DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Aloha.
Ik heb een tosti
Ik eenkateromelet met kaas.
En nu soep.
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Aloha.
Ik heb een tosti
Ik een kater.
Heb zo gelachen om jou gsiteren. Ben je ongedeerd????
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat zal best, die katerReva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Aloha.
Ik heb een tosti
Ik eenkateromelet met kaas.
Je hebt me wel vermaakt met je berichtjes.
Gast- Gast
Oow Marktplaats is niet goed voor mij nu haha. Ik zie allemaal leuke dingen. Je moet wat als je je verveelt. Snuffel lekker even rond en doe zo wat ideeen op.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat kom je allemaal tegen?Ibbeltje schreef:Oow Marktplaats is niet goed voor mij nu haha. Ik zie allemaal leuke dingen. Je moet wat als je je verveelt. Snuffel lekker even rond en doe zo wat ideeen op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat kom je allemaal tegen?Ibbeltje schreef:Oow Marktplaats is niet goed voor mij nu haha. Ik zie allemaal leuke dingen. Je moet wat als je je verveelt. Snuffel lekker even rond en doe zo wat ideeen op.
Nou 1 ding wat ik geweldig vind en dat is een lampenvoet http://link.marktplaats.nl/53914701
Linkje doet het niet.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Wat kom je allemaal tegen?Ibbeltje schreef:Oow Marktplaats is niet goed voor mij nu haha. Ik zie allemaal leuke dingen. Je moet wat als je je verveelt. Snuffel lekker even rond en doe zo wat ideeen op.
Nou 1 ding wat ik geweldig vind en dat is een lampenvoet http://link.marktplaats.nl/53914701
Gast- Gast
en nu? http://antiek-kunst.marktplaats.nl/antiek-lampen/539147019-porseleinen-lampenvoet.html
Ik vind hem ook kitch maar juist zo dat ik hem wel weer leuk vind. Maar goed hij is sowieso niet toereikend voor budget hahah
Staat geen prijs bij, toch? Dus doe een bodIbbeltje schreef:Ik vind hem ook kitch maar juist zo dat ik hem wel weer leuk vind. Maar goed hij is sowieso niet toereikend voor budget hahah
Gast- Gast
Smikkell schreef:Staat geen prijs bij, toch? Dus doe een bodIbbeltje schreef:Ik vind hem ook kitch maar juist zo dat ik hem wel weer leuk vind. Maar goed hij is sowieso niet toereikend voor budget hahah
haha ik had al gemaild ik was benieuwd. Maar hij is 80 a 90 euro waard getaxeerd door een antiquair dus ja hahaha
Oeh, nee, dat is wel veel geld.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Staat geen prijs bij, toch? Dus doe een bodIbbeltje schreef:Ik vind hem ook kitch maar juist zo dat ik hem wel weer leuk vind. Maar goed hij is sowieso niet toereikend voor budget hahah
haha ik had al gemaild ik was benieuwd. Maar hij is 80 a 90 euro waard getaxeerd door een antiquair dus ja hahaha
Ik ben hier aan het haken als en malle. Gister lapjes gemaakt met grijs als basiskleur, maar vandaag toch besloten om wit als basiskleur te nemen. Nu dus nieuwe lapjes aan het maken. Ik heb er nu zes
Gast- Gast
OH ik mag hem hebben voor 25 euro Dat gaat hem niet worden
Goed bezig jij met haken. Haken staat hier weer op laag pitje.
Whaha, vanwaar opeens die lage prijs? Nog veel geld!Ibbeltje schreef:OH ik mag hem hebben voor 25 euro Dat gaat hem niet worden
Vandaag zag ik bij de kringloop twee heel leuke, zwarte, brocante tafeltjes. Ik wilde ze kopen voor de verjaardag van VC, maar toen ik terug ging (nog geen uur later) waren ze al weg. Zo balen! Ik heb wel aardig wat kleding gevonden en een broek. Zo even passen. Ik hou van kleding voor een euro
Ben je nog wel met een haakproject bezig? Ik heb de smaak nu helemaal te pakken. Kan over een paar dagen ook weer weg zijn. Breien doe ik momenteel ook niet zoveel.
Gast- Gast
Ik heb geen kater hoor, stond even voor negen uur al naast het bed, zonder wekker! Hoogstens pijnlijke voeten.
Gast- Gast
Je bent een held.Reva schreef:Ik heb geen kater hoor, stond even voor negen uur al naast het bed, zonder wekker! Hoogstens pijnlijke voeten.
Was een mooi feest, of niet?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent een held.Reva schreef:Ik heb geen kater hoor, stond even voor negen uur al naast het bed, zonder wekker! Hoogstens pijnlijke voeten.
Was een mooi feest, of niet?
Ja, was erg leuk! Er konden best veel mensen niet, maar eigenlijk niemand echt gemist. Ook de mensen die elkaar niet kenden mengden eigenlijk heel leuk. Kwam een vriendin van mijn zus binnen toen het nog rustig was, loopt naar een vrouw van in de zestig 'Hoi euh, juf *voornaam*'. Bwahahaha. Die voelde zich weer even tien jaar oud denk ik
Ow en ik kreeg Rituals cadeautjes van mijn vaders zusje Ook thee
Gast- Gast
Smikkell schreef:Whaha, vanwaar opeens die lage prijs? Nog veel geld!Ibbeltje schreef:OH ik mag hem hebben voor 25 euro Dat gaat hem niet worden
Vandaag zag ik bij de kringloop twee heel leuke, zwarte, brocante tafeltjes. Ik wilde ze kopen voor de verjaardag van VC, maar toen ik terug ging (nog geen uur later) waren ze al weg. Zo balen! Ik heb wel aardig wat kleding gevonden en een broek. Zo even passen. Ik hou van kleding voor een euro
Ben je nog wel met een haakproject bezig? Ik heb de smaak nu helemaal te pakken. Kan over een paar dagen ook weer weg zijn. Breien doe ik momenteel ook niet zoveel.
Oh balen dat ze al weg waren.
En ja dat is leuk shoppen voor een euro Ik ben benieuwd of het wat is.
Waarom zo laag hij wil er vanaf volgens mij.
Oeh en ze had het dienblad mee uit het huis van haar schoonmoeder (dus de oma van mijn neefje en nichtje). Zij had met haar man echt een jutterhuis, maar nu haar man sinds kerst met ernstige alzheimer is opgenomen, heeft ze het huis verkocht en gaat zij verhuizen naar hetzelfde bejaardenhuis als haar man, maar dan een open afdeling uiteraard. Dat huis moet leeg, bijna geen doen, maar blijkbaar heeft die oma onthouden dat ik één van de dienbladen heel mooi vond. Dus mag ik hem hebben je mag hem alleen niet poetsen enzo, zei ze, geen probleem
Gast- Gast
Wat lief van dat dienblad Reev! En niet poetsen lijkt mij geen probleem hhahah.
Wat voor feest was het eigenlijk?
Wat voor feest was het eigenlijk?
Als ze echt zoveel waard zijn, dan ga je toch niet zo laag zitten? Dat vind ik altijd vreemd.
Ja, echt balen! vanaf nu ga ik alles METEEN meenemen
Ik heb een zwarte spijkerbroek gekocht (zit nog iets te strak, komt goed). Een zwart wollen vest van Mexx, en zwart katoenen vest met ronde hals en leuke knopen, een blauw-wit gestreept shirt met korte mouwen, een grijs-blauw wijd shirt zonder mouwen met koperen knoopjes , een grijs vest met capuchon van America today.
Ik heb een zwarte spijkerbroek gekocht (zit nog iets te strak, komt goed). Een zwart wollen vest van Mexx, en zwart katoenen vest met ronde hals en leuke knopen, een blauw-wit gestreept shirt met korte mouwen, een grijs-blauw wijd shirt zonder mouwen met koperen knoopjes , een grijs vest met capuchon van America today.
Gast- Gast
Wat goed dat ze dat onthouden hebbenReva schreef:Oeh en ze had het dienblad mee uit het huis van haar schoonmoeder (dus de oma van mijn neefje en nichtje). Zij had met haar man echt een jutterhuis, maar nu haar man sinds kerst met ernstige alzheimer is opgenomen, heeft ze het huis verkocht en gaat zij verhuizen naar hetzelfde bejaardenhuis als haar man, maar dan een open afdeling uiteraard. Dat huis moet leeg, bijna geen doen, maar blijkbaar heeft die oma onthouden dat ik één van de dienbladen heel mooi vond. Dus mag ik hem hebben je mag hem alleen niet poetsen enzo, zei ze, geen probleem
Hebben mensen nog iets gezegd over je nieuwe gewicht/uiterlijk? Hoe ging dat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ze echt zoveel waard zijn, dan ga je toch niet zo laag zitten? Dat vind ik altijd vreemd.
Ja vind het ook raar.
Je aankopen klinken goed! Hopelijk past het ook goed.
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: