DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Wat ik al zei, je bent niet verplicht. Misschien kun je proberen het op een neutrale toon aan te geven? Je kan hem ook vragen ermee op te houden en uit leggen waarom je het vervelend vindt. Misschien is hij zich er niet bewust van.Zelda schreef:I*Smikkell schreef:Vragen staat natuurlijk vrij. Het probleem zit hem denk in jouw antwoord en zijn reactie daarop. Voel jij je verplicht en kun je moeilijk nee zeggen? Wat is zijn reactie als jij zegt dat je moe bent en dat hij zelf wel even kan lopen? Vragen mag, verplicht ben je niet!Zelda schreef:**
Niet quoten aub.
Wat zegt hij als je aangeeft dat jij het niet doet?
Laatst aangepast door Smikkell op vr 9 maa 2012 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou zeggen: gewoon zeggen dat je het niet doet en zijn vriendin bent, niet zijn slaaf. Maar als je gevoelig bent voor iemand die op je gevoel speelt is dat vast lastiger.
Ik ben daar zelf heel makkelijk in, maar misschien heb ik andere mensen (vriendjes/scharrel) om mij heen. Ik zou gewoon zeggen dat hij zelf kan lopen en meteen wat voor mij mee kan nemen.
Ik ben daar zelf heel makkelijk in, maar misschien heb ik andere mensen (vriendjes/scharrel) om mij heen. Ik zou gewoon zeggen dat hij zelf kan lopen en meteen wat voor mij mee kan nemen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou zeggen: gewoon zeggen dat je het niet doet en zijn vriendin bent, niet zijn slaaf. Maar als je gevoelig bent voor iemand die op je gevoel speelt is dat vast lastiger.
Ik zou zeggen 'ok, ik loop nu en de volgende ronde is voor jou' . En hem daar dan ook aan houden... En anders zou ik het gewoon eens bespreken als je niet geïrriteerd bent. Dat werkt nl ook niet echt mee. Gewoon op een ander rustig moment zeg maar.
Gast- Gast
Dat zou ik ook doen Zusje. 1 x halen en er bij zeggen dat hij de volgende keer mag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hello again!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heej Erin!
Hey Ibbster!Ibbeltje schreef:Heej Erin!
Erin- Ratel
Erin schreef:Hey Ibbster!Ibbeltje schreef:Heej Erin!
Hoe is het met je?
Zusje schreef:Erin
Haai lief!!
Ik kom net uit bed gerold! Was zo extreem moe van elke nacht amper slapen! Voel me nu stukken beter!
Erin- Ratel
Waarom sliep je niet zo veel?
Heb je wat bij geslapen of echt net pas wakker? Ik ben ook moe hoor, ga zo lekker slapen (lig al een hele tijd in bed).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ibbeltje schreef:Waarom sliep je niet zo veel?
Door jou?
Smikkell schreef:Ibbeltje schreef:Waarom sliep je niet zo veel?
Whahha het was het waard hoor!
Heb bijgeslapen. Want elke nacht 3 uurtjes slapen 2-3 weken heeft natuurlijk gevolgen.
Slaap licht en onrustig!
Erin- Ratel
Erin, soms is even praten meer waard dan slapen. Zeker als je toch al kut slaapt. Fijn dat je in de middag nog hebt kunnen slapen. Je bent een leuk mens!
Gast- Gast
Zal ik nog een vierkantje haken? Het is echt verslavend. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen.
Misschien moet ik er eentje met katoen proberen. Heb nu wol gebruikt.
Misschien moet ik er eentje met katoen proberen. Heb nu wol gebruikt.
Gast- Gast
Smik, als je wilt kun je mij een foto wappen, dan plaats ik hem voor je? Moet je het wel nu doen .
Gast- Gast
Succes met je plannen en met je enzo. Jammer van Madurodam en mijn plan! Trusten...Zusje schreef:Dames ik ga slapen... Morgen ga ik echt opruimen... Enzo...
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: