Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iCloud en foto's

Ga naar beneden

iCloud en foto's Empty iCloud en foto's

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:12

Hoe zorg ik ervoor dat mijn foto's op mijn iPhone automatisch opgeslagen worden in iCloud?
Als ik nu naar iCloud.com ga, zie ik de icoontjes van: mail, contacten, agenda, zoek mijn iPhone en iWork. Ik zie nergens foto's.

Als ik op mijn telefoon kijk en ga naar instellingen, iCloud, zie ik dat fotostream aan staat. Het vinkje bij iCloud reservekopie staat ook aan, en ik zie dat er gisteravond nog een backup is gemaakt. Wat doe ik verkeerd?

Heb eerst gegoogled, maar daar werd ik niet wijzer van.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

iCloud en foto's Empty Re: iCloud en foto's

Bericht  Aziraphale do 8 maa 2012 - 9:58

Het klopt dat je de fotostream niet op iCloud.com ziet. Je kunt je foto's van de iPhone wel streamen via iCloud naar je Mac of PC, dit is wat ik net heb gevonden:

Wanneer je deze functie hebt aangezet worden je foto’s automatisch geüpload naar iCloud en kun je deze via iPhoto op de Mac of via de map Afbeeldingen in Windows Vista of Windows 7 bekijken. Dankzij iCloud worden automatisch alle foto’s op je desktop-computer opgeslagen. Om ruimte te besparen zullen in de Photostream-map op je iPhone alleen foto’s en afbeeldingen te zien zijn die maximaal 30 dagen oud zijn.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 10:14

Aziraphale schreef:Het klopt dat je de fotostream niet op iCloud.com ziet. Je kunt je foto's van de iPhone wel streamen via iCloud naar je Mac of PC, dit is wat ik net heb gevonden:

Wanneer je deze functie hebt aangezet worden je foto’s automatisch geüpload naar iCloud en kun je deze via iPhoto op de Mac of via de map Afbeeldingen in Windows Vista of Windows 7 bekijken. Dankzij iCloud worden automatisch alle foto’s op je desktop-computer opgeslagen. Om ruimte te besparen zullen in de Photostream-map op je iPhone alleen foto’s en afbeeldingen te zien zijn die maximaal 30 dagen oud zijn.

Ohhh je hebt gelijk, ik zie ze daar inderdaad staan! He hartstikke bedankt voor je reactie, was er al zo lang mee bezig cheers

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 8 maa 2012 - 11:01

Fijn dat het werkt!
Graag gedaan, ben zelf ook erg blij met iCloud smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 11:02

Aziraphale schreef:Fijn dat het werkt!
Graag gedaan, ben zelf ook erg blij met iCloud smile

Ja echt super! Moet nu wel oppassen dat ik met stappen geen foto's van mooie mannen maak, dan staan ze ineens allemaal op de pc Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: