DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ligt er denk aan hoe druk het is? Hier is het altijd zo *&^druk! Ik ga woensdag heb ik besloten.Zusje schreef:Duurt het heel erg lang om je paspoort te verlengen? Ik heb zo geen zin meer om op te staan...
Ik bedoel niet het wachten, dat maakt me weinig uit. Meer het maken zelf. Duurt dat een week, twee weken, een maand of wat? Goed dat je woensdag gaat .
Gast- Gast
Ow, geen idee eigenlijk. Ik hoop niet langer dan twee weken. Maar ook dat ligt aan bijvoorbeeld de tijd van het jaar. Vlak voor een vakantie of voor de zomer duurt het wel langer.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ligt er denk aan hoe druk het is? Hier is het altijd zo *&^druk! Ik ga woensdag heb ik besloten.Zusje schreef:Duurt het heel erg lang om je paspoort te verlengen? Ik heb zo geen zin meer om op te staan...
Ik bedoel niet het wachten, dat maakt me weinig uit. Meer het maken zelf. Duurt dat een week, twee weken, een maand of wat? Goed dat je woensdag gaat .
Gast- Gast
Mijn ID duurde een week.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bij gemeente Den Haag staat: Hoe lang duurt het? 5 werkdagen.
Ofwel, ik blijf zitten
Ofwel, ik blijf zitten
Gast- Gast
Zusje schreef:Bij gemeente Den Haag staat: Hoe lang duurt het? 5 werkdagen.
Ofwel, ik blijf zitten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn ID is al vanaf 2007 verlopenIbbeltje schreef:Mijn ID duurde een week.
Die van mij pas sinds februari ofzo.
Gast- Gast
Ik wilde wel gaan toen hij een paar dagen gratis was, maar het was toen zo druk. Een week later was die hele wet alweer aangepast. Hij is ook nog een stuk. Woensdag eerst mijn paspoort maar verlengen.Zusje schreef:Smikkell schreef:Mijn ID is al vanaf 2007 verlopenIbbeltje schreef:Mijn ID duurde een week.
Die van mij pas sinds februari ofzo.
Gast- Gast
Oh wacht, je had het over ID. Ik heb alleen een paspoort.
Trouwens, superlief van je kaartje . Je bent lief .
Gast- Gast
Ah, heb je hem! Hij ligt hier echt al veel te lang. Gister kwam het er eindelijk van.Zusje schreef:Oh wacht, je had het over ID. Ik heb alleen een paspoort.
Gast- Gast
Heb vorige week verlengt, moest naar uwv, en daar nemen ze geen genoegen met een rijbewijs. Was geldig tot nov 2010...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn ID is al vanaf 2007 verlopenIbbeltje schreef:Mijn ID duurde een week.
oooh dan viel de mijne nog mee 2010 ergens whahah.
Dat valt dan nog mee . Sowieso lief dat je hem voor mij had gekocht, erg toepasselijk . Mijn beste vriendin wil me nu koppelen aan een I... Bedacht me vandaag dat hij trouwens een neefje van S. is .
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva schreef:Hooooomeeeee
Ruim je schoenen op! *zou mijn moeder zeggen*
Oké
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Heb vorige week verlengt, moest naar uwv, en daar nemen ze geen genoegen met een rijbewijs. Was geldig tot nov 2010...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Stofzuiger schreef:Heb vorige week verlengt, moest naar uwv, en daar nemen ze geen genoegen met een rijbewijs. Was geldig tot nov 2010...
Je kan veel met je rijbewijs doen. En als je verder niet weg gaat naar het buitenland heb ik geen ID/paspoort nodig. Inmiddels heb ik wel een nieuwe (ja ik weet dit ging niet over mij maar de mijne was ook lang verlopen )
Heb vanmiddag een lachkick gehad met 'mijn werk omaatje' van 81 jaar.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
En waar ging die lachkick over? Ik moest alleen maar huilen vandaag haha, stom he .
Gast- Gast
Dat is minder Zusje.
Zusje schreef:En waar ging die lachkick over? Ik moest alleen maar huilen vandaag haha, stom he .
Kan dat eigenlijk niet zo hier vertellen haha.. Ze maakte een woord grapje en toen lagen we in een deuk en we bleven woord grapjes maken... (over hetzelfde) het rijmde steeds. Beetje ordinair voor een dame van 81:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: