DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik mezelf als een jamrol in mijn deken rol. Ik heb het wel weer gehad voor vandaag.
Goed idee
Alleen ik heb geen zin om op te staan
Ik kan geen jamrol meer zien zonder dat ik ga
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat heeft die jamrol blijkbaar ook als hij.jou zietErin schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik mezelf als een jamrol in mijn deken rol. Ik heb het wel weer gehad voor vandaag.
Goed idee
Gast- Gast
Over iedereen die zich aangesproken voelt.Toet schreef:Smikkell schreef:ik heb het ook niet zo op mensen met schizofrene trekjes. Die op twee verschillende plekken twee totaal verschillende meningen hebbenReva schreef:Treurwilg.
Hmm, over wie heb je het nou?
Gast- Gast
*Proost!*
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Dat heeft die jamrol blijkbaar ook als hij.jou zietErin schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik mezelf als een jamrol in mijn deken rol. Ik heb het wel weer gehad voor vandaag.
Goed idee
Ja en terecht! Ik zou ook als ik mij zou zien!
Erin- Ratel
Gelukkig hebben we de foto's nogErin schreef:Smikkell schreef:Dat heeft die jamrol blijkbaar ook als hij.jou zietErin schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik mezelf als een jamrol in mijn deken rol. Ik heb het wel weer gehad voor vandaag.
Goed idee
Gast- Gast
Smikkell schreef:Over iedereen die zich aangesproken voelt.Toet schreef:Smikkell schreef:ik heb het ook niet zo op mensen met schizofrene trekjes. Die op twee verschillende plekken twee totaal verschillende meningen hebbenReva schreef:Treurwilg.
Hmm, over wie heb je het nou?
Ik niet, ik niet!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gelukkig hebben we de foto's nogErin schreef:Smikkell schreef:Dat heeft die jamrol blijkbaar ook als hij.jou zietErin schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik mezelf als een jamrol in mijn deken rol. Ik heb het wel weer gehad voor vandaag.
Goed idee
Erin- Ratel
Reva schreef:Ligt de pianist te maffen ofzo
Nee die is gestruikeld en heeft een hersenschudding! *hoopt nu op een man die haar komt redden*
Erin- Ratel
Ze moet zich schamen.. Heb jij een afmelding gezien?Reva schreef:Ligt de pianist te maffen ofzo
Gast- Gast
Vandaag nationale struikeldag onder het dagcafe volk. Gelukkig heb ik heel de dag horizontaal gelegen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze moet zich schamen.. Heb jij een afmelding gezien?Reva schreef:Ligt de pianist te maffen ofzo
Nee.
Gast- Gast
Ik lag in de AH bijna tussen de broden. Maar ik wist niet dat we boodschappen gingen doen en mijn schoenen waren niet gemaakt voor supermarktvloeren op regenachtige dagen.
Laatst aangepast door Reva op wo 7 maa 2012 - 13:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vandaag nationale struikeldag onder het dagcafe volk. Gelukkig heb ik heel de dag horizontaal gelegen.
Het is internationale Vrouwendag! Let's celebrate!
Erin- Ratel
Als iemand het horizontaal met me wil komen vieren..Erin schreef:Smikkell schreef:Vandaag nationale struikeldag onder het dagcafe volk. Gelukkig heb ik heel de dag horizontaal gelegen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als iemand het horizontaal met me wil komen vieren..Erin schreef:Smikkell schreef:Vandaag nationale struikeldag onder het dagcafe volk. Gelukkig heb ik heel de dag horizontaal gelegen.
Nou ik ga wel zometeen horizontaal.
Erin- Ratel
Reva schreef:Ga je hem toch bespringen, Erin?
Whaahahaha geen idee! We zijn wel vandaag 2 jaar officieel samen! Dus ja ook dat moet gevierd worden!
Laatst aangepast door Erin op wo 7 maa 2012 - 13:30; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Die jamrol?Reva schreef:Ga je hem toch bespringen, Erin?
Nee mijn
Erin- Ratel
Koop een jamrol en vier het..Erin schreef:Reva schreef:Ga je hem toch bespringen, Erin?
Whaahahaha geen idee! We zijn wel vandaag 2 jaar officieel samen! Dus ja ook dat moet gevierd worden!
Gast- Gast
WAT DOE JE DAN NOG HIER?Erin schreef:Smikkell schreef:Die jamrol?Reva schreef:Ga je hem toch bespringen, Erin?
Nee mijnman!eeh vriend!
Gast- Gast
Smikkell schreef:WAT DOE JE DAN NOG HIER?Erin schreef:Smikkell schreef:Die jamrol?Reva schreef:Ga je hem toch bespringen, Erin?
Nee mijnman!eeh vriend!
Afsluiten! Tot morgen girls!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Koop een jamrol en vier het..Erin schreef:Reva schreef:Ga je hem toch bespringen, Erin?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: