Druiven
Pagina 1 van 1
Druiven
Een kindje van 7 maanden mag toch al druif hebben? Ik pureer het uiteraard wel. Maar hier hoef ik toch niet mee te wachten of wel?
Gast- Gast
Re: Druiven
Ja ik heb pitloze druiven gegeven.Kan prima voor een kindje van 7 maanden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik heb idd pitloze gekocht. Wat geef jij je zoontje nog meer aan fruit dan? Ik vond het wel lastig te varieren. Banaan kan niet te vaak ivm verstoppingen, maar ik begreep dat te vaak appel ook voor verstoppingen zorgt?
Gast- Gast
Op www.keukenkikker.nl staan veel leuke en lekkere recepten.
Zie je ook wat goed te combineren is.
Of het Opperdepop boek van de AH.
Erg leuk!
Zie je ook wat goed te combineren is.
Of het Opperdepop boek van de AH.
Erg leuk!
Gast- Gast
je hoeft ze niet te pureren.... kan ze ook even door midden snijden en dan geven.
Gast- Gast
Ik zie mijn zoontje op die manier helaas nog niet zo eten. De hapjes gaan sinds kort wat beter , hij begint t een beetje te snappen. Maar hij gebruikt vooral zijn duim om het door te slikken .hij kan ook nog niet zelfstandig zittenBeeGee schreef:je hoeft ze niet te pureren.... kan ze ook even door midden snijden en dan geven.
Gast- Gast
Misschien omdat de velletjes aan het gehemelte kunnen blijven plakken?
Dat heb ik tenminste zelf weleens, als dat dan vooraan in je keel hangt is dat best vervelend.
Ik moet dan soms echt flink hoesten om het weg te krijgen.
Dat heb ik tenminste zelf weleens, als dat dan vooraan in je keel hangt is dat best vervelend.
Ik moet dan soms echt flink hoesten om het weg te krijgen.
Gast- Gast
Als je het pureert moet het dan nog steeds zonder velletjes? Niet echt een fijn werkje om druiven te gaan ontvellen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: