DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Bruce schreef:Great, mijn revisie vanmiddag gaat niet door, met als gevolg dat ik nu ineens bijna een lege agenda heb. Blehh, ik heb een hekel aan rustige dagen op m'n werk
aah balen
Hej Zelda!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja leuk he ik wil alleen niet te hard van stapel lopen. Puur om te voorkomen dat het zo loopt als toen met choco daar pas ik voor dus alle tijd. Ondertussen hebben we het leuk.
Ben benieuwd nu wat hij aan zijn voet heeft de arts is nu bij hem met de uitslag van de foto's !
Ahh dat zou jammer zijn Ibbeltje.
Ben benieuwd nu wat hij aan zijn voet heeft de arts is nu bij hem met de uitslag van de foto's !
Ahh dat zou jammer zijn Ibbeltje.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:Goedemorgen!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Snap ik Stella. Als je gewoon geniet van de tijd dat je samen doorbrengt dan komt het vast goed
En ja idd jammer, maar ja het is even niet anders. Benzine is ook gewoon niet goedkoop En dat ik opeens door broer uitgenodigd wordt voor verjaardag (was laatste tijd niet meer aangezien onze band niet meer zo goed was) kwam er ook opeens tussendoor, wat ook geld kost....bah geld haat dat.
En ja idd jammer, maar ja het is even niet anders. Benzine is ook gewoon niet goedkoop En dat ik opeens door broer uitgenodigd wordt voor verjaardag (was laatste tijd niet meer aangezien onze band niet meer zo goed was) kwam er ook opeens tussendoor, wat ook geld kost....bah geld haat dat.
misschien een stomme vraag maar kan G ook niet iets van thuiswerk doen? Dat er toch nog wat aan extra`s binnenkomt?
Gast- Gast
Ik ga vanmiddag mijn haar weer verven
Gister mijn undercut al zwart geverfd bij mijn ouders, loop nu in ieder geval niet meer zó voor lul
Gister mijn undercut al zwart geverfd bij mijn ouders, loop nu in ieder geval niet meer zó voor lul
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:misschien een stomme vraag maar kan G ook niet iets van thuiswerk doen? Dat er toch nog wat aan extra`s binnenkomt?
G?? J Maar als dat zo makkelijk was... hij wil wel misschien xboxen gaan ombouwen. Schijnbaar is daar vraag naar. Heb geen idee, maar ja als hij dat leuk vind
godsamme, ben je aangemeld in het bel me niet register en dan wordt je nog gebeld met allemaal bedrijven voor acties e.d.
En ibbeltje, ik kan me voorstellen dat jij het na een tijd ook beu wordt. Ik bedoel financieel is nu alles van jou afhankelijk.
En ibbeltje, ik kan me voorstellen dat jij het na een tijd ook beu wordt. Ik bedoel financieel is nu alles van jou afhankelijk.
Gast- Gast
Zelda gelukkig zijn er meerdere data dat ik jullie zie
Maar ik hoop dat het nog wel gaat lukken, de 24e is nog eventjes.
Maar ik hoop dat het nog wel gaat lukken, de 24e is nog eventjes.
Lily schreef:godsamme, ben je aangemeld in het bel me niet register en dan wordt je nog gebeld met allemaal bedrijven voor acties e.d.
Dat ben ik (helaas) wel gewend. Maar ja neemt niet weg dat ik het niet leuk vind om nu te 'moeten' kiezen tussen dingen.
Ik werd tot vorige week élke avond gebeld door een geblokkeerd nummer. Bleek het van de Telegraaf te zijn, een of andere popie Jopie debiel die het raar vond dat ik niet geïnteresseerd was in hun fántástische aanbieding
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ik snap dat hij problemen heeft e.d. maar als partner zou je dan toch ook na een tijdje wel door kunnen hebben dat je zelf ook een bijdrage kan doen d.m.v. thuiswerk ofzo.
Kijk als ik langdurig thuis zou zitten en J alles zou moeten betalen zou ik er denk ik toch wel moeite voor doen om iets te zoeken zodat ik ook financieel en bijdrage kan doen. Ik zou het verschrikkelijk vinden als J alles zou moeten betalen en hij daardoor bv dingen moet afzeggen omdat er geen geld voor is.
Kijk als ik langdurig thuis zou zitten en J alles zou moeten betalen zou ik er denk ik toch wel moeite voor doen om iets te zoeken zodat ik ook financieel en bijdrage kan doen. Ik zou het verschrikkelijk vinden als J alles zou moeten betalen en hij daardoor bv dingen moet afzeggen omdat er geen geld voor is.
Gast- Gast
Lily> zo makkelijk gaat thuiswerk niet. Heb jij een site of telefoonnummer van thuiswerk die betrouwbaar is?
Als hij iets kon doen thuis had hij dit wel gedaan.
Als hij iets kon doen thuis had hij dit wel gedaan.
Lily, ik denk dat de situatie van de vriend van Ibbeltje iets gecompliceerder in elkaar zit.
Gast- Gast
nee heb helaas geen site of bedrijf doordat ik daar verder geen ervaring mee heb. Ow als ik iets weg moet halen moet je het maar even zeggen he.
Gast- Gast
Zelda schreef:Lily, ik denk dat de situatie van de vriend van Ibbeltje iets gecompliceerder in elkaar zit.
Ook dat. Hij zou graag werken ergens, maar dat gaat nu niet. En thuiswerk moet ik nog wat goed tegen zien te komen. Dus Lily als jij iets weet laat maar weten.
Lily schreef:nee heb helaas geen site of bedrijf doordat ik daar verder geen ervaring mee heb. Ow als ik iets weg moet halen moet je het maar even zeggen he.
Nee maar het is makkelijk gezegd. Want daar hebben wij natuurlijk allang naar gekeken. Helaas valt het betrouwbare aanbod zo erg tegen.
ik ga het iig in de gaten houden. Hoe gaat het nu met zijn therapie e.d. ? (hij liep toch bij een psycholoog o.i.d. of niet?)
Gast- Gast
Thuiswerk wordt inderdaad overal aangeboden en klinkt ideaal, maar de meeste dingen zijn echt onbetrouwbaar of kosten je alleen maar geld als je niet uitkijkt. Er zijn wel dingen die je thuis kunt doen, maar in de meeste gevallen moet je daarvoor eerst toch ergens op sollicitatiegesprek of op zijn minst een kennismakingsgesprek en ik denk dat daar het probleem ook deels zit, want dat is natuurlijk op dit moment geen optie.
Gast- Gast
Het is echt moeilijk om betrouwbaar thuiswerk te vinden. Misschien kan hij zich aanmelden voor dat mailtjes klikken enzo? Er zitten een paar op het forum die dat ook doen en er geld mee verdienen. Niet veel, maar toch.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Lily, ik denk dat de situatie van de vriend van Ibbeltje iets gecompliceerder in elkaar zit.
Ook dat. Hij zou graag werken ergens, maar dat gaat nu niet. En thuiswerk moet ik nog wat goed tegen zien te komen. Dus Lily als jij iets weet laat maar weten.
Gast- Gast
Ja hij gaat daar nog steeds om de paar weken heen. En het gaat wel redelijk stabiel nu. Hij wacht nu meer op het GGZ die hem gerichter hulp gaan bieden.
Zelda schreef:Het is echt moeilijk om betrouwbaar thuiswerk te vinden. Misschien kan hij zich aanmelden voor dat mailtjes klikken enzo? Er zitten een paar op het forum die dat ook doen en er geld mee verdienen. Niet veel, maar toch.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Lily, ik denk dat de situatie van de vriend van Ibbeltje iets gecompliceerder in elkaar zit.
Doet ie al en ik ook Dank je voor het mee denken Zelda.
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: