen.
Woensdag krijgt ze de 3e prikjes en dan willen we van het weekend een eerste hapje gaan proberen (camera in de aanslag )
Verder gaat t hier allemaal wel goed
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Goedemorgen dames... Wat een rust hier!
E.lena vond vanmorgen om half 5 dat het wel etenstijd was, dus flesje 150+5 gegeven. Daar heeft ze tot 6 uur goed op geslapen, daarna vond ze het wel dag, maar ik nog niet dus met een beetje moeite heeft ze tot 8 uur geslapen! En net de papfles op. Straks even op de markt groente en fruit halen, mijn broertje naar t sporten brengen en weer halen, en daarna is het alweer bijna tijd om te koken en eten...
Jullie nog wilde plannen?
E.lena vond vanmorgen om half 5 dat het wel etenstijd was, dus flesje 150+5 gegeven. Daar heeft ze tot 6 uur goed op geslapen, daarna vond ze het wel dag, maar ik nog niet dus met een beetje moeite heeft ze tot 8 uur geslapen! En net de papfles op. Straks even op de markt groente en fruit halen, mijn broertje naar t sporten brengen en weer halen, en daarna is het alweer bijna tijd om te koken en eten...
Jullie nog wilde plannen?
Ayla- Kletskop
Haha, wij hebben hier timing. Om 7u ging de wekker af, om 7u wilde Louise haar flesje.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ayla, weer vroeg dag dus bij jullie! Geen wilde plannen hier hoor...
Slakje das wel handig
Hier is wat gedoe met de flessen.. als V savonds om 7 uur een fles van 180 krijgt drinkt ze die op.. dan nog ff wakker en dan naar bed. Binnen een half uur is ze aan het krijsen.. niet normaal.. negeren, steeds het speentje geven helpt niet.. haal je haar naar beneden en geef je haar weer eten.. zuipt ze zo weer tussen de 180 en de 210 op en dan slaapt ze dus door tot de volgende ochtend... Maar s avonds is het hier dus niet echt rustig.. en L wil om 22 uur niet meer zo goed drinken... Dus ik heb bedacht dat ik rijstebloem ga kopen en ze dan om 19.00/19.30 een papfles ga geven en dan kijk ik wel hoe lang ze het daar op vol houden.. Het is het proberen waard.
En dan zit ik nog met die stomme drie standen speen waar ik niks van snap.. en waar ze slecht uit drinken, heel irritant dus het is hier geen feestje met het eten
Slakje das wel handig
Hier is wat gedoe met de flessen.. als V savonds om 7 uur een fles van 180 krijgt drinkt ze die op.. dan nog ff wakker en dan naar bed. Binnen een half uur is ze aan het krijsen.. niet normaal.. negeren, steeds het speentje geven helpt niet.. haal je haar naar beneden en geef je haar weer eten.. zuipt ze zo weer tussen de 180 en de 210 op en dan slaapt ze dus door tot de volgende ochtend... Maar s avonds is het hier dus niet echt rustig.. en L wil om 22 uur niet meer zo goed drinken... Dus ik heb bedacht dat ik rijstebloem ga kopen en ze dan om 19.00/19.30 een papfles ga geven en dan kijk ik wel hoe lang ze het daar op vol houden.. Het is het proberen waard.
En dan zit ik nog met die stomme drie standen speen waar ik niks van snap.. en waar ze slecht uit drinken, heel irritant dus het is hier geen feestje met het eten
studiebol- Ratel
@Pitbull: wat vervelend zeg, dat ze nu al eenkennig lijkt te zijn. Oh, dit weekend eerste hapje? Spannend!
@Ayla: weer een vroege vogel dus. Veel plezier vandaag met naar de markt gaan en je broertje brengen en halen. Lief hoor, dat je dat voor hem doet.
@Slakje: dat is goed getimed van haar! Of hoorde ze de wekker?
@Studie: ik las je andere topic over de speen. Wat een gedoe zeg. En ook raar dat ze bij Prenatal vertelden dat ze geen brede L spenen verkopen, terwijl die er wel zijn. Hopelijk gaat het dan wel weer goed met het drinken van de meiden. Ik ben benieuwd hoe het met de rijstebloem zal gaan.
@Blondje: ik vind het echt super dat je zo veel probeert om de borstvoeding op te krikken, maar als het meer moeite kost, dan dat het oplevert, dan zou ik denk ik ook (deels) overstappen.
@All: hier weer een lekkere nacht achter de rug. F sliep rond 22.30/23.00, zoals gewoonlijk, en werd om 8.30 wakker. Vandaag maar weer eens strijken. Heb gister twee pamperdozen vol kleertjes van mijn zus gekregen, die van haar zoontje zijn geweest. Heb een deel al gewassen, er zit nog een deel in de wasmachine/droger, dus ik heb genoeg te doen...
@Ayla: weer een vroege vogel dus. Veel plezier vandaag met naar de markt gaan en je broertje brengen en halen. Lief hoor, dat je dat voor hem doet.
@Slakje: dat is goed getimed van haar! Of hoorde ze de wekker?
@Studie: ik las je andere topic over de speen. Wat een gedoe zeg. En ook raar dat ze bij Prenatal vertelden dat ze geen brede L spenen verkopen, terwijl die er wel zijn. Hopelijk gaat het dan wel weer goed met het drinken van de meiden. Ik ben benieuwd hoe het met de rijstebloem zal gaan.
@Blondje: ik vind het echt super dat je zo veel probeert om de borstvoeding op te krikken, maar als het meer moeite kost, dan dat het oplevert, dan zou ik denk ik ook (deels) overstappen.
@All: hier weer een lekkere nacht achter de rug. F sliep rond 22.30/23.00, zoals gewoonlijk, en werd om 8.30 wakker. Vandaag maar weer eens strijken. Heb gister twee pamperdozen vol kleertjes van mijn zus gekregen, die van haar zoontje zijn geweest. Heb een deel al gewassen, er zit nog een deel in de wasmachine/droger, dus ik heb genoeg te doen...
mickey- Kletskop
Mickey leuk dat je zo veel kleertjes hebt gehad! Is het wel je smaak?
Ik was nog ff naar het winkelcentrum gelopen, nergens die brede speen voor de fles dus het is maar goed dat ik hem bestelt heb. Ook nog ff naar de kruidvat geweest, want ik heb die kortingskaart en mijn dagaanbieding was een pak pampers voor 5 euro nog wat... nou daar heb ik er dus drie van gekocht. Mag volgens mij maar per drie, maar miscchien probeer ik het van de week nog een keer. Dit is wel een super aanbieding.
Parel had jij laatst nog iets leuks bij de V&D gekocht? Ik ga morgen hopelijk even naar de voorverkoopavond van het Prijzencircus, ff kijken of ze nog wat leuks hebben en dan nu hopelijk lekker met korting!
Ik was nog ff naar het winkelcentrum gelopen, nergens die brede speen voor de fles dus het is maar goed dat ik hem bestelt heb. Ook nog ff naar de kruidvat geweest, want ik heb die kortingskaart en mijn dagaanbieding was een pak pampers voor 5 euro nog wat... nou daar heb ik er dus drie van gekocht. Mag volgens mij maar per drie, maar miscchien probeer ik het van de week nog een keer. Dit is wel een super aanbieding.
Parel had jij laatst nog iets leuks bij de V&D gekocht? Ik ga morgen hopelijk even naar de voorverkoopavond van het Prijzencircus, ff kijken of ze nog wat leuks hebben en dan nu hopelijk lekker met korting!
studiebol- Ratel
Dames, wat schrijven jullie allemaal veel.
Ik ben maar eens een beetje aan het minderen met computeren (nog wel fb maar dat gaat via de telefoon), wil wat meer met T. doen aan wandelen, spelen en kroelen.
Hier gaat eigenlijk alles goed, T. doet het enorm goed nog steeds, blijft lekker vrolijk en tevreden. Vandaag zijn we al 2x even wezen wandelen, hartstikke lekker zo in het zonnetje. T. heeft alleen nog moeite met het omhoog houden van haar hoofdje als ze op haar buikje ligt, dus we leggen haar zoveel mogelijk zo neer in de hoop dat ze haar nekspieren goed gaat trainen.
Studie; al uitgevogeld hoe de 3 standenspeen werkt? Heb er hier ook 1 liggen maar geen idee hoe dat ding werkt.
Star; Vroege diensten heb ik meestal. Af en toe avonden en heel soms nachten. Pff na 17 weken met je meisje weer beginnen, vond je dat niet lastig, ik moet na 12 weken thuis met T. weer beginnen... bah!
Mickey; Leuk zoveel kleertjes gekregen, wel dingen die je ook echt leuk vind?
De rest... sorry geen idee meer wat iedereen geschreven heeft
Ik ben maar eens een beetje aan het minderen met computeren (nog wel fb maar dat gaat via de telefoon), wil wat meer met T. doen aan wandelen, spelen en kroelen.
Hier gaat eigenlijk alles goed, T. doet het enorm goed nog steeds, blijft lekker vrolijk en tevreden. Vandaag zijn we al 2x even wezen wandelen, hartstikke lekker zo in het zonnetje. T. heeft alleen nog moeite met het omhoog houden van haar hoofdje als ze op haar buikje ligt, dus we leggen haar zoveel mogelijk zo neer in de hoop dat ze haar nekspieren goed gaat trainen.
Studie; al uitgevogeld hoe de 3 standenspeen werkt? Heb er hier ook 1 liggen maar geen idee hoe dat ding werkt.
Star; Vroege diensten heb ik meestal. Af en toe avonden en heel soms nachten. Pff na 17 weken met je meisje weer beginnen, vond je dat niet lastig, ik moet na 12 weken thuis met T. weer beginnen... bah!
Mickey; Leuk zoveel kleertjes gekregen, wel dingen die je ook echt leuk vind?
De rest... sorry geen idee meer wat iedereen geschreven heeft
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Hey meiden
Lejow, wat fijn dat ze einde;ijk thuis is! Heerlijk! Geniet ervan!
Mickey leuk zoveel kleertjes, hoop dat het ook je smaak is
Ayla vroegdag dus bij jou
Studie vervelend zeg van de drie standenspeen, ik heb er ook geen verstand van
MissD wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen met werken? Ik a.s. maandag weer, ben benieuwd....
Supertalentje, wanneer moet jij weer werken?Hoe gaat het met Meneer de Mol?
Verder weet ik het zo even niet meer, sorry als ik niet op iemand heb gereageerd terwijl er wel iets is geschreven.
Hier een heerlijk weekend weg geweest. J. heeft zich voorbeeldig gedragen en vond alle aandacht van opa en oma en zijn oom en tante heerlijk! Zijn naar de dierentuin geweest, lekker gewnadeld bij de hunebedden en naar de bataviawerf geweest.
Nog ff genieten van mijn laatse paar dagen verlof. Maandag weer beginnen met werken, wel zin in, maar vind t ook moeilijk!
J. wordt bijna niet wakker voor zijn laatste fles van 22.30/23.00 uur. Hij drinkt daardoor ook erg slecht. Zouden we deze fles mogen overslaan en in zijn fles van 18.00/18.30 uur rijstebloem mogen toevoegen tot de volgende ochtend tussen 6 en 7 uur?
Lejow, wat fijn dat ze einde;ijk thuis is! Heerlijk! Geniet ervan!
Mickey leuk zoveel kleertjes, hoop dat het ook je smaak is
Ayla vroegdag dus bij jou
Studie vervelend zeg van de drie standenspeen, ik heb er ook geen verstand van
MissD wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen met werken? Ik a.s. maandag weer, ben benieuwd....
Supertalentje, wanneer moet jij weer werken?Hoe gaat het met Meneer de Mol?
Verder weet ik het zo even niet meer, sorry als ik niet op iemand heb gereageerd terwijl er wel iets is geschreven.
Hier een heerlijk weekend weg geweest. J. heeft zich voorbeeldig gedragen en vond alle aandacht van opa en oma en zijn oom en tante heerlijk! Zijn naar de dierentuin geweest, lekker gewnadeld bij de hunebedden en naar de bataviawerf geweest.
Nog ff genieten van mijn laatse paar dagen verlof. Maandag weer beginnen met werken, wel zin in, maar vind t ook moeilijk!
J. wordt bijna niet wakker voor zijn laatste fles van 22.30/23.00 uur. Hij drinkt daardoor ook erg slecht. Zouden we deze fles mogen overslaan en in zijn fles van 18.00/18.30 uur rijstebloem mogen toevoegen tot de volgende ochtend tussen 6 en 7 uur?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl... of het allemaal mag weet ik niet.. maar dat laatste wat jij over de fles schrijft dat ga ik vanavond wel proberen. Hier is het weer ff drama dus ik vind het het proberen waard.
MissD ik heb besloten de speen niet uit te vogelen.. via internet kan ik ze wel bestellen dus dat gedaan. Ik wil gewoon dat ze goed blijven drinken.. en dat ik dus niet steeds hoef te kijken of ik die fles wel goed vast hebt, lijkt me vreselijk irritant zeker als ik ze tegelijk voed.
MissD ik heb besloten de speen niet uit te vogelen.. via internet kan ik ze wel bestellen dus dat gedaan. Ik wil gewoon dat ze goed blijven drinken.. en dat ik dus niet steeds hoef te kijken of ik die fles wel goed vast hebt, lijkt me vreselijk irritant zeker als ik ze tegelijk voed.
studiebol- Ratel
Studie snap ik. Maar jouw meiden zijn twee maanden ouder dan J is. Daarom twijfel ik. Bel hwt cb maar als het vanavond weer zo is.
Poisongirl- Kletskop
Poison ik zou het niet doen als ik jou was, nu al rijstebloem en 12 uur door laten slapen. Je kan wel proberen om iets langer tussen de flessen te laten overdag zodat je rond 21:00 opd e laatste voeding uitkomt. Ze hebben mij bij het cb sterk afgeraden om zo jong al zolang te laten slapen.
Ayla- Kletskop
Ayla, bedankt voor je reactie. Dan doe ik dat nog maar niet (vanaf wanneer wel?) en hoe deed jij dat met E. dan? Want uit je reactie maak ik op dat je het wel hebt overwogen... Tussen zijn voedingen overdag gaat niet lukken. Ik maak hem nu maar gewoon wakker en wat erin gaat gaar erin. Wat was trouwens de achterliggende gedachte van het nog niet laten doorslapen?
Poisongirl- Kletskop
@poisongirl
Hoeveel flessen krijgt J?
wij geven sinds een paar dagen 5 flessen van 150/160 om de beurt en geven om 22:30-23:00 laatste fles maar drinkt ze ook niet helemaal op..slaapt daarna wel tot half 7.
wij geven sinds een paar dagen 5 flessen van 150/160 om de beurt en geven om 22:30-23:00 laatste fles maar drinkt ze ook niet helemaal op..slaapt daarna wel tot half 7.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Ze dronk hier 's morgens de fles niet meer leeg, kreeg er hooguit 90 cc in. Ik dacht toen ook, nouja, wat ze drinkt dat drinkt ze, ook goed. Ik ben geloof ik met 3,5 maand ongeveer begonnen met rijstebloem, omdat ze 's nachts erg onrustig was, toen ik in de laatste fles rijstebloem deed was dat over. Op een gegeven moment ben ik in de fles om 19:00 uur rijstebloem gaan doen, omdat het daar uiteindelijk toch op uit zou komen. En toen na een weekje ofzo denk ik hoefde ze zelf de fles om 23:00 niet meer, ze liep maar te tutten en nauwelijks drinken. Toen heb ik haar door laten slapen, ze was toen op de dag af 4 maanden. Ze mogen officieel met 4 maanden pas rijstebloem, maar ik denk dat een paar weken niet zo gek veel uitmaakt... Kijk je moet het niet met 2 mnd gaan geven, dat snapt iedereen, maar 14 of 16 weken zal het verschil niet maken. Je mag ze nog niet door laten slapen omdat dan de suikerspiegel laag kan worden, en ze dan de honger niet meer voelen omdat ze zo sloom worden (ofzoiets) Ik heb E. ook een keer halfgaar gevonden in bed hoor, toen ze een week of 4 was, dus ik ben er sowiezo wat huiverig voor. Haha heel verhaal, maar goed, wel antwoord op je vragen!
Ayla- Kletskop
hellowkitty schreef:@poisongirl
J. krijgt vijf flessen van (180+6). De laatste krijgt hij tussen 22 en 23 uur. Die drinkt hij dus amper, meestal maar 50cc. Daarna slaapt hij tot 7-8 uur. Minder in zijn fles doen overdag werkt ook niet, dan redt hij het niet tot de volgende voeding.
@Ayla, bedankt voor de uitleg. Het maakt mij ook niet uit om m uit bed te halen voor zijn voeding, maar vind t zielig voor hem! Maar als ik jouw verhaal zo lees dan doe ik dat toch maar, hij is vandaag pas 12 weken namelijk (nou ja pas, ik vind het eerder al )
Vandaag trouwens met hem naar HA geweest want hij heeft al meer dan een week ontstoken oogjes, heb er nu een zalfje voor gekregen.
Poisongirl- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011