DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Zo ik ben weer fris en fruitig! Wakker wil ik niet zeggen, maar we doen het er maar mee!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stofzuiger schreef:Je mascara is uitgelopenSmikkell schreef:
Erin- Ratel
Erin schreef:Stofzuiger schreef:Je mascara is uitgelopenSmikkell schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die heb ik vandaag nog niet eens op. Kon er even de energie niet voor opbrengen.Erin schreef:Stofzuiger schreef:Je mascara is uitgelopenSmikkell schreef:
Gast- Gast
Gewoon een (zonne)bril opzetten, valt het niet opSmikkell schreef:Die heb ik vandaag nog niet eens op. Kon er even de energie niet voor opbrengen.Erin schreef:Stofzuiger schreef:Je mascara is uitgelopenSmikkell schreef:
Gast- Gast
Nou, liever zonder mascara dan nu met een zonnebril als je het niet erg vindt.Stofzuiger schreef:Gewoon een (zonne)bril opzetten, valt het niet opSmikkell schreef:Die heb ik vandaag nog niet eens op. Kon er even de energie niet voor opbrengen.Erin schreef:Stofzuiger schreef:Je mascara is uitgelopenSmikkell schreef:
Gast- Gast
Ja daarom, beter half dan helemaal nietSmikkell schreef:Dat is nog wel een optie. Scheelt toch al weer de helft.Rush schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Mwa, in het geval van mascara gaat dat denk niet helemaal op.Rush schreef:Ja daarom, beter half dan helemaal nietSmikkell schreef:Dat is nog wel een optie. Scheelt toch al weer de helft.Rush schreef:
Gast- Gast
Nee dat is zo hahaSmikkell schreef:Mwa, in het geval van mascara gaat dat denk niet helemaal op.Rush schreef:Ja daarom, beter half dan helemaal nietSmikkell schreef:Dat is nog wel een optie. Scheelt toch al weer de helft.Rush schreef:
Ik heb al weken geen mascara meer op gehad.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik spoor niet en ik heb bewijs. En nee, ik wil er niet over praten, wilde het alleen even melden.
Gast- Gast
Rush schreef:Erin schreef:Stofzuiger schreef:Je mascara is uitgelopenSmikkell schreef:
Ik neem aan dat je een drankje wilt!
Ik heb geen mascara nodig
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Ik spoor niet en ik heb bewijs. En nee, ik wil er niet over praten, wilde het alleen even melden.
Foto?
Erin- Ratel
Oke!Stofzuiger schreef:Ik spoor niet en ik heb bewijs. En nee, ik wil er niet over praten, wilde het alleen even melden.
Gast- Gast
Yeah drinks!!
Rush- Lady Post-a-lot
Whahaha, kan niet, de kinderen slapen en hun slaapkamer moet ik zijn voor delen van het bewijs...Erin schreef:Stofzuiger schreef:Ik spoor niet en ik heb bewijs. En nee, ik wil er niet over praten, wilde het alleen even melden.
Foto?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Whahaha, kan niet, de kinderen slapen en hun slaapkamer moet ik zijn voor delen van het bewijs...Erin schreef:Stofzuiger schreef:Ik spoor niet en ik heb bewijs. En nee, ik wil er niet over praten, wilde het alleen even melden.
Foto?
PMen op een later tijdstip mag ook!
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Ramptoerist
Ik kan gewoon meer met plaatjes dan met woorden en daarna kan ik je weer vertellen dat je inderdaad niet spoort! En dat je dingen ziet die er niet zijn, want er is helemaal niks met je!
Erin- Ratel
Duurt het heel erg lang om je paspoort te verlengen? Ik heb zo geen zin meer om op te staan...
Gast- Gast
Ligt er denk aan hoe druk het is? Hier is het altijd zo *&^druk! Ik ga woensdag heb ik besloten.Zusje schreef:Duurt het heel erg lang om je paspoort te verlengen? Ik heb zo geen zin meer om op te staan...
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: