DagCafé
+13
sanskie
Pompoen
VeryCherry
Toet
Jordana
ExpressoB
Burn
Erin
Rush
Stuiterbal
Ibbeltje
Alex
Snoes
17 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik denk dat er momenteel niets gezond is aan mijn leven. Slapen is dan nog het meest gezonde. Beetje slaap en rust kan ik wel gebruiken.ExpressoB schreef:
Niet echt gezond..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Jolee schreef:Doe me maar iets sterkers, puurs. Smeert lekker de keel.
En nou ben ik klaar met al dat drank!
Deze Jack Smik... En slapen, rust is wellicht wel even goed voor je maar te veel is natuurlijk ook niet goed. Kijk je uit dat je niet weer een omgekeerd ritme krijgt? Nachten doorhalen is zo lastig. In de nacht lijkt alles zwarter in mijn ervaring.
Gast- Gast
*
(niet quoten)
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 maa 2012 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell, echt, ik vind het zo kut voor je dat je je zo voelt...niemand zou zich zo moeten voelen. Ik krijg soms het idee dat je verzuipt in je ellende..
Gast- Gast
Reva schreef:Wow, ik ben ook wakker
Voor de dames die 'net' wakker worden!
Erin- Ratel
Ik begrijp heel goed ja, dat die druk voor jou minder zal zijn in de nacht nu je het zo zegt... Maar het is natuurlijk je kop in het zand steken wat je doet... Dikke knuffel voor jou
Je mag overigens trots zijn, ik heb ook eens ingegrepen en R. en M. geblokkeerd op Whatsapp. Ben er wel klaar mee...
Ik ga zo mijn bed opzoeken. Eerst de was nog even opvouwen.
Je mag overigens trots zijn, ik heb ook eens ingegrepen en R. en M. geblokkeerd op Whatsapp. Ben er wel klaar mee...
Ik ga zo mijn bed opzoeken. Eerst de was nog even opvouwen.
Gast- Gast
Ik bedank even. Ik krijg zo pasta met spinazie en kruidenroomkaas en pijnboompitten AH kookt voor mij vanavond
Gast- Gast
Reva schreef:Ik bedank even. Ik krijg zo pasta met spinazie en kruidenroomkaas en pijnboompitten AH kookt voor mij vanavond
Oh lekker! Ik heb zin in half 9!!!
Erin- Ratel
Erin schreef:Reva schreef:Ik bedank even. Ik krijg zo pasta met spinazie en kruidenroomkaas en pijnboompitten AH kookt voor mij vanavond
Haha. Ja ik zette vandaag dus deel 1 aan, maar voordat het stukje met de auto tegenhouden kwam ben ik al in slaap gevallen. Twee komt vanavond hé? Even Lex WA ppen, ik heb deel 3 dvd naar haar gestuurd een tijdje terug, maar ze wilde eerst twee zien.
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik bedank even. Ik krijg zo pasta met spinazie en kruidenroomkaas en pijnboompitten AH kookt voor mij vanavond
Haha. Ja ik zette vandaag dus deel 1 aan, maar voordat het stukje met de auto tegenhouden kwam ben ik al in slaap gevallen. Twee komt vanavond hé? Even Lex WA ppen, ik heb deel 3 dvd naar haar gestuurd een tijdje terug, maar ze wilde eerst twee zien.
Ik heb zin in een marathon eigenlijk. Hup alle drie achter elkaar!
Volgens mij kun je me daarna wegdragen whahhhahaha!
Erin- Ratel
Zusje schreef:Waar gaat het over?
Twilight! Reva en ik kwijlen op Edward!
Erin- Ratel
Oh toch niet, ga ff naar de buurman die is terug van vakantie (gewoon gezellig, dat kan tegenwoordig )
Gast- Gast
Smikkell schreef:Met jou gaat het ook goed he?
Op zich wel, ik ben alleen onwijs moe. Als ik het vanavond weer kan rekken tot een uur of 10 zou dat mooi zijn. Anders word ik midden in de nacht wakker, schiet ook niet op. Vanmorgen was ik half 5 al wakker bv.
Gast- Gast
Oh my god, mijn hart zit in mijn keel! Hoe erg is dat!
Erin- Ratel
Erin schreef:Oh my god, mijn hart zit in mijn keel! Hoe erg is dat!
hoe doe je dat:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Erin schreef:Oh my god, mijn hart zit in mijn keel! Hoe erg is dat!
Jacob
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:ExpressoB schreef:Erin schreef:Oh my god, mijn hart zit in mijn keel! Hoe erg is dat!
Jacob
Edward en Jacob! Oh god ze zijn gelukkig boven de 18!
Ik heb serieus hartkloppingen. Zit helemaal in de film. Echt jullie zouden je kapot lachen om mij!
Oh god daar gaan we weer!
Erin- Ratel
Reva schreef:
Zie je nou, daar begint het al!
Erin- Ratel