Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom?

+22
Sylvana
Suus
Rush
Esperanza
May
sanskie
Raindrop
nijntje4
Caramba
ThinkPink
Flippin' Bitch
patjuhhh
SnowWhite
RioolSpook
Marin
tweeling
bolus26
dolfijntje24
Mamsie
mickey
ExpressoB
Roza
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom? Empty Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom?

Bericht  Roza ma 5 maa 2012 - 6:54

Ik zag net een reclame voorbij komen over vitaminepillen en dat maakte me nieuwsgierig..
Ik slik zelf namelijk geen vitaminepillen..

Slik jij vitaminepillen? Waarom wel, waarom niet? Welke slik je? Waar zijn ze voor? Merk je ook iets?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom? Empty Re: Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 6:56

Ik slik Multivitamines speciaal voor zwangeren vrouwen. Puur omdat ik anders te weinig fruit eet bijv. En zo krijg ik toch wel vitamines etc binnen. Merk er nog vrij weinig van, zolang slik het ook nog niet.

Gast
Gast

Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom? Empty Re: Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 6:57

Eentje voor meer energie en vitamine C. Maar nu slik ik het niet meer elke dag omdat ik het telkens vergeet mee te nemen naar mijn vriend, maar ik heb er wel baat bij. Ik hou het met die pilletjes langer vol en slaap beter.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 5 maa 2012 - 7:15

Anniej_S schreef:Ik slik Multivitamines speciaal voor zwangeren vrouwen. Puur omdat ik anders te weinig fruit eet bijv. En zo krijg ik toch wel vitamines etc binnen. Merk er nog vrij weinig van, zolang slik het ook nog niet.

Het is aanvullend he, het is geen vervangen van bijv. fruit.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:15

ExpressoB schreef:
Anniej_S schreef:Ik slik Multivitamines speciaal voor zwangeren vrouwen. Puur omdat ik anders te weinig fruit eet bijv. En zo krijg ik toch wel vitamines etc binnen. Merk er nog vrij weinig van, zolang slik het ook nog niet.

Het is aanvullend he, het is geen vervangen van bijv. fruit.

Dat bedoelde ik ook eerlijk gezegd Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom? 394967

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 5 maa 2012 - 7:16

Ik heb ze een tijd van de action geslikt en ook de bruistabletten. Als je het echt elke dag volhoud, dan doet het wel iets met je (is mijn idee) Het kan volgens mij nooit goed zijn, jaar in jaar uit, elke dag maar vitamine pillen te slikken.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  mickey ma 5 maa 2012 - 7:22

Ik slik Gravitamon tabletten. Dat zijn vitamine tabletten speciaal voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven. Ik ben begonnen met het slikken van een multivitamine toen ik graag zwanger wilde worden. Had toen Centrum Materna, daar zit onder andere foliumzuur bij. Toen die moeilijk verkrijgbaar waren, ben ik over gestapt op de Mama vitamines van Etos en sinds de bevalling slik ik dus Gravitamon. Puur gemakszucht, dat ik deze nu slik. Hier in de buurt ligt alleen een Kruitvat of apotheek waar ik mijn vitamines kan halen. Om bij een Etos te komen, moet ik met de auto weg, en dat is soms zo'n gedoe, met de kleine man erbij.
Ik slik ze trouw iedere ochtend, samen met mijn anticonceptie.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:23

Neuh, ik heb er niet zo veel mee...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:25

Mijn ouders zijn altijd een soort van Sonja Bakker en Dr. Frank (en vast nog meer voedingsdeskundigen) inéén geweest qua voeding. Naast drie fatsoenlijke maaltijden, waarbij de boterhammen niet mochten worden belegd met chocolade(pasta) en andere "troep" en avondeten bestond uit aardappelen, voldoende groente en klein stukje vlees, kregen wij ook tussendoortjes mee naar school, waar geen klasgenoot jaloers op was. Zij kregen lekker een snoepje of twee of een candybar, wij een stuk fruit en fruitdrank. Sad

Mijn ouders vonden voedingssupplementen dan ook niet nodig. Omdat zij vonden dat wij genoeg echte vitamines binnenkregen om niet aan supplementen te hoeven beginnen. En daar ben ik het wel mee eens. Want sinds ik mijn leven weer wat gezonder leef, voel ik ook dat het weer beter gaat met slapen en wakker zijn en dingen ondernemen. Minder lui inmiddels. En dat puur door een ritmisch eetleven.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 5 maa 2012 - 7:31

Ik slik vitamine D3, chlorella en extra zink en calium.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  dolfijntje24 ma 5 maa 2012 - 7:33

In eerste instantie wilde ik wel vitaminepillen slikken omdat ik vaak verkouden ben, maar als je al fruit en groenten eet heeft het geen zin om extra vitamine c te slikken. Je lichaam kan maar een bepaalde hoeveelheid aan. Dan betaal je wel veel geld en dan heeft het geen zin.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  bolus26 ma 5 maa 2012 - 7:34

zwanger worden van etos ivm folium zuur en een beetje extra vitamine is nooit weg! daarvoro deed ik het nooit
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:49

Nee, helemaal niks.

Gast
Gast

Bericht  tweeling ma 5 maa 2012 - 7:54

Ik neem altijd vitamine C het hele jaar door. Nu slik ik davitamon compleet mama ivm mijn zwangerschap.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:56

Ja, voor zwangeren en vrouwen die borstvoeding geven. Omdat ik borstvoeding geef dus.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 5 maa 2012 - 8:02

Ik slik multivitamine bruis, daar begin ik de dag mee, met een glas vol water en dat bruistablet.

En ik slik vitamine B voor extra kracht.

Werkt goed smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 8:05

Ik slik geen tabletten. Ik ben niet overtuigd van de kracht er van.

Geef mij maar zon en gezonde voeding.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook ma 5 maa 2012 - 8:52

Ja, maar na mijn operatie moet dat. Ik gebruik 2 soorten, gewoon de a-z van de kruitvat 1x per dag en dan nog 'speciale' van de obesitaskliniek, ook 1 x per dag.

Ik geloof eerlijk gezegd niet echt in de werking. Voel me niet anders met die dingen. Behalve dan dat ik ze vies vind. Maar over 2 maanden wordt er bloed geprikt en dan merk ik vanzelf wel of het wat doet of niet.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SnowWhite ma 5 maa 2012 - 8:58

Ja, bruistabletten vitamine D met calcium. Ik neem erg slecht vit. D op en moet het op deze manier aanvullen van de dokter, ook nog eens twee keer de dubbele dosis als wat staat aangegeven.
Ik merk zeker wel verschil.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  patjuhhh ma 5 maa 2012 - 9:02

Ja ik neem 1x per dag een bruistablet. Ik was een half jaar geleden zo vermoeid en sinds ik dit inneem, is mijn vermoeidheid wat minder. In de zomer gebruik ik niks. Alleen als de R in de maand is gebruik ik extra vitamen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 5 maa 2012 - 9:08

Nee, ik slik niets. Geniet veel meer van een bakje fruit, veel groenten, paprika/komkommer/wortels als snack.
Heb wel vroeger vitamine C geslikt, i.v.m. laag ijzergehalte.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  ThinkPink ma 5 maa 2012 - 9:11

Ik slik vitaminepillen van het Kruidvat, compleet van A t/m Z. Ik slik de vitaminepillen als aanvulling en om mijn weerstand te versterken. Verder eet ik elke dag een kiwi.

Tot nu toe helpt het goed! Waar andere mensen al 2 of 3 keer verkouden zijn geweest, ben ik dat nog maar 1 keer. Ben vorig jaar zelfs helemaal niet ziek geweest Slik jij vitaminepillen? Welke? Waarom? 561177

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:42

Ik ben ook vrijwel niet ziek. Tot een paar weken geleden nog nooit van m'n leven griep gehad.

Buitenlucht en gezonde voeding, daar zweer ik bij sunny

Maar als een dokter het me zou voorschrijven, zou ik het misschien ook wel gewoon proberen hoor.

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 5 maa 2012 - 9:57

Ik slik vanaf het voorjaar tot de winter vitamine B complex.
Ooit eens voor mijn vakantie naar Zweden mee begonnen, omdat ik altijd wordt opgevreten door de muggen. Sinds ik vit. B complex neem heb ik gier veel minder last van. En ik kan niet tegen muggenbeten, krijgt er ontzettend grote bulten van.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  nijntje4 ma 5 maa 2012 - 10:12

Ik slik vitamine D omdat ik een tekort had, een Echinacea tabletje voor betere weerstand en een halve multivitaminepil. Al heb ik bij de laatste dus mijn twijfels omdat ook daar vitamine D in zit en ik toch een tekort had...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: