DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Lily ga jij trouwens naar Zonnetje zaterdagavond?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bruce schreef:Je hebt het overleefd!
Ja ik wel. De thuiszorg net aan. Als er ooit iemand van thuiszorg A'dam West vermist is, graaf ik eerst mijn oma dr tuin leeg.
Gast- Gast
OMG Reva
Oh oke jammer
haha hoezo? En het is eindelijk gelukt met de foto:
Laatst aangepast door Lily op wo 7 maa 2012 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ooh leuk Lily!! Kopen!
en het bedje kan je wiegen, ik vond `m ook erg leuk maar ben bang dat ik het opknappen beu wordt haha.
Gast- Gast
Oh het is zo opgeknapt denk ik. En anders helpt J wel mee joh
dat denk je er staat ook nog een hobbelpaard in de schuur die ik nog moet behangen.
Gast- Gast
oow echt? Moet ik een keer komen helpen?
Bruce schreef:Ja want of je iets hoort is inderdaad afhankelijk van hoe hip iets is en niet van hoe hard de muziek staatLily schreef:dan moet je iets hippere muziek spelen dat het me opvalt.
Reva: wat voor gesprek had je met thuiszorg?
Gast- Gast
Ow lees nu je post pas Nou ik hoor heel vaak geen muziek als ik ergens ben hoor. Pas als het een apart nummer is of iets wat ik echt leuk vind en ken dan gaat m`n gehoord werken
En Ibbeltje, dat lukt hopeljik nog wel haha. Wil wachten tot de 20wkn echo en aan de hand daarvan behang gaan halen. Maar als je wil helpen ben je natuurlijk van harte welkom
Reva, wat was er dan met TZ?
En Ibbeltje, dat lukt hopeljik nog wel haha. Wil wachten tot de 20wkn echo en aan de hand daarvan behang gaan halen. Maar als je wil helpen ben je natuurlijk van harte welkom
Reva, wat was er dan met TZ?
Gast- Gast
Oh ja ook handig omdat je het dan echt uit kan zoeken hoe je het wil.
Ze kwamen gewoon langs voor het ochtendbezoek bij mijn oma toen wij er waren. Toen het meisje binnenkwam en zei 'Hoi, ik ben Sanne' tegen ons, riep oma 'EN ZE HEEFT HAAR OPLEIDING NIET AFGEMAAKT'. Waarop ik dus mijn hand uitstak en zei 'Hoi, ik ben Reva en heb ook een opleiding niet afgemaakt' . Daarna riep ze wat ze kwam doen, omdat ze toch nooit iets doet en zij vroeger ook wel zo'n luizenbaan had gewild etc
Het arme kind bleef poeslief, ging even iemand bellen over de nieuwe medicijnen van mijn oma, vraagt mijn oma naar de bijsluiter en toen begon die te roepen dat ze hem niet ging geven en alleen ik hem mocht lezen, want ik had universiteit gedaan en afgemaakt. Afijn, meisje maakt gesprek af en ondertussen begon oma te vertellen over 'iemand' van 22, die niks kon, heel brutaal was, met iedereen seks had en vaak liegt. Zegt dat meisje 'Ze heeft het over mij, maar dat geeft niet'.
Y
Het arme kind bleef poeslief, ging even iemand bellen over de nieuwe medicijnen van mijn oma, vraagt mijn oma naar de bijsluiter en toen begon die te roepen dat ze hem niet ging geven en alleen ik hem mocht lezen, want ik had universiteit gedaan en afgemaakt. Afijn, meisje maakt gesprek af en ondertussen begon oma te vertellen over 'iemand' van 22, die niks kon, heel brutaal was, met iedereen seks had en vaak liegt. Zegt dat meisje 'Ze heeft het over mij, maar dat geeft niet'.
Y
Laatst aangepast door Reva op wo 7 maa 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
jeetje wat een reactie van je oma wat netjes dat dat meisje zo rustig en professioneel bleef.
Gast- Gast
OMG Reva
Ja, maar ze heeft gewoon een kutkarakter daarnaast. De alzheimer helpt niet, maar is niet de enige oorzaak.Lily schreef:je oma was toch dement aan het worden of niet?
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, maar ze heeft gewoon een kutkarakter daarnaast. De alzheimer helpt niet, maar is niet de enige oorzaak.Lily schreef:je oma was toch dement aan het worden of niet?
oke
Gast- Gast
ik hoor soms verhalen van m`n mams die werkt in een dagopvang en daar komen ook mensen met korsakoff. er zijn er die mogen 1 keer per uur een sigaret en dan vragen ze aan m`n mams of ze een sigaret mogen en dan mag dat (nog) niet nou je wil niet weten waar ze soms voor uitgemaakt wordt. (m`n mams lacht er maar mee, tja wat moet je anders)
Gast- Gast
Ja, je kan ook niet echt een discussie aangaan. Mensen zijn gewoon ziek en snappen er zelf geen biet van.
Gast- Gast
Is ook zo, Jolee, het onderscheid is nu gewoon heel lastig om te maken. Als je weet dat iemand nooit zo was en je duidelijk merkt dat het door de ziekte komt, kun je het misschien wat makkelijker negeren denk ik. Al blijft het echt een rotziekte.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: