DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Wat voor troep zit er om je been? En wanneer mag het eraf? Irritant dat je met een vuilniszak om je been moet douchen...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Aloha.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Heej Reev
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heej Lily
Goed en met jou?
Eindelijk bijna weekend
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lekker weekend Hoe was je kampvergadering nog? Dat draaiboek gevonden?
jep, dus was om 21u weer thuis. Hebben alleen 2 dagen eruit gehaald en 1 nieuwe dag toegevoegd dus moesten alleen die dag even invullen qua programma. Nu hebben we: het grote verjaardagsfeest, kerst, carnaval, pasen die kinderen zullen ook wel denken als ze hun briefje krijgen met wat ze allemaal mee moeten nemen (carnavalskleding, zondagse kleren, galakleding) haha
Gast- Gast
hha die moeten een hele koffer meenemen. Wel leuk ! Gelukkig dat hij gevonden is, scheelt een hoop werk hahaha.
inderdaad, moeten nu alleen wat dingen aangepast worden en het voornaamste we hebben nu ook een kamplocatie (we vonden geen blokhut alles was al verhuurd) het is wel verder weg mja het zei zo.
Gast- Gast
Lily schreef:jep, dus was om 21u weer thuis. Hebben alleen 2 dagen eruit gehaald en 1 nieuwe dag toegevoegd dus moesten alleen die dag even invullen qua programma. Nu hebben we: het grote verjaardagsfeest, kerst, carnaval, pasen die kinderen zullen ook wel denken als ze hun briefje krijgen met wat ze allemaal mee moeten nemen (carnavalskleding, zondagse kleren, galakleding) haha
klinkt leuk, mag ik vragen wat voor werk je doet ?
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
dat is m`n vrijwilligerswerk, ben leiding bij Jong Nederland. Wekelijks draaien we club in diverse leeftijdscategoriën en met hemelvaart gaan we altijd op kamp.
Gast- Gast
ow en er zit zelfs een hele kerstmis bij dus de kindjes mogen `s ochtends ook naar een kerstmis verzorgd door de leiding
En wat zijn jullie weekendplannen?
En wat zijn jullie weekendplannen?
Gast- Gast
whaha geweldig
Straka ga ik wandelen met een vriendin, morgen eten met/bij Rovine en dan naar Zonnetje. Verder is het nog leeg En jouw plannen?
Straka ga ik wandelen met een vriendin, morgen eten met/bij Rovine en dan naar Zonnetje. Verder is het nog leeg En jouw plannen?
Laatst aangepast door Ibbeltje op do 8 maa 2012 - 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
oeh gezellig zeg Ik straks na het werk even wat boodschappen doen, morgen overdag weet ik nog niet. Morgenavond een verjaardag en zondag gaan we naar een groot tuincentrum om te kijken voor stenen voor in de tuin.
Gast- Gast
Oow leuk voor de tuin kijken
Ja J wil heel de tuin gaan veranderen, ik ben het alleen nog niet zo eens met het ontwerp en zijn ideeën mja.
Gast- Gast
Wat wil hij dan?
uhm als je buiten komt een terrasje, en dan rechts tegen de schutting een border, na de tegels horizontaal een laag hegje daarachter gras en daarachter weer een border en dan kom je bij die overkappig die dan ook gewoon betegeld is. Ow en dan een paadje naar `t schuurtje. Maar ik vind het zo weinig zitruimte. Als ik m`n verjaardag buiten wil vieren ofzo kan dat al niet. En hij wil niet de hele tuin betegeld hebben.
Gast- Gast
open je hyves staat daar heel groot: Hadewych wint wie is de mol, nou hoef ik het dus al niet echt meer terug te kijken
Gast- Gast
Klinkt op zich wel leuk, maar niet idd als je meer zit ruimte wil. En wel (biijna) alles betegelen maar dan wel borders of zo?
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: