DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
AAAAAAAAAAAH! *kwijl*
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga slapen meiden. Smakelijk nog he met de xxl zakken chips
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, na ons gesprek viel ik snel weer in slaap. Uiteindelijk nog drie keer mijn wekker een uur verder gezet. Om 16 uur had ik een afspraak, daar ben ik nu nog.Zusje schreef:Smikkkkkkkkkieeee, hoe is het? Nog kunnen slapen?
Hebben een pannenkoekenrestaurant gemaakt, inc. menukaarten en kleureplaten op tafel. Alle en meest ongezonde combi's mochten. Ik had een pannenkoek spek appel en een pannenkoek kaneelijs met zelffemaakte rode bes saus. Ik was de assistenten pannenkoekenbakker.
Gast- Gast
Ik vroeg me al af waar je was!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ben een rondje aan het fokforummen.. athans, foto's eruit pikken voor het nieuwe funda topic, haha geweldig wat je tegen komt. Heb er al een paar geplaatst.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh Smikkell, wat verzin je toch geweldige dingen met die kinderen . Ik zou willen dat je op mij kwam passen!
Gast- Gast
Ik kom wel een keer met je spelen.Zusje schreef:Oh Smikkell, wat verzin je toch geweldige dingen met die kinderen . Ik zou willen dat je op mij kwam passen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik lig hier op de bank te haken.Erin schreef:Ik vroeg me al af waar je was!
Erin- Ratel
Zo dan! Ik had even flink last van het 'ik-krijg-de-douche-niet-uitgezet'-syndroom. Herkenbaar?
Nog even opruimen hier, medicijnen innemen en dan wachten tot mijn haren voldoende opgedroogd zijn en dan lekker slapie doen
Nog even opruimen hier, medicijnen innemen en dan wachten tot mijn haren voldoende opgedroogd zijn en dan lekker slapie doen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Al of nog steeds? Ow, nee, je was vandaag natuurlijk super actief.Reva schreef:Ik lig al in bed
Gast- Gast
Nee, dan wordt het water gewoon koud.Sjaantje schreef:Zo dan! Ik had even flink last van het 'ik-krijg-de-douche-niet-uitgezet'-syndroom. Herkenbaar?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zo dan! Ik had even flink last van het 'ik-krijg-de-douche-niet-uitgezet'-syndroom. Herkenbaar?
net last van! Ik heb diep respect voor mensen die 5 minuten kunnen douchen en dan ook echt 'gedoucht' zijn!
Erin- Ratel
Reva schreef:Ik lig al in bed
Ik ook weer. Eerste keer lag ik om 22 uur, maar toen werd A wakker en ze heeft tot tien minuten geleden liggen gillen en ze gaf aan pijn te hebben en ze lag te shaken ... Beetje eng. Ze heeft vanmiddag een schop tegen haar hoofd gehad dus ik hou haar vannacht in de gaten. Ze was vanmiddag wel helder en vrolijk, maar toch ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Daar heb ik gelukkig geen last van, alleen last van een hoge gas- en waterrekening maar dat merk ik maar 1x per jaar Haha nee dat valt wel mee hoor.Smikkell schreef:Nee, dan wordt het water gewoon koud.Sjaantje schreef:Zo dan! Ik had even flink last van het 'ik-krijg-de-douche-niet-uitgezet'-syndroom. Herkenbaar?
Mijn 's morgens- en overdag-douchebeurten zijn wel altijd erg kort dus dat compenseert
Oh erg! Ik zou haar om de paar uur proberen te wekken om te kijken of alles ok is Lexxx!
Erin- Ratel
Flexje, Whats app ligt er uit.
Wat is er gebeurd?
Wat is er gebeurd?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Inderdaad, Lex... Jammer van je nachtrust maar het lijkt me wijs haar regelmatig even te wekken. En eventueel morgen even contact opnemen met de huisarts?
Lejow schreef:Flexje, Whats app ligt er uit.
Wat is er gebeurd?
Huh, bij mij niet volgens mij. Al is het wel stillig.
Gast- Gast
Erin schreef:Oh erg! Ik zou haar om de paar uur proberen te wekken om te kijken of alles ok is Lexxx!
Idem.
Gast- Gast
Ze liep vanmiddag voor de schommels langs waar iemand op zat en ze kreeg een schop tegen haar hoofd. Ze was de rest van de dag wel vrolijk, viel wel in slaap in de auto,maar we dachten dat dat ook door gister kwam. Ik wilde net al de hap bellen, omdat ze maar bleef gillen, maar ineens sliep ze. Ik bel morgen sowieso de huisarts even en maak haar vannacht een paar keer wakker.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Lejow schreef:Flexje, Whats app ligt er uit.
Wat is er gebeurd?
Huh, bij mij niet volgens mij. Al is het wel stillig.
Bij mij ligt ie eruit hoor!
Erin- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: