Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Even ontzettend ego hoor..
Ik ben net naar het ziekenhuis geweest, CB arts... maar ik kom er wat negatief van terug. Daar baal ik van.
Ten eerste positief de dames zitten met alles boven het gemiddelde van een prematuur, dus gewicht,lengte en hoofdomvang, dus dat is goed.
Maar nu klopt het lijntje van de hoofdomvang van V niet.. blijkbaar is die in 3 weken tijd enorm gegroeid. Kan betekenen vocht in het hoofd, maar ook dat de andere metingen gewoon niet goed gegaan zijn, of anders want ja dit was weer iemand anders die ging meten. Dit stukje kan ik nog relativeren omdat V echt een hekel heeft als er iets of iemand aan haar hoofd komt, dus het is elke keer krijsen als dat meetlintje om haar hoofd zit. Plus dat er steeds door eenzelfde persoon werd gemeten, hier thuis en nu in het ziekenhuis dus door iemand anders dus ik denk dat het allemaal nog mee valt. Over twee weken wordt haar hoofd voor de zekerheid extra gemeten. Ondanks dat ik het kan relativeren zit het me toch niet lekker.
Dan vervolgens is V haar ene been langer dan het andere been. Ik zag het ook wel, toen ze het me liet zien. Niet ontzettend veel maar wel iets. Morgen krijgen we de uitslag van de echo die vorige week van haar heupen gemaakt is.. nu hoop ik maar ontzettend dat daar niks op te zien is want het kon goed zijn dat door een heupafwijking haar ene beentje dus langer is. Maar toen ik aangaf dat ik dit zelf ook had, toen zei ze dat het ook iets in de familie dan kon zijn. Nu zit ik dus toch wel met zenuwen voor de uitslag van morgen, terwijl ik altijd heb gedacht en het gevoel had dat er niks aan de hand was... maar nu is dat gevoel helemaal verdwenen. Mocht er dus wel iets aan de hand zijn, dan zullen er maatregelen genomen moeten worden als misschien een spreidbroekje of beugels.
Gatver ik ben gewoon in een klap ff heel onzeker over alles geworden... daar baal ik gewoon ff van.
Ik ben net naar het ziekenhuis geweest, CB arts... maar ik kom er wat negatief van terug. Daar baal ik van.
Ten eerste positief de dames zitten met alles boven het gemiddelde van een prematuur, dus gewicht,lengte en hoofdomvang, dus dat is goed.
Maar nu klopt het lijntje van de hoofdomvang van V niet.. blijkbaar is die in 3 weken tijd enorm gegroeid. Kan betekenen vocht in het hoofd, maar ook dat de andere metingen gewoon niet goed gegaan zijn, of anders want ja dit was weer iemand anders die ging meten. Dit stukje kan ik nog relativeren omdat V echt een hekel heeft als er iets of iemand aan haar hoofd komt, dus het is elke keer krijsen als dat meetlintje om haar hoofd zit. Plus dat er steeds door eenzelfde persoon werd gemeten, hier thuis en nu in het ziekenhuis dus door iemand anders dus ik denk dat het allemaal nog mee valt. Over twee weken wordt haar hoofd voor de zekerheid extra gemeten. Ondanks dat ik het kan relativeren zit het me toch niet lekker.
Dan vervolgens is V haar ene been langer dan het andere been. Ik zag het ook wel, toen ze het me liet zien. Niet ontzettend veel maar wel iets. Morgen krijgen we de uitslag van de echo die vorige week van haar heupen gemaakt is.. nu hoop ik maar ontzettend dat daar niks op te zien is want het kon goed zijn dat door een heupafwijking haar ene beentje dus langer is. Maar toen ik aangaf dat ik dit zelf ook had, toen zei ze dat het ook iets in de familie dan kon zijn. Nu zit ik dus toch wel met zenuwen voor de uitslag van morgen, terwijl ik altijd heb gedacht en het gevoel had dat er niks aan de hand was... maar nu is dat gevoel helemaal verdwenen. Mocht er dus wel iets aan de hand zijn, dan zullen er maatregelen genomen moeten worden als misschien een spreidbroekje of beugels.
Gatver ik ben gewoon in een klap ff heel onzeker over alles geworden... daar baal ik gewoon ff van.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
He Studie wat balen allemaal!
Poison graag gedaan!
Poison graag gedaan!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
@Studie, wat ontzettend naar! Maargoed, stel dat, dan is het toch ook allemaal niks levensbedreigends? (gewoon om te relativeren?)
@PArel: congratulations, ouwe doos! Haha!
Ik vraag me steeds af, wie was TBIB eerst? Of ben ik nou ontzettend dom?
Kleine man heeft zn eerste inentingen gehad, hij gillen en ik ook... Onmenselijk vond ik het en die vrouw van het cb kijk ik ook nooit meer aan, dat je dat kunt doen zeg voor je geld... Hij heeft vooralsnog geen last, wakkere dodo (gaat maar niet slapen).
@PArel: congratulations, ouwe doos! Haha!
Ik vraag me steeds af, wie was TBIB eerst? Of ben ik nou ontzettend dom?
Kleine man heeft zn eerste inentingen gehad, hij gillen en ik ook... Onmenselijk vond ik het en die vrouw van het cb kijk ik ook nooit meer aan, dat je dat kunt doen zeg voor je geld... Hij heeft vooralsnog geen last, wakkere dodo (gaat maar niet slapen).
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Studie kan me je gevoel wel voorstellen. Ga duimen dat het niets is. En idd probeer te relativeren, al is dat niet altijd makkelijk.
Super ik weet wie tbib eerst was...
Ayla er is nog geen post geweest..haha
Super ik weet wie tbib eerst was...
Ayla er is nog geen post geweest..haha
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:Super ik weet wie tbib eerst was...
Is dat een geheim?
Supertalentje- Kletskop
Denk t niet. Pm he wel ff.
Poisongirl- Kletskop
@Studie: jee... kan me voorstellen dat je met een rot gevoel zit nu. Ik had het laatst ook, toen ze zeiden dat F zijn hoofd te snel was gegroeid. Bij ons bleek er niks aan de hand te zijn, het was verkeerd ingevoerd in de computer... Ik hoop voor jullie dat er ook niks aan de hand is met jullie mooie meisje!
@Super: ik weet niet of TBIB het geheim wilt houden, ze heeft het volgens mij een tijdje terug wel zelf hier neergezet, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb ook gehuild hoor, bij de eerste prikjes van F. En bij de tweede stond het huilen me ook nader dan het lachen. F werd er iedere keer heel moe van, maar Meneer Mol dus niet...
@Blondje: das wel fijn zeg, dat je tussen de lessen door naar huis kunt. Wat voor les geef je eigenlijk?
En de rest weet ik niet meer. Ik heb nu ff pauze van het strijken... Ben al goed bezig, vind ik zelf. Maar het was ook weer hard nodig... Laatste was zit nu in de machine, maar dat zijn maar handdoeken. Kleren van F heb ik bijna weg, nog 2 broekjes die net uit de droger komen. Kleren van mijn vriend ben ik ook bijna mee klaar. En dan mijn eigen berg kleren nog... Heb het net al verdeeld in twee stapels: "doe ik graag aan" en "vind ik eigenlijk niet meer leuk". Dat schept alweer overzicht, hahaha.
@Super: ik weet niet of TBIB het geheim wilt houden, ze heeft het volgens mij een tijdje terug wel zelf hier neergezet, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb ook gehuild hoor, bij de eerste prikjes van F. En bij de tweede stond het huilen me ook nader dan het lachen. F werd er iedere keer heel moe van, maar Meneer Mol dus niet...
@Blondje: das wel fijn zeg, dat je tussen de lessen door naar huis kunt. Wat voor les geef je eigenlijk?
En de rest weet ik niet meer. Ik heb nu ff pauze van het strijken... Ben al goed bezig, vind ik zelf. Maar het was ook weer hard nodig... Laatste was zit nu in de machine, maar dat zijn maar handdoeken. Kleren van F heb ik bijna weg, nog 2 broekjes die net uit de droger komen. Kleren van mijn vriend ben ik ook bijna mee klaar. En dan mijn eigen berg kleren nog... Heb het net al verdeeld in twee stapels: "doe ik graag aan" en "vind ik eigenlijk niet meer leuk". Dat schept alweer overzicht, hahaha.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja: F rolt van buik naar rug!!! Gisteravond voor het eerst laten zien, daarna niet meer gedaan. Ik was helemaal enthousiast aan't klappen voor hem. Hij en mijn vriend keken me aan alsof ik gek was geworden... Maar vanmorgen heeft hij het ook een keer of 4/5 achter elkaar gedaan!
mickey- Kletskop
Goed bezig mickey! En wat goed van F. Leuk zeg. J. Rolde zich per ongeluk van buik op rug, keek helemaal verschrikt, haha. Maar dat was maar twee keer verdeeld over 7 dagen. Maar begin is er, hihi.
Poisongirl- Kletskop
mickey schreef:Oh ja: F rolt van buik naar rug!!! Gisteravond voor het eerst laten zien, daarna niet meer gedaan. Ik was helemaal enthousiast aan't klappen voor hem. Hij en mijn vriend keken me aan alsof ik gek was geworden... Maar vanmorgen heeft hij het ook een keer of 4/5 achter elkaar gedaan!
Wat cool! Ik vind dit echt leuk om te lezen, meneer De Mol deed het net ook! Het was meer alsof hij 'omviel', daarom dacht ik dat het niet telde, maar hij draaide wel helemaal op zn rug. Eens kijken of hij het straks nog doet of dat het een toevalstreffer was, haha!
Supertalentje- Kletskop
Bij F ziet het inderdaad uit alsof hij omkiept. Hij zwiept zijn hoofd naar Ă©Ă©n kant en de rest komt erachter aan, hahahah. Ziet er zo leuk uit
mickey- Kletskop
Bij ons kikkertje leek het ook op omvallen. Iets teveel gewicht naar een kant en boem. Maar wil helemaal op zijn rug inderdaad. Heel leuk om te zien.
Poisongirl- Kletskop
De een hangt de vlag uit en ik zit te wachten tot hij van zn rug naar zn buik draait, dat lijkt me veel moeilijker, haha!
Spuit 11: ik weet wie TBIB is en die vond ik altijd erg aardig, leuk dat je terug bent! (alweer een eeuwigheid, maargoed).
@Poison: hoe is het met je buikpijn? Ik ben gister ongesteld geworden, voor de tweede keer alweer, maar volgens mij was de vorige keer geen 4 weken geleden... (hmm, wat kan dit zijn, wat kan dit zijn...)
Spuit 11: ik weet wie TBIB is en die vond ik altijd erg aardig, leuk dat je terug bent! (alweer een eeuwigheid, maargoed).
@Poison: hoe is het met je buikpijn? Ik ben gister ongesteld geworden, voor de tweede keer alweer, maar volgens mij was de vorige keer geen 4 weken geleden... (hmm, wat kan dit zijn, wat kan dit zijn...)
Supertalentje- Kletskop
MissD: Nee hij heeft geen last meer gehad van zijn prikjes, is de hele dag al erg vrolijk, en kan zich heerlijk vermaken in de box.
Parel: gefeliciteerd met je verjaardag!! Je hebt er prachtig weer bij vandaag!
Studie: wat een dingen komen er op je af ineens.. Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik kan me indenken dat je je nu zorgen maakt en je onzeker voelt.
Mickey: wat goed van F zeg! Dat zie ik mijn mannetje voorlopig nog niet doen!
Parel: gefeliciteerd met je verjaardag!! Je hebt er prachtig weer bij vandaag!
Studie: wat een dingen komen er op je af ineens.. Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik kan me indenken dat je je nu zorgen maakt en je onzeker voelt.
Mickey: wat goed van F zeg! Dat zie ik mijn mannetje voorlopig nog niet doen!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Supertalentje schreef:De een hangt de vlag uit en ik zit te wachten tot hij van zn rug naar zn buik draait, dat lijkt me veel moeilijker, haha!
Ben je weer zwanger en is t de innesteling sorry, flauw! Ik ben een beetje melig. Denk gewoon een weer op gang komende cyclus
Met mijn buikpijn gaat het goed, hij is weg, hihi. Ben benieuwd wanneer de volgende komt... Zo, ik ga lekker wandelen met J.ason en ergens een schepijsje eten
O, trouwens, rug naar buik is ook lastiger. Dat doet Mijn kikkertje ook nog niet...
Poisongirl- Kletskop
Lotte is 1 keer gedraaid, maar dat is al lang geleden. Ze doet het wel met hulp, als je haar handje pakt kan ze het, maar niet helemaal zelf. Ze zwaait dan helemaal haar beentje omhoog en heeft ook een grote draaicirkel. Wel draaien als de wijzers van een klok zeg maar.
Ik wil hier wel het andere boxkleed weer in de box leggen, daar draaide ze beter op, maar dat ligt er nu de afgelopen maand niet meer in.
Ik weet niet wie TBIB is, maar weet sowieso niet of ik haar dan moet kennen, in welke topics ze eerst kwam enzo.
Ik weet niet wie het vroeg, maar ik geef wiskunde, dit jaar alleen 4e en 5e klassen, erg leuk die leerlingen!
Ik wil hier wel het andere boxkleed weer in de box leggen, daar draaide ze beter op, maar dat ligt er nu de afgelopen maand niet meer in.
Ik weet niet wie TBIB is, maar weet sowieso niet of ik haar dan moet kennen, in welke topics ze eerst kwam enzo.
Ik weet niet wie het vroeg, maar ik geef wiskunde, dit jaar alleen 4e en 5e klassen, erg leuk die leerlingen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Poison: jij bent een mooie, mij bang maken, haha! Hopelijk smelt je ijsje voor je het op hebt ;-)
@Blondje: wat een leuk beroep! Geef je op de lagere of middelbare school les?
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:@Poison: jij bent een mooie, mij bang maken, haha! Hopelijk smelt je ijsje voor je het op hebt ;-)
Mijn ijsje was lekker en niet gesmolten
Poisongirl- Kletskop
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Ik weet ook ff niet waar ik last van had vanmiddag. Maar het komt gewoon ik ben altijd heel postiief geweest. Vanaf dat de meiden geboren zijn heb ik gewoon een goed gevoel, ze doen het goed, zijn sterk, niet constant ziek(eigenlijk nog niet ziek geweest) lopen qua ontwikkeling gewoon super. Allemaal dingen waar van ze zeggn dat bij prematuren gewoon veel achterstand in kan zijn. Tot twee weken terug waren de controles van de kinderartsen en de wijkverpleegkundige die thuis kan ook elke keer goed, iedereen vond dat ze het zo goed deden. En als ik hier lees wat jullie kindjes doen, het draaien van rug naar buik enzo.. dan denk ik dat doen mijn dames ook, ze doen het dus keurig.
En dan zit je vanmorgen ineens bij iemand, die op zoveel dingen "commentaar" had, ze zij zowat bij alles dat moeten we in de gaten houden. En dan waren die twee dingen die ik vanmorgen had op geschreven gewoon de meest uitspringende. En tja die houding van vanmorgen heeft me ineens onzeker gemaakt.
Maar ik heb ook weer gerelativeerd.. en dat helpt. Ik heb een beter gevoel en heb niet het idee dat V iets met haar hoofd heeft.. en ook niet met haar heupen maar goed dat weet ik morgen zeker. Ik heb heerlijk genoten van het mooie weer in de tuin. Vol in de zon stond de thermometer en ik zat daar natuurlijk ook en die gaf meer dan 25 graden aan! En daarna een heel stuk met de dames gewandeld. Heerlijk ben net een half uurtje thuis en ik heb lekker de oven aan staan voor een pizza.
Mickey ik weet het nog ik moest meteen aan jou denken. Volgens mij staat het wel goed ingevoerd maar ja heeft deze mevrouw gewoon heel anders gemeten en is daar het verschil door ontstaan.
Super, het is idd niks levensbedreigend... al lijkt me vocht in je hoofd niet goed... maar ik denk dat ze dat niet heeft. Wat leuk dat meneer Mol van rug naar buik draait dat is vast geen toeval hoor hij kan dat gewoon.
Poison fijn dat je ijsje zo lekker was!
En dan zit je vanmorgen ineens bij iemand, die op zoveel dingen "commentaar" had, ze zij zowat bij alles dat moeten we in de gaten houden. En dan waren die twee dingen die ik vanmorgen had op geschreven gewoon de meest uitspringende. En tja die houding van vanmorgen heeft me ineens onzeker gemaakt.
Maar ik heb ook weer gerelativeerd.. en dat helpt. Ik heb een beter gevoel en heb niet het idee dat V iets met haar hoofd heeft.. en ook niet met haar heupen maar goed dat weet ik morgen zeker. Ik heb heerlijk genoten van het mooie weer in de tuin. Vol in de zon stond de thermometer en ik zat daar natuurlijk ook en die gaf meer dan 25 graden aan! En daarna een heel stuk met de dames gewandeld. Heerlijk ben net een half uurtje thuis en ik heb lekker de oven aan staan voor een pizza.
Mickey ik weet het nog ik moest meteen aan jou denken. Volgens mij staat het wel goed ingevoerd maar ja heeft deze mevrouw gewoon heel anders gemeten en is daar het verschil door ontstaan.
Super, het is idd niks levensbedreigend... al lijkt me vocht in je hoofd niet goed... maar ik denk dat ze dat niet heeft. Wat leuk dat meneer Mol van rug naar buik draait dat is vast geen toeval hoor hij kan dat gewoon.
Poison fijn dat je ijsje zo lekker was!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Lejow; Las ergens dat B. een bloedtransufie gaat krijgen vandaag, succes. Hopelijk heeft ze hierdoor wat minder dipjes.
Blondje; Lekker zeg weer eens uit eten geweest. Wel minder dat L. al zo vroeg wakker was!
Studie; Wat vervelend dat je zo bezorgd moet zijn over beide meisjes, een dikke
Super; Waren de prikjes zo vervelend, of de mw. gewoon niet leuk? Heeft ie er veel last van gehad? Of is ie lekker wakker gebleven?
Mickey; Goed bezig geweest! Wat leuk dat F. aan het rollen is.
Vanochtend lekker even bij mijn ouders geweest, vanmiddag lekker op terras gezeten met mijn kleine roomtoetje en een vriendin. Wat een heerlijk weer was het. Hopelijk morgen nog lekker weer, dan ga ik wandelen aan het water met mijn buurvrouw. Jullie al leuke weekendplannen? Zag dat het van het weekend weer iets minder goed weer word, dus hier nog maar even geen plannen gemaakt.
Blondje; Lekker zeg weer eens uit eten geweest. Wel minder dat L. al zo vroeg wakker was!
Studie; Wat vervelend dat je zo bezorgd moet zijn over beide meisjes, een dikke
Super; Waren de prikjes zo vervelend, of de mw. gewoon niet leuk? Heeft ie er veel last van gehad? Of is ie lekker wakker gebleven?
Mickey; Goed bezig geweest! Wat leuk dat F. aan het rollen is.
Vanochtend lekker even bij mijn ouders geweest, vanmiddag lekker op terras gezeten met mijn kleine roomtoetje en een vriendin. Wat een heerlijk weer was het. Hopelijk morgen nog lekker weer, dan ga ik wandelen aan het water met mijn buurvrouw. Jullie al leuke weekendplannen? Zag dat het van het weekend weer iets minder goed weer word, dus hier nog maar even geen plannen gemaakt.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ja klopt MissD,
Dus even een kort ego berichtje, want ga zo nog even naar het ziekenhuis.
Maar ze krijgt inderdaad een transfusie (gaat maar om 40 ml). Ze hebben vanmorgen daarvoor bij ons beide bloedgeprikt. Dit wordt dan gekruist om te kijken of er iets van anti stoffen zijn ofzo. Zij krijgt niet mijn bloed hoor, gewoon donorbloed.
Sinds de bevalling ben ik trouwens voor geen meter meer te prikken, waar ze de naald er eerst zo in jaste, rolt nu mijn ader weg
Dus om te voorkomen dat ze moest gaan purren met die naald (wat tijdens mijn bevalling wel gebeurd is, gevolg: twee pimpelpaarse oranje groen gele blauwe bruine JOEKELS van plekken in mijn elleboogholtes...). Dus, prikte de zuster in mijn hand = AAAUWWIE
Dus even een kort ego berichtje, want ga zo nog even naar het ziekenhuis.
Maar ze krijgt inderdaad een transfusie (gaat maar om 40 ml). Ze hebben vanmorgen daarvoor bij ons beide bloedgeprikt. Dit wordt dan gekruist om te kijken of er iets van anti stoffen zijn ofzo. Zij krijgt niet mijn bloed hoor, gewoon donorbloed.
Sinds de bevalling ben ik trouwens voor geen meter meer te prikken, waar ze de naald er eerst zo in jaste, rolt nu mijn ader weg
Dus om te voorkomen dat ze moest gaan purren met die naald (wat tijdens mijn bevalling wel gebeurd is, gevolg: twee pimpelpaarse oranje groen gele blauwe bruine JOEKELS van plekken in mijn elleboogholtes...). Dus, prikte de zuster in mijn hand = AAAUWWIE
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow: B dus toch een bloedtransfusie.. Hopelijk geeft dat net even het laatste zetje, waardoor ze niet meer gaat dippen! Succes!
Parel: ik heb eindelijk een foto van jou mooie meisje gezien in een ander topic! Wat een dotje!
Parel: ik heb eindelijk een foto van jou mooie meisje gezien in een ander topic! Wat een dotje!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Goedenavond lieverds!
Hartstikke bedankt voor de felicitaties!
Studie, wat vervelend allemaal (maar fijn dat ze het in de gaten houden!), fijn dat je hebt kunnen relativeren! Ik ben heel benieuwd wat de uitslag morgen en over 2 weken is. Er wordt hier aan je gedacht en voor je geduimd!
L is ook 1x omgedraaid, van buik naar rug, sindsdien niet meer haha was een gelukstreffer!
Ik vier mijn verjaardag niet hoor vandaag, vier het in mei samen met mijn vriend. Vandaag lekker naar mijn ouders gegaan, lekker gewandeld en geshopt. Hier waren helaas bij de Wibra de 62-68-74 al uit. Morgen ga ik lekker nog even de stad in als het mooi weer is!
Hartstikke bedankt voor de felicitaties!
Studie, wat vervelend allemaal (maar fijn dat ze het in de gaten houden!), fijn dat je hebt kunnen relativeren! Ik ben heel benieuwd wat de uitslag morgen en over 2 weken is. Er wordt hier aan je gedacht en voor je geduimd!
L is ook 1x omgedraaid, van buik naar rug, sindsdien niet meer haha was een gelukstreffer!
Ik vier mijn verjaardag niet hoor vandaag, vier het in mei samen met mijn vriend. Vandaag lekker naar mijn ouders gegaan, lekker gewandeld en geshopt. Hier waren helaas bij de Wibra de 62-68-74 al uit. Morgen ga ik lekker nog even de stad in als het mooi weer is!
Gast- Gast
pindaatje schreef:Lejow: B dus toch een bloedtransfusie.. Hopelijk geeft dat net even het laatste zetje, waardoor ze niet meer gaat dippen! Succes!
Dank u dank u!
Je mag me ook toevoegen op fb als je dat wilt hoor, moet je even een pm sturen met je naam erin!
Gast- Gast
#foetsie want ik ga naar bed!
Laatst aangepast door Floor op do 15 maa 2012 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic