DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ik geniet van de rust vanaf morgen zal hier een viervoeter wonen...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lief van je. Komt een andere keer wel . Mijn geheugenkaart is ook volZusje schreef:Smik, als je wilt kun je mij een foto wappen, dan plaats ik hem voor je? Moet je het wel nu doen .
Gast- Gast
Smikk> project voor jou> elke dag een foto van waar jij creatief mee bezig bent (haken, spullen opknappen etc)
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik wil alleen de foto niet als project hebben, maar iets anders. Wil er wel foto's van maken, maar de foto zelf dus niet als project. Wil aan het eind echt een verzameling van iets hebben of een eindvoorwerp dat symbool staat voor dat jaar.Ibbeltje schreef:Smikk> project voor jou> elke dag een foto van waar jij creatief mee bezig bent (haken, spullen opknappen etc)
Gast- Gast
Kun je niet een mooi kleed bij elkaar haken/ breien of whatever van allemaal kleine stukjes?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil alleen de foto niet als project hebben, maar iets anders. Wil er wel foto's van maken, maar de foto zelf dus niet als project. Wil aan het eind echt een verzameling van iets hebben of een eindvoorwerp dat symbool staat voor dat jaar.Ibbeltje schreef:Smikk> project voor jou> elke dag een foto van waar jij creatief mee bezig bent (haken, spullen opknappen etc)
ooh oke. Dan weet ik het even niet haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, maar daar ben ik al even mee bezig. Dat wordt het niet een nieuw project.Zusje schreef:Kun je niet een mooi kleed bij elkaar haken/ breien of whatever van allemaal kleine stukjes?
Ik hoef het ook niet vandaag of morgen te weten hoor. Ik ben me aan het oriënteren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Erin, soms is even praten meer waard dan slapen. Zeker als je toch al kut slaapt. Fijn dat je in de middag nog hebt kunnen slapen. Je bent een leuk mens!
Jij ook! Deed me echt oprecht goed!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Alex schreef:Avond!
Lexxxxiie!
Erin- Ratel
Erin schreef:Alex schreef:Avond!
Lexxxxiie!
Hoiiiiiiii!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Erin schreef:Alex schreef:Avond!
Lexxxxiie!
Hoiiiiiiii!
Wat een liefde in het dagcafé! Waar is Reev trouwens??
Erin- Ratel
Love is all around!
Ik had net ren verjaardag, we zijn op tijd weggegaan zodat we op tijd naar bed konden morgen gaan we naar de E.fteling.
Het is vandaag trouwens Negerdag, dat is voortaan elk jaar op 9 maart. Weten we dat ook weer
Ik had net ren verjaardag, we zijn op tijd weggegaan zodat we op tijd naar bed konden morgen gaan we naar de E.fteling.
Het is vandaag trouwens Negerdag, dat is voortaan elk jaar op 9 maart. Weten we dat ook weer
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bij het derde vierkantje van die klote deken al een fout. Zo gaat hij er wel komen
En we beginnen opnieuw!
En we beginnen opnieuw!
Gast- Gast
Alex schreef:Love is all around!
Have fun morgen!
Erin- Ratel
Alex schreef:Love is all around!
dat is een grap
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Alex schreef:Love is all around!
dat is een grap
Ik vind het wel leuk!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Erin, ga je ook een 365 dagen project doen?
Ik zit er wel over na te denken maar ja wat dan??
Erin- Ratel
Iets wat je help bij je proces en je doelstellingen? Het creatieve hielp je toch, zei je? Misschien daar iets op voortborduren?Erin schreef:Smikkell schreef:Erin, ga je ook een 365 dagen project doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Iets wat je help bij je proces en je doelstellingen? Het creatieve hielp je toch, zei je? Misschien daar iets op voortborduren?Erin schreef:Smikkell schreef:Erin, ga je ook een 365 dagen project doen?
Ik ga er eens over na denken!
Erin- Ratel
Ik moet gaan slapen. Ik maak dit laatste vierkantje even af en dan ga ik afsluiten!
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: