DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Wat wordt erger?Zusje schreef:Ik ook Zelda maar tot nu toe wordt het alleen maar erger volgens mij
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ook, maar ik mag niet van mezelf, nu ik al zo goed bezig ben.Stella_ schreef:Ik wil mc donalds
Knap van je !!!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Helleu!
Ik ben zo ongeveer de hele dag goed bezig geweest met vanalles en nogwat, tot het moment dat ik ging zitten om te eten, daarna was ineens de zin om wat te doen zomaar verdwenen :'(
Dus kom ik maar even kijken hoe het hier is!
Ik ben zo ongeveer de hele dag goed bezig geweest met vanalles en nogwat, tot het moment dat ik ging zitten om te eten, daarna was ineens de zin om wat te doen zomaar verdwenen :'(
Dus kom ik maar even kijken hoe het hier is!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Sjaan!!
Ik ben er weer vandoor, mandarijntjes zijn op dus tijd om te dweilen!
Ik ben er weer vandoor, mandarijntjes zijn op dus tijd om te dweilen!
Gast- Gast
Dweil-ze!!
Ik ben ook met een schoonmaak bezig maar de zooi lijkt alleen maar erger te worden .
Gast- Gast
Dan doe je iets niet goedZusje schreef:Ik ben ook met een schoonmaak bezig maar de zooi lijkt alleen maar erger te worden .
Maar meestal wordt de zooi eerst erger en dan is het de bedoeling dat je het schoonmaakt en weer opruimt..
Gast- Gast
Ik ben echt al de hele dag lui. Hoofdpijn van te weinig slaap.
Wel gesport vanmorgen maar daar deed de airco het niet en dus na 3 liedjes zumba was ik al zowat dood.
En toen moest ik nog 1,5 uur.
Wel gesport vanmorgen maar daar deed de airco het niet en dus na 3 liedjes zumba was ik al zowat dood.
En toen moest ik nog 1,5 uur.
Stuiterbal- Kletskop
Oh dus in dat geval doe ik dus wel iets goed?
Ik ga maar ff wat aantrekken en glas en papier wegbrengen + boodschappen halen... Ik denk dat ik er wel kom . Vanavond alle administratie/ papierzooi op orde brengen. What a joy .
Ik ga maar ff wat aantrekken en glas en papier wegbrengen + boodschappen halen... Ik denk dat ik er wel kom . Vanavond alle administratie/ papierzooi op orde brengen. What a joy .
Gast- Gast
Hier ook, lijkt wel of er een bom ontploft isZusje schreef:Ik ben ook met een schoonmaak bezig maar de zooi lijkt alleen maar erger te worden .
Schoonmaken hoef ik dan gelukkig niet te doen, daar heb ik Toetje voor !
Iemand een magnum ????
Stuiterbal- Kletskop
*kwijlkwijl*Stella_ schreef:Iemand een magnum ????
Sjaantje schreef:Hier ook, lijkt wel of er een bom ontploft isZusje schreef:Ik ben ook met een schoonmaak bezig maar de zooi lijkt alleen maar erger te worden .
Stuur Toetje eens deze kant op
Gast- Gast
En na Reva naar mij pleasseeee .
Oeh Magnum! Die heb ik ook nog liggen, mooi als toetje vanavond
Gast- Gast
Nee.. ze is van MIJ!Reva schreef:Sjaantje schreef:Hier ook, lijkt wel of er een bom ontploft isZusje schreef:Ik ben ook met een schoonmaak bezig maar de zooi lijkt alleen maar erger te worden .
Stuur Toetje eens deze kant op
Zusje schreef:En na Reva naar mij pleasseeee .
Ja, jij hebt dus al een toetje
Gast- Gast
Whaha Toetje is populair!Zusje schreef:En na Reva naar mij pleasseeee .
Nee zonder gein, ik ben héél blij met haar hulp en vind het echt super dat ik via dit forum iemand heb kunnen vinden die voor mijn zusje wilt invallen!
Reva schreef:Zusje schreef:En na Reva naar mij pleasseeee .
Ja, jij hebt dus al een toetje
Blijft Toet of gaat je zus het weer doen? Kan me voorstellen dat je blij bent dat je iemand hebt gevonden via hier!
Gast- Gast
Toet blijft tot einde zwangerschapsverlof van zus dus dat duurt nog wel even.
Ja, ik ben echt blij want ik voelde er niets voor om een briefje bij de supermarkt op te moeten hangen... Via het forum voelde het toch wat prettiger en vertrouwder hoewel ik hier natuurlijk ook lang niet iedereen 'ken'.
Ja, ik ben echt blij want ik voelde er niets voor om een briefje bij de supermarkt op te moeten hangen... Via het forum voelde het toch wat prettiger en vertrouwder hoewel ik hier natuurlijk ook lang niet iedereen 'ken'.
Ja idd, tis hier toch één grote, gezellige kliek!
Eigenlijk zou ik weer eens wat nuttigs moeten gaan doen, nu. Maar in plaats daarvan zit ik Angry Birds te spelen, word er zelf angry van omdat het level niet lukt, maar heb wél ondertussen mijn eigen Angry Birds een schone kooi gegeven. En ik heb mijn chippies aan de kant gelegd omdat ik zo nog moet gaan eten
Hee, ik heb nog wat ontwijkend gedrag bedacht: ik moet Ik Hou Van Holland van gister nog terugkijken
Eigenlijk zou ik weer eens wat nuttigs moeten gaan doen, nu. Maar in plaats daarvan zit ik Angry Birds te spelen, word er zelf angry van omdat het level niet lukt, maar heb wél ondertussen mijn eigen Angry Birds een schone kooi gegeven. En ik heb mijn chippies aan de kant gelegd omdat ik zo nog moet gaan eten
Hee, ik heb nog wat ontwijkend gedrag bedacht: ik moet Ik Hou Van Holland van gister nog terugkijken
Kan me ook wel voorstellen dat het van hier meer eigen voelt .
Men! Breek bijna mijn rug om een doos vol oud papier en drie tassen lege flessen naar beneden te krijgen is de glasbak VOL. Echt altijd! Ik heb de flessen in de doos gezet en hem ernaast geplaatst. Weet dat het niet mag maar weer omhoog was ook echt geen optie... Zo, dat scheelt ook wel weer, lekker zeg. Krijg honger, zo maar eens eten maken.
Men! Breek bijna mijn rug om een doos vol oud papier en drie tassen lege flessen naar beneden te krijgen is de glasbak VOL. Echt altijd! Ik heb de flessen in de doos gezet en hem ernaast geplaatst. Weet dat het niet mag maar weer omhoog was ook echt geen optie... Zo, dat scheelt ook wel weer, lekker zeg. Krijg honger, zo maar eens eten maken.
Gast- Gast
Glasbak-ellende... *zucht*
Ik heb zojuist 'Iedereen is gek op Jack' teruggekeken, nu eerst maar eens boven gaan kijken bij de wasmachine en droger. En dan eten maken en dan hopen dat ik vanavond nog een opruim-aanval krijg
Ik heb zojuist 'Iedereen is gek op Jack' teruggekeken, nu eerst maar eens boven gaan kijken bij de wasmachine en droger. En dan eten maken en dan hopen dat ik vanavond nog een opruim-aanval krijg
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: