Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het toppunt van poets/nestel drang?

+17
PiP
Darius
*Troela*
chipa
Parisienne
Fiebje
Teddyaapje
_Jet
L!ND@
Mamsie
Clapperdie
SarahKey
Flower_L
Fiwen
Roos
Novalee
studiebol
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het toppunt van poets/nestel drang? - Pagina 2 Empty Re: Het toppunt van poets/nestel drang?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 7:50

Stofzuiger schreef:Ik mocht helaas niks, niet poetsen etc, maar ik vond strijken opeens helemaal het einde. Kon 3 min strijken, kreeg ik weer harde buiken en moest ik gaan zitten, maar heb toch de volledige babywas zelf gewassen en gestreken... Het toppunt van poets/nestel drang? - Pagina 2 394967

ik heb zittend gtst-kijkend de babywas gestreken Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toppunt van poets/nestel drang? - Pagina 2 Empty Re: Het toppunt van poets/nestel drang?

Bericht  *Troela* za 10 maa 2012 - 7:51

Hier was het toppunt dat ik het bloed probeerde weg te poetsen terwijl ik op toilet op de ambu zat te wachten.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Darius za 10 maa 2012 - 8:25

Ik had ook nesteldrang maar had geen zin om wat te doen en toen heb ik een glazenwasser gebeld. smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PiP za 10 maa 2012 - 8:50

Hier helaas geen last gehad van nesteldrang, eerder mijn man!

Niet met schoonmaken, maar die wou graag alles optijd klaar hebben, nu weer Het toppunt van poets/nestel drang? - Pagina 2 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sabje za 10 maa 2012 - 9:50

Hier ook niet gehad. Heb ook plat gelegen tot de 37 weken. Daarna ook niet gehad. Heb wel tijdens de weeen nog met zo'n swifferding de kasten in de slaapkamer afgedaan.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Joli86 zo 11 maa 2012 - 1:23

Mijn schoonzusje had s'ochtends het toilet al helemaal schoon gemaakt maar ging dat s'middags nog met een ander middeltje doen omdat ze het schoonmaakmiddel toch niet zo lekker vond ruiken..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Shy zo 11 maa 2012 - 1:56

Vannacht van 23.30 tot 02.00 kleertjes staan strijken, ik wilde nog niet slapen! nu zit alles netjes in een box met deksel in de kast.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwak zo 11 maa 2012 - 7:46

ik waste wel 100x per dag af, ik kon niet hebben dat er vieze vaat op het aanrecht stond.
ook kocht ik heel veel makkelijk eten en vroor ik heel veel in want misschien kwam ik wel in het ziekenhuis, dan had mijn man tenminste eten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: